Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

It's all a distraction, people!
Fokuser heller på hva som foregår bak lukkede dører i Washington D.C. nå.
Bilderberger. Say no more. 
Hver gang det er møter så kommer det en SJOKKERENDE nyhet så du tenker på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tabris skrev (13 minutter siden):

Jeg tror ikke hun må betale det først, men hun må fremvise garanti for at hun har det beløpet før hun kan anke.

Hvis hun hadde måttet betale først, så måtte jo Depp ha tilbakebetalt hvis anken førte til en lavere erstatningssum. Da er det jo enklere å vente med betaling til man vet den endelige summen.

Det kan være at jeg har misforstått noe. Og at hun må garantere for at hun har beløpet.

Dog, problemet hennes er at hun har ikke pengene. Og hun er i en kinkig situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (2 minutter siden):

Det finnes bevis på at de begge har utøvet vold mot hverandre jo. 

Ja, for Depp er bare en god engel og Amber er den stygge heksa? 🙄

Kutt ut det der..

Ingen har sagt at han er en engel. Det finnes ikke bevis på at han har vært voldelig mot henne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (1 minutt siden):

Det har vel ingen sagt. Men det er forskjell på å forvare seg mot en som angriper deg - og å være den som angriper. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (8 minutter siden):

De er ikke svart og hvit når de aller fleste i denne tråden erkjenner at han også viste dårlige sider 🤷‍♀️

Det er voldelige delen vi snakker om her. Du kan sammenligne å sparke og slå i kjøkkenskap med å fysisk angripe en person gjentatte ganger. Det har og kommet frem at han nettopp hadde mistet moren i forkant og han nettopp hadde funnet ut at han har blitt lurt for mange millioner dollar. 

Og hva gjør kona hans? Står og filmer han i skjul når han er på det laveste. 

Hun skulle bruke videoen til utpressing. Hun solgte den jo til TMZ 🤮 Hun var vell redd for alle pengene skulle forsvinne og ville sikre seg en bit av kaka. 

Det var hun som var den voldelige i det forholdet. Hun innrømmer jo dette selv i opptakene. Hun har jo for fader blitt arrestert for partner vold tidligere. 

Hvor er bevisene for at han har vært voldelig mot henne ? 

Jeg tar dessverre ikke standpunkter og lager meg meninger ut i fra hva de fleste på kvinneguiden mener. Jeg har mine egne meninger, og det må jeg få ha. Jeg sier svarene jeg får er mye svart/hvitt. 

Igjen, jeg tror ikke et forhold som går såpass skeis over lang tid, består av en ond og en god. Jeg har denne troen basert på generell informasjon om voldelige forhold. 

Mye gikk galt, særlig på slutten av forholdet deres. Men du tror Amber plutselig bare ble ond i det Depp gikk igjennom en vanskelig periode? Det er naivt. Det jeg snakker om er det som skjedde før de i det hele tatt fikk så mye problemer at de måtte oppsøke psykolog. Der, har jeg ANTAGELSER, om at Depp var den som tente ilden. Amber ble ikke bare plutselig ond. Han hadde gjort noe mot henne. 

Og med det, at jeg snakket om tiden før alt kaoset, så bryr jeg meg egentlig ikke om hva man klarer å samle frem av beviser av situasjoner som har skjedd eller ikke. Er mange situasjoner som bare er ord mot ord også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alleah skrev (46 minutter siden):

Er sant det, men hva hjelper det å ta det til retten med åpen rettssak? Hva hjelper det at alle medier i hele verden skal skrive om det, rippe opp i det, legge ut videoer av han som full slår rundt seg, lydopptak hvor de begge er slemme mot hverandre? Han har kanskje fått erstatning for at han sliter med jobben etter alt, på papiret. Men det forandrer ikke folks mening der ute. Saken er nå bare enda mer sårbar. Og flere vil tenke på kaoset mellom dem nå, enn før, om de ser Depp i en film. Depp har nok veldig mange som støtter han. Flere enn Amber. Men Depp har også fått flere som er i mot han, enn før han tok saken til retten. 

Hva det hjalp ham å ta dette i en åpen rettssak??? Han fikk sannheten ut til verden! Han fikk omsider livet sitt tilbake! Ikke bare han selv, men også barna hans! Han har nok flertallet på sin side og er kanskje mer populær nå enn hva han har vært tidligere. Så jeg forstår ikke helt hva du mener med innlegget ditt her. Jeg synes egentlig at han var modig som valgte åpen rettssak. Tenk å brette ut livet sitt slik foran så utrolig mange tilskuere. Vet ikke tallet, men det er ikke få som fulgte denne saken. 

Her har tv2 skrevet litt om antall følgere og likerklikk.

https://www.tv2.no/a/14837604/

Endret av lemoncake
  • Liker 7
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Alleah said:

Nei det vet ingen, men noe gjorde han for å få Amber så sint. 

De fleste er skyldige i et forhold som blir såpass kaotisk. Ingen av dem er uskyldige. Man må være to for at den situasjonen skal spinne så langt ut. Greia mellom dem går langt lenger enn at en er offer og andre er skyldig. Svært få voldelige forhold er såpass svart/hvitt. 

Er du seriøs? 
Sitter du der og sier at det er delvis min feil at psykopaten mishandlet meg? 
Sitter du der og sier at jeg fortjente det fordi jeg ikke kokte egget ordentlig? 
Steike i gamle Eriks potetkjeller, jeg synes du er litt langt vel ute på bærtur i fablene dine.

• Liker 10
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (7 minutter siden):

Stygg er hun ikke. I alle fall ikke på utsida. Hun har nok helt klart sine demoner som gjør at hun har det vanskelig med relasjoner og mye annet. Det gir henne dog ikke fripass til å fysisk, psykisk, emosjonelt, økonomisk og juridisk mishandle partnerne sine.

Depp kan helt klart være et krevende menneske å leve med. Rusmisbruk, sjalusi, eksplosivt sinne som går ut over inventar, vansker med å håndtere følelser og forpliktelser er svært negative trekk ved hans person.

De har nok gjort hverandres liv vanskeligere i forholdet. 

Forskjellen på dem, er at Depp har blottlagt sine feil og mangler i vitneboksen. Han har innrømt at han har sine negative trekk og handlingsmønstre. Mens Heard forsøkte å hevde at hun hadde oppfylt løftet om å donere penger fordi hun bruker 'løfte' og 'donasjon' synonymt, for å ta et eksempel.

Mitt inntrykk er at Depps versjon ligger nærmere sannheten enn Heards, og jeg velger dermed å støtte ham.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (4 minutter siden):

Jeg tar dessverre ikke standpunkter og lager meg meninger ut i fra hva de fleste på kvinneguiden mener. Jeg har mine egne meninger, og det må jeg få ha. Jeg sier svarene jeg får er mye svart/hvitt. 

Igjen, jeg tror ikke et forhold som går såpass skeis over lang tid, består av en ond og en god. Jeg har denne troen basert på generell informasjon om voldelige forhold. 

Mye gikk galt, særlig på slutten av forholdet deres. Men du tror Amber plutselig bare ble ond i det Depp gikk igjennom en vanskelig periode? Det er naivt. Det jeg snakker om er det som skjedde før de i det hele tatt fikk så mye problemer at de måtte oppsøke psykolog. Der, har jeg ANTAGELSER, om at Depp var den som tente ilden. Amber ble ikke bare plutselig ond. Han hadde gjort noe mot henne. 

Og med det, at jeg snakket om tiden før alt kaoset, så bryr jeg meg egentlig ikke om hva man klarer å samle frem av beviser av situasjoner som har skjedd eller ikke. Er mange situasjoner som bare er ord mot ord også. 

Bortsett fra det timevise opptakene som beviser at Amber er den aggressive og innrømmer at det er hun som er voldelig. Flere vitner kan bekrefte hennes oppførsel.

Hun har blitt tatt i masse løgn og er etterforskeret av myndigheter for mened = falsk forklaring. 

Men for all del forsvar henne du. 🙄

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (11 minutter siden):

Ok, så bryr du deg ikke om det, men dette var en rettssak, og der bryr man seg om det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo54 skrev (24 minutter siden):

Hva faen? Hvordan har han holdt ut med dette så lenge? Jeg ble sliten etter 10 min. 

Å hjelpes meg. På slutten høres hun jo helt gal ut, som om hun skifter personlighet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (1 time siden):

Et menneske som vil bli så sint, finner en grunn til å bli så sint. Et menneske som vil slå, lager seg en grunn til å slå.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alleah skrev (23 minutter siden):

Det er mange flere som har fått kjennskap til saken og volden i forholdet nå. Det er mange flere som har fått med seg denne rettssaken, enn da Amber gikk ut i media og kalte han for konebanker. Depp har flere som støtter han. Men Depp har også flere som tar avstand fra han. Alt i alt, så taper Depp på rettssaken. Jeg tror færre vil arbeide med han nå. For nå har han enda flere i mot seg. 

Depp har blodfans som alltid støtter han. Men han har nå flere tvilende. Det taper han på. Dette vet også film industrien. Depp vil nå være en alt for stor risk å ha i en film, for produsentene. Dette sier jeg ikke bare fordi jeg er på Amber sin side, det jeg skriver er ikke et argument. Det samme vil også skje med Amber. 

Du kan tenke og tro så mye du vil men fakta er fakta. Han mistet store roller etter hennes OPed, så nei, det er ikke sånn at det var noe som skjedde «under bordet» som noen få fikk med seg. For hans del var karrieren over. Nå er den på opptur igjen, så faktum er at J.D er en vinner etter dette. Ikke bare i rettsaken men også i massemedia og derav vil vi nok se at karrieren hans tar skudd. Vi vet at konsertene han deltar på er nå utsolgt. Parfymen han reklamerer for rives fra hyllene. J.D er hottere enn noensinne ! 👏🏼😁

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (13 minutter siden):

Amber ble ikke plutselig ond? Vet du ikke hvor sjarmerende slike mennesker kan være? Johnny sa at det første året med Amber nesten var for godt til å være sant. Så kom den andre siden frem…. 
Det trenger virkelig ikke ha vært på grunn av noe Johnny gjorde. 

Det er ofte sånn med mennesker med personlighetsforstyrrelser. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (17 minutter siden):

...

Depp har blodfans som alltid støtter han. Men han har nå flere tvilende. Det taper han på. Dette vet også film industrien. Depp vil nå være en alt for stor risk å ha i en film, for produsentene. Dette sier jeg ikke bare fordi jeg er på Amber sin side, det jeg skriver er ikke et argument. Det samme vil også skje med Amber. 

Jeg opplever det som fullstendig motsatt. Selv ser jeg en over gjennomsnitt mengde film, men har aldri vært fan av Depp som skuespiller. I starten av rettsaken hadde jeg ingen formening om han var en "konebanker" eller ikke, men det gikk ganske fort opp for meg at han ikke var den voldelige i forholdet. Etter seks uker med rettssak og annen info (lydklipp osv) på internett, er jeg overhode ikke i tvil. Jeg vet at mange har hatt samme utvikling av synspunktene sine som meg i løpet at rettsaken, han hadde alt å vinne på dette og har renvasket seg for svært mange som tidligere regnet med at Ambers uttalelser godt kunne stemme.

Alleah skrev (15 minutter siden):

Hva da?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, charactouy said:

Et menneske som vil bli så sint, finner en grunn til å bli så sint. Et menneske som vil slå, lager seg en grunn til å slå.

Jeg tror ikke vedkommende helt forstår hvordan en narsissist kan være

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (10 minutter siden):

Er du seriøs? 
Sitter du der og sier at det er delvis min feil at psykopaten mishandlet meg? 
Sitter du der og sier at jeg fortjente det fordi jeg ikke kokte egget ordentlig? 
Steike i gamle Eriks potetkjeller, jeg synes du er litt langt vel ute på bærtur i fablene dine.

Nå fikk jeg lyst til å gi deg en klem ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (11 minutter siden):

Steike i gamle Eriks potetkjeller,

😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (1 time siden):

Amber ble feks sint fordi Johnny låste seg inn på badet når hun slo han. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...