Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
FruR skrev (3 minutter siden):

Ikke fått med meg . Så ikke heller ikke vitnemålet til Jennifer men har forstått at lillesøster Heard og hun bar venner og at hun tok seg av lillesøster da hun måtte rømme fra Amber . 

Hun fikk knapt vitne i denne rettsaken. En skrifitlig erklæring ligger på nettet da. ++

Det hun sier er at det Whitney sa til henne(og flere) om hva som foregikk i forholdet er helt motsatt av hva Whitney har sagt i retten.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hank Amarillo skrev (4 minutter siden):

Vi snakker ikke om en vanlig voldtekt her, men en ekstrem grov og voldelig voldtekt hvor en stor flaske ble kjørt inn i henne.

Vi snakker om en hel rekke grove voldshendelser, i UK ble det vel nummerert til 14. For 1 sånn voldshendelse skal man ha voldsom flaks for å unngå synlige skader som ikke lar seg skjule med sminke. Her er det 14 på rad, Akkurat hva den nøyaktige statistiske sjangsen for det er skal jeg i spekulere i, men vil tro den er nokså liten.

Hvordan definerer du en "vanlig voldtekt"?

Som jeg har prøvd å uttrykke tidligere, definerer ikke jeg alvorlighetsgraden av en forbrytelse etter anntall blåmerker. Hvis du gjør det – kommer vi ikke til å bli enige.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Hank Amarillo skrev (8 minutter siden):

Dommeren var en eldre hvit mann. Fight patriarchy with patriarchy!

Og det sier bare hvor klare bevisene var imot Depp. Det er ikke ofte rike, mektige menn som Depp taper i rettssystemet, men her var det uunngåelig. Dette er nok også grunnen til den massive anti-Amber kampanjen han og teamet hans har kjørt på sosiale medier før og under denne rettssaken. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
RachelLevine skrev (3 minutter siden):

Hvis dere vil ha et pro-Depp ekkokammer kan dere dra til facebook eller 4chan eller tiktok. Dette er et diskusjonsforum, og dere kommer stadig med feilinformasjon og forvridde forestillinger. Noen må korrigere dere. De fleste på KG holder seg unna mobben i denne tråden (som er forståelig), og dere har allerede skremt vekk utallige brukere som var litt uenig med dere. Men ikke alle. Ikke meg 🙂😘

Kreves rak rygg for å bekjempe patriarkiet!👍

• Liker 2
Gjest Made4u
Skrevet
vintage skrev (Akkurat nå):

Å tro på en kvinne kun fordi hun er kvinne er rett og slett diskriminerende

Ingen som tror på en kvinne utelukkende fordi hun er kvinne, å være en feminist ville vært helt feilslått å hevde at jeg er.

Johnny Depp er en ganske forstyrret person, en fare for egen partner med sin sykelige og kontrollerende sjalusi (to andre ekser enn AH har uttalt seg om dette). Hans manglende impulskontroll er dokumentert i video. Dessuten har JD utøvd vold, riktignok ble denne hysjet ned ved et forlik, altså ble den aldri en sak.

Det skurrer alvorlig med den mannen.

-

Rettsaken var heller aldri rettferdig slik jeg ser det, jurymedlemmer kunne også åpenlyst ha blitt påvirket bl.a. og alt koker jo ned til hvem juryen trodde på (det ble han). Men altså, det var en usivilisert sak, hvor alt som kunne gå galt trolig gjorde det, Europeiske rettsystem har en langt høyere kvalitet enn amerikanske (spesielt når saken er en såpeopra i for mange akter).

Jeg støtter henne. for jeg anser JD å være en konebanker (sakens utfall har ikke endret det).

Gjest Ambeh
Skrevet
SiljeKommode skrev (16 minutter siden):

Hun gir seg ikke ❤️

Det blir anke. De har mye beviser som ikke ble brukt. så bare roe dere helt ned.

Hun fremstår helt virkelighetsfjern.

Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Hvordan definerer du en "vanlig voldtekt"?

Som jeg har prøvd å uttrykke tidligere, definerer ikke jeg alvorlighetsgraden av en forbrytelse etter anntall blåmerker. Hvis du gjør det – kommer vi ikke til å bli enige.

Altså, unnskyld meg.

• Liker 4
Skrevet
RachelLevine skrev (4 minutter siden):

Hvis dere vil ha et pro-Depp ekkokammer kan dere dra til facebook eller 4chan eller tiktok. Dette er et diskusjonsforum, og dere kommer stadig med feilinformasjon og forvridde forestillinger. Noen må korrigere dere. De fleste på KG holder seg unna mobben i denne tråden (som er forståelig), og dere har allerede skremt vekk utallige brukere som var litt uenig med dere. Men ikke alle. Ikke meg 🙂😘

Er det noen som mobber her er det du! 

Du skriver konsekvent "dere" når du svarer, kaller meningsmotstandere fanatikere og nå påstår du at "dere" har skremt vekk utallige brukere. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest RockOn
Skrevet
Ann. skrev (55 minutter siden):

Poenget mitt er at den medvinden Depp har nå, greier ikke vanlige mennesker å få.

Jeg tror både han og motparten ikke er helt god.

Derfor fortjener han ikke denne jubelen han heller. 
La oss kalle det grått-grått. I stede for svart-hvitt.

Og like så med den nedturen han fikk etter anklagende hun kom med, det får heller ikke vi vanlige mennesker. 

Men det snakker vi ikke om. Akkurat som vi ikke snakker om at det faktisk er bevist at Amber har slått han. For han er mann, så da er det greit å slå.

Skrevet (endret)

Er trist når to ekser krangler via rettsapparater :( . Jeg kan ikke uttale meg om saken for jeg har ikke en anelse om hva den handler om. Vet kun at det var noe med at hun har svertet ryktet hans eller et eller annet i den dur. 

En gang kjærester, og tilslutt noe helt annet. Trist ending av den storyen. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet
Kalimeera skrev (1 minutt siden):

Er det noen som mobber her er det du! 

Du skriver konsekvent "dere" når du svarer, kaller meningsmotstandere fanatikere og nå påstår du at "dere" har skremt vekk utallige brukere. 

Det er ikke en påstand, men fakta. Det var flere brukere i denne tråden tidligere som var uenig med dere. Og dere skremte dem nesten alle vekk. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
RachelLevine skrev (5 timer siden):

Det finnes ingen bevis, annet enn indisier fra Depp og hans betalte undersåtter, om denne påståtte volden. Angående fingeren, husk at et ekspertvitne sa at skaden umulig kunne ha skjedd slik Depp beskrev det. Og Depp sine betalte "ekspertvitner" innrømmet også at de ikke kunne bekrefte Depp sin historie.

For noe vanvittig sludder! Vi har hørt massevis av videoer pluss at hun faktisk kuttet av han fingeren. Det er ingen indisier her, hun har vært voldelig mot han gjentatte ganger. Du kan umulig leve med samme virkelighetsforståelse som oss andre. Til orientering (som denne saken regelrett beviser) kan kvinner være like voldelige som menn. Mulig du ikke helt har skjønt dette aspektet. Vold er like ille uansett kjønn. Du bedriver en misforstått kvinnekamp i denne debatten som ikke tjener kvinner i det hele tatt. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
RachelLevine skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en påstand, men fakta. Det var flere brukere i denne tråden tidligere som var uenig med dere. Og dere skremte dem nesten alle vekk. 

Har jeg ingen tro på. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest RockOn
Skrevet
Made4u skrev (9 minutter siden):

Ingen som tror på en kvinne utelukkende fordi hun er kvinne, å være en feminist ville vært helt feilslått å hevde at jeg er.

Johnny Depp er en ganske forstyrret person, en fare for egen partner med sin sykelige og kontrollerende sjalusi (to andre ekser enn AH har uttalt seg om dette). Hans manglende impulskontroll er dokumentert i video. Dessuten har JD utøvd vold, riktignok ble denne hysjet ned ved et forlik, altså ble den aldri en sak.

Det skurrer alvorlig med den mannen.

-

Rettsaken var heller aldri rettferdig slik jeg ser det, jurymedlemmer kunne også åpenlyst ha blitt påvirket bl.a. og alt koker jo ned til hvem juryen trodde på (det ble han). Men altså, det var en usivilisert sak, hvor alt som kunne gå galt trolig gjorde det, Europeiske rettsystem har en langt høyere kvalitet enn amerikanske (spesielt når saken er en såpeopra i for mange akter).

Jeg støtter henne. for jeg anser JD å være en konebanker (sakens utfall har ikke endret det).

Du støtter en «mannebanker» da, bare ikke en «konebanker»?

Men saken er at Amber har slått jentekjæresten sin også. Hvordan stiller du deg til det?

Hvis du er i mot mishandling, så hvorfor støtter du Amber? Burde du da ikke ta avstand fra henne også?

Skrevet
Hut skrev (1 minutt siden):

For noe vanvittig sludder! Vi har hørt massevis av videoer pluss at hun faktisk kuttet av han fingeren. Det er ingen indisier her, hun har vært voldelig mot han gjentatte ganger. Du kan umulig leve med samme virkelighetsforståelse som oss andre. Til orientering (som denne saken regelrett beviser) kan kvinner være like voldelige som menn. Mulig du ikke helt har skjønt dette aspektet. Vold er like ille uansett kjønn. Du bedriver en misforstått kvinnekamp i denne debatten som ikke tjener kvinner i det hele tatt. 

Åh? Finnes det vitner til fingerhendelsen? Finnes det video? Dere hevder jo at Depp aldri var voldelig mot Amber fordi det ikke var vitner og fordi hun ikke filmet seg selv bli banket opp. Men for Depp gjelder andre prinsipper? 🙃

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Kalimeera skrev (2 minutter siden):

Har jeg ingen tro på. 

Det er bare å lese tråden. Start på side 1. 🙂 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
SiljeKommode skrev (33 minutter siden):

Hun gir seg ikke ❤️

Det blir anke. De har mye beviser som ikke ble brukt. så bare roe dere helt ned.

Håpløst.

Mye bevis, den var god 😂 Man skal være temmelig naiv for å tro på noe av det Elaine sier her, for hadde de hatt flere bevis ville de brukt de i rettssakennsom var. Så dette er kun stråmenn og tomme trussler.

Elaine viser seg å være like nedsnødd som Amber. Håper det blir anke, og større dom på Amber når selvinnsikten er så lav at både Amber og Elaine fortsetter med æreskrenkelse etter tapt sak.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest RockOn
Skrevet
RachelLevine skrev (Akkurat nå):

Åh? Finnes det vitner til fingerhendelsen? Finnes det video? Dere hevder jo at Depp aldri var voldelig mot Amber fordi det ikke var vitner og fordi hun ikke filmet seg selv bli banket opp. Men for Depp gjelder andre prinsipper? 🙃

Men var ikke det en lydfilen fra sykehuset etter denne hendelsen? Der hun roper og griner unnskyld og at hun ikke mente det? (Her spør jeg)

Skrevet
Hank Amarillo skrev (5 minutter siden):

Altså, unnskyld meg.

Haha! Ser at jeg leste innlegget ditt i en negativ tone. Grunnen kan være at jeg stort sett får kritikk her inne ( som regel konstruktiv) men at jeg tok utgangspunkt at alle var ueninge med meg 😅. Nå er jo jeg verken "team Amber" eller "team Johnny" men ønsker å rette kritikk mot samfunnets rolle i å dømme menneske de ikke kjenner, og bidra til å skape en konstruktiv debatt. Jeg mener det jeg sa om at alle voldtekter er alvorlige, men jeg mener også at det finnes mange situasjoner som ikke nødvendigvis er straffbare, men som man kan lære av. Slik som jeg mener denne saken handler om.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, diskriminerende innhold og brudd på regler om kildebruk. 

Sol, admin.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...