AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6101 Del Skrevet 2. juni 2022 Español skrev (1 time siden): Forstår meg egentlig ikke på folk som må trolle om en så alvorlig sak. Ikke jeg heller. De fremstår som forkjempere for vold i relasjoner mot menn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 2. juni 2022 #6102 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Her ser dere hvordan Depp feiret dagen i går. Det ble en øl, dvs to i alle fall. https://www.dailymail.co.uk/news/article-10877933/Johnny-Depp-enjoyed-14-fish-chips-Newcastle-pub-toasted-15M-lawsuit-win.html Endret 2. juni 2022 av Mooza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6103 Del Skrevet 2. juni 2022 O.G. skrev (På 1.6.2022 den 16.56): Boikotte??? Vet du meg hva, i det ekteskapet der var det to ulver. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 2. juni 2022 #6104 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Jeg har ikke sett den første filmen og greit for meg. Er ikke så glad i super hero filmer, bortsett fra Batman. Hadde ikke en gang hørt om henne før hun ble sammen med Depp, og er glad for at han vant. Endret 2. juni 2022 av Ghostface Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 2. juni 2022 #6105 Del Skrevet 2. juni 2022 RachelLevine skrev (2 timer siden): Er mange av dere her inne rabiate DC-fans, eller Rowling-fans? Kanskje derfor dere hater Amber så mye: Part of all this fury might be attributed to Depp’s and Heard’s respective positions within some distinctively toxic internet subgroups. In his newsletter, tech journalist Ryan Broderick put together a straightforward summary of the overlap. “Basically a lot of boring men think Johnny Depp is cool, [Zack] Snyder fans think Amber Heard’s issues with Depp have impacted the release of DC movies, Harry Potter adults are mad that Depp was removed from the Fantastic Beasts franchise after he was accused of domestic violence, and a lot of TERFs viciously defend anything online about Harry Potter because of J.K. Rowling’s increasingly public transphobia,” Broderick wrote. https://www.vox.com/culture/23043519/johnny-depp-amber-heard-defamation-trial-fairfax-county-domestic-abuse-violence-me-too I samme artikkel kommer det også frem at Depp faktisk har en historie med å sende ut en arme av troll og bots: There’s also some evidence that Depp’s team has used social media bots in the past to gin up outrage against Heard. In 2020, Heard’s team commissioned a report from Bot Sentinel, a group that uses artificial intelligence to detect troll bots. It found multiple Twitter accounts that it considered dubious, including one that posted, “Fire her from all her rolls blacklist this crazy liar,” and another that said, “I am starting a petition. To get Amber Heard blacklisted from Hollywood!” Du klarer bare ikke å dy deg? Les det du selv refererte til i toppen. Det er som å lese en 15 årings trasse tilbakemelding når livet ikke går "riktig vei". Hadde du fulgt med på denne saken i detalj, er det åpenbart at AH har blitt tatt i flere grove løgner! Her har det meste blitt gravd frem hos begge parter. Ingen klarte å sette JD i løgn! Dette er en enorm seier for menn som lever under voldelige og kuede forhold med manipulerende kvinner! På høy tid at dette blir satt fokus på. 13 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. juni 2022 #6106 Del Skrevet 2. juni 2022 Thanos skrev (4 minutter siden): Du klarer bare ikke å dy deg? Les det du selv refererte til i toppen. Det er som å lese en 15 årings trasse tilbakemelding når livet ikke går "riktig vei". Hadde du fulgt med på denne saken i detalj, er det åpenbart at AH har blitt tatt i flere grove løgner! Her har det meste blitt gravd frem hos begge parter. Ingen klarte å sette JD i løgn! Dette er en enorm seier for menn som lever under voldelige og kuede forhold med manipulerende kvinner! På høy tid at dette blir satt fokus på. Enig 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. juni 2022 #6107 Del Skrevet 2. juni 2022 Hun driter i om noen boikotter eller ikke, så det er helt unødvendig. Hva ER det med dagens unge og boikott-kulturen??? 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann. Skrevet 2. juni 2022 #6108 Del Skrevet 2. juni 2022 Uni_me skrev (2 timer siden): Det som drar så mye støtte og oppmerksomhet er nok ikke sannheten men urettferdigheten. Bullshit! Urettferdigheten? Er du klart over hvor mye urettferdig som har skjedd bare den korte tiden en avdanka rusmisbruker som slett ikke alltid har vært snill gutt har satt en verden i fyr for litt sverting? Da snakker jeg grov urettferdighet.. mord, voldtekt og misbruk. Hvor er denne flokken av millioner som raser for sin helt? Poenget er; uskyldige mennesker som har opplevd urettferdighet får ikke i stand det Depp har klart. Tror ingen i den rettssaken er helt god. At ingen skjønner det er helt utrolig!! 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #6109 Del Skrevet 2. juni 2022 RachelLevine skrev (3 timer siden): Det er latterlig mye å ta tak i om hvordan denne rettssaken ble utført. Definitivt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 2. juni 2022 #6110 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (2 minutter siden): Bullshit! Urettferdigheten? Er du klart over hvor mye urettferdig som har skjedd bare den korte tiden en avdanka rusmisbruker som slett ikke alltid har vært snill gutt har satt en verden i fyr for litt sverting? Da snakker jeg grov urettferdighet.. mord, voldtekt og misbruk. Hvor er denne flokken av millioner som raser for sin helt? Poenget er; uskyldige mennesker som har opplevd urettferdighet får ikke i stand det Depp har klart. Tror ingen i den rettssaken er helt god. At ingen skjønner det er helt utrolig!! Litt sverting, hva i huleste!? Mener du det er greit at overgripere legger skylden på offeret. Og at overgripere skal få slippe unna med det. For det er det du indirekte sier her. At overgripere må få slippe unna, og må få lov til å legge all skyld og ansvar over på offeret. Det har Heard gjort i 6 år, derfor er denne rettssaken og dens utfall rettferdighet, at last. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 2. juni 2022 #6111 Del Skrevet 2. juni 2022 I årevis har ingen menn blitt trodd eller blitt tatt på alvor. Selvsagt blir dette feiret av alle dem som selv har blitt utsatt for partnervold, eller som vet om noen nærme som har blitt utsatt. Og dem er det jævlig mange av. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann. Skrevet 2. juni 2022 #6112 Del Skrevet 2. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden): Litt sverting, hva i huleste!? Mener du det er greit at overgripere legger skylden på offeret. Og at overgripere skal få slippe unna med det. For det er det du indirekte sier her. At overgripere må få slippe unna, og må få lov til å legge all skyld og ansvar over på offeret. Det har Heard gjort i 6 år, derfor er denne rettssaken og dens utfall rettferdighet, at last. Poenget mitt er at den medvinden Depp har nå, greier ikke vanlige mennesker å få. Jeg tror både han og motparten ikke er helt god. Derfor fortjener han ikke denne jubelen han heller. La oss kalle det grått-grått. I stede for svart-hvitt. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 2. juni 2022 #6113 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (10 minutter siden): Bullshit! Urettferdigheten? Er du klart over hvor mye urettferdig som har skjedd bare den korte tiden en avdanka rusmisbruker som slett ikke alltid har vært snill gutt har satt en verden i fyr for litt sverting? Vil mene det er litt mer enn "litt" sverting det er han ble utsatt for. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6114 Del Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (8 minutter siden): Definitivt!! Du har jo ikke sett rettssaken en gang.. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #6115 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (3 timer siden): Jeg vet lite om saken. Men vet at den støtten Depp har nå, greier ikje vanlige mennesker å oppnå. Den kunsten mestrer kun mennesker med trekk jeg ikke skal snakke høyt om her. Enig med deg om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6116 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (3 minutter siden): Poenget mitt er at den medvinden Depp har nå, greier ikke vanlige mennesker å få. Jeg tror både han og motparten ikke er helt god. Derfor fortjener han ikke denne jubelen han heller. La oss kalle det grått-grått. I stede for svart-hvitt. Du har ikke satt deg inn i tema. Det har du selv sagt. Ser du ikke hvor dumt det er å uttale seg når du ikke er informert om den psykiske og fysiske volden Depp er blitt utsatt for?? Hun ødela ødela karrieren sin med løgnene sine. Dama er syk og har behov for hjelp av helsevesenet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6117 Del Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (Akkurat nå): Enig med deg om dette. Igjen.. Ingen informasjon til å kunne uttale deg. Ser du ikke hvor skadelige holdingene dine er ovenfor menn som blir utsatt for vold? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann. Skrevet 2. juni 2022 #6118 Del Skrevet 2. juni 2022 Et ekte voldsoffer durer ikke rundt i Europa på konsert og lever livets glade dager når dommen faller. Jeg jobber med voldsoffer. Skurrer fra start til slutt måten Depp opptrer. Jeg vil ikke uttale meg om Amber. Vet for lite. Men Depp har litt for mange røde flagg til å smelte meg altså. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 2. juni 2022 #6119 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (12 minutter siden): Poenget mitt er at den medvinden Depp har nå, greier ikke vanlige mennesker å få. Jeg tror både han og motparten ikke er helt god. Derfor fortjener han ikke denne jubelen han heller. La oss kalle det grått-grått. I stede for svart-hvitt. Depp fortjener all jubelen og mer til, fordi han stått i en kamp som er vanvittig for alle voldsoffer som ikke blir trodd, og at menn også kan bli utsatt for partnervold Depp har sine problemer, men han har aldri utdøvet vold mot noen, det er det nok av beviser for i rettssaken som har vært. Er respektløst og grovt å likestille han med Heard, og si at de er «like gode» eller like dårlige, for det er de ikke. Respektløst ovenfor Depp og alle voldsoffer der ute. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. juni 2022 #6120 Del Skrevet 2. juni 2022 Følger noen som legger ut tweets om at: Depp etter bevisenes tilstand har mishandlet Heard (og at dagens dom konkluderer med at hun ikke kan snakke om det). Jeg har ikke nilest denne saken, men: Hvor og når tilsier bevis at hun (også) har blitt utsatt for vold? Ønsker svar fra noen som har fulgt saken, ikke «pjatt» Jeg har ikke fått med meg at noen av bevisene tilsier dette, og isåfall hvilke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg