AnnnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6081 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (3 minutter siden): Sannheten er flott den. Men besitter ikke slike krefter vi nå er vitne til. Sannheten er for folk flest ganske kjedelig og lite underholdende. Nei, det stemmer ikke. Når den ene part tydelig lyver får den andre part massiv støtte, kjendis eller ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Español Skrevet 2. juni 2022 #6082 Del Skrevet 2. juni 2022 Forstår meg egentlig ikke på folk som må trolle om en så alvorlig sak. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 2. juni 2022 #6083 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Ambeh skrev (På 11.5.2022 den 18.23): Det er basert på tillit, akkurat som at man må stole på at AH ikke snakker med advokatene sine om vitnemålet sitt når hun ikke sitter og vitner. Jeg hadde ikke stolt på AH her, men advokatene kan miste jobben og retten til å praktisere som advokat, så tviler på at de går med på det. Siterer meg selv for å gjøre om dette og si at jeg tror Elaine og AH snakket sammen om vitnemålet hennes under den ukeslange pausen midt i rettssaken. Både fordi de åpnet med å rette opp i ting (som f.eks når dato for første voldsepisode skal ha skjedd, og hvilken sminke AH egentlig brukte for å skjule "blåmerkene"), noe som gjorde det tydelig at dette på en eller annen måte må ha vært planlagt. Men også fordi Elaine nå mer eller mindre anklager juryen for å ha sett på sosiale medier og latt seg påvirke av det, noe jeg tar som et tegn på hvordan hun selv forholder seg til regelverk. Tenk om du blir anklaget for noe du ikke har gjort, og så hadde det sittet bare masse Elaines og Ambers i juryen. 😱 Endret 2. juni 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6084 Del Skrevet 2. juni 2022 RachelLevine skrev (48 minutter siden): En kvinne som hakker på og ydmyker et vold-/voldtektsoffer foran hele verden? FYSJ!!! 🤮 Det ENESTE som er verre enn menn som undertrykker kvinner, er kvinner som hjelper disse mennene å undertrykke kvinner. Hun gjorde da ikke det. Derimot forsvarte hun voldsofferet foran hele verden. 10 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 2. juni 2022 #6085 Del Skrevet 2. juni 2022 Mooza skrev (1 time siden): Har dere noen favorittklipp fra rettsaken? Jeg likte dr. Spiegel1 Skjønner at jeg gikk glipp av noe når jeg ikke fulgte rettssaken før helt på tampen 🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inakristine Skrevet 2. juni 2022 #6086 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) . Endret 25. juni 2022 av inakristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 2. juni 2022 #6087 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (17 minutter siden): Jeg vet lite om saken. Men vet at den støtten Depp har nå, greier ikje vanlige mennesker å oppnå. Den kunsten mestrer kun mennesker med trekk jeg ikke skal snakke høyt om her. Du må gjerne snakke høyt om de. Forhåpentligvis greier du å begrunne det bedre enn Dr Spiegel. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 2. juni 2022 #6088 Del Skrevet 2. juni 2022 Kommer til norge ja 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. juni 2022 #6089 Del Skrevet 2. juni 2022 RachelLevine skrev (1 time siden): Elaine: This is a tale of two trials. The UK trial, we weren't allowed to tell the jury, but the judge there found #JohnnyDepp abused #AmberHeard. So, the JD team strategy: demonize Amber and suppress evidence Elaine: They were able to suppress medical records, Amber reported this in 2012 to her therapists, the Stephen Deuters "He's sorry he kicked you" text was not allowed in. Et meget viktig poeng. Depp er en dømt konebanker. Det er også mange andre bevis som advokatene til Depp klarte å undertrykke. Blant annet tekstmeldinger hvor han innrømmer å ha sparket Amber, og medisinjournaler som beskriver at Amber hadde tegn på å være utsatt for voldsmisbruk. Jeg tror Amber har en veldig sterk ankesak. Kanskje denne dommeren her kan se på saken? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 2. juni 2022 #6090 Del Skrevet 2. juni 2022 RachelLevine skrev (1 time siden): Ja, de vil se ham i et romantisk forhold med Heard i rollen som Mera. Tror du produsentene og manusskriverne ville skrevet inn Mera om dette ikke var tilfelle? Suksessfulle filmer trenger ulike kontraster, og et romantisk forhold er en måte å gjøre dette på. Uten Heards innsats som Mera, ville ikke filmen vært så suksessfull som den var. Tror ikke du har sett filmen🙈 Og ja,folk vil kanskje ha ett kjærlighetsforhold,men en annen til å spille Mera. Amber og Jason hadde NULL kjemi på settet. Han likte ikke henne og klipperne i filmen slet med å få det til å se ut som ekte kjemi i filmen😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 2. juni 2022 #6091 Del Skrevet 2. juni 2022 "– Kravet til at den som er offer selv skal være uangripelig kan også bidra til å forsterke fordommer og stereotypier som særlig kan ramme voldsutsatte kvinner, sier Bjørnholt." https://www.tv2.no/nyheter/14836389/ Dette sier en professor til tv2, i fbm. Heard/Depp-saken. Det å sette Heard i en uangripelig posisjon, er for meg ufattelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 2. juni 2022 #6092 Del Skrevet 2. juni 2022 hufsaaaaa skrev (22 minutter siden): Skjønner at jeg gikk glipp av noe når jeg ikke fulgte rettssaken før helt på tampen 🤣 Dr. Spiegel er en fargerik karakter for å si det mildt 😄 Han ville gjort strålende karrière i komedibransjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 2. juni 2022 #6093 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Selv om AH ikke var part i saken The Sun vs. Depp, kan den dommen bli omgjort dersom AH som vitne blir dømt for perjury i sammenheng med den saken? Adam Waldman har lagt ut et bilde utenfor The Royal Courts of Justice (Appelldomstolen) i London, for to timer siden på instagram. Så skriver han: “The Truth is only what you get away with, huh?” -Kanye West, Pure Souls" https://www.instagram.com/p/CeTaJSiuwyA/ Endret 2. juni 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 2. juni 2022 #6094 Del Skrevet 2. juni 2022 charactouy skrev (49 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/8Qa7xd/konsertarrangoer-johnny-depp-kommer-til-norge Noen som fikk akutt lyst å dra på konsert? Bare meg? 😅🙈 Og dagen etter skal han til Kristiansund. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni_me Skrevet 2. juni 2022 #6095 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (45 minutter siden): Sannheten er flott den. Men besitter ikke slike krefter vi nå er vitne til. Sannheten er for folk flest ganske kjedelig og lite underholdende. Det som drar så mye støtte og oppmerksomhet er nok ikke sannheten men urettferdigheten. Ett godt eksempel er Making a murderer, der steven avery, ikke bare er helt ukjent, white-trash men også unektelig en bråkmaker og ikke en hyggelig mann generelt. Var ikke tvil om at han gjorde noe dritt mot en katt, snakket dritt til folk, full, sikkert pissa offentlig osv. osv. men han voldtok ikke den første damen, satt i fengsel i årevis selv om de fant den ordentlige gjerningsmannen lenge før han ble sluppet ut. Allerede en urett som har skjedd. Så rett før han skal få en saftig millioooonutbetaling, så skal han liksom ha demonisk voldtatt og drept en random dame? Selv den største idioten ville vært på sin beste side rett før man skal få så mange millioner at man kan leve et fett liv resten av livet.. og den rettsaken som ble ført mot han hadde like mange ulogiske løgner og falske påstander som AH kom med. DET er hva som drar masse mennesker, å se åpenbare fakta bli ignorert, dårlige løgner bli tatt for god fisk. Man blir personlig investert fordi man kan se at det er en ugjerning som får kjøre frem. Jeg er ikke en JD-fan, og pleier ikke å lese om kjendisers liv, men ble veldig interessert i rettsaken da jeg så alt bullshitet som kom frem. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. juni 2022 #6096 Del Skrevet 2. juni 2022 Uni_me skrev (5 minutter siden): Det som drar så mye støtte og oppmerksomhet er nok ikke sannheten men urettferdigheten. Ett godt eksempel er Making a murderer, der steven avery, ikke bare er helt ukjent, white-trash men også unektelig en bråkmaker og ikke en hyggelig mann generelt. Var ikke tvil om at han gjorde noe dritt mot en katt, snakket dritt til folk, full, sikkert pissa offentlig osv. osv. men han voldtok ikke den første damen, satt i fengsel i årevis selv om de fant den ordentlige gjerningsmannen lenge før han ble sluppet ut. Allerede en urett som har skjedd. Så rett før han skal få en saftig millioooonutbetaling, så skal han liksom ha demonisk voldtatt og drept en random dame? Selv den største idioten ville vært på sin beste side rett før man skal få så mange millioner at man kan leve et fett liv resten av livet.. og den rettsaken som ble ført mot han hadde like mange ulogiske løgner og falske påstander som AH kom med. DET er hva som drar masse mennesker, å se åpenbare fakta bli ignorert, dårlige løgner bli tatt for god fisk. Man blir personlig investert fordi man kan se at det er en ugjerning som får kjøre frem. Jeg er ikke en JD-fan, og pleier ikke å lese om kjendisers liv, men ble veldig interessert i rettsaken da jeg så alt bullshitet som kom frem. Advokaten hans Kathleen Zellner uttaler seg i JD vs AB. Hun hjalp til i Depp sin sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 2. juni 2022 #6097 Del Skrevet 2. juni 2022 Uni_me skrev (8 minutter siden): DET er hva som drar masse mennesker, å se åpenbare fakta bli ignorert, dårlige løgner bli tatt for god fisk. Man blir personlig investert fordi man kan se at det er en ugjerning som får kjøre frem. Jeg er ikke en JD-fan, og pleier ikke å lese om kjendisers liv, men ble veldig interessert i rettsaken da jeg så alt bullshitet som kom frem. Bra skrevet, enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. juni 2022 #6098 Del Skrevet 2. juni 2022 https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/heard-vs-depp-nar-feminisme-blir-viktigere-enn-sannheten/s/5-95-513321 En av de bedre. 👍 Ser ut som personen har lest kommentarfeltet på de ulike avisene. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. juni 2022 #6099 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (1 time siden): Jeg vet lite om saken. Men vet at den støtten Depp har nå, greier ikje vanlige mennesker å oppnå. Den kunsten mestrer kun mennesker med trekk jeg ikke skal snakke høyt om her. Ja, det var jo kjempediskré.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6100 Del Skrevet 2. juni 2022 Ann. skrev (1 time siden): Jeg vet lite om saken. Men vet at den støtten Depp har nå, greier ikje vanlige mennesker å oppnå. Den kunsten mestrer kun mennesker med trekk jeg ikke skal snakke høyt om her. Hvorfor uttaler du deg når du ikke vet noe om saken? Det blir som om jeg skulle gått inn på et bilforum og slengt ut usannheter om bilens funksjon. Jeg vet lite om mekking av biler da jeg ikke har satt meg inn i tema.. Ser du hvor dumt det ser ut? 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg