Hank Amarillo Skrevet 3. juni 2022 #6441 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (1 minutt siden): 1) Saken var så klar at en eldre hvit mann ikke kunne unngå å finne dem plausible. 2) 7 vanlige borgere turte ikke komme med "feil" kjennelse mot en rik og mektig mann, i frykt for represalier. I 1) var ikke Depp mektig nok til å påvirke avgjørelsen til en annen mektig mann, i 2) var han det. Takk og pris for at vi har eldre hvite menn til å bekjempe patriarkiet for oss. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 3. juni 2022 #6442 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (4 minutter siden): Nå kverulerer du for å kverulere. Feminisme kjemper mot at rike, mektige menn kan utnytte og holde kvinner nede. Når de ikke lenger kan det, så er likeverd oppnådd. Her blir en mann dømt i en sivilrett for å være konebanker. Så bruker han all makt og innflytelse han har til å få til en ny rettssak, i en stat med et lovverk som er i favør av ham, og ikke i staten de begge bor. Kunne han ha gjort dette om han ikke var rik og mektig? 1: Jeg setter ikke pris på dine forsøk på gaslighting - kverulanten her er ikke meg. 2: Han ble ikke dømt for å være konebanker i England, the Sun fikk medhold for å være i god tro da de valgte å tro på Heard. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2022 #6443 Del Skrevet 3. juni 2022 Hoppetau skrev (3 minutter siden): Jeg sier bare en ting. Om jeg slipper å høre ordet "ekkokammer" igjen skal jeg bli lykkelig.... Tror ikke det er så mye mer å hente i denne tråden lenger 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 3. juni 2022 #6444 Del Skrevet 3. juni 2022 Isambard skrev (9 minutter siden): Jepp. Jeg har dummet meg lodrett ut og tror jeg sier takk for i dag... Jeg ser nå du har oppdaget feilen og synes faktisk du kunne beklaget. Det er utrolig ubehagelig å bli anklaget for å mene det stikk motsatte av hva jeg gjør. Følte meg nesten litt gaslighted der en stund 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelLevine Skrevet 3. juni 2022 #6445 Del Skrevet 3. juni 2022 Valyria83 skrev (1 minutt siden): Amber Heard har fått masse hjelp av Elon Musk (verdens rikeste mann). Han er mye rikere og mektigere enn Depp. Selv han klarte ikke å redde henne fra denne suppa hun har stelt i stand. Lurer på når vi får bekreftelse på at han er far til barnet hennes.? Tror og at ryktene er sanne at hun har enn dirty video av han som hun bruker til utpressing. Hun liker jo å filme folk uten at de vet det. Det siste er jo spekulasjoner men det vil jo tiden vise. Nei, alt i innlegget ditt er spekulasjoner, med mindre du kan vise til kilder. Elon har ikke gitt noen økonomisk støtte til Amber. Han har gitt en donasjon til ACLU i hennes navn, det er alt. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2022 #6446 Del Skrevet 3. juni 2022 charactouy skrev (2 minutter siden): 1: Jeg setter ikke pris på dine forsøk på gaslighting - kverulanten her er ikke meg. 2: Han ble ikke dømt for å være konebanker i England, the Sun fikk medhold for å være i god tro da de valgte å tro på Heard. Signerer deg fullt og helt 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 3. juni 2022 #6447 Del Skrevet 3. juni 2022 Apropos the Sun, har de trykket noe? En uforbeholden beklagelse kunne kanskje vært på sin plass 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 3. juni 2022 #6448 Del Skrevet 3. juni 2022 Raven.Writingdesk skrev (7 timer siden): DAMN!! Så FLOTT å høre noen slå spikeren på hodet! Jævla bra sagt, man trenger ikke si noe mer. Hun hamrer spikeren rett på hodet der 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. juni 2022 #6449 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (Akkurat nå): Nei, alt i innlegget ditt er spekulasjoner, med mindre du kan vise til kilder. Elon har ikke gitt noen økonomisk støtte til Amber. Han har gitt en donasjon til ACLU i hennes navn, det er alt. Å du kommer ikke med spekulasjoner om vitnene til Johnny? Jennifer Howell (søsterens tidligere sjef) viste svært mye hva som foregikk med Elon, Johnny, Amber og søsteren. Desverre kunne ikke hele vitnemålet hennes vises på grunn av hearsay. https://radaronline.com/p/amber-heard-elon-musk-johnny-depp-trial-embryos/ HOWELL-US.pdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 3. juni 2022 #6450 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (10 minutter siden): Nei, alt i innlegget ditt er spekulasjoner, med mindre du kan vise til kilder. Elon har ikke gitt noen økonomisk støtte til Amber. Han har gitt en donasjon til ACLU i hennes navn, det er alt. Og du kommer ikke med spekulasjoner selv? RachelLevine skrev (13 minutter siden): 1) Saken var så klar at en eldre hvit mann ikke kunne unngå å finne dem plausible. 2) 7 vanlige borgere turte ikke komme med "feil" kjennelse mot en rik og mektig mann, i frykt for represalier. I 1) var ikke Depp mektig nok til å påvirke avgjørelsen til en annen mektig mann, i 2) var han det. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelLevine Skrevet 3. juni 2022 #6451 Del Skrevet 3. juni 2022 Valyria83 skrev (1 minutt siden): Å du kommer ikke med spekulasjoner om vitnene til Johnny? Jennifer Howell (søsterens tidligere sjef) viste svært mye hva som foregikk med Elon, Johnny, Amber og søsteren. Desverre kunne ikke hele vitnemålet hennes vises på grunn av hearsay. https://radaronline.com/p/amber-heard-elon-musk-johnny-depp-trial-embryos/ HOWELL-US.pdf 647 kB · 1 Last ned Hvilke spekulasjoner? At de fleste enten er betalt av Depp, eller er vennene hans? Og det Howell sier er også bare spekulasjoner. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelLevine Skrevet 3. juni 2022 #6452 Del Skrevet 3. juni 2022 anonymBbruker skrev (3 minutter siden): Og du kommer ikke med spekulasjoner selv? Plausible spekulasjoner 🙂 basert på realiteter rundt rettsaken. Og har jeg noen gang hevdet at dette ikke er spekulasjoner? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. juni 2022 #6453 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (4 minutter siden): Hvilke spekulasjoner? At de fleste enten er betalt av Depp, eller er vennene hans? Og det Howell sier er også bare spekulasjoner. 🤦♀️ Jennifer Howell kjente familien Heard godt. Viss det er noen som kommer med masse spekulasjoner her i tråden så er det deg. 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 3. juni 2022 #6454 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (5 minutter siden): Plausible spekulasjoner 🙂 basert på realiteter rundt rettsaken. Og har jeg noen gang hevdet at dette ikke er spekulasjoner? Plausible? At juryen ble skremt til å støtte Johnny, med fellende dom, selv om de trodde han har mishandlet Amber? Du har virkelig lave tanker om mennesker. 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 3. juni 2022 #6455 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (10 minutter siden): Plausible spekulasjoner 🙂 basert på realiteter rundt rettsaken. Og har jeg noen gang hevdet at dette ikke er spekulasjoner? Mens andres spekulasjoner basert på realiteter i rettssalen er ikke plausible? Du gaslighter over en lav sko her. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6456 Del Skrevet 3. juni 2022 Ann. skrev (21 timer siden): Et ekte voldsoffer durer ikke rundt i Europa på konsert og lever livets glade dager når dommen faller. Jeg jobber med voldsoffer. Skurrer fra start til slutt måten Depp opptrer. Jeg vil ikke uttale meg om Amber. Vet for lite. Men Depp har litt for mange røde flagg til å smelte meg altså. Dette var bedre, eller?.. IMG_3726.MOV 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 3. juni 2022 #6457 Del Skrevet 3. juni 2022 17 minutter siden, Valyria83 said: Jennifer Howell kjente familien Heard godt. En annen person som også kjente Depp og Heard er Stephen Deuters som heller ikke fikk vitne i denne saken. Deuters var på flyet sammen med Heard og Depp og så at Depp sparket Heard, noe hun vitnet om i denne rettssaken men ikke fikk lov å vise bevis for. Tekstmeldingene fikk vært med i saken i England. Deuters is seen texting Heard, saying, "He was appalled. When I told him he kicked you, he cried. It was disgusting, and he knows it. He doesn't remember much, but we took him through all that happened. He's sorry, very sorry, and just wants to get better." At the time, Deuters was Depp's personal assistant and worked with him for over seventeen years. "He's teary. He doesn't want to be a f-up anymore," the texts continue. "He's got bad indigestion this morning but otherwise alright. He's gone back to sleep for a bit. He's incredibly apologetic and knows he has done wrong. He wants to get better now. He's been very explicit about that this morning." "Obviously he has no idea what he did or to the extent that he did it. If someone was truly honest with him about how bad it really was, he'd be appalled. The man Johnny is would be humiliated." Deuters, who now works with Depp’s production company (!), has been somewhat inconsistent with his opinions on the text messages. In 2016, TMZ reported that Deuters believed the texts were heavily doctored and claimed he planned to testify under oath that he never had the conversation included in the texts. However, in 2020, when Deuters did testify as part of Depp’s libel case against The Sun he claimed Depp is the one who told him what to say in the messages. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. juni 2022 #6458 Del Skrevet 3. juni 2022 Licorne skrev (1 minutt siden): En annen person som også kjente Depp og Heard er Stephen Deuters som heller ikke fikk vitne i denne saken. Deuters var på flyet sammen med Heard og Depp og så at Depp sparket Heard, noe hun vitnet om i denne rettssaken men ikke fikk lov å vise bevis for. Tekstmeldingene fikk vært med i saken i England. Deuters is seen texting Heard, saying, "He was appalled. When I told him he kicked you, he cried. It was disgusting, and he knows it. He doesn't remember much, but we took him through all that happened. He's sorry, very sorry, and just wants to get better." At the time, Deuters was Depp's personal assistant and worked with him for over seventeen years. "He's teary. He doesn't want to be a f-up anymore," the texts continue. "He's got bad indigestion this morning but otherwise alright. He's gone back to sleep for a bit. He's incredibly apologetic and knows he has done wrong. He wants to get better now. He's been very explicit about that this morning." "Obviously he has no idea what he did or to the extent that he did it. If someone was truly honest with him about how bad it really was, he'd be appalled. The man Johnny is would be humiliated." Deuters, who now works with Depp’s production company (!), has been somewhat inconsistent with his opinions on the text messages. In 2016, TMZ reported that Deuters believed the texts were heavily doctored and claimed he planned to testify under oath that he never had the conversation included in the texts. However, in 2020, when Deuters did testify as part of Depp’s libel case against The Sun he claimed Depp is the one who told him what to say in the messages. Handlet om monsteret (altså rusmisbrukeret sitt.) Synd at han ikke fikk vitnet for da hadde vi fått en forklaring rett fra kilden. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 3. juni 2022 #6459 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) 2 minutter siden, Valyria83 said: Handlet om monsteret (altså rusmisbrukeret sitt.) Synd at han ikke fikk vitnet for da hadde vi fått en forklaring rett fra kilden. Står bokstavelig talt at det handler om at han sparket henne, men okey. Uansett, Depp påstår jo at han bare satt og tegnet og sov under denne turen, men dette viser jo da til at det ikke er sant. Så er det lydopptakene fra denne turen hvor han sitter og jamrer og er helt ute av seg. OG meldingene han skrev selv om hvor forferdelig han var på denne turen og at han blacket ut. At han var aggressiv og forjævlig. Så nei, altså, hva skal man si. Endret 3. juni 2022 av Licorne 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. juni 2022 #6460 Del Skrevet 3. juni 2022 Licorne skrev (8 minutter siden): Står bokstavelig talt at det handler om at han sparket henne, men okey. Uansett, Depp påstår jo at han bare satt og tegnet og sov under denne turen, men dette viser jo da til at det ikke er sant. Så er det lydopptakene fra denne turen hvor han sitter og jamrer og er helt ute av seg. OG meldingene han skrev selv om hvor forferdelig han var på denne turen og at han blacket ut. At han var aggressiv og forjævlig. Så nei, altså, hva skal man si. Har lest at dette var noe amber selv hadde fortalt assistenten hans og han hadde ikke vitnet dette selv. Vi får kanskje ikke vite svarert på dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg