Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Bøtteballetten said:

Nei ikke sånn som jeg forsto det. 

Først betale de 10,35 millionene, når hun har gjort det så får hun klarsignal for å anke. 

Jeg tror ikke hun må betale det først, men hun må fremvise garanti for at hun har det beløpet før hun kan anke.

Hvis hun hadde måttet betale først, så måtte jo Depp ha tilbakebetalt hvis anken førte til en lavere erstatningssum. Da er det jo enklere å vente med betaling til man vet den endelige summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmelise skrev (17 minutter siden):

Det kom jo til et punkt hvor han ikke hadde noe valg. Hun stemplet ham som en konebanker og at hun var slik en fantastiske kone som bare ville vel. Rettssaken viste til at det var virkelig ikke tilfellet. Hun var langt verre i sin oppførsel enn det han var. I tillegg blir historiene fra ekteskapet bare grovere og grovere etterhvert som hun gjenforteller. Da begynner man å spørre seg selv hvor mye av det som har rot i virkeligheten.

Han ble straffet offentlig ved å få sitt rykte ødelagt, kuttet fra samtlige prosjekter, fikk ikke mer arbeid og hans barn fikk gjennomgå i tillegg fordi alle trodde på bildet Amber Heard hadde satt opp om forholdet de hadde.

Nå opplever hun mye av den samme behandlingen som han fikk som resultat av hennes op-ed.  Nå er de begge straffet for et giftig forhold.

De begge er straffet for et giftig forhold, men jeg syntes dog det ikke er rettferdig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (Akkurat nå):

Hun har blitt utsatt for vold. På et tidspunkt, har de begge utsatt hverandre for vold. Finnes både fysisk og psykisk vold. Depp kunne gått å anmeldt Amber for vold også. Men han gjorde heller ikke det. 

Det finnes ingen beviser på at Depp har mishandlet Heard. Motsatt finnes det mengder.

Depp ville bare være i fred, men Heard publiserte grove løgner om ham. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke hun må betale det først, men hun må fremvise garanti for at hun har det beløpet før hun kan anke.

Hvis hun hadde måttet betale først, så måtte jo Depp ha tilbakebetalt hvis anken førte til en lavere erstatningssum. Da er det jo enklere å vente med betaling til man vet den endelige summen.

Jeg forstår det slik at hun må overføre pengene til staten Virgina som et slags depositum. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, charactouy said:

Jeg forstår det slik at hun må overføre pengene til staten Virgina som et slags depositum. 

Ja, det gir mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (1 minutt siden):

De begge er straffet for et giftig forhold, men jeg syntes dog det ikke er rettferdig

Rettferdig eller ikke, det var Amber sitt valg. Hun gravde en grav for Johnny og falt i den selv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alleah skrev (3 minutter siden):

De er ikke det. De er begge straffet for at hun spredde løgner om forholdet.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (13 minutter siden):

Du svarer fortsatt ikke på spørsmålet. Inget konkret og pakket inn i en ullete tåkeheim.

Hva konkret er de begge skyldige i? 

Feks hvor mange av de 14 tilfellene av grov vold han er anklaget for er han skyldig i?

Hva er poenget ditt? Jeg bryr meg ikke så mye om hva domstolene mener Depp er skyldig for vold, eller hvor mange ganger han er anklaget for det. Jeg snakker om noe helt annet. Så poenget ditt er en tåleheim. Kan ikke du legge ut litt fakta da, om det er så viktig for deg å få det frem, i kontekst til hva jeg skriver? 

Det skal ganske mye til for å bli dømt for vold. Det skal ganske mye bevis til. Det er mye vold som skjer i verden, men den skyldige ikke blir dømt, fordi det kan ligge noe tvil i bevisene. Og det er ganske alvorlig å bli dømt for noe, så alt må være helt riktig og på plass for å få en slik dom. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (12 minutter siden):

Begge har begått feil. Den ene har slamret med noen skapdører, den andre har løyet for å ødelegge livet og karrieren hans. Da må man si de er like gode begge 2. Bare å la det gå da, at ens ondsinnede handlinger skal få konsekvenser er ingen forunt.

Igjen, alt for svart/hvitt. Synd å bare se verden slik da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ruse seg selv er ikke alltid bare selvskading, det kan også handle om å rømme. Han rømte jo ofte kranglene deres. Å rømme er en av Depp sine overlevelses strategier. Det er et forsvarsmodus. 

Du skiver det veldig svart/hvitt. Hva med da Depp er full og sparker og slår i kjøkken skapene? Det er en form for vold det også. 

Jeg kan ikke fatte og begripe at noen klarer se på saken så svart/hvitt. De begge har begått mange feil. Men alt i alt, er jeg på Amber sin side. 

De er ikke svart og hvit når de aller fleste i denne tråden erkjenner at han også viste dårlige sider 🤷‍♀️

Det er voldelige delen vi snakker om her. Du kan sammenligne å sparke og slå i kjøkkenskap med å fysisk angripe en person gjentatte ganger. Det har og kommet frem at han nettopp hadde mistet moren i forkant og han nettopp hadde funnet ut at han har blitt lurt for mange millioner dollar. 

Og hva gjør kona hans? Står og filmer han i skjul når han er på det laveste. 

Hun skulle bruke videoen til utpressing. Hun solgte den jo til TMZ 🤮 Hun var vell redd for alle pengene skulle forsvinne og ville sikre seg en bit av kaka. 

Det var hun som var den voldelige i det forholdet. Hun innrømmer jo dette selv i opptakene. Hun har jo for fader blitt arrestert for partner vold tidligere. 

Hvor er bevisene for at han har vært voldelig mot henne ? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget ditt? Jeg bryr meg ikke så mye om hva domstolene mener Depp er skyldig for vold, eller hvor mange ganger han er anklaget for det. Jeg snakker om noe helt annet. Så poenget ditt er en tåleheim. Kan ikke du legge ut litt fakta da, om det er så viktig for deg å få det frem, i kontekst til hva jeg skriver? 

Det skal ganske mye til for å bli dømt for vold. Det skal ganske mye bevis til. Det er mye vold som skjer i verden, men den skyldige ikke blir dømt, fordi det kan ligge noe tvil i bevisene. Og det er ganske alvorlig å bli dømt for noe, så alt må være helt riktig og på plass for å få en slik dom. 

Finner det symptomatisk at ingen som skal inn på tråden for å argumentere pro-Heard greier å argumentere seriøst og saklig.

Anklagene om at dette er et ekko-kammer faller på sin egen urimelighet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hank Amarillo skrev (9 minutter siden):

Og om de tenker på han som en konebanker ser de ikke filmene hans så ser de ikke filmene hans i det hele tatt. Som er hele poenget...

Det er mange flere som har fått kjennskap til saken og volden i forholdet nå. Det er mange flere som har fått med seg denne rettssaken, enn da Amber gikk ut i media og kalte han for konebanker. Depp har flere som støtter han. Men Depp har også flere som tar avstand fra han. Alt i alt, så taper Depp på rettssaken. Jeg tror færre vil arbeide med han nå. For nå har han enda flere i mot seg. 

Depp har blodfans som alltid støtter han. Men han har nå flere tvilende. Det taper han på. Dette vet også film industrien. Depp vil nå være en alt for stor risk å ha i en film, for produsentene. Dette sier jeg ikke bare fordi jeg er på Amber sin side, det jeg skriver er ikke et argument. Det samme vil også skje med Amber. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange flere som har fått kjennskap til saken og volden i forholdet nå. Det er mange flere som har fått med seg denne rettssaken, enn da Amber gikk ut i media og kalte han for konebanker. Depp har flere som støtter han. Men Depp har også flere som tar avstand fra han. Alt i alt, så taper Depp på rettssaken. Jeg tror færre vil arbeide med han nå. For nå har han enda flere i mot seg.

Med all respekt, dette er bare tøv.

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (12 minutter siden):

Det finnes ingen beviser på at Depp har mishandlet Heard. Motsatt finnes det mengder.

Depp ville bare være i fred, men Heard publiserte grove løgner om ham. 

Det finnes bevis på at de begge har utøvet vold mot hverandre jo. 

Ja, for Depp er bare en god engel og Amber er den stygge heksa? 🙄

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hugo54 skrev (1 minutt siden):

Hva faen? Hvordan har han holdt ut med dette så lenge? Jeg ble sliten etter 10 min. 

Forstår ikke jeg heller 🤷‍♀️

Skjønner godt hvorfor han prøvde å rømme fra det gale kvinne menneske. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (Akkurat nå):

De er ikke svart og hvit når de aller fleste i denne tråden erkjenner at han også viste dårlige sider 🤷‍♀️

Det er voldelige delen vi snakker om her. Du kan sammenligne å sparke og slå i kjøkkenskap med å fysisk angripe en person gjentatte ganger. Det har og kommet frem at han nettopp hadde mistet moren i forkant og han nettopp hadde funnet ut at han har blitt lurt for mange millioner dollar. 

Og hva gjør kona hans? Står og filmer han i skjul når han er på det laveste. 

Hun skulle bruke videoen til utpressing. Hun solgte den jo til TMZ 🤮 Hun var vell redd for alle pengene skulle forsvinne og ville sikre seg en bit av kaka. 

Det var hun som var den voldelige i det forholdet. Hun innrømmer jo dette selv i opptakene. Hun har jo for fader blitt arrestert for partner vold tidligere. 

Hvor er bevisene for at han har vært voldelig mot henne ? 

Ja. Hun kommer til en situasjon med Johnnyikke Amber og Johnny, der Johnny har det vanskelig med seg selv.

Det er altså ingen konfliktsituasjon der. Dette filmer hun, i skjul, og bruker mot ham. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depp har blodfans som alltid støtter han. Men han har nå flere tvilende. Det taper han på. Dette vet også film industrien. Depp vil nå være en alt for stor risk å ha i en film, for produsentene. Dette sier jeg ikke bare fordi jeg er på Amber sin side, det jeg skriver er ikke et argument. Det samme vil også skje med Amber. 

Tror du tar grundig feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (7 minutter siden):

Finner det symptomatisk at ingen som skal inn på tråden for å argumentere pro-Heard greier å argumentere seriøst og saklig.

Anklagene om at dette er et ekko-kammer faller på sin egen urimelighet.

Nettopp! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...