Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

@charactouy @Rando @Hank Amarillo @~ Ada ~ @Duraton @Niven @Ardwinna @Hunter7 @AnnePåLande @Krokenguri  @Kollontaj@Raven.Writingdesk Dere er jo livredde for å tenke nytt og utenfor boksen. Dere hyler i flokk og sitter bare og ser på rettssaken. Må helt le av hvordan dere fyrer dere opp når noen sier noe dere er uenige i og ikke liker. hjelpe meg altså  :) At Depp kan ha sagt noe stygt til Amber Heard, nei, da får dere panikk...

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
grønnball skrev (5 minutter siden):

@charactouy @Rando @Hank Amarillo @~ Ada ~ @Duraton @Niven @Ardwinna @Hunter7 @AnnePåLande @Krokenguri  @Kollontaj@Raven.Writingdesk Dere er jo livredde for å tenke nytt og utenfor boksen. Dere hyler i flokk og sitter bare og ser på rettssaken. Må helt le av hvordan dere fyrer dere opp når noen sier noe dere er uenige i og ikke liker. hjelpe meg altså  :) At Depp kan ha sagt noe stygt til Amber Heard, nei, da får dere panikk...

Hvis det å forholde seg til faktaene i en sak for å gjøre seg opp en mening er gammeldags - call me old fashioned.

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
grønnball skrev (8 minutter siden):

Har du tenkt til å begynne å diskutere Depp og Heard snart, fremfor motdebattanter?

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
grønnball skrev (10 minutter siden):

Bevisene som kom frem i rettssaken taler i Depps favør. Du forsvarer en voldskvinne og dikter for fulle mugger. 

• Liker 10
Skrevet
grønnball skrev (11 minutter siden):

Leser du andres innlegg? Veldig infantil argumentasjon, i tilfelle. Flere har skrevet hva de forholder seg til; som fremkom i rettssaken. Selvsagt har Depp sagt mye stygt, er vel ingen som hevder det motsatte? Hvis du mener tenke nytt er å omfavne alskens konspirasjonsteorier; nei takk. Fakta er ikke et sted midt i mellom fantasi og virkelighet, man kan ikke bli enige om at jorda er ei halvkule hvis man har standpunktene rund eller flat. 

• Liker 11
Skrevet
grønnball skrev (16 minutter siden):

Du behøver ikke å dytte på meg eller de andre meninger vi ikke har. At jeg og du har to forskjellige virkelighets oppfatninger er det ingen tvil om. Som feks jeg har skrevet tidligere. 

Hva, som har vært tilfelle og ikke bak deres 4 yttervegger. Det faktisk ingen. Men  for min del har amber ingen troverdighet. Ikke i retten heller, ikke pga, synsing og stansing. Men pga hun stadig blir tatt i løgn. Det er bevist i flere anledninger at hun lyver. Og lista er lang iht det. 

Om han har klappet til henne en gang eller to, så er det ingen av de tilfellene hun påstår, har noe troverdighet i det. Ref hevder han har knekt nesa hennes. Hun lever av utseende, og har ikke engang vært til lege. Stiller opp på rld løper dagen etter, uten hevelser eller skrev nese. Du kan sminke bort blå merke, men ikke en hevelse. Det er jo ikke vanskelig å se at noen av blåmerkrne er sminket på heller. Og påstår selv å ha dekket over blåmerker med sminke som ikke var produsert osv osv. Hvis hun er utsatt for det hun hevder, så skjønner ikke jeg hvorfor hun da velger å legge frem en rekke bevis som er falske.  Man kan ikke dømme noen på slike påstand grunnlag heldigvis. Jeg tror ikke depp er nødvendigvis noen helgen, men jeg har fortsatt ingen grunnlag til å tro han er konebanker, slik hun påstår på grunnlaget hun har gjort det.  Bilder hun har levert inn, har hun bla redigert på rett før hun leverte de fra seg. Hva hun har redigert vet vi jo ikke. Men redigerte bevis skal heldigvis ikke legges til grunn i en rettsak. De skal ha bevis som ikke er klusset med. 

Så at hun tapte denne saken er bare rett og rimelig. Og syntes det er synd hun velger å lyve i retten, å svekke sakene for andre som faktisk er utsatt for grov partner vold. Fordi denne saken ender opp i at bevisbyrden blir større for andre etter henne. 

• Liker 8
Skrevet
Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Du behøver ikke å dytte på meg eller de andre meninger vi ikke har. At jeg og du har to forskjellige virkelighets oppfatninger er det ingen tvil om. Som feks jeg har skrevet tidligere. 

Hva, som har vært tilfelle og ikke bak deres 4 yttervegger. Det faktisk ingen. Men  for min del har amber ingen troverdighet. Ikke i retten heller, ikke pga, synsing og stansing. Men pga hun stadig blir tatt i løgn. Det er bevist i flere anledninger at hun lyver. Og lista er lang iht det. 

Om han har klappet til henne en gang eller to, så er det ingen av de tilfellene hun påstår, har noe troverdighet i det. Ref hevder han har knekt nesa hennes. Hun lever av utseende, og har ikke engang vært til lege. Stiller opp på rld løper dagen etter, uten hevelser eller skrev nese. Du kan sminke bort blå merke, men ikke en hevelse. Det er jo ikke vanskelig å se at noen av blåmerkrne er sminket på heller. Og påstår selv å ha dekket over blåmerker med sminke som ikke var produsert osv osv. Hvis hun er utsatt for det hun hevder, så skjønner ikke jeg hvorfor hun da velger å legge frem en rekke bevis som er falske.  Man kan ikke dømme noen på slike påstand grunnlag heldigvis. Jeg tror ikke depp er nødvendigvis noen helgen, men jeg har fortsatt ingen grunnlag til å tro han er konebanker, slik hun påstår på grunnlaget hun har gjort det.  Bilder hun har levert inn, har hun bla redigert på rett før hun leverte de fra seg. Hva hun har redigert vet vi jo ikke. Men redigerte bevis skal heldigvis ikke legges til grunn i en rettsak. De skal ha bevis som ikke er klusset med. 

Så at hun tapte denne saken er bare rett og rimelig. Og syntes det er synd hun velger å lyve i retten, å svekke sakene for andre som faktisk er utsatt for grov partner vold. Fordi denne saken ender opp i at bevisbyrden blir større for andre etter henne. 

Hadde hun kunne dokumentere med røntgen at nesen var knekt, så hadde jo saken stilt seg litt annerledes. Men det har hun ikke, og blir da ansett som at det er atter en løgn. Har sett knekt nese før, og de ser ikke sånn ut som hennes perfekte tynbe strake nese, gjorde dagen etter hun påsto de skjedde. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
grønnball skrev (38 minutter siden):

Så at amber i lydopptak snakker om å ha slått han osv det har ikke skjedd det da inni hodet ditt? Du forsvarer mishandleren her

Endret av Krokenguri
  • Liker 7
Skrevet

Virker som noen er ute etter å få stengt tråden.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Krokenguri skrev (13 minutter siden):

Så at amber i lydopptak snakker om å ha slått han osv det har ikke skjedd det da inni hodet ditt? Du forsvarer mishandleren her

For ikke snakke om den angivelige voldtekten.. Helt på trynet.

• Liker 6
Skrevet
AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

For ikke snakke om den angivelige voldtekten.. Helt på trynet.

Ja ikke god fantasi engang

• Liker 6
Skrevet

Ja ikke god fantasi engang

Stakkars mann.

• Liker 4
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Stakkars mann.

Trusler om at han ikke bør si noe, for ingen kommer til å tro han, hun er kvinne.... 

• Liker 4
Skrevet

Trusler om at han ikke bør si noe, for ingen kommer til å tro han, hun er kvinne.... 

Heldigvis ble AH avkledd foran verden. Farlig dame som burde blitt tatt hånd om av helsevesenet.

• Liker 4
Skrevet
charactouy skrev (1 time siden):

Har du tenkt til å begynne å diskutere Depp og Heard snart, fremfor motdebattanter?

Vel, ~M au d e~ kom jo med denne twitterlinken da, 

https://twitter.com/k4mil1aa?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1544853211164446722|twgr^|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fforum.kvinneguiden.no%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Fmobile.twitter.com%2Fk4mil1aa%2Fstatus%2F1544853211164446722

står mye her om selve saken. Det var jo tydeligvis ingen av dere som gadd å lese denne linken.. Er mange poenger om rettsaken der. Licorne har dessuten sagt det er brukere som ikke lengre tør å skrive i tråden pga miljøet her.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva slags utdanning og/eller yrke har denne personen som tydeligvis nå er et orakel på hele Heard-Depp-saken? 

• Liker 7
Skrevet

Hehe, så nå er utdanningsnivå viktig igjen. Hva med alle kroppsspråkvideoene deres da? hvilken utdanning har de folkene?  :)

• Nyttig 2
Skrevet

Just now, grønnball said:

Hehe, så nå er utdanningsnivå viktig igjen. Hva med alle kroppsspråkvideoene deres da? hvilken utdanning har de folkene?  :)

Ikke sant.

Personen det er lenket til på twitter har samlet en del relevant informasjon i flere twittertråder som tar opp flere viktige elementer i denne saken, og hva den vil bety for slike kommende saker f.eks. For meg er det interessant fordi man allerede ser at det er satt i gang angrep mot andre kvinner pga denne saken.

Man trenger ikke ha et spesielt yrke for å gjøre det, slik som vi ikke trenger spesielle yrker for å uttale oss her inne. :)  Man trenger heller ikke å ha et spesielt yrke eller utdanning for å bli tatt seriøst her inne tydeligvis, for her har jo videoer fra folk som sitter og slenger ut tre videoer om dagen med Heard sitt forvrengte fjes blitt tatt med den største seriøsitet. Det har ikke vært mange som har sagt noe i mot de, og de få som gjorde det fikk ikke store støtten. Ser ikke at noen har kalt personen på twitter for "et orakel", heller. Slike overdrivelser er unødvendig.

Kildekritikk er viktig uansett, og personen på twitter har lenket til sine kilder og det er lett tilgjengelig informasjon hvis man ønsker å finne ut mer om det. Men som det ble nevnt her før, når man ikke engang kan henvise til velkjente arrestasjoner uten at noen skal forsøke å få det til å virke som at Google, Wikipedia og hele verden har funnet på en konspirasjon for å lure en liten KG-tråd, ja, da kan man virkelig lure på hvorfor man jobber så innmari hardt for å ikke ta til seg annen informasjon. 

Men det er jo høyst frivillig om man ønsker å tilegne seg mer informasjon og fra hvilke kanaler man gjør det fra, for all del. Uansett hva man mener om denne saken.

• Hjerte 1
Skrevet
Licorne skrev (29 minutter siden):

. For meg er det interessant fordi man allerede ser at det er satt i gang angrep mot andre kvinner pga denne saken.

Gjør man?

• Liker 6
Skrevet
Hank Amarillo skrev (10 minutter siden):

Gjør man?

I så tilfelle lurer jeg på hvor..

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...