Ardwinna Skrevet 2. juni 2022 #6261 Skrevet 2. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (11 timer siden): Der forvant også all sympati for Elaine for min del. Hun er visst like gal som Heard, like barn leker best. Eller var det psyke barn leker best 🤔 Eneste setbacket for kvinner og vold er at Amber fikk holde på fritt i 6 år før hun ble avslørt. Ja dette var skuffende. Men jeg har en anelse om at hun allerede er ansatt for å bistå Amber i forhold til den planlagte ankesaken, og dermed er betalt for å være en lojal støttespiller. ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Denne er sikkert allerede delt her? Spent på det tonnet av bevis... "What, if any ..." 4 2 1
Helene1982 Skrevet 2. juni 2022 #6262 Skrevet 2. juni 2022 Hank Amarillo skrev (Akkurat nå): Hvem sin skyld er det at den endte opp i en rettsal? Amber burde aldri ha sendt sine skriblerier til en avis, og Johnny burde ikke saksøkt, men fått hjelp av et presseteam til å avvepne henne før alt dramaet begynte. Perfekt storm. Begge burde søke profesjonell hjelp. Min mening 2 2
Gjest Sanninga Skrevet 2. juni 2022 #6263 Skrevet 2. juni 2022 Kalimeera skrev (20 minutter siden): Høres ut som Amber. Det er alle andres feil. Alle lyver 🙄 Nei, det mener jeg ikke. Du tillegger meg må meninger jeg ikke har. Jeg er enig i at AH også har sagt løgner og det har kommet frem dårlige ting hos de begge. Men AH ble jo den som ble latterliggjort i sosiale medier overalt uansett hva hun sa. Det er jo ikke til å komme unna med. Og det kan jo skade troverdigheten det også. Jeg g mener at det er en veldig lite human å føre en rettsak på. Og de advokatene har jo bare gjort jobben sin.
Gjest Sanninga Skrevet 2. juni 2022 #6264 Skrevet 2. juni 2022 AnnePåLande skrev (17 minutter siden): AH ble tatt i flere løgner.. Det har jeg fått med meg. Men vold og slike saker møer alltid mye mer avansert enn som så. Det var ikke poenget mitt i det jeg skrev, beklager hvis jeg formulerte meg dårlig.
Gjest Sanninga Skrevet 2. juni 2022 #6265 Skrevet 2. juni 2022 Helene1982 skrev (8 minutter siden): Amber burde aldri ha sendt sine skriblerier til en avis, og Johnny burde ikke saksøkt, men fått hjelp av et presseteam til å avvepne henne før alt dramaet begynte. Perfekt storm. Begge burde søke profesjonell hjelp. Min mening Helt enig.
~ Ada ~ Skrevet 2. juni 2022 #6266 Skrevet 2. juni 2022 Det er et dramatisk skifte i uttrykket til AH fra UKsaken til nå. Fra aggressiv og nonchalant til sterke følelsutbrudd. Og det til tross for at hun var mye nærmere de angivelige hendelsene den gangen enn nå, hele 6 år senere. Hun har også kommet med noen merkelige utspill nå, som når hun forteller om første gangen han slo henne. Da sier hun at det var første gang hun som kvinne ble slått. Hva i all verden skal det bety? At hun har blitt slått før men da som barn mens nå som voksen kvinne? Høres mer ut som hun sender ut invitasjoner til hennes narrativ; jeg er kvinne, jeg er mer utsatt for vold, vis kvinner sympati, stå opp for kvinner 5 1
Hank Amarillo Skrevet 2. juni 2022 #6268 Skrevet 2. juni 2022 Helene1982 skrev (15 minutter siden): Amber burde aldri ha sendt sine skriblerier til en avis, og Johnny burde ikke saksøkt, men fått hjelp av et presseteam til å avvepne henne før alt dramaet begynte. Du tror det er så enkelt som det? 7 1
Hank Amarillo Skrevet 2. juni 2022 #6269 Skrevet 2. juni 2022 Vet ikke om dette er verifisiert men 1 1
Helene1982 Skrevet 2. juni 2022 #6270 Skrevet 2. juni 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Du tror det er så enkelt som det? Ja, det tror jeg. 1
Licorne Skrevet 2. juni 2022 #6271 Skrevet 2. juni 2022 4 minutter siden, Hank Amarillo said: Vet ikke om dette er verifisiert men Ser ikke for meg at et jurymedlem ville gått til TikTok for å snakke om saken på denne måten når de så lett kunne kontaktet media og uttalt seg anonymt der, antageligvis for ganske store summer. De fleste i juryen er også godt voksne og ville nok ikke da brukt bare én dag på å "komme seg" etter en sånn sak, og så gått rett til en slik type portal. 1
Kalimeera Skrevet 2. juni 2022 #6272 Skrevet 2. juni 2022 Sanninga skrev (8 minutter siden): Nei, det mener jeg ikke. Du tillegger meg må meninger jeg ikke har. Jeg er enig i at AH også har sagt løgner og det har kommet frem dårlige ting hos de begge. Men AH ble jo den som ble latterliggjort i sosiale medier overalt uansett hva hun sa. Det er jo ikke til å komme unna med. Og det kan jo skade troverdigheten det også. Jeg g mener at det er en veldig lite human å føre en rettsak på. Og de advokatene har jo bare gjort jobben sin. Som man reder ligger man. Hun ble tatt i løgn etter løgn så latterliggjøring var på sin plass. Jeg synes det er bra at verden fikk se rettergangen. Forhåpentligvis har det ført til at folk tenker seg meget nøye om før de kommer med løgner og ærekrenkelser. Advokatene til Mr. Depp var fabelaktige 13
~ Ada ~ Skrevet 2. juni 2022 #6273 Skrevet 2. juni 2022 Hank Amarillo skrev (7 minutter siden): Vet ikke om dette er verifisiert men 😅
Hank Amarillo Skrevet 3. juni 2022 #6274 Skrevet 3. juni 2022 Helene1982 skrev (12 minutter siden): Ja, det tror jeg. ok.... blir litt sånn der Marie Antoinette for å være ærlig. Kan de ikke bare spise kake? 7
Helene1982 Skrevet 3. juni 2022 #6275 Skrevet 3. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (53 minutter siden): Deler denne igjen. Mange interessante observasjoner Folkens! Vær så snill å sjekk referanser. Jeg mener ikke at utdannig alltid er bedre enn personlige egenskaper og erfaringer, men dette er ingen ekspert! 10 års erfaring som mentalist? Hva faen er det? Bacholor i sosiologi betyr ikke at du er kompetent til å lese kroppspråk. Og mentalist er litt mye hokus pokus form meg. 3 3
Helene1982 Skrevet 3. juni 2022 #6276 Skrevet 3. juni 2022 Hank Amarillo skrev (3 minutter siden): ok.... blir litt sånn der Marie Antoinette for å være ærlig. Kan de ikke bare spise kake? Det er millioner av mennesker i vanskelige forhold, som greier å løse det utenfor rettsalen, så jeg forstår ikke hvorfor det fremstår som uopplyst for deg? Opplys meg gjerne! 1 1
Hank Amarillo Skrevet 3. juni 2022 #6277 Skrevet 3. juni 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Det er millioner av mennesker i vanskelige forhold, som greier å løse det utenfor rettsalen, så jeg forstår ikke hvorfor det fremstår som uopplyst for deg? Opplys meg gjerne! Hvor sier noe om uopplyst? Løse hva da utenfor en rettsak? 4
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2022 #6278 Skrevet 3. juni 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Folkens! Vær så snill å sjekk referanser. Jeg mener ikke at utdannig alltid er bedre enn personlige egenskaper og erfaringer, men dette er ingen ekspert! 10 års erfaring som mentalist? Hva faen er det? Bacholor i sosiologi betyr ikke at du er kompetent til å lese kroppspråk. Og mentalist er litt mye hokus pokus form meg. Har du sett den? 1
kinny Skrevet 3. juni 2022 #6279 Skrevet 3. juni 2022 (endret) Sommerfuul skrev (11 timer siden): Hun skal visst anke avgjørelsen.... 🙄 Jeg håper hun spiller et spill. Skal hun betale mindre erstatning må hun late som hun vil anke. En deal der hun betaler pengene hun skylder ACLU, mot at hun ikke anker er mest naturlig. - kinny Endret 3. juni 2022 av kinny 2
Helene1982 Skrevet 3. juni 2022 #6280 Skrevet 3. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Har du sett den? Ja. Det er en person uten faglig kompetanse sin mening. Det er mitt poeng. 2 1
Fremhevede innlegg