Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #881 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (2 minutter siden): Det er megacringe å se på... Ja, tror ikke jeg orker å ha det i bakgrunnen frem til 23 idag også hvis vi kun skal måtte høre på dette vaset i 5 timer. Kan ikke skjønne at det ikke skal være et kryssforhør idag, det virker rart hvis hun skal snakke nonstop i nesten 5 timer fra sitt standpunkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #882 Del Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Ja, tror ikke jeg orker å ha det i bakgrunnen frem til 23 idag også hvis vi kun skal måtte høre på dette vaset i 5 timer. Kan ikke skjønne at det ikke skal være et kryssforhør idag, det virker rart hvis hun skal snakke nonstop i nesten 5 timer fra sitt standpunkt. Jeg ser her. Mye bedre med kommentarer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. mai 2022 #883 Del Skrevet 5. mai 2022 Loboto skrev (23 minutter siden): Hvem sier det? JD sitt team eller Amber selv? Spørr fordi jeg ikke har hørt dette tidligere i retten Står i fairfax dokumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 5. mai 2022 #884 Del Skrevet 5. mai 2022 26 minutter siden, Ambeh said: Hun hevder jo å ha dokumentert skader, men nektet å gi Depps team tilgang til bildene/enhetene så eksperten hans kunne undersøke om bildene var ekte. La oss også legge merke til at hun dokumenterte blåmerkene på armen etter en av dagene hun beskriver å ha blitt slått - hun beskrev det hele ekstremt detaljert, ned til å nevne ringene som han har på begge hender, og senere sa at han slo henne (med knyttneve, punching) i ansiktet. Når hun dokumenterte blåmerkene fra armen for å bevise volden fra han, så er jeg ekstremt sikker på at hun også ville ha tatt bilder av merkene hun definitivt må ha fått i ansiktet hvis hun ble slått med knyttneve av en fyr med mange ringer. Hun har forresten også klart å innrømme at hun faktisk skrev artikkelen som JD har saksøkt henne for, selv om hennes forsvarere hele veien har påstått at det ikke kan bevises at hun selv skrev den. Hun forsnakket seg og hun forteller løgner over det hele! Hun påstod også i vitneboksen at hun ikke kjente til Johnny Depp noe særlig før innspillingen av The Rum Diaries, at hun ikke var helt sikker på hvem han var(!). Samtidig finnes det minst to intervjuer fra mange år tilbake hvor hun selv forteller om hvordan han var en av hennes childhood crushes, og venninna forteller at AH hadde postere av JD over hele soverommet da hun vokste opp. Hun brukte ordet starstruck i et intervju. Både hun og JD forklarte at de ble kjent gjennom en delt lideskap for litteratur og obskur musikk - men både flere av hennes nære venner og ansatte, samt psykiateren, forklarer hvordan hun gjør research på menn hun sikter seg inn på. På den måten kan hun framstå å like de samme tingene, og gjøre dem interessert. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #885 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Det hele er så mye mer forståelig når man ser live med kommentarer fra en advokat som kjenner det amerikanske rettssystemet (Emily D. Baker sin kanal). Hun forklarer hvorfor ting er Hearsay, forklarer termer og bidrar med sin erfaring fra rettssalen. Anbefales!!! Endret 5. mai 2022 av CeeCee skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #886 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (3 minutter siden): Det hele er så mye mer forståelig når man ser live med kommentarer fra en advokat som kjenner det amerikanske rettssystemet (Emily D. Baker sin kanal). Hun forklarer hvorfor ting er Hearsay, forklarer termer og bidrar med sin erfaring fra rettssalen. Anbefales!!! Følge med der nå, veldig interessant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #887 Del Skrevet 5. mai 2022 Ser på pressebilder (google) fra Met Gala 2014. Hun vitnet nettopp om at hun skal ha blitt utsatt for vold fra JD og skal ha muligens brukket nesen.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 5. mai 2022 #888 Del Skrevet 5. mai 2022 Akvarium85 skrev (1 time siden): Veldig ung? Ekteskapet varte fra hun var 29 til 31 år. Og jeg definerer ikke folk som voksne før de er 25, men veldig ung er å dra det vel langt. Hun hadde til og med vært gift før. Hun har vel vært gift med en kvinne før. Hun mishandlet visst denne partneren også, politiet var invovlert men som mange ofre for partnervold valgte hennes daværende kone å trekke anklagene mot amber. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #889 Del Skrevet 5. mai 2022 Sa hun at de to som bevitnet den voldsepisoden hun akkurat nevnte var "a friend" og "Jerry Judge"? Den ene umulig å identifisere når hun ikke oppgir navn, og den andre død. To som skal ha sett det og spurt om det gikk bra med henne, men umulig å verifisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #890 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (21 minutter siden): Det hele er så mye mer forståelig når man ser live med kommentarer fra en advokat som kjenner det amerikanske rettssystemet (Emily D. Baker sin kanal). Hun forklarer hvorfor ting er Hearsay, forklarer termer og bidrar med sin erfaring fra rettssalen. Anbefales!!! Kan du si noe om hvorfor de sier hearsay hver gang Heard prøver å fortelle noe hun selv har sagt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 5. mai 2022 #891 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (1 minutt siden): Ser på pressebilder (google) fra Met Gala 2014. Hun vitnet nettopp om at hun skal ha blitt utsatt for vold fra JD og skal ha muligens brukket nesen.... Hendelsen var vel samme kveld etter gallaen..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #892 Del Skrevet 5. mai 2022 PissiPus skrev (Akkurat nå): Hendelsen var vel samme kveld etter gallaen..? Ok. Da misforsto jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 5. mai 2022 #893 Del Skrevet 5. mai 2022 Tvillingsjel skrev (På 5/1/2022 den 22.41): Du sier at Heard har gått inn for å provosere frem vold fra Depp. Dette er reactive abuse, en form for psykisk mishandling hvor man bevisst forsøker å fremprovosere reaksjoner hos motparten for å få denne til å fremstå som sprø. Og jammen blir man ikke halvsprø av reaktivt misbruk. Jeg var utsatt for dette av en medelev på barneskolen. Jada, sikkert litt feil å kalle en barneskoleelev for mishandler, men han fremprovoserte reaksjoner helt bevisst. Og reaksjoner kom, og det ble "min skyld". Han gjorde meg gal, og jeg ble gal. Utagerte og hylte, noe kanskje Depp også har gjort hvis hun bevisst har trigget ham. Da er det ikke han som mishandleren. Det er hun som har drevet han til vanvidd og dermed fått han til å se ut som den gale… Dette skjer ofte i tilfeller hvor kvinner misshandler menn. Kvinnen har ikke den fysiske styrken til å gjøre den skaden på ham som hun ønsker. Da er taktikken å fremprovosere oppførsel som igjen gjør henne til et synlig offer, samtidig som hun nyter å se ham irritert og frustrert. kvikksand9 skrev (På 5/1/2022 den 22.51): Du tror ikke det er kanskje mulig at det var Depp som har brukt "reactive abuse" da? Når man ser historikken til begge de to hovedpersonene, virker det rett og slett svært usansynlig. Depp har nok ikke behandlet henne som en prinsesse. Men utifra det vi sitter på av info, er det oppførsel som er fremprovosert av henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. mai 2022 #894 Del Skrevet 5. mai 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Sa hun at de to som bevitnet den voldsepisoden hun akkurat nevnte var "a friend" og "Jerry Judge"? Den ene umulig å identifisere når hun ikke oppgir navn, og den andre død. To som skal ha sett det og spurt om det gikk bra med henne, men umulig å verifisere. Jerry jugde var Depp sin livvakt i mange år. Han døde for noen år siden. Han var som en far figur for alle og han tålte ikke trynet til Amber. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 5. mai 2022 #895 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg tar egen vurdering med en klype salt siden jeg på alle måter er forutinntatt. Men for meg er det en påfallende forskjell i hvordan Heard formulerer seg og opptrer når hun vitner om den påståtte volden og når hun omtaler forholdet og historien forøvrig. Gjenfortellingen hennes fremstår troverdig den første timen, så skjer det liksom noe når hun skal fortelle om første gang hun ble slått. Mer innlevelse, gestikulering, modulering av tonefall. Føler det bærer preg av et stort behov for å overbevise. Måten hun gjenforteller endrer seg, med mer svulstig språk, dramatisk beskrivelse av indre monolog, og miljøskildring som hører mer hjemme i en bok (I could just look at that dirty carpet. I had never noticed how dirty it was before. Seeing the breath on my windshield). Når hun vitner om sjalusi, stygge kommentarer, av og på forhold, rusmisbruk og at han stikker av o.l er det på en mye mer nøktern og "trygg" måte opplever jeg. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 5. mai 2022 #896 Del Skrevet 5. mai 2022 Lothlorien- skrev (6 minutter siden): Hun har vel vært gift med en kvinne før. Hun mishandlet visst denne partneren også, politiet var invovlert men som mange ofre for partnervold valgte hennes daværende kone å trekke anklagene mot amber. Her er det en artikkel om at amber har vært voldelig mot en partner før: https://eu.usatoday.com/story/life/movies/2016/06/07/amber-heard-arrested-2009-charge-hitting-girlfriend/85563338/ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 5. mai 2022 #897 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (4 minutter siden): Ok. Da misforsto jeg. Jeg driver og å googler etter bilder som er tatt dagen etter at hun sier at hun er blitt slått. Igår vitnet hun om episoden på flyet til Russland(den med flyvertinnen). Her er link til artikkel og bilder fra dagen derpå: https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2350574/amp/Amber-Heard-flies-Moscow-join-boyfriend-Johnny-Depp-The-Lone-Ranger-promo-tour.html Jeg ser ingen merker i ansiktet, selvom hun vitnet at han slo henne flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 5. mai 2022 #898 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg synes hun gir et godt inntrykk i denne rettsaken sammenlignet med ham. Jeg blir nesten uvel av å se hvordan han himler teatralsk med øynene, ler på en latterliggjørende måte og faktisk får kudos for det både i pressen og fra advokatteamet og fansen. Nettopp sånn kan konebankende psykopater oppføre seg, manipulere med sjarm. Jeg tenker på hvor jævlig dette må oppleves for henne hvis han faktisk har gjort disse tingene, og jeg tror faktisk mindre på ham etter å ha sett ham i aksjon her enn jeg gjorde før rettsaken. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #899 Del Skrevet 5. mai 2022 Henikka skrev (3 minutter siden): Jeg driver og å googler etter bilder som er tatt dagen etter at hun sier at hun er blitt slått. Igår vitnet hun om episoden på flyet til Russland(den med flyvertinnen). Her er link til artikkel og bilder fra dagen derpå: https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2350574/amp/Amber-Heard-flies-Moscow-join-boyfriend-Johnny-Depp-The-Lone-Ranger-promo-tour.html Jeg ser ingen merker i ansiktet, selvom hun vitnet at han slo henne flere ganger. Ja, ser heller ikke noe hevelse eller noe.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 5. mai 2022 #900 Del Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (55 minutter siden): Ja, tror ikke jeg orker å ha det i bakgrunnen frem til 23 idag også hvis vi kun skal måtte høre på dette vaset i 5 timer. Jeg synes det var «tynt» det hun kommer med. Mesteparten (90 % ?) handler om hans rusproblematikk. Ikke om vold mot henne. En del av hendelsene er også så diffuse og egentlig ganske trivielle. Eksempelvis bildene der hvor han sover. Det første bildet forteller veldig lite, han kan ha vært sliten, sovna i en stol. Hvem har ven ikke sovna i en stol/sofa om de var veldig sliten? Han ligger komfortabelt i stolen, det ser naturlig ut. De to andre bildene er han mer synlig «malplasert», da han ser ut til å ha sovnet på gulvet med hodet på et bord (?) og sovna sittende oppe. Men når hun vitner om at han sparket henne i ryggen så synes jeg hun er troverdig. Så vidt jeg kan se er dette første gangen hun ser direkte mot J.D gjentatte ganger også. Hun virker sint og opprørt, indignert. Noe som er på sin plass om man blir sparket i ryggen av maken sin med en hel del mennesker tilstedet. Hennes tankerekke vedrørende at det er ydmykende er også logisk. Ofte under dysfunksjonelle forhold så forsøker man å kamuflere så lenge det går. Hun er flau fordi det er så synlig for alle hvor «fucked» relasjonen deres er, og at ingen reagerer fordi de er jo alle kjøpt og betalt av J.D. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg