Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden stenges midlertidig. 

Sol, admin.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Sol, admin.

• Liker 3
Skrevet
Ardwinna skrev (På 22.6.2022 den 0.33):

Boka ble sikkert skrevet ferdig under rettssaken. Amber skrev jo så blekket sprutet.

https://www.newsweek.com/similarities-amber-heard-writing-therapist-notes-nbc-interview-johnny-depp-1716855

Tenk hvis hun også har skrevet alle legenotatene selv. :) Det ville faktisk gitt denne saken enda en dimensjon. Da har vi alt dette, i tillegg til dagbok og post-it-lapper. Og nå bok.

• Liker 5
Skrevet

Skal prøve å komme med noe fakta i saken:

-venn av Depp forteller litt om volden i sms:

https://people.com/celebrity/amber-heards-2014-texts-allegedly-show-history-of-assaults-by-johnny-depp/

-videoklipp som viser voldelig og truende oppførsel:

https://www.youtube.com/watch?v=EhnKxb99Li8

- han har flere ganger ropt cunt og  kalt henne andre ting i sinne på lydklipp

- tekstmelding til venn der han spøkte med hvordan han skulle drukne og voldta henne

https://www.lbc.co.uk/news/lets-drown-her-before-we-burn-her-johnny-depp-texts-about-amber-heard/

Det som jeg tror kan ha gjort han så sint:

Amber er yngre og var i ferd med å bli mer kjent enn ham, dette tålte han ikke og ble aggressiv

J:Depp har hatt rusproblemer lenge, dette kan ha bidratt til ukontrellert oppførsel og vold i hjemmet mot Amber

hun har sagt at en lege har notert ned om volden men de fikk ikke bruke det i saken.

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (På 22.6.2022 den 2.42):

Denne saken, også slik den omtales her i tråden, har flere problematiske sider ved seg, der en av de viktigste, mener jeg, er manglende tillit til mediene, dvs de store mediehusene både her og i USA. Polariseringen mellom de som støtter Depp og de som støtter Heard er veldig tydelig og kan sammenlignes med den politiske polariseringen i USA, og under rettssaken har vi sett at mange har kastet seg på MSM-hatet og noen og enhver som mente at Depp burde vinne,  har nok blitt overrasket over å oppdage at anti-vaxxere og folk som mener at korona-epidemien er politisk bestemt, er på «din» side. For ikke å snakke om anti-feminister. Så kan man hevde at MSM bestemte seg før rettssaken om hvem som var skyldig (undertegnede også, for så vidt) og ikke fikk med seg folkets oppfatning. Selv så jeg mye av Heards forklaring, og det er en viktig side av denne saken som de store mediene ikke fikk helt med seg; slett ikke alle som etterhvert trodde mer på Depp var fans.

Folk søkte til feks YouTube og Twitter for «likesinnede» meninger, for meg ble det etter hvert ganske skremmende å se at mange skrev under videoene til enkelte advokater, som har gjort lynkarriere på å kommenterte rettssaken, at de heretter kun vil ha nyheter fra denne personen. Ok, jeg synes advokaten kanskje sier mye smart som jeg responderer positivt på, men hva pokker? Jeg avskriver ikke de store mediehusene likevel. At det skrives om «Stan-tendenser» hos de som falt ned på Depps side, blir veldig polariserende og lite nyansert, det provoserer mange som fulgte med på rettssaken. Ja, man kan også si at man ikke vet at man blir hjernevasket, man oppholder seg i et ekkokammer og da gjenstår bare kjærligheten til Depp og hatet mot Heard. Vel, jeg har ikke så sterke følelser for noen av dem og tror som mange at det var en del uriktige forklaringer på begge sider.

Jeg sitter igjen med en følelse av at saken vil få følger for hvordan MSM dekker rettssaker, de kan ikke slurve og plukke overskrifter som de tror treffer egne lesere, de må være mer profesjonelle selv når de dekker «kjendis-stoff». Vi ser det her på berget også; saker som angår feks influencere - selv rettssaker- havner på kjendis-sidene og skrives lemfeldig om (med hederlige unntak, heldigvis). 

Det er ikke rart at folk blir skeptiske når man ser hvordan blant annet NBC har kuttet bort vesentlige klipp fra intervjuet med AH. Mitt inntrykk er at, i alle fall her i tråden, har flesteparten fulgt rettssaken selv og gjort seg opp en mening utifra det. Med det som bakteppe, føler i alle fall jeg at de store mediehusene dekker lite og mangelfullt, mens sosiale medier, som blant annet flere you tube kanaler, kommer med interessante utdypninger eller vinklinger utover korte sammendrag eller aspekter ved saken vi forlengst har vært innom.

Gode innspill, dog.

• Liker 7
Skrevet

Er det egentlig lov å forfalske slike "medisinske dokumenter"? (hvis det er hun som har skrevet disse arkene). Det går vel under fabrikkering? Har ikke greid å se hva som står på dem, men jeg har sett at flere tydeligvis har lest dem, og skrevet at ingen psykologer/leger ville skrevet det slik osv.

• Liker 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (54 minutter siden):

Det er ikke rart at folk blir skeptiske når man ser hvordan blant annet NBC har kuttet bort vesentlige klipp fra intervjuet med AH. Mitt inntrykk er at, i alle fall her i tråden, har flesteparten fulgt rettssaken selv og gjort seg opp en mening utifra det. Med det som bakteppe, føler i alle fall jeg at de store mediehusene dekker lite og mangelfullt, mens sosiale medier, som blant annet flere you tube kanaler, kommer med interessante utdypninger eller vinklinger utover korte sammendrag eller aspekter ved saken vi forlengst har vært innom.

Gode innspill, dog.

Godt eksempel her 

• Liker 5
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
grønnball skrev (11 timer siden):

https://people.com/celebrity/amber-heards-2014-texts-allegedly-show-history-of-assaults-by-johnny-depp/

- tekstmelding til venn der han spøkte med hvordan han skulle drukne og voldta henne

https://www.lbc.co.uk/news/lets-drown-her-before-we-burn-her-johnny-depp-texts-about-amber-heard/

Amber er yngre og var i ferd med å bli mer kjent enn ham, dette tålte han ikke og ble aggressiv

J:Depp har hatt rusproblemer lenge, dette kan ha bidratt til ukontrellert oppførsel og vold i hjemmet mot Amber

hun har sagt at en lege har notert ned om volden men de fikk ikke bruke det i saken.

Nr 1: Disse påståtte tekstmld mellom Amber og Stephen.

https://www.google.com/amp/s/www.laineygossip.com/Johnny-Depps-assistant--Stephen-Deuters--claims-Amber-Heard-text-messages-were-doctored/44060/amp

Her er også en video fra rettsaken der Johnny Depp snakker om disse mld.

Den videoen viser absolutt at han var full og hissig,men det viste ikke at han var voldelig mot henne. Og hun virket slett ikke redd han i den situasjonen. Hun var med på å egge han opp. Og det har man hørt i alle opptakene som er lekket. At han var stygg i munnen har han innrømmet. Han har innrømmet de tekstmld som var ekstremt stygge. Han har tatt ansvar for det han gjorde. Hun har ikke tatt ansvaret for noe. 

Det som kan ha gjort han sint er at han ble mishandlet og utnyttet🤦‍♀️

Hun var ung og vakker og hadde han snurret rundt lillefingeren. Det er takket være han at hun fikk rollen i Aquaman. En rolle hun gjorde det veldig dårlig i. Blant annet så slet klipperne med at hun og Jason Momoa som spiller Aquaman ikke hadde en god connection. Så det var vanskelig for dem å få det til å virke oppriktig. Amber har også slitt med rus og alkoholmisbruk. 

De fikk ikke bruke disse notatene for alt var hearsay. De papirene fra psykologen var også mistenkelig lik hennes egen håndskrift har mange spekulert i. 

Så,som jeg har sagt til deg flere ganger. Dykk dypt inn i denne saken,se fra rettsaken. Se pp youtube der youtubere har dekket dette lenge,også gjennom hele rettsaken. Ingen som har sagt at Johnny var en engel,men det er NULL bevis for at han var en mishandler og voldtektsmann! 

Skrevet

Fakta kom frem i rettssaken! AH er farlig og voldelig.

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
13 hours ago, grønnball said:

Selvfølgelig blir et notat uten undersøkelse og dokumentasjon avvist. En skikkelig lege ville ha tatt bilde av den aktuelle skaden forårsaket av vold, og journalført dette. Et notat uten mer dokumentasjon er like lite verdt som at jeg sier det har forekommet vold fra Depp sin side. Altså null og nada verdt.

• Liker 16
Skrevet

Fatter ikke at folk FAKTISK tror henne.. vilt. Sjukt. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
blåbærpai skrev (Akkurat nå):

Hun er en forferdelig dårlig skuespiller.. 

• Liker 10
Skrevet
Just now, blåbærpai said:

Kvinner (og barn) først!  Mentalitet.

Det er biologiske instinkter i oss alle som gjør at vi er villig til å  gi kvinner på generelt basis mer albuerom for å bli trodd, og det er vanskelig å si noe på det.

Den unevnte halvdelen av "Kvinner og barn først!" er at menn er for å ofres dersom omstendighetene skulle kreve det.

• Liker 4
Skrevet

Hva er det å benekte egentlig?

Rettsaken varte i 6 uker. 7 jurymedlemmer ble presentert saken fra begge sider. 

Ut i fra de bevis som ble presentert, og motbevist så kommer juryen frem til at A H ikke er troverdig. 

De tror altså ikke på hennes påstander. 

Det er alltid en eller annen raring som vet bedre enn alle andre. Minner meg litt om en diskusjon jeg hadde med naboen ifm en grillfest forrige helg. 

Hun presterte å si at sånne folk som hadde lang utdannelse(med referanse til bla meg) , og var spesialister på enkeltfelt skulle man ikke lytte til. Det var så mye rart de sa. 

Hun om det, og du ts - du hevder vel at jorda er flat og at samme hva, så er det alltid mannen sin skyld for at kvinner kan være dårligere mennesker. 

• Liker 8
Skrevet
13 hours ago, grønnball said:

hun har sagt at en lege har notert ned om volden men de fikk ikke bruke

Som hun viser frem i samme skrift som sin egne? 😂😂😂😂😂

klin klinkende gal hun er- typisk narsissistisk psykopat. At du støtter og tror på henne etter denne rettsaken burde trigge noe varsler for deg faktisk. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror på Amber jeg og... 

Jeg tror når hun ikke visste hvordan hun hadde hånden da hun slo og mishandlet Depp. 

Jeg tror på at Amber dreit i senga hans og skylte på de små hundene. 

Kastet flasker og kuttet fingeren hans. 

At hun var utro mot han med minst 3 forskjellige personer. 

At hun er en gal, narsissistisk. Psykopat 🤪👍

7 jurymedlemmer og millioner av mennesker trudde ikke på henne

• Liker 6
Skrevet

Vel, nå skal han faktisk i retten igjen ang. vold mot en på filmsettet, da..

• Nyttig 2
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
grønnball skrev (Akkurat nå):

Vel, nå skal han faktisk i retten igjen ang. vold mot en på filmsettet, da..

Som t.o.m regissøren av filmsettet der dette påståtte skjedde avviser at det skjedde! 

Skrevet
grønnball skrev (14 timer siden):

Hvorfor ikke, tror du? 

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...