Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #861 Del Skrevet 5. mai 2022 Dama er jo ikke frisk i hode 🙄 https://vm.tiktok.com/ZMLnaBCGD/ 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 5. mai 2022 #862 Del Skrevet 5. mai 2022 Flettfrid skrev (12 minutter siden): Dama er jo ikke frisk i hode 🙄 https://vm.tiktok.com/ZMLnaBCGD/ Herregud…. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 5. mai 2022 #863 Del Skrevet 5. mai 2022 21 minutter siden, Flettfrid said: Dama er jo ikke frisk i hode 🙄 https://vm.tiktok.com/ZMLnaBCGD/ Åkei, det der var litt skummelt! Jeg har bare lest tråden her og ikke sett selv, men det der var netsen nok for meg til å bli team JD, hun virker jo helt ute 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #864 Del Skrevet 5. mai 2022 Flettfrid skrev (23 minutter siden): Dama er jo ikke frisk i hode 🙄 https://vm.tiktok.com/ZMLnaBCGD/ Hva i alle dager? Det der er den mest ubehagelige latteren jeg har hørt. Depp hørtes bare sliten og lei ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 5. mai 2022 #865 Del Skrevet 5. mai 2022 Valyria83 skrev (1 time siden): Enda en eks kjærste av JD står frem og støtter han. Dette er selveste Sherilynn Fenn(aka Audrey Horne) ❤. Hun har lagt ut 7-8 støtteerklæringer og bilder på instagram'en sin. Blant annet disse bildene her: 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 5. mai 2022 #866 Del Skrevet 5. mai 2022 Emmelise skrev (4 timer siden): Jeg tenker noe av det samme. Som går ganske klassisk med Borderline-diagnosen når jeg tenker meg om. Jeg har ingen tvil om at det forholdet på mange måter har vært det man kaller "mutually abusive". Det ER vanskelig å være sammen med en rusmisbruker. Men når AH innrømmer selv å ha vært voldelig på lydopptak, så syntes jeg rett og slett det er uakseptabelt at JD er den eneste som blir offentlig straffet for sin oppførsel i det forholdet. Som er mitt hovedproblem med hele sirkuset. Jeg legger også merke til at på bildet hvor hun "dokumenterer" et blåmerke på armen etter første gangen JD angivelig var voldelig med henne, så er ansiktet synlig i speilet. Og ansiktet hennes ser helt fint ut. Ser ingen tegn til hevelser til tross for "I don't know how many times he hit me in the face". I tillegg er det noe som heter Illumicams. LED-kamera som er utviklet for å kunne ta bilder av merker på kroppen med langt bedre kvalitet enn et mobilkamera noensinne kan. Men hun har aldri oppsøkt noen for å få tatt ordentlig bilde av det som bevis. Ganske mange sykehus og krisesentere i USA har dette, men hun har ikke vært et eneste sted. Takk! Jeg satt og tenkte på nøyaktig samme TED-Talk on duping delight, men hadde fullstendig glemt hva uttrykket het. Synes det er ganske horribelt at man ikke skal tro på noen fordi de ikke har dokumentert skadene i det hele tatt eller med rett utstyr! Min mor levde under vold og dokumenterte aldri noe som helst. De fleste tenker faktisk ikke slik, de vil bare gå videre og håper det ikke skjer igjen. Ang Ambers forklaring om cavity search så er dette typisk oppførsel av noen som ruser seg til å bli en annen. Når noen ruser seg slik kan ting som feks voldtekt være helt legitimt selv om de er sterk motstander og aldri ville gjort slik til vanlig. Kjenner igjen mye av det Amber forteller relatert til å bo med en rusavhengig. Jeg håper gode eksperter blir kalt inn som vitner her for å forklare hva som er typisk ol. Dette styrker også min forståelse for at Amber ikke har oppsøkt hjelp. Hun har blitt sjarmert i senk når han er edru for så å oppleve forferdelige hendelser når JD har vært ruset over tid. Dette unnskylder selvfølgelig ikke Ambers måte å reagere på eller ting hun har gjort. Dette har de vært to om. Men hun var veldig ung, og det hun har opplevd med JD har nok også vært svært traumatisk. Det samme kan sies om JD. Og det finnes mange bevis på at jd blir nettopp en annen når han ruser seg over tid. Men ingen tørr å vitne mot han og mange har også vært med på å rydde opp som den største selvfølgelighet når han gjør hun som å knuse ting osv. Han betaler seg alltid ut av slikt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 5. mai 2022 #867 Del Skrevet 5. mai 2022 Loboto skrev (1 minutt siden): Synes det er ganske horribelt at man ikke skal tro på noen fordi de ikke har dokumentert skadene i det hele tatt eller med rett utstyr! Min mor levde under vold og dokumenterte aldri noe som helst. De fleste tenker faktisk ikke slik, de vil bare gå videre og håper det ikke skjer igjen. Ang Ambers forklaring om cavity search så er dette typisk oppførsel av noen som ruser seg til å bli en annen. Når noen ruser seg slik kan ting som feks voldtekt være helt legitimt selv om de er sterk motstander og aldri ville gjort slik til vanlig. Kjenner igjen mye av det Amber forteller relatert til å bo med en rusavhengig. Jeg håper gode eksperter blir kalt inn som vitner her for å forklare hva som er typisk ol. Dette styrker også min forståelse for at Amber ikke har oppsøkt hjelp. Hun har blitt sjarmert i senk når han er edru for så å oppleve forferdelige hendelser når JD har vært ruset over tid. Dette unnskylder selvfølgelig ikke Ambers måte å reagere på eller ting hun har gjort. Dette har de vært to om. Men hun var veldig ung, og det hun har opplevd med JD har nok også vært svært traumatisk. Det samme kan sies om JD. Og det finnes mange bevis på at jd blir nettopp en annen når han ruser seg over tid. Men ingen tørr å vitne mot han og mange har også vært med på å rydde opp som den største selvfølgelighet når han gjør hun som å knuse ting osv. Han betaler seg alltid ut av slikt. Veldig ung? Ekteskapet varte fra hun var 29 til 31 år. Og jeg definerer ikke folk som voksne før de er 25, men veldig ung er å dra det vel langt. Hun hadde til og med vært gift før. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 5. mai 2022 #868 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Loboto skrev (6 minutter siden): Synes det er ganske horribelt at man ikke skal tro på noen fordi de ikke har dokumentert skadene i det hele tatt eller med rett utstyr! Min mor levde under vold og dokumenterte aldri noe som helst. De fleste tenker faktisk ikke slik, de vil bare gå videre og håper det ikke skjer igjen. Ang Ambers forklaring om cavity search så er dette typisk oppførsel av noen som ruser seg til å bli en annen. Når noen ruser seg slik kan ting som feks voldtekt være helt legitimt selv om de er sterk motstander og aldri ville gjort slik til vanlig. Kjenner igjen mye av det Amber forteller relatert til å bo med en rusavhengig. Jeg håper gode eksperter blir kalt inn som vitner her for å forklare hva som er typisk ol. Dette styrker også min forståelse for at Amber ikke har oppsøkt hjelp. Hun har blitt sjarmert i senk når han er edru for så å oppleve forferdelige hendelser når JD har vært ruset over tid. Dette unnskylder selvfølgelig ikke Ambers måte å reagere på eller ting hun har gjort. Dette har de vært to om. Men hun var veldig ung, og det hun har opplevd med JD har nok også vært svært traumatisk. Det samme kan sies om JD. Og det finnes mange bevis på at jd blir nettopp en annen når han ruser seg over tid. Men ingen tørr å vitne mot han og mange har også vært med på å rydde opp som den største selvfølgelighet når han gjør hun som å knuse ting osv. Han betaler seg alltid ut av slikt. Du nevner dette med manglende bevis og at ikke alle tar bevis. Men i dette tilfellet er det jo gjort en mengde opptak og tatt flere bilder, så det er da litt rart at hun har valgt å ikke ta med neon opptak som indikerer slag, at de snakker direkte om at han har slått, eller bilder av de store skadene. Når hun har brukt tid på å filme/ta bilder/lydopptak (feks sovning med is i fanget, slåing i skapdørene osv) hvorfor filmet hun ikke også skadene sine? Endret 5. mai 2022 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 5. mai 2022 #869 Del Skrevet 5. mai 2022 Det var en her for noen sider siden som påpekte at Amber Heard surfet på metoo-bølgen, og det gir veldig mye mening for meg. Det var strålende timing for å få sympati for partnervold. Jeg tror hun var så kynisk at hun så muligheten og ville utnytte den. Men det forholdet deres virker som å ha vært messy på helt andre enn metoo-måter. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #870 Del Skrevet 5. mai 2022 Loboto skrev (5 minutter siden): Synes det er ganske horribelt at man ikke skal tro på noen fordi de ikke har dokumentert skadene i det hele tatt eller med rett utstyr! Hun hevder jo å ha dokumentert skader, men nektet å gi Depps team tilgang til bildene/enhetene så eksperten hans kunne undersøke om bildene var ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne907 Skrevet 5. mai 2022 #871 Del Skrevet 5. mai 2022 Er det noe som skjer i dag, skal hun kryssforhøres eller hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. mai 2022 #872 Del Skrevet 5. mai 2022 Noen som har sett videoen om cavity search? Hva tenker dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 5. mai 2022 #873 Del Skrevet 5. mai 2022 Akvarium85 skrev (11 minutter siden): Veldig ung? Ekteskapet varte fra hun var 29 til 31 år. Og jeg definerer ikke folk som voksne før de er 25, men veldig ung er å dra det vel langt. Hun hadde til og med vært gift før. Hun var bare 22 år når de møttes og deres relasjon startet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 5. mai 2022 #874 Del Skrevet 5. mai 2022 Ambeh skrev (7 minutter siden): Hun hevder jo å ha dokumentert skader, men nektet å gi Depps team tilgang til bildene/enhetene så eksperten hans kunne undersøke om bildene var ekte. Hvem sier det? JD sitt team eller Amber selv? Spørr fordi jeg ikke har hørt dette tidligere i retten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #875 Del Skrevet 5. mai 2022 Når hun fortalte om selve frieriet. Griner uten tårer. Ansiktet viser avsky når hun forteller om en gledelig hendelse? Så endrer hun uttrykk veldig fort. Det oppleves utrolig falskt... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #876 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Loboto skrev (1 minutt siden): Hvem sier det? JD sitt team eller Amber selv? Spørr fordi jeg ikke har hørt dette tidligere i retten Det står i noen dokumenter, jeg kan finne youtube-videoen som snakker om og viser dokumentene om dette etterpå. Endret 5. mai 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. mai 2022 #877 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (Akkurat nå): Når hun fortalte om selve frieriet. Griner uten tårer. Ansiktet viser avsky når hun forteller om en gledelig hendelse? Så endrer hun uttrykk veldig fort. Det oppleves utrolig falskt... Så langt har jeg ikke sett antydning til gråt. Bare forsøk på. Hun prøver å tvinge fram tårer og snørr. Det går dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #878 Del Skrevet 5. mai 2022 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Så langt har jeg ikke sett antydning til gråt. Bare forsøk på. Hun prøver å tvinge fram tårer og snørr. Det går dårlig. Det jeg mener! Griner uten tårer = så falsk, later som, altså skuespill. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. mai 2022 #879 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) CeeCee skrev (1 minutt siden): Det jeg mener! Griner uten tårer = så falsk, later som, altså skuespill. Ja, jeg bare bekreftet det du skrev Ville bare informere om at du ikke er den eneste som ser dette. Edit, skulle skrevet at jeg var enig med deg i tillegg. Endret 5. mai 2022 av Dævendøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #880 Del Skrevet 5. mai 2022 Dævendøtte skrev (3 minutter siden): Ja, jeg bare bekreftet det du skrev Ville bare informere om at du ikke er den eneste som ser dette. Edit, skulle skrevet at jeg var enig med deg i tillegg. Det er megacringe å se på... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg