Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

charactouy skrev (2 timer siden):

Det eneste problemet med denne rettssaken, er at Heard fikk lyve i seks år før det fikk konsekvenser for henne.

Partnervold skal gjøres opp via rettssystemet, ikke via media slik hun gjorde.

Og nå fortsetter Elllaiiiinnnne å gjøre det samme for henne. Hun vrir om på sannheten ift UK-rettssaken og snakker om masse bevis de ikke fikk lov til å ta med, som om det var bevis som i det hele tatt kunne vært med. De ble avvist fordi de ikke kunne bevises, at de ikke kunne kryssforhøres på osv. Så det var ikke bevis som AH kunne lagt fram, det var ikke Depp eller advokatene som var "slemme" her og sa nei, det var loven. 

Jeg syns det er skummelt at Elaine B. får sagt så mye feil i media. Det høres jo ut som det er faglig tyngde bak det hun sier, hun virker så selvsikker osv. Og så blir det plukket fra hverandre av andre advokater, men for vanlige folk så høres det ut som det er riktig og sant det hun sier. 

Og folk flest får bare med seg det Elaine sier, folk flest scanner ikke gjennom Youtube etter advokater og dommere osv som motsier det Elaine sier. Elaine vet dette og bruker det for hva det er verdt.

Merker jeg er skuffet over Elaine. 

Jeg skrev i et tidligere innlegg om Elaine og det at hun gråt etter rettssaken og at jeg følte for den anstrengelsen hun også har vært gjennom. Nå angrer jeg på det. Hun gråt sikkert, men hun gråt for Amber fordi hun tror på henne. Og det gjør meg trist. 

Det er ikke Johnny Depp og advokatene hans med støttegrupper og diverse som evt. har satt kvinnesaken og metoo bak i tid, det er det Amber Heard og nå da Elaine "Umbridge" som gjør. (Emily D. Baker traff spikeren på hodet når hun kalte Elaine for Umbridge. )

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Og nå fortsetter Elllaiiiinnnne å gjøre det samme for henne. Hun vrir om på sannheten ift UK-rettssaken og snakker om masse bevis de ikke fikk lov til å ta med, som om det var bevis som i det hele tatt kunne vært med. De ble avvist fordi de ikke kunne bevises, at de ikke kunne kryssforhøres på osv. Så det var ikke bevis som AH kunne lagt fram, det var ikke Depp eller advokatene som var "slemme" her og sa nei, det var loven. 

Jeg syns det er skummelt at Elaine B. får sagt så mye feil i media. Det høres jo ut som det er faglig tyngde bak det hun sier, hun virker så selvsikker osv. Og så blir det plukket fra hverandre av andre advokater, men for vanlige folk så høres det ut som det er riktig og sant det hun sier. 

Og folk flest får bare med seg det Elaine sier, folk flest scanner ikke gjennom Youtube etter advokater og dommere osv som motsier det Elaine sier. Elaine vet dette og bruker det for hva det er verdt.

Merker jeg er skuffet over Elaine. 

Jeg skrev i et tidligere innlegg om Elaine og det at hun gråt etter rettssaken og at jeg følte for den anstrengelsen hun også har vært gjennom. Nå angrer jeg på det. Hun gråt sikkert, men hun gråt for Amber fordi hun tror på henne. Og det gjør meg trist. 

Det er ikke Johnny Depp og advokatene hans med støttegrupper og diverse som evt. har satt kvinnesaken og metoo bak i tid, det er det Amber Heard og nå da Elaine "Umbridge" som gjør. (Emily D. Baker traff spikeren på hodet når hun kalte Elaine for Umbridge. )

Jeg og begynte å synes litt synd på henne når jeg hørte at hun hadde grått på ett toalett. Tenkte da at det var Amber som hadde presset henne hardt og hun prøvde bare å gjøre jobben sin. 

Synes absolutt ikke synd på henne nå. 😠

Får håpe at den anken blir for guds skyld avist. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dagbladet.no/kjendis/hvor-er-dere/76251143

'- Hver eneste person som bar et «Time's Up»-merke på den røde løperen til Golden Globes, jeg har et spørsmål til dere - hvor er du og hvorfor støtter du ikke Amber Heard?'

Hvorfor kjendiser som har satt seg inn i saken ikke støtter Heard? Nei, si det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (2 timer siden):

Det eneste problemet med denne rettssaken, er at Heard fikk lyve i seks år før det fikk konsekvenser for henne.

Partnervold skal gjøres opp via rettssystemet, ikke via media slik hun gjorde.

Nettopp. Desto mer desillusjonert å snakke om Depps fanskare og popularitet når det er hun selv som tar dette i media og ikke rettens vei, og dermed under egen logikk vet hun ikke har noe å stille opp med. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (5 minutter siden):

Jeg og begynte å synes litt synd på henne når jeg hørte at hun hadde grått på ett toalett. Tenkte da at det var Amber som hadde presset henne hardt og hun prøvde bare å gjøre jobben sin. 

Sign.!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valyria83 skrev (4 minutter siden):

Har hun ikke penger til å betale summen hun er dømt til, så blir det ingen anke.

Gjøre opp for seg først, så er det klart for anke. Det høres ikke ut som hun har pengene...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Rottenborn gitt samme støtte etterpå, eller er det kun Elaine? Tror jeg vet svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinkaanonym skrev (Akkurat nå):

har noen sett discovery+ dokumentarene? de virker bra

Har sett deler av det. En jeg følger på twitter som kjenner saken godt sa at den dokumentaren var full av feil og pro Amber. Med tanke på hva som har kommet frem i denne saken så er det veldig liten vits i å se dokumentaren. Særlig siden Amber ble tatt i løgn i UK saken. 

Det var masse som manglet fra Depp sin side som de ikke tok med. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkaanonym
Valyria83 skrev (1 minutt siden):

Har sett deler av det. En jeg følger på twitter som kjenner saken godt sa at den dokumentaren var full av feil og pro Amber. Med tanke på hva som har kommet frem i denne saken så er det veldig liten vits i å se dokumentaren. Særlig siden Amber ble tatt i løgn i UK saken. 

Det var masse som manglet fra Depp sin side som de ikke tok med. 

det er to dokumentarer. en fra Johnnys side og en fra Ambers side. så det skjønner jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter Amber. Jeg tror dog at begge lyver, til en viss grad. Det forholdet der var ikke bra, og godt for dem begge at de ikke er et par lenger. Det er synd at media blåser opp saken så mye. Men igjen, slik er det å være offentlig person. Men like vell synd. 

De fleste som støtter Depp snakker som at Amber bare er et ondt menneske. Jeg tror at hun følte seg lurt da hun fikk se Depp sin mørke side og rus problematikk. De begge ofret mye for at de som par skulle bli en realitet, jeg mener Depp feilet et eller annet sted hvor antagelsene han ga om fremtiden ikke matchet realiteten Amber fikk. 

De begge er skyldige. Men jeg tror den som ikke stilte opp for forholdet først, var Depp. 

Det skal ganske mye til for at noen går frem i media for vold i hjemmet. Det skal mindre til for at en tidligere rusmisbruker begynner å ruse seg igjen. Depp begynte vell å ruse seg fordi han rømmer fra situasjoner og følelser, samt at Amber var nok et slit å forholde seg til. Men hvorfor var hun misfornøyd i første omgang? Han gjorde noe feil. Og det var der det startet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinkaanonym skrev (2 minutter siden):

det er to dokumentarer. en fra Johnnys side og en fra Ambers side. så det skjønner jeg ikke

De mangler masse viktig informasjon fra hans side. De burde heller laget dokumentaren etter VA saken. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alleah skrev (3 minutter siden):

Jeg støtter Amber. Jeg tror dog at begge lyver, til en viss grad. Det forholdet der var ikke bra, og godt for dem begge at de ikke er et par lenger. Det er synd at media blåser opp saken så mye. Men igjen, slik er det å være offentlig person. Men like vell synd. 

De fleste som støtter Depp snakker som at Amber bare er et ondt menneske. Jeg tror at hun følte seg lurt da hun fikk se Depp sin mørke side og rus problematikk. De begge ofret mye for at de som par skulle bli en realitet, jeg mener Depp feilet et eller annet sted hvor antagelsene han ga om fremtiden ikke matchet realiteten Amber fikk. 

De begge er skyldige. Men jeg tror den som ikke stilte opp for forholdet først, var Depp. 

Det skal ganske mye til for at noen går frem i media for vold i hjemmet. Det skal mindre til for at en tidligere rusmisbruker begynner å ruse seg igjen. Depp begynte vell å ruse seg fordi han rømmer fra situasjoner og følelser, samt at Amber var nok et slit å forholde seg til. Men hvorfor var hun misfornøyd i første omgang? Han gjorde noe feil. Og det var der det startet. 

Hva gjorde han, som startet det?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (6 minutter siden):

Da spør jeg deg. Har du sett rettsaken? 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alleah skrev (7 minutter siden):

Sier meg enig i at forholdet seg imellom tydeligvis har vært giftig.  De har strengt tatt BEGGE rusproblemer og en del bagasje fra barndommen/ungdommen som de har begge dratt med seg inn i forholdet.

Men, og dette er det store men for meg, når de begge er dårlige mot hverandre er det urimelig at kun den ene part skal straffes for det. Johnny Depp har ikke noe meransvar i et forholdet bare fordi han er mann. 

De datet jo et stykke tid før de ble gift, jeg tror lite på at hun ikke visste hvordan han var før hun sa "I do".

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (9 minutter siden):

Hvordan er det mulig å støtte Amber… Hun har personlighetsforstyrrelser og lyver åpenbart om svært mye. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteballetten skrev (24 minutter siden):

Har hun ikke penger til å betale summen hun er dømt til, så blir det ingen anke.

Gjøre opp for seg først, så er det klart for anke. Det høres ikke ut som hun har pengene...

Ingen mulighet for oppsettende virkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (5 minutter siden):

Hva gjorde han, som startet det?

Nei det vet ingen, men noe gjorde han for å få Amber så sint. 

Hank Amarillo skrev (6 minutter siden):

I hva?

De fleste er skyldige i et forhold som blir såpass kaotisk. Ingen av dem er uskyldige. Man må være to for at den situasjonen skal spinne så langt ut. Greia mellom dem går langt lenger enn at en er offer og andre er skyldig. Svært få voldelige forhold er såpass svart/hvitt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...