addict Skrevet 5. mai 2022 #841 Del Skrevet 5. mai 2022 Tvillingsjel skrev (10 timer siden): Nå vet ikke jeg, men i verste fall kan hun ha egget ham opp for å så filme kun hans reaksjon (for å få han til å fremstå gal)… Min eks viste seg å ha narsisistisk personlighetsforstyrrelse og han gjorde dette flere ganger. Spesielt hvis vi hadde vært ute og tatt noen glass vin og jeg egentlig hadde sovnet så kunne han gjerne starte en stor diskusjon som handlet om hvordan jeg egentlig hatet han og ikke ønsket å være sammen med han og hvordan jeg åpenbart hadde flørtet med typen til venninna mi da vi var ute. Analyserte ting jeg hadde sagt ned i detalj og hadde lange avhandlinger om hva jeg EGENTLIG hadde ment. Beskyldningene ble så frustrerende og hefitge at jeg gjerne kunne ende opp med å bli veldig sint og lei, spesielt fordi han ofte begynte når jeg egentlig hadde sovnet. Da tok han gjerne lydopptak av at jeg ble sint og viste til venninnene mine bak ryggen etterpå for å få sympati. De var heldigvis 100% på min side og hørte veldig fort at han manipulerte meg til å svare det jeg gjorde, men hører man lydopptakene så kan det høres ut som jeg helt uprovosert er ekkel mot han. Det skal sies at min ex kort tid etter ble innlagt fordi han truet med å hoppe fra et tak fordi jeg var så grusom mot han og ringte min mor for å fortelle henne hvor fæl jeg var da jeg la på for å ringe ambulanse. Han ble så innlagt på psykiatrisk og fikk diagnose. Han sa ofte at han skulle ta livet sitt pga meg når jeg prøvde å komme meg unna. Deler bare dette fordi det minner meg ekstremt mye om min egen erfaring. Det å filme partneren sine reaksjoner minner meg ekstremt om min ex sitt behov for å stille meg i dårlig lys når jeg egentlig hadde normale reaksjoner til det som har skjedd på forhånd. Sier ikke at det er saken hos JD og AH, men det ser dessverre fryktelig kjent ut for meg som har vært sammen med en med personlighetsforstyrrelse. 24 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abley Skrevet 5. mai 2022 #842 Del Skrevet 5. mai 2022 Liker hvordan Heard griner og fremstår som DET offeret, selv om ALLE bevis peker mot hennes ekle og uspiselige oppførsel mot menneskene rundt seg. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 5. mai 2022 #843 Del Skrevet 5. mai 2022 addict skrev (15 minutter siden): Min eks viste seg å ha narsisistisk personlighetsforstyrrelse og han gjorde dette flere ganger. Spesielt hvis vi hadde vært ute og tatt noen glass vin og jeg egentlig hadde sovnet så kunne han gjerne starte en stor diskusjon som handlet om hvordan jeg egentlig hatet han og ikke ønsket å være sammen med han og hvordan jeg åpenbart hadde flørtet med typen til venninna mi da vi var ute. Analyserte ting jeg hadde sagt ned i detalj og hadde lange avhandlinger om hva jeg EGENTLIG hadde ment. Beskyldningene ble så frustrerende og hefitge at jeg gjerne kunne ende opp med å bli veldig sint og lei, spesielt fordi han ofte begynte når jeg egentlig hadde sovnet. Da tok han gjerne lydopptak av at jeg ble sint og viste til venninnene mine bak ryggen etterpå for å få sympati. De var heldigvis 100% på min side og hørte veldig fort at han manipulerte meg til å svare det jeg gjorde, men hører man lydopptakene så kan det høres ut som jeg helt uprovosert er ekkel mot han. Det skal sies at min ex kort tid etter ble innlagt fordi han truet med å hoppe fra et tak fordi jeg var så grusom mot han og ringte min mor for å fortelle henne hvor fæl jeg var da jeg la på for å ringe ambulanse. Han ble så innlagt på psykiatrisk og fikk diagnose. Han sa ofte at han skulle ta livet sitt pga meg når jeg prøvde å komme meg unna. Deler bare dette fordi det minner meg ekstremt mye om min egen erfaring. Det å filme partneren sine reaksjoner minner meg ekstremt om min ex sitt behov for å stille meg i dårlig lys når jeg egentlig hadde normale reaksjoner til det som har skjedd på forhånd. Sier ikke at det er saken hos JD og AH, men det ser dessverre fryktelig kjent ut for meg som har vært sammen med en med personlighetsforstyrrelse. For en vond erfaring Og ja, relevant tror jeg, i forhold til Amber. Håper psykologene som følger med saken i retten plukker opp disse tingene også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. mai 2022 #844 Del Skrevet 5. mai 2022 addict skrev (15 minutter siden): Min eks viste seg å ha narsisistisk personlighetsforstyrrelse og han gjorde dette flere ganger. Spesielt hvis vi hadde vært ute og tatt noen glass vin og jeg egentlig hadde sovnet så kunne han gjerne starte en stor diskusjon som handlet om hvordan jeg egentlig hatet han og ikke ønsket å være sammen med han og hvordan jeg åpenbart hadde flørtet med typen til venninna mi da vi var ute. Analyserte ting jeg hadde sagt ned i detalj og hadde lange avhandlinger om hva jeg EGENTLIG hadde ment. Beskyldningene ble så frustrerende og hefitge at jeg gjerne kunne ende opp med å bli veldig sint og lei, spesielt fordi han ofte begynte når jeg egentlig hadde sovnet. Da tok han gjerne lydopptak av at jeg ble sint og viste til venninnene mine bak ryggen etterpå for å få sympati. De var heldigvis 100% på min side og hørte veldig fort at han manipulerte meg til å svare det jeg gjorde, men hører man lydopptakene så kan det høres ut som jeg helt uprovosert er ekkel mot han. Det skal sies at min ex kort tid etter ble innlagt fordi han truet med å hoppe fra et tak fordi jeg var så grusom mot han og ringte min mor for å fortelle henne hvor fæl jeg var da jeg la på for å ringe ambulanse. Han ble så innlagt på psykiatrisk og fikk diagnose. Han sa ofte at han skulle ta livet sitt pga meg når jeg prøvde å komme meg unna. Deler bare dette fordi det minner meg ekstremt mye om min egen erfaring. Det å filme partneren sine reaksjoner minner meg ekstremt om min ex sitt behov for å stille meg i dårlig lys når jeg egentlig hadde normale reaksjoner til det som har skjedd på forhånd. Sier ikke at det er saken hos JD og AH, men det ser dessverre fryktelig kjent ut for meg som har vært sammen med en med personlighetsforstyrrelse. Trist at du opplevde dette. 😔 Håper det går bra med deg nå. Lest masse kommentar på ulike sider om denne saken Det er dessverre veldig mange andre voldsoffere som sier akkurat det samme som deg. Kjenner igjen abuseren i Amber og ikke johnny. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #845 Del Skrevet 5. mai 2022 JD skal spille i en ny film 😊 https://www.dagbladet.no/kultur/forste-rolle-pa-tre-ar/75999104 15 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 5. mai 2022 #846 Del Skrevet 5. mai 2022 Raven.Writingdesk skrev (10 timer siden): Uenig. Jeg synes hun forklarer mye som gjør at brikkene faller på plass…. - Det virker som at J.D har/hadde problemer med å takle hennes seksualitet. Om disse kvinnene han har angrepet vitner og bekrefter A.H sin historie er han på tynn is. For meg virker det som at de veksler mellom ulike roller og dette gjør det vanskelig for dem å finne sin plass i forhold til den andre: Hun har åpenlyst «daddy issues» og omtaler seg selv som hans «baby-girl». Han har også omtalt henne som «My girl». I denne konstellasjonen er han den eldre, trygge og hun den yngre og yndige. Samtidig er han «røff» (språk og opplevelser med andre bekrefter dette) - hvor hun da velger å stå i mot ham «I take pride in being a tough girl « sier hun. Denne delen av henne er praktisk for ham når han trenger grensesetting i forhold til egen rusproblematikk. Men: så er det da flere episoder hvor han blir sjalu fordi andre kvinner er i følge ham for vennlig med henne. Disse kvinnene er da relativt tilfeldige damer som han selv inviterer inn i samtalen og som han selv initierer kontakt med. Han er jo J.D og selv om han fremstår jordnær er han nok vant med at disse tilfeldige kvinnene (gjetter meg til at den flyvertinna sikkert var en søt skarrende dame) - gir ham oppmerksomhet. Ikke hans biseksuelle kjæreste. Når A.H får «vennlig kontakt» med disse kvinnene er det han som blir utagerende mot kvinnene; «leave my girl alone». Han gjør jo ikke dette for å beskytte A.H mot uønsket seksuell oppmerksomhet. Han gjør det for å markere sitt territorium og være den «røffe og tøffe». Hun på sin side svarer denne type adferd (sjalusi) - med konfrontasjon og eller en form for normalisering/toleranse. Vi vet jo ikke om de mest graverende forhold som hun beskriver er sann (ren vold) - Men kommer den der flyvertinna og andre kvinnen de rusa seg sammen med rundt bålet og bekrefter A.H sin historie - da er J.D fucked slik jeg ser det. Det er faktisk ille nok det, så får hun bekreftet de historiene har han virkelig driti seg ut, spør du meg. Jeg er helt enig med deg. Synes også det er interessant å se at folk kommenter at Amber har "hovent smil" osv og kritiserer henne for det, mens Depp kan sitte og le under rettssaken uten at noen synes det er bisarr oppførsel. Jeg synes fremtoningen hans har vært ganske ekkel. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #847 Del Skrevet 5. mai 2022 Felis skrev (29 minutter siden): Jeg har bare sett noen klipp av gårsdagen og jeg er tilbøyelig til å tro Amber. Jeg tror hun forteller sannheten. Til hun ikke gjør det mer... Denne campingturen, for eksempel. Jeg tror henne når hun sier Johnny fikk et raserianfall da han ikke fant kokainen sin. Jeg tror til og med på at han rev i stykker kjolen hennes. Jeg vet at Amber kjemper hardt for å overbevise verden om at penger og ting ikke betyr noe for henne, men ingen snakker så mye om at materielle goder ikke betyr noe, hvis det ikke betyr veldig mye. Bryr du deg ikke, nevner du det ikke. Og denne kjolen hadde hun til og med fikset på selv, så her tror jeg fortvilelsen var ekte. Og handlingen stemmer over ens med hva en desperat narkoman ville gjort, hvis han ikke fant stoffet sitt. Men derfra er det bare oppspinn. Og la meg bare si at teamet til Amber Heard må være historiens dårligste! For hvorfor i all verden hevde at Johnny trodde hun hadde gjemt kokainen for å bruke den selv? Det gir ingen mening! Hvorfor ikke si at han mistenkte henne for å gjemme den så HAN ikke fikk ruset seg. Det er slike små detaljer som skurrer. Og når hun da slenger på et cavity search på slutten, så slår hun ihjel all troverdighet. Jeg tror også på krangelen på hotellrommet i etterkant av flyepisoden. At Johnny var sint og sjalu fordi Amber flørtet med flyvertinnen. Sannsynligvis flørtet hun for å fremtvinge en eller annen reaksjon fra Johnny, sjalusi er et mektig våpen. Hun har helt sikkert skreket, kalt han ting, kanskje til og med vært fysisk. Alt dette blir ikke nevnt med et ord. Og da blir det vanskelig å tro på resten. Og at flyvertinnen tok MDMA på jobb, for deretter tilbringe resten av flyreisen med crewet, uten at noen reagerte??? Det tror jeg ikke før flyvertinnen står i retten og sier det med egne ord! Hun tjener ingen ting på å forsøke å være så hellig. Hun drakk ikke, hun tok ikke stoff... Ja, med unntak av den ene gangen, da. Og den. Og den... Og hun forsøkte å være the voice of reason, roen han ned og forklare. Altså, vi har hørt ørten vitnemål om store mengder alkohol, stoff og aggressiv oppførsel. Hun hadde tjent på å innrømme en og annen feil i disse vitnemålene. Igjen, teamet hennes er utrolig inkompetente, vet de ingenting om hvordan de skal få klienten til å fremstå troverdig? Det er jo åpenbart at de har øvd på dette i timesvis. Amber leser fra manus og legger til et passende ansiktsuttrykk. Som skuespiller er hun i beste fall middelmådig. Og når Depps team protesterer og hun ikke får si det hun har øvd på, så kommer hun helt ut av det.improvisasjon er ikke hennes greie. Men hun burde tatt det på sparket uansett. Tillat seg å stotre, rote, glemme litt og ikke være så "flink". Og hadde hun tatt på seg sin del av skylden, så hadde hun hatt masse å tjene på det. "Jada, jeg var en bitch, jeg var ute av kontroll, jeg ertet, kranglet, skrek og bar meg. Jeg ga han til og med et par ørefiker. Men han ga meg en blodig nese" Se, det hadde jeg trodd på... Et svært balansert innlegg. Jeg kan tro på at Depp var sjalu, kanskje redd for å bli forlatt, usikker på seg selv og relasjonen. Jeg kan også tro på at Heard visste hvordan hun skulle spille på disse følelsene for å fremstille ham i et dårlig lys. Jeg kan til og med tro på at hun i utgangspunktet ikke hadde planlagt å treffe ham med flasken som tok fingertuppen - hvis hun hadde hevdet å ha kastet flasken i selvforsvar for å holde ham på avstand i stedet for å totalt benekte å ha hatt noe med skaden å gjøre. Det som i hovedsak gjør at jeg finner det vanskelig å tro på at Depp har utøvet fysisk vold mot Heard, er at det ikke finnes bilder av ferske fysiske skader på henne. Hun hevdet i gårsdagens vitnemål at hun forsøkte å forlate ham fra første slag - hvorfor dokumenterte hun ikke da fysiske merker? Hvorfor oppsøkte hun ikke lege? Hvorfor er så å si all dokumentasjon på vold selvrapportering fra Heard? Hvorfor fulgte hun etter ham når han forsøkte å avslutte en krangel (lydopptak) dersom hun visste at han kom til å slå henne? Og hvorfor er ikke disse slagene da fanget på opptak? Jeg tror hun har tatt deler av sannheten og blåst dem opp til noe langt større enn de objektivt er. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 5. mai 2022 #848 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg har "duping delight" i bakhodet, når jeg ser Amber Heard forklare seg. Og dette handler ikke om penger, for JD, overhodet. Dette handler om at hun hang han ut som konemishandler, hun uttalte "No one will believe you because you are Johnny Depp" - Så her gjør han egentlig hva hun ba han om, fortell verden og se hvem de tror på. Hun hang han ut umiddelbart etter at han ønsket skilsmisse. At menn kan bli utsatt for mishandling må opp og frem i lyset. Anbefaler alle å følge Emily D. Baker på youtube forresten. Dyktig advokat, som kommenterer rettsaken både live og gjør re-caps. 16 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 5. mai 2022 #849 Del Skrevet 5. mai 2022 Felis skrev (1 time siden): Jeg har bare sett noen klipp av gårsdagen og jeg er tilbøyelig til å tro Amber. Jeg tror hun forteller sannheten. Til hun ikke gjør det mer... *snip* Jeg tenker noe av det samme. Som går ganske klassisk med Borderline-diagnosen når jeg tenker meg om. Jeg har ingen tvil om at det forholdet på mange måter har vært det man kaller "mutually abusive". Det ER vanskelig å være sammen med en rusmisbruker. Men når AH innrømmer selv å ha vært voldelig på lydopptak, så syntes jeg rett og slett det er uakseptabelt at JD er den eneste som blir offentlig straffet for sin oppførsel i det forholdet. Som er mitt hovedproblem med hele sirkuset. Sitat Hun hevdet i gårsdagens vitnemål at hun forsøkte å forlate ham fra første slag - hvorfor dokumenterte hun ikke da fysiske merker? Jeg legger også merke til at på bildet hvor hun "dokumenterer" et blåmerke på armen etter første gangen JD angivelig var voldelig med henne, så er ansiktet synlig i speilet. Og ansiktet hennes ser helt fint ut. Ser ingen tegn til hevelser til tross for "I don't know how many times he hit me in the face". I tillegg er det noe som heter Illumicams. LED-kamera som er utviklet for å kunne ta bilder av merker på kroppen med langt bedre kvalitet enn et mobilkamera noensinne kan. Men hun har aldri oppsøkt noen for å få tatt ordentlig bilde av det som bevis. Ganske mange sykehus og krisesentere i USA har dette, men hun har ikke vært et eneste sted. miss summers skrev (15 minutter siden): Jeg har "duping delight" i bakhodet, når jeg ser Amber Heard forklare seg. Takk! Jeg satt og tenkte på nøyaktig samme TED-Talk on duping delight, men hadde fullstendig glemt hva uttrykket het. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. mai 2022 #850 Del Skrevet 5. mai 2022 Var det han som ønsket skilsmisse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 5. mai 2022 #851 Del Skrevet 5. mai 2022 Emmelise skrev (2 minutter siden): Takk! Jeg satt og tenkte på nøyaktig samme TED-Talk on duping delight, men hadde fullstendig glemt hva uttrykket het. Fikk 🤯🤯🤯 første gang jeg så det. Og har lagt merke til det altfor mange ganger siden. Duping delight er ekte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 5. mai 2022 #852 Del Skrevet 5. mai 2022 Flettfrid skrev (1 time siden): JD skal spille i en ny film 😊 https://www.dagbladet.no/kultur/forste-rolle-pa-tre-ar/75999104 herlig. men håper han tar en lang ferie først 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 5. mai 2022 #853 Del Skrevet 5. mai 2022 denne var litt morsom 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. mai 2022 #854 Del Skrevet 5. mai 2022 Hank Amarillo skrev (8 minutter siden): denne var litt morsom Hadde vore helt perfekt 👏. Koser meg med alle fb kommentarene under avisoppslage der de aller fleste mener Amber heard er en stor løgnhals. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. mai 2022 #855 Del Skrevet 5. mai 2022 Denne var artig også: Flere på Twitter som også har bilder fra i går da hun hadde alle disse triste ansiktsutrykkene og var på gråten, som denne: Jeg så ikke hele hennes opptreden i går, var det bare hennes egne advokater som sto og stilte spørsmål eller kom også Depps advokater til? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #856 Del Skrevet 5. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Denne var artig også: Flere på Twitter som også har bilder fra i går da hun hadde alle disse triste ansiktsutrykkene og var på gråten, som denne: Jeg så ikke hele hennes opptreden i går, var det bare hennes egne advokater som sto og stilte spørsmål eller kom også Depps advokater til? Bare hennes, kryssforhører er kanskje idag eller imorgen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 5. mai 2022 #857 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Forstod jeg det riktig når hun( Amber ) sa at de sendte bilde av alkoholshots som en oppmuntring til faren som var alkoholiker og falt av vogna ? 🙄Gir jo ingen mening … og det var derfor JD starta å drikke igjen også ??? Ps hun forstår ikke hvorfor han trodde hun gjemte kokainen når hun var i mot at han brukte det ? Endret 5. mai 2022 av FruR 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 5. mai 2022 #858 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Hank Amarillo skrev (37 minutter siden): denne var litt morsom Stemmer virkelig dette . Prøver å finne videoklipp av at hun sier nettopp dette . Hvis det er så ordrett likt kan det ikke være tilfeldig og det bør bli tatt tak i av dommerens og advokatene til Johnny. Endret 5. mai 2022 av FruR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. mai 2022 #859 Del Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (17 minutter siden): Bare hennes, kryssforhører er kanskje idag eller imorgen. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. mai 2022 #860 Del Skrevet 5. mai 2022 Enda en eks kjærste av JD står frem og støtter han. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg