Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Mye av historien har nok vært puslet sammen vha legejournaler, meldinger og reiseregninger også, så har de pugget datoene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (1 time siden):

Livvaktene hans betegner han som rolig og avslappet når han ruser seg, men AH forteller at han er helt vill, ukontrollerbar osv.

Livvaktene jobber for ham. Lojalitet er nok en svært viktig egenskap for å få jobbe med de aller mest berømte. Ikke med det sagt at jeg automatisk tenker at de lyver for ham, men det kan være greit å ha med seg i bakhodet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (4 timer siden):

Har du hørt på noen av opptakene??? 

Jeg kan bare snakke for meg selv. I starten trudde jeg litt på henne. Etter at eksene hans stod frem og forsvarte han begynte jeg å sette meg mer inn saken. Lydopptakene ble lekket ut hvor hun innrømmer vold mot han og håner han når han vil ikke være der fordi hun vil sloss. Hun har kommet med masse beskyldninger som ikke henger på greip. Har blitt tatt i masse løgn. Osv osv osv. 

Starstruck my ass.! Folk er sinte fordi hennes oppførsel ødelagt både for han og for ekte voldsoffere. 

Jeg er fremdeles åpen for at han kan ha gjort henne noe. Selv om det kanskje ikke virker slik. 

Jeg er enig. Jeg ønsker i utgangspunktet å tro på mennesker som sier at de er utsatt for psykisk og/eller fysisk vold, selv om jeg er fullstendig klar over at mange lyver om det. Jeg tviler ikke på at forholdet deres var dårlig, og at det var mye krangling. Noen mennesker får jo frem det dårligste i hverandre. Men A.H har, som du skriver, allerede blitt tatt i mye løgn og kommer stort sett med udokumenterte påstander. Stusser også på feks denne videoen her fra vitneutsagnet hennes https://www.vg.no/#/video/237514/amber-heard-i-taarer-er-du-morsom-kjerring?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row7_pos2&utm_campaign=overlay-main-ios

På slutten av videoen viser de at A.H har tatt bilde av en blåflekk på overarmen. I følge henne så slo J.D henne, og hun så at han skulle slå henne igjen, så hun tok en vase og kastet mot han. Da tok han tak i armen hennes, slengte henne på gulvet og slo henne gjentatte ganger i ansiktet. Jeg tror det stemmer at hun kastet et vase mot han, og at han derfor tok tak i armen hennes. Men at han slo henne først, og så etterpå i ansiktet mange ganger, tviler jeg på. Det er i så fall rart at hun ikke var hoven i ansiktet/hadde blåmerker i ansiktet, og tok bildebevis av det. At hun valgte å bare ta bildebevis av armen, høres rart ut for meg.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare følelsen av å se en scene fra en middels bra krimserie når jeg ser på Ambers vitnemål. Jeg prøver å gi henne "the benefit of the doubt", men synes alt hun sier virker tilgjort og rart. Magefølelsen min sier at hun ihvertfall smører tjukt på, og muligens direkte lyver. Det er noe som skurrer.

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (7 minutter siden):

Jeg får bare følelsen av å se en scene fra en middels bra krimserie når jeg ser på Ambers vitnemål. Jeg prøver å gi henne "the benefit of the doubt", men synes alt hun sier virker tilgjort og rart. Magefølelsen min sier at hun ihvertfall smører tjukt på, og muligens direkte lyver. Det er noe som skurrer.

Dette. Jeg prøver å ha et åpent sinn, uskyldig til det motsatte er bevist og alt det der, men hun gjør det neimen ikke lett for meg.

Det er helt klart noe som ikke stemmer et sted.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (25 minutter siden):

Det samme tenkte jeg. Var som å se på film da jeg hørte hun snakket med gråtende stemme. Mest sannsynlig skuespill fra en skuespiller, med andre ord.

Endret av Tutte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratinara skrev (38 minutter siden):

Men dette kan vel gå begge veier, tenk hvis dette er rettsaken fra helvette og det er snakk om 2 svært kompliserte personer som spiller mot hverandre, som et psykologisk spill.. Er vel ihvertfall tidenes drama det er snakk om..

Tja, er ikke dette enten eller? Enten banket han henne nogenlunde reglemessig . eller ikke?

Om Heard snakker sant og han banket henne, hvilket psykoligisk spill bedriver Heard?

Om Heard lyver og han banket henne ikke, hvilket psykologisk spill bedriver Depp?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (1 time siden):

Kan hun se rusa ut? Hun eter et eller annet gjentakende ganger.. 

I dette opptaket er hun ganske urolig og ufokusert. Adhd uten medisiner, om du spør meg. Øynene hennes vandrer, hun spiser og snacker mens hun blir snakket til, surrer og hvisker. 😅 i rettsaken er hun roligere, og har helt sikkert fått medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et hav av historier fra folk som har observert paret sammen. 

Kan se om jeg finner tweeten fra han stuntmannen og.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (7 timer siden):

Bor Lilly Rose hos far eller mor?

Lilly Rose er voksen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (På 26.4.2022 den 19.11):

Hun er virkelig en ''vampyr'' og suger livet ut av ham. For noe forkastelig kvinnfolk. Hun manipulerer og lyver og spiller rollen sin foran kamera, men hun er egentlig en dårlig person. Jeg så intervju med parterapeuten deres hvor hun hevdet at begge var giftige for hverandre hvor hun var verst og bidro mest til at ting eskalerte. Han var den som alltid prøvde å roe situasjonen ned mens hun hisset seg opp og hisset situasjonen opp. Så jeg er litt på hans side i denne saken. Det må være virkelig utmattende for ham å ha med en slik kvinne å gjøre ... 

Det er mye sånn forsvar av stakkars JD i denne tråden, og også i sitatet jeg har med her. Nå har ikke jeg lest alle de 42 sidene, men takk for de som deler kurante klipp og tekster. Jeg forstår at alle digger Pirates of the Caribbean. Det gjør jeg også. Det er flotte filmer. JD er en flott fyr. Men om vi tenker oss om... Voksne mennesker, selv voksne kokainbrukere, bør ha kunnskap og vett nok til å trekke seg unna giftige mennesker, med en gang de viser sitt sanne ansikt. Slike som dere omtaler, og nå tar jeg ikke stilling til om AH er en av dem, men jeg har min egen erfaring med slike mennesker. Når slike viser seg, så samler man tingene sine og stikker. Det er jo nettopp en egenskap ved slike mennesker at de får deg dypere og dypere ned i klisteret. Alt du sier og gjør kan brukes mot deg osv. JD har hatt mange kjærester, og er over 50 år. En erfaren mann. Men har han vært naiv? Er det ok av en mann på 50+ å være så naiv? Han burde ha stukket lenge før han satt fast nede i gjørmen. Han var rik og kunne brukt skilsmisseadvokatene sine til forebyggende virksomhet. I stedet har han vært naiv, godtroende og selvdestruktiv. Stukket hodet i sanden og forsøkt å dope seg bort fra problemene. Ikke pent. Ikke maskulint! 

Endret av Olaug Olsen
litt finpussing
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Stakkars mann. Heldigvis ser det ut til at han såpass massiv støtte at det nesten er likegyldig hva utfallet av rettsaken blir. Og forhåpentlig blir veien litt enklere å gå for andre menn som opplever det samme, men som ikke tør å si ifra fordi det er "lite maskulint".

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Media smører tjukt på.🙄 Jeg tror på at JD kan ha vært sjalu. 

Har studert saken lenge og et ord går ofte igjen når folk beskriver han. 

At han er sensitiv. Er mulig at han blir  sjalu. Amber hadde jo besøk av både James Franco og Elon Musk mens de var gift. Hans sjalusi var ikke ubegrunnet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Sigrid1 skrev (8 timer siden):

Bare kutt ut. Hun forteller hvordan hun ble fanget inn av ham nå under vitnemålet.

Det var en kommentar til noe helt annet enn det her. Missa litt du også tror jeg… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olaug Olsen skrev (29 minutter siden):

Det er mye sånn forsvar av stakkars JD i denne tråden, og også i sitatet jeg har med her. Nå har ikke jeg lest alle de 42 sidene, men takk for de som deler kurante klipp og tekster. Jeg forstår at alle digger Pirates of the Caribbean. Det gjør jeg også. Det er flotte filmer. JD er en flott fyr. Men om vi tenker oss om... Voksne mennesker, selv voksne kokainbrukere, bør ha kunnskap og vett nok til å trekke seg unna giftige mennesker, med en gang de viser sitt sanne ansikt. Slike som dere omtaler, og nå tar jeg ikke stilling til om AH er en av dem, men jeg har min egen erfaring med slike mennesker. Når slike viser seg, så samler man tingene sine og stikker. Det er jo nettopp en egenskap ved slike mennesker at de får deg dypere og dypere ned i klisteret. Alt du sier og gjør kan brukes mot deg osv. JD har hatt mange kjærester, og er over 50 år. En erfaren mann. Men har han vært naiv? Er det ok av en mann på 50+ å være så naiv? Han burde ha stukket lenge før han satt fast nede i gjørmen. Han var rik og kunne brukt skilsmisseadvokatene sine til forebyggende virksomhet. I stedet har han vært naiv, godtroende og selvdestruktiv. Stukket hodet i sanden og forsøkt å dope seg bort fra problemene. Ikke pent. Ikke maskulint! 

Det finnes enorme mengder data fra studier rundt hvorfor voldsofre ikke går fra en voldelig partner. Selvsagt burde han gått, det hadde spart ham for mye trøbbel, men det er ikke så enkelt som å peke på alder, økonomi, sosial status og kjønn og hevde at dét er grunner til at han skulle sett det før.

Han er nok, på bakgrunn av oppvekst, diagnose og personlighet, sårbar for å bli manipulert og utnyttet. 

Mange menn som har vært utsatt for partnervold, bruker ord som 'lite maskulint', 'tabu' og 'flaut' som forklaring på hvorfor de ikke har oppsøkt hjelp. Vi må slutte å sette maskulinitet i sammenheng med å ha blitt utsatt for partnervold. Det har ikke sammenheng med annet enn at voldelige partnere er voldelige, og vet hvordan de skal velge seg ut en partner som er sårbar for manipulasjon. 

Vi må gjøre det like stuerent for en mann å si 'hun manipulerte og slo meg' som det er for en kvinne å si 'han manipulerte og slo meg'. Vi må også lære å gjenkjenne disse tidlige signalene, disse små tegnene på at 'dette mennesket vil meg kanskje ikke godt', lære oss å lytte til og forstå den lille klumpen i magen som hvisker 'her er noe som ikke stemmer'. Da kan flere unngå å havne i voldelige forhold - helt uavhengig av kjønn.

Da Heard skrev i sin op-ed at hun hadde blitt utsatt for partnervold, var støtten massiv. Alle forsto at hun hentydet til Depp, og han mistet anseelse og oppdrag som følge av det. Dersom Depp hadde skrevet en slik op-ed, hadde reaksjonen automatisk vært den samme uforbeholdne støtten og tilliten til at hans ord var sannhet? Nei? Dét er problemet.

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tekstmelding fra Depp. Husker ikke helt om det var til faren eller moren til Amber. 

chrome_skjermdump_1651729099324.png

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (12 minutter siden):

Tekstmelding fra Depp. Husker ikke helt om det var til faren eller moren til Amber. 

chrome_skjermdump_1651729099324.png

Interessant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 3.5.2022 den 23.20):

Dette lover vel ikke så bra dog:

Fra CNN

Les deg litt opp på de to kjernekarene før du sammenligner de to sakene med bevisbyrden mot Depp kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett noen klipp av gårsdagen og jeg er tilbøyelig til å tro Amber. Jeg tror hun forteller sannheten. Til hun ikke gjør det mer... Denne campingturen, for eksempel. Jeg tror henne når hun sier Johnny fikk et raserianfall da han ikke fant kokainen sin. Jeg tror til og med på at han rev i stykker kjolen hennes. Jeg vet at Amber kjemper hardt for å overbevise verden om at penger og ting ikke betyr noe for henne, men ingen snakker så mye om at materielle goder ikke betyr noe, hvis det ikke betyr veldig mye. Bryr du deg ikke, nevner du det ikke. Og denne kjolen hadde hun til og med fikset på selv, så her tror jeg fortvilelsen var ekte. Og handlingen stemmer over ens med hva en desperat narkoman ville gjort, hvis han ikke fant stoffet sitt.

Men derfra er det bare oppspinn. Og la meg bare si at teamet til Amber Heard må være historiens dårligste! For hvorfor i all verden hevde at Johnny trodde hun hadde gjemt kokainen for å bruke den selv? Det gir ingen mening! Hvorfor ikke si at han mistenkte henne for å gjemme den så HAN ikke fikk ruset seg. Det er slike små detaljer som skurrer. Og når hun da slenger på et cavity search på slutten, så slår hun ihjel all troverdighet.

Jeg tror også på krangelen på hotellrommet i etterkant av flyepisoden. At Johnny var sint og sjalu fordi Amber flørtet med flyvertinnen. Sannsynligvis flørtet hun for å fremtvinge en eller annen reaksjon fra Johnny, sjalusi er et mektig våpen. Hun har helt sikkert skreket, kalt han ting, kanskje til og med vært fysisk. Alt dette blir ikke nevnt med et ord. Og da blir det vanskelig å tro på resten. Og at flyvertinnen tok MDMA på jobb, for deretter tilbringe resten av flyreisen med crewet, uten at noen reagerte??? Det tror jeg ikke før flyvertinnen står i retten og sier det med egne ord!

Hun tjener ingen ting på å forsøke å være så hellig. Hun drakk ikke, hun tok ikke stoff... Ja, med unntak av den ene gangen, da. Og den. Og den... Og hun forsøkte å være the voice of reason, roen han ned og forklare. Altså, vi har hørt ørten vitnemål om store mengder alkohol, stoff og aggressiv oppførsel. Hun hadde tjent på å innrømme en og annen feil i disse vitnemålene. Igjen, teamet hennes er utrolig inkompetente, vet de ingenting om hvordan de skal få klienten til å fremstå troverdig? Det er jo åpenbart at de har øvd på dette i timesvis. Amber leser fra manus og legger til et passende ansiktsuttrykk. Som skuespiller er hun i beste fall middelmådig. Og når Depps team protesterer og hun ikke får si det hun har øvd på, så kommer hun helt ut av det.improvisasjon er ikke hennes greie. Men hun burde tatt det på sparket uansett. Tillat seg å stotre, rote, glemme litt og ikke være så "flink". Og hadde hun tatt på seg sin del av skylden, så hadde hun hatt masse å tjene på det. "Jada, jeg var en bitch, jeg var ute av kontroll, jeg ertet, kranglet, skrek og bar meg. Jeg ga han til og med et par ørefiker. Men han ga meg en blodig nese" Se, det hadde jeg trodd på...

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...