RachelLevine Skrevet 2. juni 2022 #6141 Skrevet 2. juni 2022 Rosatoast skrev (3 timer siden): Han er ikke dømt konebanker, nei 😅. Han gikk til søksmål mot The Sun fordi de la ut artikkel om han, som han mener er æreskrenkelser. Han fikk ikke medhold fordi media kan basicly skrive det dem vil. Så han er ikke dømt for noe vold, nei. Jo, han er en dømt konebanker. Selvfølgelig betyr dette noe annet i en sivilrett enn strafferett. I UK måtte The Sun bevise at Depp var en konebanker. De hadde bevisbyrden, for de hadde kommet med utsagnet i avisen. Derfor ble Amber innkalt som vitne. Retten fant at det var overveiende sannsynlig at Depp hadde mishandlet Amber ved minst 12 anledninger (inkludert seksuelt misbruk). Og at derfor var det rett og rimelig at The Sun kalte ham en konebanker. 2 1
Stonegiant Skrevet 2. juni 2022 #6142 Skrevet 2. juni 2022 1 minutt siden, RachelLevine said: Jo, han er en dømt konebanker. Selvfølgelig betyr dette noe annet i en sivilrett enn strafferett. I UK måtte The Sun bevise at Depp var en konebanker. De hadde bevisbyrden, for de hadde kommet med utsagnet i avisen. Derfor ble Amber innkalt som vitne. Retten fant at det var overveiende sannsynlig at Depp hadde mishandlet Amber ved minst 12 anledninger (inkludert seksuelt misbruk). Og at derfor var det rett og rimelig at The Sun kalte ham en konebanker. Han ble jo også dømt i denne rettsaken. Han må betale henne 2 millioner USD. Men det hun ble anklaget og dømt for var mye, mye verre. 3
Mooza Skrevet 2. juni 2022 #6143 Skrevet 2. juni 2022 Ikke gidd å diskutere med en haug med folk som ikke har fulgt rettsaken. Det er jo ikke noe vits. 17
Orly Skrevet 2. juni 2022 #6144 Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (24 minutter siden): Et ekte voldsoffer durer ikke rundt i Europa på konsert og lever livets glade dager når dommen faller. Jeg jobber med voldsoffer. Skurrer fra start til slutt måten Depp opptrer. Jeg vil ikke uttale meg om Amber. Vet for lite. Men Depp har litt for mange røde flagg til å smelte meg altså. Når du sier sånt så tviler jeg på du jobber med voldsofre 13 2 1
Hank Amarillo Skrevet 2. juni 2022 #6145 Skrevet 2. juni 2022 FruR skrev (7 minutter siden): Ja og i den meldingen så hadde han lagt til at hun burde drepes og voldtas etter på . Jeg vet at akkurat burn that witch er fra Monte Python men han la til noen grove ting og ja søstera sa hun hadde sett det og sminkører til Amber hadde sett blåmerke . Ja mange her vil si at å ja de blåmerke enn ha vært fra Botox og søster ble presset til å vitne .. og det kan hende altså men jeg vet ikke 🤷♀️ -I en meldingsutveksling som er åpenbart humor og hyperbol. Det er åpenbart at det ikke menes at man bokstavelig talt mener hun burde drepes og voldtaes. Hva synes du forresten om foranledningen til meldingene? Jeg for min del ble nysgjerrig på hvordan det ser ut når noen oppfører seg såpass usmakelig at en 18årig mann/gutt begynner å gråte. -En sminkør som var venn av Heard. En annen som var tilstede som var leid inn sier at hun så henne uten sminke og det var ingen blåmerker. -Jeg synes Jennifer Howell fremstår troversig og uten heftelser som vitne, uenig? 8 2
RachelLevine Skrevet 2. juni 2022 #6146 Skrevet 2. juni 2022 Valyria83 skrev (3 timer siden): Kanskje denne dommeren her kan se på saken? Fox News faktisk 😁 2 1
Hank Amarillo Skrevet 2. juni 2022 #6147 Skrevet 2. juni 2022 RachelLevine skrev (7 minutter siden): Løgner? Hun ble trodd i en rettssak som gikk i ordnede former. Denne saken var et sirkus, og juryen lot seg påvirke og var redd rabiate Depp-fanatikere. Dommeren var en eldre hvit mann. Fight patriarchy with patriarchy! 2
vintage Skrevet 2. juni 2022 #6148 Skrevet 2. juni 2022 Dere som er så illsinte for at han vant; stusser dere ikke på hvorfor hun ikke har klart på produsere noe med mat nok i for juryen, all den tid han er fotografert/filmet/blitt tatt lydopptak av i alle mulige forfatninger? Jeg tror mye av opptakene bli gjort for å drite han ut. Sende rundt til venninner etc. Å tro på en kvinne kun fordi hun er kvinne er rett og slett diskriminerende, og selv om dere nok tror dere snakker kvinnesak, så gjør dere i realiteten det stikk motsatte. Dere nedgraderer kvinner. 20 2 1
Ann. Skrevet 2. juni 2022 #6149 Skrevet 2. juni 2022 Orly skrev (4 minutter siden): Når du sier sånt så tviler jeg på du jobber med voldsofre Gjør du? 1
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #6150 Skrevet 2. juni 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Vel … det er jo ofte problemet med voldtekt. Det om du har blåmerke verken beviser eller motbeviser at du har blitt voldtatt. Det er ekstremt skjeldent at voldtekter har tekniske bevis. DNA kan forklares med frivillig samleie og de fleste voldtekter foregår uten vold, og blir verken filmet eller tatt opp på lydopptak og utført av en du stoler på eller kjenner. Derfor er det ofte slik at dommmere og jurier kun kan dømme etter troverdighet. Amber er ikke troverdig. Og hun tapte. jeg mener at heller ikke Johnny er troverdig, og at dette er en sak for helsevesenet mer enn en rettsal. Slik jeg ser det, så trenger begge parter i denne sak hjelp av helsevesenet, definitivt. For hans del ikke bare for rusmisbruket, han er åpenlyst en som har manglende impulskontroll og er sykelig sjalu (i følge to andre ekser og AD uttalte å ha samme erfaring med han).
Stonegiant Skrevet 2. juni 2022 #6151 Skrevet 2. juni 2022 Heard har definitivt satt kvinnesaken tilbake med mange, mange år. 8 1
RachelLevine Skrevet 2. juni 2022 #6152 Skrevet 2. juni 2022 SiljeKommode skrev (7 minutter siden): Hun gir seg ikke ❤️ Det blir anke. De har mye beviser som ikke ble brukt. så bare roe dere helt ned. Utrolig sterk og modig kvinne 💗 Dette er ikke over. Depp-fanatikerne kommer til å måtte spise ordene sine etter hvert, når anken fører frem 🙂 1 1 2
Stonegiant Skrevet 2. juni 2022 #6153 Skrevet 2. juni 2022 En sterk og modig kvinne som får betalt ekstremt gode penger for å si det hun sier. 6
Hank Amarillo Skrevet 2. juni 2022 #6154 Skrevet 2. juni 2022 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Vel … det er jo ofte problemet med voldtekt. Det om du har blåmerke verken beviser eller motbeviser at du har blitt voldtatt. Det er ekstremt skjeldent at voldtekter har tekniske bevis. DNA kan forklares med frivillig samleie og de fleste voldtekter foregår uten vold, og blir verken filmet eller tatt opp på lydopptak og utført av en du stoler på eller kjenner. Derfor er det ofte slik at dommmere og jurier kun kan dømme etter troverdighet. Amber er ikke troverdig. Og hun tapte. jeg mener at heller ikke Johnny er troverdig, og at dette er en sak for helsevesenet mer enn en rettsal. Vi snakker ikke om en vanlig voldtekt her, men en ekstrem grov og voldelig voldtekt hvor en stor flaske ble kjørt inn i henne. Vi snakker om en hel rekke grove voldshendelser, i UK ble det vel nummerert til 14. For 1 sånn voldshendelse skal man ha voldsom flaks for å unngå synlige skader som ikke lar seg skjule med sminke. Her er det 14 på rad, Akkurat hva den nøyaktige statistiske sjangsen for det er skal jeg i spekulere i, men vil tro den er nokså liten. 9
FruR Skrevet 2. juni 2022 #6155 Skrevet 2. juni 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): -I en meldingsutveksling som er åpenbart humor og hyperbol. Det er åpenbart at det ikke menes at man bokstavelig talt mener hun burde drepes og voldtaes. Hva synes du forresten om foranledningen til meldingene? Jeg for min del ble nysgjerrig på hvordan det ser ut når noen oppfører seg såpass usmakelig at en 18årig mann/gutt begynner å gråte. Ikke fått med meg . Så ikke heller ikke vitnemålet til Jennifer men har forstått at lillesøster Heard og hun bar venner og at hun tok seg av lillesøster da hun måtte rømme fra Amber . 2
Gjest Raffalayla Skrevet 2. juni 2022 #6156 Skrevet 2. juni 2022 SiljeKommode skrev (12 minutter siden): Hun gir seg ikke ❤️ Det blir anke. De har mye beviser som ikke ble brukt. så bare roe dere helt ned. Uetisk, ikke bare av advokaten selv, men kanskje aller mest av tv-kanalen.
RachelLevine Skrevet 2. juni 2022 #6157 Skrevet 2. juni 2022 Raffalayla skrev (8 minutter siden): Hvorfor gjør du det? Hva får du egentlig ut av det? Hvis dere vil ha et pro-Depp ekkokammer kan dere dra til facebook eller 4chan eller tiktok. Dette er et diskusjonsforum, og dere kommer stadig med feilinformasjon og forvridde forestillinger. Noen må korrigere dere. De fleste på KG holder seg unna mobben i denne tråden (som er forståelig), og dere har allerede skremt vekk utallige brukere som var litt uenig med dere. Men ikke alle. Ikke meg 🙂😘 2 3 2
Helene1982 Skrevet 2. juni 2022 #6158 Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): Slik jeg ser det, så trenger begge parter i denne sak hjelp av helsevesenet, definitivt. For hans del ikke bare for rusmisbruket, han er åpenlyst en som har manglende impulskontroll og er sykelig sjalu (i følge to andre ekser og AD uttalte å ha samme erfaring med han). Jeg er enig med deg. Og selv om jeg deltar her, og dermed muligens kaster stein i glasshus, burde denne saken ikke blitt brettet ut i offentligheten etter min mening. 1 1 1
Gjest Raffalayla Skrevet 2. juni 2022 #6159 Skrevet 2. juni 2022 RachelLevine skrev (1 minutt siden): Hvis dere vil ha et pro-Depp ekkokammer kan dere dra til facebook eller 4chan eller tiktok. Dette er et diskusjonsforum, og dere kommer stadig med feilinformasjon og forvridde forestillinger. Noen må korrigere dere. De fleste på KG holder seg unna mobben i denne tråden (som er forståelig), og dere har allerede skremt vekk utallige brukere som var litt uenig med dere. Men ikke alle. Ikke meg 🙂😘 KJøper den ikke. Sorry.
Drizzt Skrevet 2. juni 2022 #6160 Skrevet 2. juni 2022 (endret) Valyria83 skrev (2 timer siden): https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/heard-vs-depp-nar-feminisme-blir-viktigere-enn-sannheten/s/5-95-513321 En av de bedre. 👍 Ser ut som personen har lest kommentarfeltet på de ulike avisene. Vel, du har de som har fulgt med rettssaken og bevisene som ble fremlagt der og på grunn av det støtter JD og så har du de som støtter AH uansett bare fordi hun er kvinne. Norsk media generelt sett sviktet i omtalen av denne saken. Som Gro sa: Vi er i ferd med å miste kontrollen over hva folk blir fortalt. Media mistet kontrollen fordi folk har tilgang til Internett og til live sending fra USA. Endret 2. juni 2022 av Drizzt 12
Fremhevede innlegg