Hank Amarillo Skrevet 4. juni 2022 #6621 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (1 minutt siden): De fleste er skyldige i et forhold som blir såpass kaotisk. Ingen av dem er uskyldige. Man må være to for at den situasjonen skal spinne så langt ut. Greia mellom dem går langt lenger enn at en er offer og andre er skyldig. Svært få voldelige forhold er såpass svart/hvitt. Svar på spørsmålet er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 4. juni 2022 #6622 Del Skrevet 4. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Ingen mulighet for oppsettende virkning? Nei ikke sånn som jeg forsto det. Først betale de 10,35 millionene, når hun har gjort det så får hun klarsignal for å anke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 4. juni 2022 #6623 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (3 minutter siden): Nei det vet ingen, men noe gjorde han for å få Amber så sint. Ingen vet, men du vet det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 4. juni 2022 #6624 Del Skrevet 4. juni 2022 Bøtteballetten skrev (1 minutt siden): Nei ikke sånn som jeg forsto det. Først betale de 10,35 millionene, når hun har gjort det så får hun klarsignal for å anke. Ok, takk for svar😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 4. juni 2022 #6625 Del Skrevet 4. juni 2022 Emmelise skrev (4 minutter siden): Sier meg enig i at forholdet seg imellom tydeligvis har vært giftig. De har strengt tatt BEGGE rusproblemer og en del bagasje fra barndommen/ungdommen som de har begge dratt med seg inn i forholdet. Men, og dette er det store men for meg, når de begge er dårlige mot hverandre er det urimelig at kun den ene part skal straffes for det. Johnny Depp har ikke noe meransvar i et forholdet bare fordi han er mann. De datet jo et stykke tid før de ble gift, jeg tror lite på at hun ikke visste hvordan han var før hun sa "I do". Det er helt riktig at det er urimelig at kun en part skal straffes. Men så kommer spørsmålet på hvilken type straff også da. Amber på sin side mener jeg (som alle andre), har rett til å si høyt at man blir utsatt for vold. Men jeg skulle heller ønske at Depp kun svarte med det men ett eget utsagn til media. Så får folk tro hva de vil. Syntes det var litt drøyt å ha en rettssak om dette, som handlet om ærekrenkelse. Om Depp var såpass sårbar i sin jobb at et slikt rykte kunne vippe han av stolen, ja da burde han ha hatt det mer ryddig hjemme. På en annen side. Det er ikke lett å være i en dårlig relasjon. Man kan se det går dårlig, men håpet på at det vil ordne seg til slutt, er så sterkt at man er villig til å prøve tilgi det meste. Det er jo en greie at folk forblir i dårlige relasjoner alt for lenge enn de burde ha gjort. Det var nok slik for Depp også, han hadde ikke blitt i relasjonen om han ikke hadde håp om at de skulle finne fred i problemene i fremtiden. Det samme gjelder Amber og hennes vite til hvem Depp var før hun ga sitt «I do». Hun hadde nok håp hun også. Men hva vet jeg. Dette er bare mine antagelser. Jeg har bare en tro om at i alle voldelige forhold så er man 2 om saken, en begynte og Amber fortjente ikke å måtte betale Depp. Mener jeg da. At andre er på Depp sin side er helt greit for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 4. juni 2022 #6626 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (1 minutt siden): Nei det vet ingen, men noe gjorde han for å få Amber så sint. De fleste er skyldige i et forhold som blir såpass kaotisk. Ingen av dem er uskyldige. Man må være to for at den situasjonen skal spinne så langt ut. Greia mellom dem går langt lenger enn at en er offer og andre er skyldig. Svært få voldelige forhold er såpass svart/hvitt. Forholdet var toxic ja. De kranglet og kalte hverandre stygge ting. Han tok frustrasjonen og smertene ved å ruse seg. (Altså skade seg selv) Hun skulle ta han ved å slå og kaste gjenstanden på han når han ikke møtte behovene hennes. Som til slutt resulterte i en avkuttet fingertupp og sykehus opphold. Kan ikke fatte og begripe at noen kan støtte henne etter alt som er kommet ut i rettsaken. Han er ikke en engel nei men hun jo helt grusom som brukte falske voldsanklager og metoo bevegelsen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 4. juni 2022 #6627 Del Skrevet 4. juni 2022 AnnnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan er det mulig å støtte Amber… Hun har personlighetsforstyrrelser og lyver åpenbart om svært mye. De begge lyver og de begge har nok noe i diagnose skuffen hos psykologen. Men hvem har ikke det. Leter man lenge nok, finner man en diagnose på alle, ingen er perfekt. Men jeg tror ikke Amber er ond, gal, skadet, psykopat osv. De er begge skyldige i at forholdet gikk så dårlig, men i alt i alt så lener jeg meg mer mot å stå på Amber sin side. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 4. juni 2022 #6628 Del Skrevet 4. juni 2022 (endret) Alleah skrev (5 minutter siden): Det er helt riktig at det er urimelig at kun en part skal straffes. Men så kommer spørsmålet på hvilken type straff også da. Amber på sin side mener jeg (som alle andre), har rett til å si høyt at man blir utsatt for vold. Men jeg skulle heller ønske at Depp kun svarte med det men ett eget utsagn til media. Så får folk tro hva de vil. Syntes det var litt drøyt å ha en rettssak om dette, som handlet om ærekrenkelse. Om Depp var såpass sårbar i sin jobb at et slikt rykte kunne vippe han av stolen, ja da burde han ha hatt det mer ryddig hjemme. På en annen side. Det er ikke lett å være i en dårlig relasjon. Man kan se det går dårlig, men håpet på at det vil ordne seg til slutt, er så sterkt at man er villig til å prøve tilgi det meste. Det er jo en greie at folk forblir i dårlige relasjoner alt for lenge enn de burde ha gjort. Det var nok slik for Depp også, han hadde ikke blitt i relasjonen om han ikke hadde håp om at de skulle finne fred i problemene i fremtiden. Det samme gjelder Amber og hennes vite til hvem Depp var før hun ga sitt «I do». Hun hadde nok håp hun også. Men hva vet jeg. Dette er bare mine antagelser. Jeg har bare en tro om at i alle voldelige forhold så er man 2 om saken, en begynte og Amber fortjente ikke å måtte betale Depp. Mener jeg da. At andre er på Depp sin side er helt greit for meg! Det er ikke bare å gå ut i media og si «jeg er ingen konebanker, det er feil.» Vipps, så er jeg renvasket for det, liksom... Endret 4. juni 2022 av ~ Ada ~ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 4. juni 2022 #6629 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (4 minutter siden): Det er helt riktig at det er urimelig at kun en part skal straffes. Men så kommer spørsmålet på hvilken type straff også da. Amber på sin side mener jeg (som alle andre), har rett til å si høyt at man blir utsatt for vold. Men jeg skulle heller ønske at Depp kun svarte med det men ett eget utsagn til media. Så får folk tro hva de vil. Syntes det var litt drøyt å ha en rettssak om dette, som handlet om ærekrenkelse. Om Depp var såpass sårbar i sin jobb at et slikt rykte kunne vippe han av stolen, ja da burde han ha hatt det mer ryddig hjemme. På en annen side. Det er ikke lett å være i en dårlig relasjon. Man kan se det går dårlig, men håpet på at det vil ordne seg til slutt, er så sterkt at man er villig til å prøve tilgi det meste. Det er jo en greie at folk forblir i dårlige relasjoner alt for lenge enn de burde ha gjort. Det var nok slik for Depp også, han hadde ikke blitt i relasjonen om han ikke hadde håp om at de skulle finne fred i problemene i fremtiden. Det samme gjelder Amber og hennes vite til hvem Depp var før hun ga sitt «I do». Hun hadde nok håp hun også. Men hva vet jeg. Dette er bare mine antagelser. Jeg har bare en tro om at i alle voldelige forhold så er man 2 om saken, en begynte og Amber fortjente ikke å måtte betale Depp. Mener jeg da. At andre er på Depp sin side er helt greit for meg! Ikke når man ikke blir utsatt for vold. Hvis hun ble utsatt for vold burde hun heller anmeldt ham. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 4. juni 2022 #6630 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (Akkurat nå): Det er helt riktig at det er urimelig at kun en part skal straffes. Men så kommer spørsmålet på hvilken type straff også da. Amber på sin side mener jeg (som alle andre), har rett til å si høyt at man blir utsatt for vold. Men jeg skulle heller ønske at Depp kun svarte med det men ett eget utsagn til media. Så får folk tro hva de vil. Syntes det var litt drøyt å ha en rettssak om dette, som handlet om ærekrenkelse. Om Depp var såpass sårbar i sin jobb at et slikt rykte kunne vippe han av stolen, ja da burde han ha hatt det mer ryddig hjemme. På en annen side. Det er ikke lett å være i en dårlig relasjon. Man kan se det går dårlig, men håpet på at det vil ordne seg til slutt, er så sterkt at man er villig til å prøve tilgi det meste. Det er jo en greie at folk forblir i dårlige relasjoner alt for lenge enn de burde ha gjort. Det var nok slik for Depp også, han hadde ikke blitt i relasjonen om han ikke hadde håp om at de skulle finne fred i problemene i fremtiden. Det samme gjelder Amber og hennes vite til hvem Depp var før hun ga sitt «I do». Hun hadde nok håp hun også. Men hva vet jeg. Dette er bare mine antagelser. Jeg har bare en tro om at i alle voldelige forhold så er man 2 om saken, en begynte og Amber fortjente ikke å måtte betale Depp. Mener jeg da. At andre er på Depp sin side er helt greit for meg! Det kom jo til et punkt hvor han ikke hadde noe valg. Hun stemplet ham som en konebanker og at hun var slik en fantastiske kone som bare ville vel. Rettssaken viste til at det var virkelig ikke tilfellet. Hun var langt verre i sin oppførsel enn det han var. I tillegg blir historiene fra ekteskapet bare grovere og grovere etterhvert som hun gjenforteller. Da begynner man å spørre seg selv hvor mye av det som har rot i virkeligheten. Han ble straffet offentlig ved å få sitt rykte ødelagt, kuttet fra samtlige prosjekter, fikk ikke mer arbeid og hans barn fikk gjennomgå i tillegg fordi alle trodde på bildet Amber Heard hadde satt opp om forholdet de hadde. Nå opplever hun mye av den samme behandlingen som han fikk som resultat av hennes op-ed. Nå er de begge straffet for et giftig forhold. 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 4. juni 2022 #6631 Del Skrevet 4. juni 2022 Hank Amarillo skrev (11 minutter siden): Svar på spørsmålet er du snill. De begge er skyldige i vold i forskjellig grad (enten psykisk eller fysisk). De begge er skyldige i at kranglene ble dratt såpass langt. Jeg tror vi får se det stygge og eskalere, som skjedde lenger frem i tid. Jeg tror det skjedde en god del mer før de begynte å dra til psykolog. Før kranglene ble såpass intense. Før rusproblemene begynte igjen. Ett eller annet skjedde som vippet dem av pinnen. Og jeg tror (la meg få tro det, det er ingen påstand) at det var Depp som gjorde noe feil. Ikke fordi han er mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 4. juni 2022 #6632 Del Skrevet 4. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (14 minutter siden): Ingen vet, men du vet det? Nei jeg antar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 4. juni 2022 #6633 Del Skrevet 4. juni 2022 (endret) Alleah skrev (3 minutter siden): De begge er skyldige i vold i forskjellig grad (enten psykisk eller fysisk). De begge er skyldige i at kranglene ble dratt såpass langt. Jeg tror vi får se det stygge og eskalere, som skjedde lenger frem i tid. Jeg tror det skjedde en god del mer før de begynte å dra til psykolog. Før kranglene ble såpass intense. Før rusproblemene begynte igjen. Ett eller annet skjedde som vippet dem av pinnen. Og jeg tror (la meg få tro det, det er ingen påstand) at det var Depp som gjorde noe feil. Ikke fordi han er mann. Du svarer fortsatt ikke på spørsmålet. Inget konkret og pakket inn i en ullete tåkeheim. Hva konkret er de begge skyldige i? Feks hvor mange av de 14 tilfellene av grov vold han er anklaget for er han skyldig i? Endret 4. juni 2022 av Hank Amarillo 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 4. juni 2022 #6634 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (10 minutter siden): De begge lyver og de begge har nok noe i diagnose skuffen hos psykologen. Men hvem har ikke det. Leter man lenge nok, finner man en diagnose på alle, ingen er perfekt. Men jeg tror ikke Amber er ond, gal, skadet, psykopat osv. De er begge skyldige i at forholdet gikk så dårlig, men i alt i alt så lener jeg meg mer mot å stå på Amber sin side. Har du sett rettsaken??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 4. juni 2022 #6635 Del Skrevet 4. juni 2022 Valyria83 skrev (10 minutter siden): Forholdet var toxic ja. De kranglet og kalte hverandre stygge ting. Han tok frustrasjonen og smertene ved å ruse seg. (Altså skade seg selv) Hun skulle ta han ved å slå og kaste gjenstanden på han når han ikke møtte behovene hennes. Som til slutt resulterte i en avkuttet fingertupp og sykehus opphold. Kan ikke fatte og begripe at noen kan støtte henne etter alt som er kommet ut i rettsaken. Han er ikke en engel nei men hun jo helt grusom som brukte falske voldsanklager og metoo bevegelsen. Å ruse seg selv er ikke alltid bare selvskading, det kan også handle om å rømme. Han rømte jo ofte kranglene deres. Å rømme er en av Depp sine overlevelses strategier. Det er et forsvarsmodus. Du skiver det veldig svart/hvitt. Hva med da Depp er full og sparker og slår i kjøkken skapene? Det er en form for vold det også. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen klarer se på saken så svart/hvitt. De begge har begått mange feil. Men alt i alt, er jeg på Amber sin side. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. juni 2022 #6636 Del Skrevet 4. juni 2022 RachelLevine skrev (På 3.6.2022 den 16.50): Stikkordene er "menn" og "makt". Denne saken er ikke om to likeverdige person, i henhold til maktforholdet mellom dem. Derfor er det selvfølgelig ikke "en kamp mellom personene Depp og Heard". Utfallet av denne saken forfekter bare det feminismen prøver å kjempe mot. Kvinner kan ikke vinne mot mektige menn. Selvsagt kan en kvinne vinne. Men AH kan ikke vinne når AH selv er voldsutøveren og bevisene tilsier at hun er en notorisk løgner. Heldigvis klarte rettssystemet å gjennomskue dette. Du må seriøst slutte å gjøre denne kampen til en misforstått kvinnekamp. 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 4. juni 2022 #6637 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (Akkurat nå): Å ruse seg selv er ikke alltid bare selvskading, det kan også handle om å rømme. Han rømte jo ofte kranglene deres. Å rømme er en av Depp sine overlevelses strategier. Det er et forsvarsmodus. Du skiver det veldig svart/hvitt. Hva med da Depp er full og sparker og slår i kjøkken skapene? Det er en form for vold det også. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen klarer se på saken så svart/hvitt. De begge har begått mange feil. Men alt i alt, er jeg på Amber sin side. Begge har begått feil. Den ene har slamret med noen skapdører, den andre har løyet for å ødelegge livet og karrieren hans. Da må man si de er like gode begge 2. Bare å la det gå da, at ens ondsinnede handlinger skal få konsekvenser er ingen forunt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 4. juni 2022 #6638 Del Skrevet 4. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (10 minutter siden): Det er ikke bare å gå ut i media og si «jeg er ingen konebanker, det er feil.» Vipps, så er jeg renvasket for det, liksom... Er sant det, men hva hjelper det å ta det til retten med åpen rettssak? Hva hjelper det at alle medier i hele verden skal skrive om det, rippe opp i det, legge ut videoer av han som full slår rundt seg, lydopptak hvor de begge er slemme mot hverandre? Han har kanskje fått erstatning for at han sliter med jobben etter alt, på papiret. Men det forandrer ikke folks mening der ute. Saken er nå bare enda mer sårbar. Og flere vil tenke på kaoset mellom dem nå, enn før, om de ser Depp i en film. Depp har nok veldig mange som støtter han. Flere enn Amber. Men Depp har også fått flere som er i mot han, enn før han tok saken til retten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 4. juni 2022 #6639 Del Skrevet 4. juni 2022 Alleah skrev (1 minutt siden): Og flere vil tenke på kaoset mellom dem nå, enn før, om de ser Depp i en film Og om de tenker på han som en konebanker ser de ikke filmene hans så ser de ikke filmene hans i det hele tatt. Som er hele poenget... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 4. juni 2022 #6640 Del Skrevet 4. juni 2022 charactouy skrev (15 minutter siden): Ikke når man ikke blir utsatt for vold. Hvis hun ble utsatt for vold burde hun heller anmeldt ham. Hun har blitt utsatt for vold. På et tidspunkt, har de begge utsatt hverandre for vold. Finnes både fysisk og psykisk vold. Depp kunne gått å anmeldt Amber for vold også. Men han gjorde heller ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg