Depp_Is_Innocent Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #7001 Del Skrevet 8. juni 2022 Valyria83 skrev (1 time siden): Vitnet fra campingplassen blir helt oppgitt over løgnene 🤥 fra Amber og co. Bra at han svarer igjen. 👏 Måtte google "DeppAnon", og... wow! 😅 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. juni 2022 #7002 Del Skrevet 8. juni 2022 Depp_Is_Innocent skrev (7 minutter siden): Måtte google "DeppAnon", og... wow! 😅 Sjarmis😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 8. juni 2022 #7003 Del Skrevet 8. juni 2022 Er det noen nyheter angående anken? Det er vel en tidsfrist på nårtid man kan anke, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. juni 2022 #7004 Del Skrevet 8. juni 2022 Vajolet2 skrev (33 minutter siden): Jeg skrev et innlegg tidligere i dag, som av en eller annen merkelig grunn ble slettet, mulig det var fordi jeg svarte på et innlegg som nevnte Skei Grande. Jeg limer inn igjen innlegget nå, fordi det har vært flere brukere fra "den andre siden" som har mer enn antydet at en yngre kvinne ikke kan dominere en eldre mann, jeg har også sett to menn i denne tråden som spesifikt har skrevet det rett ut, dette er i seg selv kvinnedevaluerende holdninger, men det er også holdninger som gjør det vanskeligere for menn å stå frem som offer, spesielt hvis alle "forventer" at mannen skal være "den sterke og mektige." ------------------------------------------------------ Vi må heller ikke glemme at Heard kjørte alderskortet da hun skulle ta Depp, og profitterte også på at hun er en yngre kvinne, og Depp en mann litt oppe i årene. Johnny Depp er 23 år eldre enn Amber Heard, likevel var det hun som dominerte i forholdet, og hadde det psykiske overtaket i diskusjonene. Hun brukte nettopp aldersforskjellen og #metoo mot ham når hun senere skulle gå ut med anklagene sine. Da hun startet vitneforklaringen sin i retten, med Elaine Bredehoft som utspørrer, var det nettopp i rollen som den litt starstrucke, unge og uerfarne kvinnen fra Texas som forelsket seg i en eldre, verdensvant og verdenskjent mann. Men hvis man går gjennom alle lydklippene, hører man ganske raskt at dynamikken mellom de to er en helt annen. Depp-Heard-forholdet viser oss at aldersforskjell alene ikke nødvendigvis er en klar indikator for hvordan et forhold vil utspille seg, at en yngre kvinne kan dominere en eldre mann fremstår fjernt hos mange mennesker. Som artikkelen av Gaulin var inne på, han passet perfekt i rollen som overgriper, eldre mann, rik, mektig og kjent, i møte med en yngre kvinne, samt at det er flere tilfeller der mannen er voldelig mot kvinnen, enn motsatt. Det er veldig lett å tenke seg at en eldre mann vil ha kontrollen i et forhold med en yngre kvinne, og det var ett av aspektene som antageligvis lurte mange mennesker, sammen med det faktum at #metoo langt på vei hadde "automatisert" folks oppfatning av at menn som regel er overgriperen. Når hun da gikk ut med sine bilder og blåmerker, lå det i ryggmargsrefleksen hos de fleste at hun var offeret. Jeg gikk fem på selv, hvis noen skulle lure. Digresjon: jeg tror det hører til sjeldenhetene å se en utsatt for jævlig grov seksualisert vold sitte i vitneboksen med stjerner i øynene og knise når vedkommende snakker om tungekyss mm. fra overgriper. Forakt og/eller skam er nok mer utbredt å se. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 8. juni 2022 #7005 Del Skrevet 8. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (3 minutter siden): Du har diskutert denne videoen med meg før, eller rettere sagt hva jeg skrev under linken, fordi videoen hadde du ikke sett, og jeg har ikke kritisert eller tematisert den høyreekstreme kilden du sier er saken. Mulig charactouy har gjort det?, men ikke i det innlegget du siterte. Jeg synes du motsier deg selv. Jeg synes definitivt du gjør et nummer ut av mangelfull kompetanse, hvor bachelorgraden ramses opp blant de andre skralle kursene han har, som sikkert heller ikke er relevant. Den tolkningen skjer selvsagt i lys av resten av innlegget ditt, som poengterer at folk burde beskyttes mot slike folk og der du harselerer med prisen han har fått. Du understreker det videre her: «Slik informasjon burde faktisk kun deles av de profesjonelle med faglig tyngde.. » Jeg synes ikke han utgir seg for å være noe annet enn han er, foruten «ekspert«, kanskje, om jeg skal pirke. Han fremstår ellers som en veldig balansert og fair type, med beina godt planta på jorda, mer enn mange andre. Han understreker alltid begrensningene i starten, herunder at det kun er observasjoner og ingen dom i ene eller andre retning. Mye verre og farligere med «faglig tyngde-psykiater Spiegel som tramper knallhardt ut om Depp, uten engang å ha truffet ham. Nylig la førstnevnte ut denne kommentaren, med oppfordring til å roe ned de ubalanserte gemyttene Det var den høyreekstreme kilden som satt i gang diskusjonen som ble skrevet rett før buzzgeek-kilden ble kritisert. Jeg påpekte at det ikke er mer hold i disse (begge to) enn bodylanguage fyren fordi han ble brukt en del i denne tråden. Brukern som KUN nevnte at den høyreekstreme kilden var høyeekstrem fikk tyn for noe hen ikke burde fått tyn for så jeg hoppet inn pga. dobbeltmoralen.... Men over til The Mentalist. Han utgir seg for å være en prisvinnende "mentalist", ekspert, underviser med et kurs innenfor avhør og et ENKELT emne innenfor psykologi. Om du mener den syltynne relavente erfaring han har gir han grunnlag for å spekulere om atferdspsykologi og til dels psykoanalyse så tror jeg vi rett og slett er uenige. Prisen jeg harselerer med handler om konseptet missvisende markedsføring. Prisen kan for alt vi vet være av null objektiv betydning ( noe den sannsynligvis er pga. at han ikke referer til hvilken). I så fall vil dette være en villedende måte å selge tillit til de som ser på han.. Han er langt den eneste som gjør dette.. Hvor mange prisvinnende forfattere klarere å presse seg inn i en vanlig bokbutikk med bøker de færreste har lest.? Dr. Spiegel er et annet tema som ikke har noe med dette å gjøre. Det finnes helt klart rottene epler blant de med faglig tyngde og. Fremdeles er det bedre å sette sin lit hos disse enn en selværklært mentalist og atferdsanalytiker på youtube som selger "pro-kurs". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 8. juni 2022 #7006 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Muffin man skrev (5 minutter siden): Dr. Spiegel er et annet tema som ikke har noe med dette å gjøre. Det finnes helt klart rottene epler blant de med faglig tyngde og. Fremdeles er det bedre å sette sin lit hos disse enn en selværklært mentalist og atferdsanalytiker på youtube som selger "pro-kurs". Har mine kvaler ang vitenskapeligheten i kroppsspråktolkning jeg. Har derfor ikke sett på noen av disse videoene. Men ville fortsatt hatt en av disse som ekspertvitne foran Dr Spiegel. Endret 8. juni 2022 av Hank Amarillo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 8. juni 2022 #7007 Del Skrevet 8. juni 2022 Hank Amarillo skrev (5 minutter siden): Har mine kvaler ang vitenskapeligheten i kroppsspråktolkning jeg. Har derfor ikke sett på noen av disse videoene. Men ville fortsatt hatt en av disse som ekspertvitne foran Dr Spiegel. Du skal få et poeng fra meg selv om jeg personlig hadde droppet dette forsvaret helt og heller lent meg på dådyrøyne og krokodilletårer ❤️ Funket dårlig for Amber Heard, men jeg kan ta lærdom av feilene hennes. Så kunne kroppspråk-ekspertene spekulert i trovedigheten min om jeg tilfeldigvis skulle rynke på nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. juni 2022 #7008 Del Skrevet 8. juni 2022 Muffin man skrev (13 minutter siden): Det var den høyreekstreme kilden som satt i gang diskusjonen som ble skrevet rett før buzzgeek-kilden ble kritisert. Jeg påpekte at det ikke er mer hold i disse (begge to) enn bodylanguage fyren fordi han ble brukt en del i denne tråden. Brukern som KUN nevnte at den høyreekstreme kilden var høyeekstrem fikk tyn for noe hen ikke burde fått tyn for så jeg hoppet inn pga. dobbeltmoralen.... Men over til The Mentalist. Han utgir seg for å være en prisvinnende "mentalist", ekspert, underviser med et kurs innenfor avhør og et ENKELT emne innenfor psykologi. Om du mener den syltynne relavente erfaring han har gir han grunnlag for å spekulere om atferdspsykologi og til dels psykoanalyse så tror jeg vi rett og slett er uenige. Prisen jeg harselerer med handler om konseptet missvisende markedsføring. Prisen kan for alt vi vet være av null objektiv betydning ( noe den sannsynligvis er pga. at han ikke referer til hvilken). I så fall vil dette være en villedende måte å selge tillit til de som ser på han.. Han er langt den eneste som gjør dette.. Hvor mange prisvinnende forfattere klarere å presse seg inn i en vanlig bokbutikk med bøker de færreste har lest.? Dr. Spiegel er et annet tema som ikke har noe med dette å gjøre. Det finnes helt klart rottene epler blant de med faglig tyngde og. Fremdeles er det bedre å sette sin lit hos disse enn en selværklært mentalist og atferdsanalytiker på youtube som selger "pro-kurs". Du har mange generelle gode og legitime poeng rundt det å være kildekritisk, så jeg skal ikke dra den lenger annet enn å gjenta at våre utgangspunkt for å snakke om denne linken, var svært ulike. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 8. juni 2022 #7009 Del Skrevet 8. juni 2022 Muffin man skrev (18 minutter siden): jeg personlig hadde droppet dette forsvaret helt og heller lent meg på dådyrøyne og krokodilletårer ❤️ Funket dårlig for Amber Heard Hvordan vet du at det er dådyrøyne og krokodilletårer btw? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. juni 2022 #7010 Del Skrevet 8. juni 2022 Hank Amarillo skrev (3 minutter siden): Hvordan vet du at det er dådyrøyne og krokodilletårer btw? Ha, ha dagens😂. Touché 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. juni 2022 #7011 Del Skrevet 8. juni 2022 Bare føler for å plage dere litt til😂: Elaine har så mange gode kort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 8. juni 2022 #7012 Del Skrevet 8. juni 2022 Hank Amarillo skrev (14 minutter siden): Hvordan vet du at det er dådyrøyne og krokodilletårer btw? Herregud 😅 Jeg velger heller å hoppe på bølgen der jeg kan konstatere uten å vite. Du skal få et poeng til av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 8. juni 2022 #7013 Del Skrevet 8. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Bare føler for å plage dere litt til😂: Haha😅 Takk for debatten, anyway. No hard feelings. nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. juni 2022 #7014 Del Skrevet 8. juni 2022 Muffin man skrev (Akkurat nå): Haha😅 Takk for debatten, anyway. No hard feelings. nattinatt Selv takk😊🌙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niven Skrevet 9. juni 2022 #7015 Del Skrevet 9. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Digresjon: jeg tror det hører til sjeldenhetene å se en utsatt for jævlig grov seksualisert vold sitte i vitneboksen med stjerner i øynene og knise når vedkommende snakker om tungekyss mm. fra overgriper. Forakt og/eller skam er nok mer utbredt å se. Hehe, veldig godt poeng. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 9. juni 2022 #7016 Del Skrevet 9. juni 2022 Ser det er laget en dokumentar serie på Discovery+ om saken. Verdt å se? Jeg vurderer det, men har jo ikke abonnement… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 9. juni 2022 #7017 Del Skrevet 9. juni 2022 lemoncake skrev (31 minutter siden): Ser det er laget en dokumentar serie på Discovery+ om saken. Verdt å se? Jeg vurderer det, men har jo ikke abonnement… Nei absolutt ikke. Masse feil og mangler viktig informasjon. Til og med Depp sin side av saken er laget for at du skal være på Amber sin side. Har fått lav score på IMDB siden. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulefoss Skrevet 9. juni 2022 #7018 Del Skrevet 9. juni 2022 https://www.dailyrecord.co.uk/entertainment/scots-journalist-eve-barlow-who-27020075 AH har en ressurs i Eve Barlow. «Eve has shown her support to her friend on her social media channels, where she’s got hundreds of thousands of followers - with 46,000 on Instagram and 49,000 on Twitter alone.» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 9. juni 2022 #7019 Del Skrevet 9. juni 2022 Ah, som jeg skulle sagt det selv - og forsåvidt har gjort også: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7daEGK/vi-kvinner-skal-heie-paa-hverandre-men-ikke-for-enhver-pris 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 9. juni 2022 #7020 Del Skrevet 9. juni 2022 vintage skrev (58 minutter siden): Ah, som jeg skulle sagt det selv - og forsåvidt har gjort også: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7daEGK/vi-kvinner-skal-heie-paa-hverandre-men-ikke-for-enhver-pris Ja, stiller meg bak denne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg