Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om JD vinner saken. Jeg tror det er åpent. Men jeg tror han har styrket sin popularitet og muligheten for nye roller, og at AH har fått svekket sin popularitet.

AH blir husket som "hun som bæsja i sengen", ikke for sine roller i filmer.

Så JD har egentlig oppnådd sitt mål.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ops2 skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke om JD vinner saken. Jeg tror det er åpent. Men jeg tror han har styrket sin popularitet og muligheten for nye roller, og at AH har fått svekket sin popularitet.

AH blir husket som "hun som bæsja i sengen", ikke for sine roller i filmer.

Så JD har egentlig oppnådd sitt mål.

Ja, helt enig! Uansett om JD taper denne rettsaken, så var den verdt å ta for han likevel, fordi han har fått frem hvor crazy hun er også, ikke sant. Så uansett utfall kommer han bedre ut av det enn om han ikke hadde gjort noe som helst nå.

• Liker 15
Skrevet (endret)
lillevill skrev (20 timer siden):

Synes det er så mye rare "beviser" de kommer med, jeg da. "han hadde iskrem i fanget og sov" og så viser de et bilde der Amber hadde tatt bilde av han, etter at hun ga han iskrem fordi det var morro at han ville miste den i fanget. Hun fremstår jo som en usympatisk bitch som gjør sånt mot den hun elsker. 

Dette har jeg også stusset på mens jeg har fulgt saken. Uansett om man blir utsatt for vold i forholdet eller ikke, synes jeg det er merkelig å ta rare bilder og filmer av partneren i sårbare situasjoner. Alle som har vært full vet vel hvor lite gøy det ville vært å bli hengt ut med bilder og filmer i ruspåvirket tilstand.
At man sovner med smeltende is i fanget er etter min mening helt irrelevant i denne saken. Det virker mer som et utspekulert stunt fra Ambers (og hennes advokaters) side, for å drite ut Johnny mest mulig.

Flettfrid skrev (17 timer siden):

Syns hun blir veldig revet med når hun snakker, blir så ivrig innimellom.

Flettfrid skrev (16 timer siden):

Alle de vitnene jeg har sett til nå har sittet vendt mot JD,advokatene osv  mens hun satt bevisst vendt mot juryen. Det er sikkert en strategi for å få deres hele og fulle oppmerksomhet og sympati overfor AH.

Begge delene la jeg også merke til! Til og begynne med satt hun vendt mot juryen med dramatisk, nesten aggressiv tone, og da hun snakket om volden Amber muligens kunne ha vært utsatt for, snudde hun seg andre veien mot Amber og hennes advokater og ble plutselig mye mykere i stemmen. Jeg fikk inntrykk av at det var en del personlig engasjement her.

Forresten litt festlig at advokaten til Amber flere ganger kalte henne for Curry, til hennes tydelige irritasjon. :ler: Kanskje ikke så rart, da jeg fikk inntrykk av at hun syntes Curry hadde gjort en slett jobb da hun diagnostiserte Amber.

Endret av Ardwinna
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det første dagen AH har håret ned? Alle andre gangene har håret vært stramt oppsatt. Hvis hun skal vitne idag så forklarer det håret løst, for da virker hun mykere i ansiktet.

Skrevet

Første spørsmål til psykologen fra Depps advokat går på kjønnsstereotypien fra i går 😅

• Liker 8
  • Hjerte 3
Skrevet
charactouy skrev (13 minutter siden):

Første spørsmål til psykologen fra Depps advokat går på kjønnsstereotypien fra i går 😅

Forsvaret til Depp er PÅ!!

Dette blir 7 spennende timer 😅🙈

• Liker 2
Skrevet

Hehe, advokaten bare "alt du har basert det du vet, er på grunnlag av hva Amber Heard har sagt til deg"...

• Liker 15
Skrevet
Henikka skrev (1 minutt siden):

Forsvaret til Depp er PÅ!!

Dette blir 7 spennende timer 😅🙈

Han stiller alle de spørsmålene jeg håpet på etter i går pluss moms 😊

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er godt å se at alt jeg reagerte på i går, blir tatt opp av Depp sin forsvarer i dag. Dette kan bli gøy!

• Liker 4
  • Hjerte 2
Gjest Ambeh
Skrevet

Deilig å høre på et kryssforhør der vitnet ikke stadig blir avbrutt av advokatens "YES OR NO?"

Skrevet
Valyria83 skrev (5 timer siden):

https://www.change.org/p/dc-entertainment-remove-amber-heard-from-aquaman-2

Denne underskriftskampanjen var på rundt 1 800 000 millioner før rettsaken. Nå er det nesten dobbelt så mange. Sier litt om hvor mange som ser på og hvem publikum tror på. 

Remake sesong 8 av game of thrones kampanjen (verdens mest populære serie) er på 1 850 000 underskrifter. 

Skulle ønske det fantes en hvor man fikk gjeninnsatt J.D som

CAPTAIN JACK SPARROW!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (Akkurat nå):

Skulle ønske det fantes en hvor man fikk gjeninnsatt J.D som

CAPTAIN JACK SPARROW!

Den finnes 😊 har masse underskrifter den også. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Whoooow! De dro opp et bilde av en kniv med inskripsjonen 'intil døden' gitt av Heard til Depp. Advokaten spør psykologen: Så du mener at en kvinne utsatt for partnervold har kjøpt en kniv med denne inskripsjonen til sin overgriper.

Jeg applauderte.

• Liker 33
Skrevet
5 hours ago, Valyria83 said:

https://www.change.org/p/dc-entertainment-remove-amber-heard-from-aquaman-2

Denne underskriftskampanjen var på rundt 1 800 000 millioner før rettsaken. Nå er det nesten dobbelt så mange. Sier litt om hvor mange som ser på og hvem publikum tror på. 

Remake sesong 8 av game of thrones kampanjen (verdens mest populære serie) er på 1 850 000 underskrifter. 

En million åttehundre tusen, ikke 1 800 000 millioner. 😉

Skrevet
Valyria83 skrev (14 minutter siden):

Den finnes 😊 har masse underskrifter den også. 

Har du link?

Skrevet
ops2 skrev (6 minutter siden):

En million åttehundre tusen, ikke 1 800 000 millioner. 😉

Ups 🙈 taste feil. 😅

Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (12 minutter siden):

Har du link?

Skal finne den. 

Gjest Ambeh
Skrevet
Depp_Is_Innocent skrev (18 timer siden):

Et meget interessant øyeblikk som skjedde var da eksperten trakk inn Ambers tidligere partnerhistorie og vold, og sa at dette var ikke-eksisterende. Noe som er feil. Men dommeren har ikke tillatt at dette blir bragt opp i denne saken, med mindre et av vitnene åpner døren for det. Noe det ser ut som det har blitt, siden de hadde en veldig lang sidebar om dette.

Nå fikk hun akkurat spørsmål om hun husket at hun sa dette i går og hun svarte at "I don't believe I did". De er i sidebar nå, så blir interessant å høre hva som skjer videre, for advokaten til JD har vel lov til å ta opp dette nå?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...