Raven.Writingdesk Skrevet 5. mai 2022 #921 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (2 timer siden): Analyse fra gårsdagen, men interessant Veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #922 Del Skrevet 5. mai 2022 Føler dere sympati med henne når dere hører henne fortelle og ser henne gråte (det kom en tåre nå)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #923 Del Skrevet 5. mai 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Føler dere sympati med henne når dere hører henne fortelle og ser henne gråte (det kom en tåre nå)? Beklager, men det gjør jeg ikke. Synes det hele virker utrolig falskt. Frempresset gråt, kunstige grimaser, hurtige skifter fra gråt til smil. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #924 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (Akkurat nå): Beklager, men det gjør jeg ikke. Synes det hele virker utrolig falskt. Frempresset gråt, kunstige grimaser, hurtige skifter fra gråt til smil. Jeg klarer ikke sette fingeren på nøyaktig hva som gjør det, men jeg blir stadig minnet om gråtescenene til Leonardo DiCaprio i Basketball Diaries og Romeo og Julie 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #925 Del Skrevet 5. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Jeg klarer ikke sette fingeren på nøyaktig hva som gjør det, men jeg blir stadig minnet om gråtescenene til Leonardo DiCaprio i Basketball Diaries og Romeo og Julie 🤔 Har jeg ikke sett,, men det minner meg om 80-talls daytime tv show med dårlig teatrealsk skuespilleri ala Days of lives, Falcon Crest o.l. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #926 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (7 minutter siden): Har jeg ikke sett,, men det minner meg om 80-talls daytime tv show med dårlig teatrealsk skuespilleri ala Days of lives, Falcon Crest o.l. De gråtescenene er fantastiske. Overdramatiske og meget passende for filmen/karakteren. Sømmer seg dårlig i en rettssal. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #927 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (11 minutter siden): Beklager, men det gjør jeg ikke. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #928 Del Skrevet 5. mai 2022 Hun hevder han ikke hadde nevnt noen pre-nup, men tidligere hevdet hun han nektet pre-nup fordi den eneste veien ut var døden? 🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 5. mai 2022 #929 Del Skrevet 5. mai 2022 Når blir dette avgjort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #930 Del Skrevet 5. mai 2022 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Når blir dette avgjort?? Om et par-tre måneder med litt flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #931 Del Skrevet 5. mai 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Når blir dette avgjort?? I løpet av mai måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 5. mai 2022 #932 Del Skrevet 5. mai 2022 Ojoj. Det jobbas på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #933 Del Skrevet 5. mai 2022 Flere som setter spm.tegn ved om hun faktisk hadde en skilsmisseadvokat 1. mnd etter bryllupet? PS: I perioder,nå etter pausen, når hun ikke snakker om den påståtte volden, virker hun jo mye mer troverdig. Men Australiahistorien, så begynte skuespillet igjen. Mye stotring, pusting og pesing. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 5. mai 2022 #934 Del Skrevet 5. mai 2022 Dette var veldig flaut å se på. Hun kjører jo på som den reneste Greta Garbo. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #935 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Ambeh skrev (1 time siden): Føler dere sympati med henne når dere hører henne fortelle og ser henne gråte (det kom en tåre nå)? Nei, dette er så overdrevet at det er skremmende. Hun kommer virkelig til å få kjørt seg når han advokater skal ha utspørring på henne. Endret 5. mai 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #936 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg tror deler av australiahistorien var sann. Jeg kan godt tro på at han var full/dopet, at hun ble forbannet og at de raserte huset. At hun ikke felte en eneste tåre når hun beskrev å ha blitt voldtatt med en flaske hun ikke visste om var knust eller ikke, det stusser jeg på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #937 Del Skrevet 5. mai 2022 Ser frem til bildebevisene, for det er vel ikke sånn at et gammelt blåmerke på armen skal dokumentere gjentatte: slag i ansiktet, kvelertak, spark og voldtekter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #938 Del Skrevet 5. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Jeg tror deler av australiahistorien var sann. Jeg kan godt tro på at han var full/dopet, at hun ble forbannet og at de raserte huset. At hun ikke felte en eneste tåre når hun beskrev å ha blitt voldtatt med en flaske hun ikke visste om var knust eller ikke, det stusser jeg på. Noe er jo sant, for han fikk jo kappet fingertuppen av. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 5. mai 2022 #939 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (8 minutter siden): PS: I perioder,nå etter pausen, når hun ikke snakker om den påståtte volden, virker hun jo mye mer troverdig. Merket det samme ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #940 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Hun burde seriøst være halvdød etter all den volden hun sier hun ble utsatt for. Det burde være kvelertak rundt halsen, hun burde være oppkuttet på beina etter alt dette knuste glasset som fløt rundt på gulvet, hun beskriver å bli kastet rundt og burde jo omtrent ha rullet naken over alt dette knuste glasset. Men neida, ingen så noe sår, ingen medisinske "records" over MASSIVE skader av vold. Nada, hun burde jo ikke klart å gå en gang etter det overgrepet med flasken. Endret 5. mai 2022 av Hatsumomo 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg