Nebel86 Skrevet 4. mai 2022 #761 Del Skrevet 4. mai 2022 Amber minner meg om karakteren i Gone Girl... Manipulativ, ustabil og gjør alt for å gjøre mannens liv surt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 4. mai 2022 #762 Del Skrevet 4. mai 2022 Har hørt en del på amber nå, og begynte å tenke at denne dama MÅ jo ha adhd. Hun sliter med å snakke i hele setninger og holde fokus. Søkte på adhd + Amber Heard og finner ut at det har hun faktisk. Ikke at det er en så stor greie her, men ja. folk med adhd kan slite litt med emosjonell regulering, og å forstå konsekvenser av sin oppførsel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 4. mai 2022 #763 Del Skrevet 4. mai 2022 Syntes det er litt for tidlig å dra noen konklusjoner enda, og syntes de som drar bombastiske konklusjoner basert på vitnesbyrdet så langt er litt for forutintstte. Hun gjør en langt bedre figur enn i de tidligere klippene vi har sett. Tror en må vente litt til kryssforhørene, og la det gå noen dager med litt mer pressing før man kan konkludere med noe. Hun gjorde godt i å skifte pr-team da, fikk en annen look etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 4. mai 2022 #764 Del Skrevet 4. mai 2022 lillevill skrev (Akkurat nå): Har hørt en del på amber nå, og begynte å tenke at denne dama MÅ jo ha adhd. Hun sliter med å snakke i hele setninger og holde fokus. Søkte på adhd + Amber Heard og finner ut at det har hun faktisk. Ikke at det er en så stor greie her, men ja. folk med adhd kan slite litt med emosjonell regulering, og å forstå konsekvenser av sin oppførsel. Depp har også ADHD. Det er heller noe annet som foregår hos Heard som gjør at hun ikke forstår hvor lite troverdig hun er og hva galt hun har gjort. Jeg finner det for øvrig interessant at hun nevnte Adderall når hun listet opp Johnny på alkohol, Johnny på kokain... Adderall er en medisin mot ADHD, den burde ført til at han oppførte seg som et relativt gjennomsnittlig menneske 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid1 Skrevet 4. mai 2022 #765 Del Skrevet 4. mai 2022 Lunaris skrev (2 timer siden): Du har missa alt du. Bare kutt ut. Hun forteller hvordan hun ble fanget inn av ham nå under vitnemålet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 4. mai 2022 #766 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg orker ikke høre mer av dette vissvaset, det er mindre enn en time igjen og kryssforhøret er nok ikke før imorgen så logger av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 4. mai 2022 #767 Del Skrevet 4. mai 2022 Sigrid1 skrev (2 minutter siden): Bare kutt ut. Hun forteller hvordan hun ble fanget inn av ham nå under vitnemålet. Hun forteller sin versjon. Depps versjon er ganske annerledes. Én av dem lyver, så langt er han mer troverdig enn henne - så får vi se når dommen faller. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 4. mai 2022 #768 Del Skrevet 4. mai 2022 Hank Amarillo skrev (3 timer siden): Tøft at ektemannen er i dårlig humør etter å fått vite at han er i økonomiske vanskeligheter samtidig som moren ligger for døden? Tja, kun hvis man er belemret med empati - men det virker å være fraværende. Det er vel ikke vanlig å agere på denne måten selv om man har økonomiske problemer, etc.? Å leve med en slik person er ødeleggende i lengden, men når det gjelder dette paret, så var begge like ille og det kan tenkes at den ene var verre. Altså, er det ikke synd på Amber i denne situasjonen, da hun selv oppførte seg likedan. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 4. mai 2022 #769 Del Skrevet 4. mai 2022 Valyria83 skrev (2 timer siden): Denne er ny. Se på holdning hennes. 🙄 Lyser aggressivitet lang vei. Er mange sinnstemninger som flakker gjennom grimasene/mikroutrykk og blikket hennes her.. Ingen konstant grunnfølelse her nei... Spør du meg kan man stille seg spørsmålet om hun er svært god til å manipulere og har lykkes med dette en stor del av livet? Det har sikkert skjedd kritikkverdige forhold fra begge parter sin side, Johnny har nok ikke oppført seg som en engel han heller.. men disse blikkene har jeg sett tidligere hos svært manipulerende mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 4. mai 2022 #770 Del Skrevet 4. mai 2022 Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Jeg orker ikke høre mer av dette vissvaset, det er mindre enn en time igjen og kryssforhøret er nok ikke før imorgen så logger av. Hørte på youtube i stad at AH sannsynligvis ikke kommer til å bli ferdig denne uken, og neste uke er det fri i retten, så kryssforhøret blir i så fall ikke før om snaue to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 4. mai 2022 #771 Del Skrevet 4. mai 2022 Paperwall skrev (2 minutter siden): Det er vel ikke vanlig å agere på denne måten selv om man har økonomiske problemer, etc.? Å leve med en slik person er ødeleggende i lengden, men når det gjelder dette paret, så var begge like ille og det kan tenkes at den ene var verre. Altså, er det ikke synd på Amber i denne situasjonen, da hun selv oppførte seg likedan. Å være i dårlig humør og slamre med skapdører osv ? Jeg synes det er en helt naturlig reaksjon ifht omstendighetene, men er vel ingen fasit på det - så ok. I lengden? Det er 1 video. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 4. mai 2022 #772 Del Skrevet 4. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Å være i dårlig humør og slamre med skapdører osv ? Jeg synes det er en helt naturlig reaksjon ifht omstendighetene, men er vel ingen fasit på det - så ok. I lengden? Det er 1 video. Slik han holdt på i videoen er ikke noe jeg ville karakterisert på som normal oppførsel og jeg ville syntes det var ubehagelig. Ustabil og mangel på impulskontroll. Men Amber var jo ikke bedre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 4. mai 2022 #773 Del Skrevet 4. mai 2022 Paperwall skrev (3 minutter siden): Slik han holdt på i videoen er ikke noe jeg ville karakterisert på som normal oppførsel og jeg ville syntes det var ubehagelig. Ustabil og mangel på impulskontroll. Men Amber var jo ikke bedre. Enig. Hadde ikke tolerert denne type adferd. Hank Amarillo skrev (6 minutter siden): Å være i dårlig humør og slamre med skapdører osv ? Jeg synes det er en helt naturlig reaksjon ifht omstendighetene, men er vel ingen fasit på det - så ok. I lengden? Det er 1 video. »dårlig humør» er en understatement. Han fremstår skremmende og truende. Gratinara skrev (13 minutter siden): Er mange sinnstemninger som flakker gjennom grimasene/mikroutrykk og blikket hennes her.. Ingen konstant grunnfølelse her nei... Spør du meg kan man stille seg spørsmålet om hun er svært god til å manipulere og har lykkes med dette en stor del av livet? Det har sikkert skjedd kritikkverdige forhold fra begge parter sin side, Johnny har nok ikke oppført seg som en engel han heller.. men disse blikkene har jeg sett tidligere hos svært manipulerende mennesker... Jeg opplever deler av historien som troverdig, eksempelvis er det troverdig når hun forteller at han eksploderer fordi en kvinne lente seg på henne under en russamling, men når hun forteller om at han utførte «cavity surch» fremstår hun påtatt og kunstig, som om hun holder på med skuespill. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 4. mai 2022 #774 Del Skrevet 4. mai 2022 Paperwall skrev (1 minutt siden): Slik han holdt på i videoen er ikke noe jeg ville karakterisert på som normal oppførsel og jeg ville syntes det var ubehagelig. Ustabil og mangel på impulskontroll. Men Amber var jo ikke bedre. Da har vi litt forskjellige livserfaringer. Jeg har sett sinte folk opp til flere ganger. Jeg synes det er normalt og naturlig. Spørsmålet er hva som skal til for å utløse det. Når ens mor har ligget for døden en stund og han har fått beskjed om at han er blitt lurt for hundrevis av millioner dollar og er i en prekær økonomisk situasjon så må man få unne seg å bli i dårlig humør. Men det er min mening, 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. mai 2022 #775 Del Skrevet 4. mai 2022 Hun er en god skuespiller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. mai 2022 #776 Del Skrevet 4. mai 2022 charactouy skrev (3 timer siden): Vi vet heller ikke hva som har foregått i forkant av opptaket, om hun bevisst har tirret ham opp slik at hans utagering kommer som resultat av dette. Dette er en kjent taktikk hos overgripere som bruker reaktiv mishandling - de behandler offeret dårlig inntil offeret sprekker for så å bruke det som bevis på at offeret er et dårlig menneske. Dersom samlivet har vært som Depp hevder, må han ha hatt en enorm viljestyrke for ikke å gjøre noe verre enn å smelle med skapdører. Nå vet ikke jeg, men i verste fall kan hun ha egget ham opp for å så filme kun hans reaksjon (for å få han til å fremstå gal)… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 4. mai 2022 #777 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Er det meningen/normalt å være så emosjonell under et testament? Synes det meste virker litt overspill 😬 Endret 4. mai 2022 av Badgald0pest2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. mai 2022 #778 Del Skrevet 4. mai 2022 Dette totalt humørskifte hjelper ikke hennes sak overfor juryen, det virker så planlagt og falskt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 4. mai 2022 #779 Del Skrevet 4. mai 2022 charactouy skrev (1 time siden): Den stakkars lille underpriviligerte bondejenta med en vanskelig barndom som ble offer for den mye eldre storsjarmøren med masse penger og stygge baktanker. Jeg synes de smører på for tykt. Dette minner meg om en viss tinder sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. mai 2022 #780 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Badgald0pest2 skrev (7 minutter siden): Er det meningen/normalt å være så emosjonell under et testament? Synes det meste virker litt overspill 😬 Flettfrid skrev (4 minutter siden): Dette totalt humørskifte hjelper ikke hennes sak overfor juryen, det virker så planlagt og falskt. Nå vet ikke jeg, men hvis AH virkelig har blitt mishandlet av Depp så må det være svært vanskelig å sitte i samme rom som han. Mange voldsofre og overgrepsofre synes det er helt forjævlig å vitne med overgriperen tilstede i rommet, og det er jo ikke vanskelig å forstå. Endret 4. mai 2022 av Tvillingsjel 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg