Gjest Ambeh Skrevet 4. mai 2022 #741 Skrevet 4. mai 2022 Jeg har aldri sett henne snakke eller opptre før, er dette hennes vanlige fremtoning? Synes hun fremstår veldig påtatt.
Hatsumomo Skrevet 4. mai 2022 #742 Skrevet 4. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Alle kan gjøre noe bra innimellom. De forsøker selvsagt å stille henne i et best mulig lys nå. Jeg synes ikke vi trenger å snakke nedlatende om at de vektlegger at hun jobbet frivillig på et suppekjøkken som tenåring. Det har ingenting å si for om hun mishandlet ham eller ikke. Hun jobbet på suppekjøkken i 4 år før skolen.. men rart nok gikk bare 2 år på skolen. Kommer mye info fra chatten hvis man tar seg tid til å lese der. 4
Hank Amarillo Skrevet 4. mai 2022 #743 Skrevet 4. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri sett henne snakke eller opptre før, er dette hennes vanlige fremtoning? Synes hun fremstår veldig påtatt. Det er sånn hun alltid fremstår, ja.
charactouy Skrevet 4. mai 2022 #745 Skrevet 4. mai 2022 Tror ikke jeg har sett noen filmer med henne før, men hun ser ut for å være en brukbar skuespiller. 1
Hatsumomo Skrevet 4. mai 2022 #747 Skrevet 4. mai 2022 Fatter ikke hele denne EKSTREMT DETALJERTE forelskelsen har å gjøre i vitnemålet...om mye te, hvordan kysset var, hvor magisk alt var...altså... 9
charactouy Skrevet 4. mai 2022 #748 Skrevet 4. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Fatter ikke hele denne EKSTREMT DETALJERTE forelskelsen har å gjøre i vitnemålet...om mye te, hvordan kysset var, hvor magisk alt var...altså... Den stakkars lille underpriviligerte bondejenta med en vanskelig barndom som ble offer for den mye eldre storsjarmøren med masse penger og stygge baktanker. Jeg synes de smører på for tykt. 21 2
Valyria83 Skrevet 4. mai 2022 #749 Skrevet 4. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Fatter ikke hele denne EKSTREMT DETALJERTE forelskelsen har å gjøre i vitnemålet...om mye te, hvordan kysset var, hvor magisk alt var...altså... Tenke litt på hva Dr. curry sa om hennes personlighetsforstyrrelse. Bruke store ord som magisk osv. 23
Hatsumomo Skrevet 4. mai 2022 #750 Skrevet 4. mai 2022 Valyria83 skrev (1 minutt siden): Tenke litt på hva Dr. curry sa om hennes personlighetsforstyrrelse. Bruke store ord som magisk osv. Ja, jeg tenkte på det samme.. 2
Hatsumomo Skrevet 4. mai 2022 #751 Skrevet 4. mai 2022 (endret) Gud bedre, nå er det rett før jeg må slå av lyden... hvem som liksom er OFFER oppfører seg slik i et vitnemål!? Endret 4. mai 2022 av Hatsumomo 11
Emmelise Skrevet 4. mai 2022 #752 Skrevet 4. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Gud bedre, nå er det rett før jeg må slå av lyden... hvem som liksom er OFFER oppfører seg slik i et vitnemål!? Jeg ser ikke på, for jeg liker skjermene mine intakte (og ubesudlet). Men jeg blir takknemlig for korte oppsummeringer 4
Gjest Ambeh Skrevet 4. mai 2022 #753 Skrevet 4. mai 2022 Sa de noe dato for den første gangen han skal ha slått henne? Når han slo tre ganger på rad, den siste gangen så hardt at hun falt fra sofaen og ned på gulvteppet? Jeg tror ingenting på dette, jeg.
Hatsumomo Skrevet 4. mai 2022 #755 Skrevet 4. mai 2022 Depp virket preget og hadde rolige følelser gjennom alt han fortalte når han var i vitneboksen, Heard er jo opp og ned i følelser som en jojo. Voldsomt oppskjørtet til å plutselig være normal igjen... skulle jeg tro noen hadde en personlighetsforstyrrelse bare basert på måten å fremstå på i vitneboksen, så er det definitivt henne! 15
charactouy Skrevet 4. mai 2022 #756 Skrevet 4. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Sa de noe dato for den første gangen han skal ha slått henne? Når han slo tre ganger på rad, den siste gangen så hardt at hun falt fra sofaen og ned på gulvteppet? Jeg tror ingenting på dette, jeg. Tror ikke det var sagt noen dato. Hun har ekstremt mange unødige detaljer med, det er ofte et tegn på løgn - man smører på ekstra for å virke troverdig. Hun beskriver en veldig typisk utvikling og forløp i et voldelig forhold. 15
Gjest Ambeh Skrevet 4. mai 2022 #757 Skrevet 4. mai 2022 Det jeg forbinder med hennes skiftende ansiktsuttrykk og veldige innlevelse er voksne som forteller eventyr til barn.
charactouy Skrevet 4. mai 2022 #758 Skrevet 4. mai 2022 Jeg synes det virker som Depp har et godt team rundt seg. Det kan ikke være enkelt å sitte der og høre grove ufordelaktige historier om seg selv uavhengig av sannhetsgehalt. Jeg registrerte at de som sitter på hver side av ham er oppmerksomme på hvordan han reagerer. Han ser mest ut som han forsøker å stenge henne ute. 11 1
Valyria83 Skrevet 4. mai 2022 #759 Skrevet 4. mai 2022 Anbefaler virkelig å se denne. Følg godt med på hva hun sier og kroppsspråket. Dette er under ed. 5 2
Gjest Lunaris Skrevet 4. mai 2022 #760 Skrevet 4. mai 2022 What do they call it, these… lighters… Altså virkelig. Hun lyver sånn…
Fremhevede innlegg