Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Gjest Lunaris
Skrevet (endret)
charactouy skrev (4 minutter siden):

Mnja, i et sunt forhold kan en slik gave være innafor. At et voldsoffer skal gi overgriperen våpen er merkelig, at en overgriper skal gi voldsofferet et våpen med en slik inskripsjon kan oppleves som en trussel. 

En kniv i gave med den teksten på, ser ikke jeg på som et sunt tegn.,, 

ja, det er høyst merkelig. Og det siste stemmer. Hva om han aldri  hadde kommet seg vekk fra henne… Han har allerede fått kutta av en fingertupp, og fått brent sigarett på kinnet sitt..

Endret av Lunaris
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når starter de opp igjen i dag? 

Gjest Lunaris
Skrevet
Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Når starter de opp igjen i dag? 

Allerede i gang for lenge siden

Skrevet
Lunaris skrev (1 minutt siden):

Allerede i gang for lenge siden

Det er lunsjpause nå, når starter de ettee lunsjpausen? 

Skrevet

Er 1 times pause.

Skrevet
Hank Amarillo skrev (43 minutter siden):

Tøft at ektemannen er i dårlig humør etter å fått vite at han er i økonomiske vanskeligheter samtidig som moren ligger for døden?

Tja, kun hvis man er belemret med empati - men det virker å være fraværende.

Lunaris skrev (48 minutter siden):

Er du seriøs….

Valyria83 skrev (49 minutter siden):

Er du seriøs? 

Jeg synes videoen er ubehagelig å se på. Jeg hadde nok blitt redd om min mann holdt på slik. Ser ingen grunn til å rettferdiggjøre eller normalisere hans aggressive adferd. Hun spør : «what happened», Han svarer «something happend to you this morning»? Altså: Nor har hendt med ham men han vil ikke si hva det er, bare være sur og utagerende. Han sier vel også «I’ll show you crazy»..? Og heller opp en hel del alkohol. Som om det er konkurranse i å være mest mulig sinnsyk..?

Det urovekkende er dog at hun ser sitt snitt til å «ta han» når han er slik via å kalkulativt sette frem mobilen og filme i smug også blir hun til og med avslørt. Det er en enda mer bisarr måte å reagere på. Min instinktive reaksjon ville heller vært å si: «det er ubehagelig når du slår med dørene og er så sint, jeg blir redd, hva skjer? Kan du roe deg ned»? Men hun er mest opptatt av å filme, da for å felle han.  

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Ambeh skrev (45 minutter siden):

Det var det fra det hun sa i sin "disposition" tidligere i år (?) hun mente flere ting var gjengitt feil.

Unnskyld, jeg vet jeg kan fremstå som 'besserwisser' nå, men for min egen sjelefreds skyld gikk jeg tilbake til starten av dagens sending og fant utvekslingen jeg tenkte på.

Depps advokat hevdet hun sa i går at hun får 100 dollar/t for denne saken. Hun svarer 'that's not correct, there's an error in the transcript' altså feil i referatet. Han spør om hun har sendt inn notat om feil, hun svarer nei og utdyper at det var flere feil, ingen av dem sendt notat om retting på.

• Liker 2
Skrevet

Denne er ny. Se på holdning hennes. 🙄 Lyser aggressivitet lang vei. 

• Liker 8
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (3 minutter siden):

Jeg synes videoen er ubehagelig å se på. Jeg hadde nok blitt redd om min mann holdt på slik. Ser ingen grunn til å rettferdiggjøre eller normalisere hans aggressive adferd. Hun spør : «what happened», Han svarer «something happend to you this morning»? Altså: Nor har hendt med ham men han vil ikke si hva det er, bare være sur og utagerende. Han sier vel også «I’ll show you crazy»..? Og heller opp en hel del alkohol. Som om det er konkurranse i å være mest mulig sinnsyk..?

Det urovekkende er dog at hun ser sitt snitt til å «ta han» når han er slik via å kalkulativt sette frem mobilen og filme i smug også blir hun til og med avslørt. Det er en enda mer bisarr måte å reagere på. Min instinktive reaksjon ville heller vært å si: «det er ubehagelig når du slår med dørene og er så sint, jeg blir redd, hva skjer? Kan du roe deg ned»? Men hun er mest opptatt av å filme, da for å felle han.  

Vi vet heller ikke hva som har foregått i forkant av opptaket, om hun bevisst har tirret ham opp slik at hans utagering kommer som resultat av dette. Dette er en kjent taktikk hos overgripere som bruker reaktiv mishandling - de behandler offeret dårlig inntil offeret sprekker for så å bruke det som bevis på at offeret er et dårlig menneske. 

Dersom samlivet har vært som Depp hevder, må han ha hatt en enorm viljestyrke for ikke å gjøre noe verre enn å smelle med skapdører.

• Liker 17
  • Nyttig 4
Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (9 minutter siden):

Unnskyld, jeg vet jeg kan fremstå som 'besserwisser' nå, men for min egen sjelefreds skyld gikk jeg tilbake til starten av dagens sending og fant utvekslingen jeg tenkte på.

Depps advokat hevdet hun sa i går at hun får 100 dollar/t for denne saken. Hun svarer 'that's not correct, there's an error in the transcript' altså feil i referatet. Han spør om hun har sendt inn notat om feil, hun svarer nei og utdyper at det var flere feil, ingen av dem sendt notat om retting på.

Da var det jeg som hørte feil eller misforstod det de sa, beklager det.

Skrevet
Ambeh skrev (Akkurat nå):

Da var det jeg som hørte feil eller misforstod det de sa, beklager det.

Fort gjort, spesielt når man forsøker å følge en rettssak på engelsk - jeg har sikkert misforstått rikelig selv 🙂

Skrevet

Tror det kommer krodille tårer og hun kommer til å bruke babyen til å få juryen til å synes synd på henne. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Snakka om saken med en i går, som mente at det "hvertfall ikke hadde vært noe maktforhold i forholdet". At de var likeverdige som partnere. Det fikk meg til å tenke. Ikke noe maktforhold? Vi snakker om JD! Verdens største stjerne! Bare ved å lese kommentarfeltene, ser man hvilken enorm makt han har over kvinner. Kvinner flokker seg sammen. For han. Mot dama. De ler og er skadefro når dama hans blir stilt til veggs. De bruker dagene sine til å holde seg oppdatert for å forsvare han. Syns han er søt når han smiler subtilt i retten, når han ler av dama. Hele saken stiller damer generelt i dårlig lys. Kvinnene er løgnere. Kvinner er gale. Se bare på Johnny, si. En rehabilitert opiat bruker. Et mørkt sinn. En skuespiller av dimensjoner. En ekte stjerne. Tipper mange damer hadde gjort mye for å være med han. Støtte han, vitne for han, bare for å være med han en time. Å bli fullstendig star struck og satt ut. Kan se for meg hvor lett det er å havne i et manipulitativt avhengighetsforhold til en som han. En som nærer sjelen på andres beundring. Og det midt i et stort forbruk av diverse rusmidler og traumer om vold fra barndommen. En meget interessant sak, hvor det mest interessante er folks engasjement og reaksjoner rundt saken. 

Endret av Jaimatadi
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Lunaris
Skrevet
Jaimatadi skrev (10 minutter siden):

Snakka om saken med en i går, som mente at det "hvertfall ikke hadde vært noe maktforhold i forholdet". At de var likeverdige som partnere. Det fikk meg til å tenke. Ikke noe maktforhold? Vi snakker om JD! Verdens største stjerne! Bare ved å lese kommentarfeltene, ser man hvilken enorm makt han har over kvinner. Kvinner flokker seg sammen. For han. Mot dama. De ler og er skadefro når dama hans blir stilt til veggs. De bruker dagene sine til å holde seg oppdatert for å forsvare han. Syns han er søt når han smiler subtilt i retten, når han ler av dama. Hele saken stiller damer generelt i dårlig lys. Kvinnene er løgnere. Kvinner er gale. Se bare på Johnny, si. En rehabilitert opiat bruker. Et mørkt sinn. En skuespiller av dimensjoner. En ekte stjerne. Tipper mange damer hadde gjort mye for å være med han. Støtte han, vitne for han, bare for å være med han en time. Å bli fullstendig star struck og satt ut. Kan se for meg hvor lett det er å havne i et manipulitativt avhengighetsforhold til en som han. En som nærer sjelen på andres beundring. Og det midt i et stort forbruk av diverse rusmidler og traumer om vold fra barndommen. En meget interessant sak, hvor det mest interessante er folks engasjement og reaksjoner rundt saken. 

Du har missa alt du.

Skrevet
Jaimatadi skrev (11 minutter siden):

Det at han er godt likt «superstjerne» skal ikke stå i veien for at han også får en «fair trial» Han har massive mengder bevis som viser til at hun ikke har vært enkel å ha med å gjøre. Å si at «rettsken er uheldig for kvinner» blir det samme som å si at rettssaken mot Weinstein er «uheldig for menn». A.H representerer ikke alle kvinner. Det er ikke kvinners troverdighet «on The stand» her. Det er A.H sin.

Med en gang man insinuerer bare med en millimeter at hun skal ha sympati i denne saken fordi den «skader kvinner» om hun taper, så er man laaaangt ute å kjøre!

• Liker 30
  • Nyttig 7
Gjest Ambeh
Skrevet

Veldig interessant, nå skal AH vitne.

Skrevet

Heard inntar vitneboksen nå.

• Liker 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (4 minutter siden):

Har du hørt på noen av opptakene??? 

Jeg kan bare snakke for meg selv. I starten trudde jeg litt på henne. Etter at eksene hans stod frem og forsvarte han begynte jeg å sette meg mer inn saken. Lydopptakene ble lekket ut hvor hun innrømmer vold mot han og håner han når han vil ikke være der fordi hun vil sloss. Hun har kommet med masse beskyldninger som ikke henger på greip. Har blitt tatt i masse løgn. Osv osv osv. 

Starstruck my ass.! Folk er sinte fordi hennes oppførsel ødelagt både for han og for ekte voldsoffere. 

Jeg er fremdeles åpen for at han kan ha gjort henne noe. Selv om det kanskje ikke virker slik. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Hjelpes.. rene Mor Theresa her gitt

• Liker 12
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Hjelpes.. rene Mor Theresa her gitt

Alle kan gjøre noe bra innimellom. De forsøker selvsagt å stille henne i et best mulig lys nå. Jeg synes ikke vi trenger å snakke nedlatende om at de vektlegger at hun jobbet frivillig på et suppekjøkken som tenåring. Det har ingenting å si for om hun mishandlet ham eller ikke. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...