Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Gjest Ambeh
Skrevet

Jeg har aldri sett henne snakke eller opptre før, er dette hennes vanlige fremtoning? Synes hun fremstår veldig påtatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Alle kan gjøre noe bra innimellom. De forsøker selvsagt å stille henne i et best mulig lys nå. Jeg synes ikke vi trenger å snakke nedlatende om at de vektlegger at hun jobbet frivillig på et suppekjøkken som tenåring. Det har ingenting å si for om hun mishandlet ham eller ikke. 

Hun jobbet på suppekjøkken i 4 år før skolen.. men rart nok gikk bare 2 år på skolen. Kommer mye info fra chatten hvis man tar seg tid til å lese der.

• Liker 4
Skrevet
Ambeh skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri sett henne snakke eller opptre før, er dette hennes vanlige fremtoning? Synes hun fremstår veldig påtatt.

Det er sånn hun alltid fremstår, ja.

Skrevet

Its the performance of a lifetime...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror ikke jeg har sett noen filmer med henne før, men hun ser ut for å være en brukbar skuespiller.

• Liker 1
Gjest Lunaris
Skrevet

Do you know What is tea 🤦🏻‍♀️

Skrevet

Fatter ikke hele denne EKSTREMT DETALJERTE forelskelsen har å gjøre i vitnemålet...om mye te, hvordan kysset var, hvor magisk alt var...altså...

• Liker 9
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Fatter ikke hele denne EKSTREMT DETALJERTE forelskelsen har å gjøre i vitnemålet...om mye te, hvordan kysset var, hvor magisk alt var...altså...

Den stakkars lille underpriviligerte bondejenta med en vanskelig barndom som ble offer for den mye eldre storsjarmøren med masse penger og stygge baktanker.

Jeg synes de smører på for tykt. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Tenke litt på hva Dr. curry sa om hennes personlighetsforstyrrelse. Bruke store ord som magisk osv. 

• Liker 23
Skrevet
Valyria83 skrev (1 minutt siden):

Tenke litt på hva Dr. curry sa om hennes personlighetsforstyrrelse. Bruke store ord som magisk osv. 

Ja, jeg tenkte på det samme..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gud bedre, nå er det rett før jeg må slå av lyden... hvem som liksom er OFFER oppfører seg slik i et vitnemål!?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 11
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Gud bedre, nå er det rett før jeg må slå av lyden... hvem som liksom er OFFER oppfører seg slik i et vitnemål!?

Jeg ser ikke på, for jeg liker skjermene mine intakte (og ubesudlet). Men jeg blir takknemlig for korte oppsummeringer :)

• Liker 4
Gjest Ambeh
Skrevet

Sa de noe dato for den første gangen han skal ha slått henne? Når han slo tre ganger på rad, den siste gangen så hardt at hun falt fra sofaen og ned på gulvteppet?

Jeg tror ingenting på dette, jeg.

Skrevet

Jeg orker ikke å høre på henne. 

• Liker 4
Skrevet

Depp virket preget og hadde rolige følelser gjennom alt han fortalte når han var i vitneboksen, Heard er jo opp og ned i følelser som en jojo. Voldsomt oppskjørtet til å plutselig være normal igjen... skulle jeg tro noen hadde en personlighetsforstyrrelse bare basert på måten å fremstå på i vitneboksen, så er det definitivt henne!

• Liker 15
Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

Sa de noe dato for den første gangen han skal ha slått henne? Når han slo tre ganger på rad, den siste gangen så hardt at hun falt fra sofaen og ned på gulvteppet?

Jeg tror ingenting på dette, jeg.

Tror ikke det var sagt noen dato.

Hun har ekstremt mange unødige detaljer med, det er ofte et tegn på løgn - man smører på ekstra for å virke troverdig.

Hun beskriver en veldig typisk utvikling og forløp i et voldelig forhold.

• Liker 15
Gjest Ambeh
Skrevet

Det jeg forbinder med hennes skiftende ansiktsuttrykk og veldige innlevelse er voksne som forteller eventyr til barn.

Skrevet

Jeg synes det virker som Depp har et godt team rundt seg. Det kan ikke være enkelt å sitte der og høre grove ufordelaktige historier om seg selv uavhengig av sannhetsgehalt. Jeg registrerte at de som sitter på hver side av ham er oppmerksomme på hvordan han reagerer. Han ser mest ut som han forsøker å stenge henne ute.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Anbefaler virkelig å se denne. Følg godt med på hva hun sier og kroppsspråket. Dette er under ed. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Lunaris
Skrevet

What do they call it, these… lighters… Altså virkelig. Hun lyver sånn… 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...