Valyria83 Skrevet 2. juni 2022 #6021 Del Skrevet 2. juni 2022 Dævendøtte skrev (9 minutter siden): Gitt opp for lenge siden. Sist jeg diskuterte på Facebook, var for noen år siden. Da gjaldt det vegetarisk mat. Tror 90 % av de som skrev, ikke visste at grønnsakene til biffen sin er vegetariske 🙈 Etter de håpløse kommentarene der, bestemte jeg meg for å aldri mer skrive noe som helst på FB igjen. Det har jeg holdt. Har sluttet å lese de fleste kommentarene også, kjenner jeg blir aggressiv. Gjorde et forsøk nå som nettavisene er fulle av rettsaken, men det er jo helt HÅPLØST!!! Ja blir så sur og agrresiv 🙈 Må prøve å holde meg vekke for jeg blir så i dårlig humør. Er heldigvis flere som tar personene som ikke er opplyst. Er jo så tydelig at 80-90 % de som har fulgt med i rettsaken er på Depp sin side ut i fra kommentarene. De som ikke er det har kun lest noen aviser. 🤷♀️ Kankje ikke så rart når media har dekket saken på en så dårlig måte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 2. juni 2022 #6022 Del Skrevet 2. juni 2022 ops2 skrev (1 time siden): Når disse media ikke forteller sannheten i dette tilfellet, kan dere stole på at de gjør det i andre saker? Nei, og det gjelder jo ikke bare rettsaker. Det gjelder alt. Alt blir politisert av media, som ofte har sine ideologiske kjepphester som farger deres måte å formilde. Det er kanskje mindre viktig i en kjendisrettsak med to relativt priviligerte mennesker. Men det er jo flott at man får belyst det slik som i denne saken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #6023 Del Skrevet 2. juni 2022 AnnePåLande skrev (2 minutter siden): Vanskelig å bite i seg avgjørelsen til juryen og sannheten om AH? Vanskelig er det ikke nei, jeg har aldri brydd meg om kjendiser. Kjente ikke til hvem dama er, før jeg ramlet inn i tråden her, noe jeg gjorde fordi jeg var nysgjerrig på hva dette handlet om. Han kjente jeg derimot til fra filmer jeg har sett, uten at jeg kunne si all verden om han heller. Visste hverken om at de hadde ekteskapsproblemer (anklagen) eller at de var i rettsak, før jeg så det her på KG. Selv leser jeg normalt nyheter og sporten (spesielt sporten) og aldri kjendis-greier, når jeg åpner aviser eller nettsteder etc., så jeg har som du skjønner ingen forhold til noen av dem og det betyr ikke noe for min del hvordan saken endte eller ender (regner med en anke kommer). Når det er sagt, så har jeg valgt å støtte henne og tror henne på at han har utøvd vold mot henne (det gjør jeg basert på hva jeg har dannet meg av oppfatning av han, altså etter at jeg fant denne tråden og ville finne ut av hva denne saken baserte seg på). Og det har ikke rikket seg selv om han vant frem i retten, i mine øyne er han fortsatt en konebanker (og det baserer jeg meg på hans manglende impulskontroll som jeg selv har sett videoklipp av) og at AH gjentar det samme som flere ekser av JD også har sagt, at han er sykelig sjalu... Om retten ikke trodde henne, så tror jeg hans ekser og har jo selv sett mangelen på impulskontroll han har, så jeg tenker at det er store sjanser for at det hun sier om at han har utøvd vold, at det kan være sant (altså at jury'en tok feil). Dommen er uansett ikke et fasitsvar på hva som har skjedd og ikke, det vet strengt tatt bare de to partene. Dommen, slik jeg ser det, betyr bare at de som satt i jury'en, at de trodde på han og ikke henne. Klare beviser fantes jo ikke, men det igjen betyr ikke at volden ikke har skjedd. Så i mine øyne, han står ikke høyt i kurs hos meg, denne dommen endrer ikke det for min del... Jeg ser han som sagt fortsatt som en konebanker1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ria Sunn Skrevet 2. juni 2022 #6024 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Jeg fikk vondt av Amber Heard da hun ble filmet i går kveld under domsopplesningen. En knust kvinne, som så trist ned i gulvet i rettslokalet, ensom og hatet av et enormt antall mennesker, som antagelig lever med sin sannhet. Jeg tror ikke JD systematisk har mishandlet henne, men har begynt å tro at hun kanskje oppriktig mener alt hun sier, og at det ikke nødvendigvis er kalkulert løgn hun holder på med. Kan det tenkes at hun har langt tyngre diagnoser enn det hun er diagnostisert med, og at hennes virkelighet er at hun er et systematisk mishandlet offer som nå ikke blir trodd? Det må være helt forferdelig for henne hvis dette er tilfellet. Nei, det unnskylder så absolutt ikke hennes vold, men kvinnen må få hjelp hvis dette er tilfelle. Men samtidig har JD levd med et urettmessig stempel i mange år, og fått ødelagt livet sitt av denne saken. Det var viktig at han fikk fortalt sin historie, og at ikke hun alene fikk kontrollere historien i media. men jeg begynner å tro at hun lever i en alternativ virkelighet, og lider nå etter at hun tapte saken. Endret 2. juni 2022 av Ria Sunn 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6025 Del Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): Vanskelig er det ikke nei, jeg har aldri brydd meg om kjendiser. Kjente ikke til hvem dama er, før jeg ramlet inn i tråden her, noe jeg gjorde fordi jeg var nysgjerrig på hva dette handlet om. Han kjente jeg derimot til fra filmer jeg har sett, uten at jeg kunne si all verden om han heller. Visste hverken om at de hadde ekteskapsproblemer (anklagen) eller at de var i rettsak, før jeg så det her på KG. Selv leser jeg normalt nyheter og sporten (spesielt sporten) og aldri kjendis-greier, når jeg åpner aviser eller nettsteder etc., så jeg har som du skjønner ingen forhold til noen av dem og det betyr ikke noe for min del hvordan saken endte eller ender (regner med en anke kommer). Når det er sagt, så har jeg valgt å støtte henne og tror henne på at han har utøvd vold mot henne (det gjør jeg basert på hva jeg har dannet meg av oppfatning av han, altså etter at jeg fant denne tråden og ville finne ut av hva denne saken baserte seg på). Og det har ikke rikket seg selv om han vant frem i retten, i mine øyne er han fortsatt en konebanker (og det baserer jeg meg på hans manglende impulskontroll som jeg selv har sett videoklipp av) og at AH gjentar det samme som flere ekser av JD også har sagt, at han er sykelig sjalu... Om retten ikke trodde henne, så tror jeg hans ekser og har jo selv sett mangelen på impulskontroll han har, så jeg tenker at det er store sjanser for at det hun sier om at han har utøvd vold, at det kan være sant (altså at jury'en tok feil). Dommen er uansett ikke et fasitsvar på hva som har skjedd og ikke, det vet strengt tatt bare de to partene. Dommen, slik jeg ser det, betyr bare at de som satt i jury'en, at de trodde på han og ikke henne. Klare beviser fantes jo ikke, men det igjen betyr ikke at volden ikke har skjedd. Så i mine øyne, han står ikke høyt i kurs hos meg, denne dommen endrer ikke det for min del... Jeg ser han som sagt fortsatt som en konebanker1! I dine øyne? Sannheten er at AH er en kvinne som utøver psykisk og fysisk vold mot andre mennesker. Dine holdninger og manglede kunnskap om vold i nære relasjoner, gjør at mennesker som AH får fortsette med tyranniet sitt. Det er både pinlig og alarmerende å lese innlegg som ikke bygger på kunnskap. Virkelighetsfjernt som det går an å bli. Farlig er det også. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 2. juni 2022 #6026 Del Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): Vanskelig er det ikke nei, jeg har aldri brydd meg om kjendiser. Kjente ikke til hvem dama er, før jeg ramlet inn i tråden her, noe jeg gjorde fordi jeg var nysgjerrig på hva dette handlet om. Han kjente jeg derimot til fra filmer jeg har sett, uten at jeg kunne si all verden om han heller. Visste hverken om at de hadde ekteskapsproblemer (anklagen) eller at de var i rettsak, før jeg så det her på KG. Selv leser jeg normalt nyheter og sporten (spesielt sporten) og aldri kjendis-greier, når jeg åpner aviser eller nettsteder etc., så jeg har som du skjønner ingen forhold til noen av dem og det betyr ikke noe for min del hvordan saken endte eller ender (regner med en anke kommer). Når det er sagt, så har jeg valgt å støtte henne og tror henne på at han har utøvd vold mot henne (det gjør jeg basert på hva jeg har dannet meg av oppfatning av han, altså etter at jeg fant denne tråden og ville finne ut av hva denne saken baserte seg på). Og det har ikke rikket seg selv om han vant frem i retten, i mine øyne er han fortsatt en konebanker (og det baserer jeg meg på hans manglende impulskontroll som jeg selv har sett videoklipp av) og at AH gjentar det samme som flere ekser av JD også har sagt, at han er sykelig sjalu... Om retten ikke trodde henne, så tror jeg hans ekser og har jo selv sett mangelen på impulskontroll han har, så jeg tenker at det er store sjanser for at det hun sier om at han har utøvd vold, at det kan være sant (altså at jury'en tok feil). Dommen er uansett ikke et fasitsvar på hva som har skjedd og ikke, det vet strengt tatt bare de to partene. Dommen, slik jeg ser det, betyr bare at de som satt i jury'en, at de trodde på han og ikke henne. Klare beviser fantes jo ikke, men det igjen betyr ikke at volden ikke har skjedd. Så i mine øyne, han står ikke høyt i kurs hos meg, denne dommen endrer ikke det for min del... Jeg ser han som sagt fortsatt som en konebanker1! Har du sett Amber Heard sine vitneforklaringer? Det høres ikke sånn ut Mitt forslag er at du ser dem, også svarer på hva magefølelsen din forteller om hennes troverdighet. Og har du kilder på at eksene til Johnny sa han var sykelig sjalu? Så vidt jeg leste gikk Vanessa Paradis ut i media med en gang det ble kjent at Amber Heard hadde anklaget han for vold, og støttet han. Kate Moss vitnet også under rettssaken, og sa at han aldri hadde vært voldelig mot henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6027 Del Skrevet 2. juni 2022 @Made4u Dine holdninger og fordommer må utryddes med tanke på alle mennene du tråkker på med de giftige innleggene dine. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #6028 Del Skrevet 2. juni 2022 Magnifique skrev (3 minutter siden): Har du sett Amber Heard sine vitneforklaringer? Det høres ikke sånn ut Mitt forslag er at du ser dem, også svarer på hva magefølelsen din forteller om hennes troverdighet. Og har du kilder på at eksene til Johnny sa han var sykelig sjalu? Så vidt jeg leste gikk Vanessa Paradis ut i media med en gang det ble kjent at Amber Heard hadde anklaget han for vold, og støttet han. Kate Moss vitnet også under rettssaken, og sa at han aldri hadde vært voldelig mot henne. Ikke sett på rettsaken jeg, er som sagt ikke en som har interesse av slik underholdning om jeg skal kalle det noe slik. Jeg har lest og dannet meg meninger basert på den informasjonen. Hun som spilte i Dirty Dancing, aner ikke hva hun heter jeg, og ei annen sa begge at han er syklig og til det kontrollerende sjalu. Vanessa Paradis aner jeg ikke hvem jeg er, men Kate Moss vet jeg at er supremodell og at hun ser bra ut (uten at jeg vet noe mer om sistnevnte heller), Rampelys-greier er ikke min greie, så er det siste jeg ville hatt av tema i en Quiz for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinny Skrevet 2. juni 2022 #6029 Del Skrevet 2. juni 2022 Ambeh skrev (1 time siden): Elaine Bredehoft er på et eller annet frokost-tv nå. Får ikke sett det, men blir sikkert lagt ut video senere. Angenette Levy (journalist, Law&Crime) skriver på twitter at Elaine sier: dette er et tilbakeslag for kvinner (gjentar AHs ord), ingen blir trodd med mindre de filmer partnervolden, de fikk ikke legge fram alle beviser de hadde, Amber har ikke råd til å betale 10 millioner, juryen må ha sett alt som foregikk på sosiale medier, osv. "I'm so sorry to all of the women out there. This is a setback." (AHs ord) Tror nok ikke AH trenger å lete etter nye advokater hvis det blir ny (anke)sak, for å si det sånn. Ufattelig stygt å gjemme seg bak alle kvinner og metoo 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. juni 2022 #6030 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Made4u skrev (7 timer siden): Ikke sett på rettsaken jeg, er som sagt ikke en som har interesse av slik underholdning om jeg skal kalle det noe slik. Jeg har lest og dannet meg meninger basert på den informasjonen. Hun som spilte i Dirty Dancing, aner ikke hva hun heter jeg, og ei annen sa begge at han er syklig og til det kontrollerende sjalu. Vanessa Paradis aner jeg ikke hvem jeg er, men Kate Moss vet jeg at er supremodell og at hun ser bra ut (uten at jeg vet noe mer om sistnevnte heller), Rampelys-greier er ikke min greie, så er det siste jeg ville hatt av tema i en Quiz for eksempel. Jeg kunne sikkert ment som deg dersom jeg ikke hadde sett deler av rettssaken. Endret 2. juni 2022 av Kollontaj 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6031 Del Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (6 minutter siden): Ikke sett på rettsaken jeg, er som sagt ikke en som har interesse av slik underholdning om jeg skal kalle det noe slik. Jeg har lest og dannet meg meninger basert på den informasjonen. Hun som spilte i Dirty Dancing, aner ikke hva hun heter jeg, og ei annen sa begge at han er syklig og til det kontrollerende sjalu. Vanessa Paradis aner jeg ikke hvem jeg er, men Kate Moss vet jeg at er supremodell og at hun ser bra ut (uten at jeg vet noe mer om sistnevnte heller), Rampelys-greier er ikke min greie, så er det siste jeg ville hatt av tema i en Quiz for eksempel. Du har ikke sett på rettssaken nei. Det kommer meget tydelig frem. Poenget med å ytre sine meninger faller helt bort da du dikter opp din egen sannhet som ikke har rot i virkeligheten. Det er skadelig å bedrive med slikt. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #6032 Del Skrevet 2. juni 2022 Ria Sunn skrev (27 minutter siden): Jeg fikk vondt av Amber Heard da hun ble filmet i går kveld under domsopplesningen. En knust kvinne, som så trist ned i gulvet i rettslokalet, ensom og hatet av et enormt antall mennesker, som antagelig lever med sin sannhet. Jeg tror ikke JD systematisk har mishandlet henne, men har begynt å tro at hun kanskje oppriktig mener alt hun sier, og at det ikke nødvendigvis er kalkulert løgn hun holder på med. Kan det tenkes at hun har langt tyngre diagnoser enn det hun er diagnostisert med, og at hennes virkelighet er at hun er et systematisk mishandlet offer som nå ikke blir trodd? Det må være helt forferdelig for henne hvis dette er tilfellet. Nei, det unnskylder så absolutt ikke hennes vold, men kvinnen må få hjelp hvis dette er tilfelle. Men samtidig har JD levd med et urettmessig stempel i mange år, og fått ødelagt livet sitt av denne saken. Det var viktig at han fikk fortalt sin historie, og at ikke hun alene fikk kontrollere historien i media. men jeg begynner å tro at hun lever i en alternativ virkelighet, og lider nå etter at hun tapte saken. Dette har hun lagt opp til selv! Hun ødela Depps karriere med løgnene sine. Hvor er empatien for offeret!? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #6033 Del Skrevet 2. juni 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Jeg kunn sikkert ment som deg dersom jeg ikke hadde sett deler av rettssaken. Når to av hans elser, hun Dirty Dancing hovedrolleinnhaveren og ei annen av hans ekser, de har begge snakket ut om hans sykelige sjalusi og kontrollen han ville ha på dem. AH sier jo det samme som de to, altså sier minst tre av hans ekser at han er sykelig sjalu... Jeg har selv sett video av han. hvor han ikke kan sies å ha impulskontroll, greit nok at han ikke gikk løs på henne eller hvem det var som filmet. Men går man løs på ting også, en slik manglende impulskontroll sier mye om et menneske. De to tingene alene, er nok for min del til at jeg er svært skeptisk til han og mener at AH sin historie kan medføre riktighet, Jinbinert med rus (og rus vet man at han har benyttet) så kan folk med så dårlig impulskontroll utøve vold, spesielt i sjalusi. At det ikke er bevist, betyr ikke at det aldri har skjedd. Denne dommen er imot enhver føre-var prinsipp slik jeg ser det, ingen burde vunnet eller tapt slik jeg ser det, de burde gå videre hver for seg og lagt alt bak seg for godt. Og det kunne en mer balansert dom hjulpet dem bedre med, nå blir det trolig enda en ny runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 2. juni 2022 #6034 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Ria Sunn skrev (38 minutter siden): Jeg fikk vondt av Amber Heard da hun ble filmet i går kveld under domsopplesningen. En knust kvinne, som så trist ned i gulvet i rettslokalet, ensom og hatet av et enormt antall mennesker, som antagelig lever med sin sannhet. Jeg tror ikke JD systematisk har mishandlet henne, men har begynt å tro at hun kanskje oppriktig mener alt hun sier, og at det ikke nødvendigvis er kalkulert løgn hun holder på med. Kan det tenkes at hun har langt tyngre diagnoser enn det hun er diagnostisert med, og at hennes virkelighet er at hun er et systematisk mishandlet offer som nå ikke blir trodd? Det må være helt forferdelig for henne hvis dette er tilfellet. Nei, det unnskylder så absolutt ikke hennes vold, men kvinnen må få hjelp hvis dette er tilfelle. Men samtidig har JD levd med et urettmessig stempel i mange år, og fått ødelagt livet sitt av denne saken. Det var viktig at han fikk fortalt sin historie, og at ikke hun alene fikk kontrollere historien i media. men jeg begynner å tro at hun lever i en alternativ virkelighet, og lider nå etter at hun tapte saken. Angående det jeg har uthevet, jeg tror dessverre at det kan være slik. Endret 2. juni 2022 av Lillemor_Meg 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 2. juni 2022 #6035 Del Skrevet 2. juni 2022 Ria Sunn skrev (31 minutter siden): Jeg fikk vondt av Amber Heard da hun ble filmet i går kveld under domsopplesningen. En knust kvinne, som så trist ned i gulvet i rettslokalet, ensom og hatet av et enormt antall mennesker, som antagelig lever med sin sannhet. Jeg tror ikke JD systematisk har mishandlet henne, men har begynt å tro at hun kanskje oppriktig mener alt hun sier, og at det ikke nødvendigvis er kalkulert løgn hun holder på med. Kan det tenkes at hun har langt tyngre diagnoser enn det hun er diagnostisert med, og at hennes virkelighet er at hun er et systematisk mishandlet offer som nå ikke blir trodd? Det må være helt forferdelig for henne hvis dette er tilfellet. Nei, det unnskylder så absolutt ikke hennes vold, men kvinnen må få hjelp hvis dette er tilfelle. Men samtidig har JD levd med et urettmessig stempel i mange år, og fått ødelagt livet sitt av denne saken. Det var viktig at han fikk fortalt sin historie, og at ikke hun alene fikk kontrollere historien i media. men jeg begynner å tro at hun lever i en alternativ virkelighet, og lider nå etter at hun tapte saken. Hun burde ikke ha vært i rettsalen når de fikk svaret. Feilsteg fra hennes side. Og ja,denne dama trenger hjelp,men sliter også med å synes synd på henne. Til syvende og sist så har hun startet denne krigen og tapte så det sang. Så hun burde trekke seg bort fra rampelyset og skaffe seg hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. juni 2022 #6036 Del Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): Når to av hans elser, hun Dirty Dancing hovedrolleinnhaveren og ei annen av hans ekser, de har begge snakket ut om hans sykelige sjalusi og kontrollen han ville ha på dem. AH sier jo det samme som de to, altså sier minst tre av hans ekser at han er sykelig sjalu... Jeg har selv sett video av han. hvor han ikke kan sies å ha impulskontroll, greit nok at han ikke gikk løs på henne eller hvem det var som filmet. Men går man løs på ting også, en slik manglende impulskontroll sier mye om et menneske. De to tingene alene, er nok for min del til at jeg er svært skeptisk til han og mener at AH sin historie kan medføre riktighet, Jinbinert med rus (og rus vet man at han har benyttet) så kan folk med så dårlig impulskontroll utøve vold, spesielt i sjalusi. At det ikke er bevist, betyr ikke at det aldri har skjedd. Denne dommen er imot enhver føre-var prinsipp slik jeg ser det, ingen burde vunnet eller tapt slik jeg ser det, de burde gå videre hver for seg og lagt alt bak seg for godt. Og det kunne en mer balansert dom hjulpet dem bedre med, nå blir det trolig enda en ny runde. En rettsak hvor alt blir belyst ganske grundig, bør vel veie tyngre enn de to tingene alene. Hadde du satt deg bittelitt inn i sakens fakta, tror jeg du hadde skiftet mening ganske raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 2. juni 2022 #6037 Del Skrevet 2. juni 2022 Hun skal visst anke avgjørelsen.... 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 2. juni 2022 #6038 Del Skrevet 2. juni 2022 Sommerfuul skrev (Akkurat nå): Hun skal visst anke avgjørelsen.... 🙄 Ikke spesielt lurt av henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. juni 2022 #6039 Del Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (31 minutter siden): Ikke sett på rettsaken jeg, er som sagt ikke en som har interesse av slik underholdning om jeg skal kalle det noe slik. Jeg har lest og dannet meg meninger basert på den informasjonen. Hun som spilte i Dirty Dancing, aner ikke hva hun heter jeg, og ei annen sa begge at han er syklig og til det kontrollerende sjalu. Vanessa Paradis aner jeg ikke hvem jeg er, men Kate Moss vet jeg at er supremodell og at hun ser bra ut (uten at jeg vet noe mer om sistnevnte heller), Rampelys-greier er ikke min greie, så er det siste jeg ville hatt av tema i en Quiz for eksempel. Så du har ikke fulgt rettssaken, men du er overbevist basert på det du har lest i media om at dommen er feil? 😂😂😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. juni 2022 #6040 Del Skrevet 2. juni 2022 Ambeh skrev (3 timer siden): De hadde vært i en "trailer park" der hun sa at JD utførte en "cavity search" på henne og ødela masse greier. Så beskriver hun dagen derpå: "... we walked out of the trailer at some point, my dog stepped on a bee, we went to the vet, and went on with our vacation... " Tusen takk for svar! Så greia med hunden og bien var overhode ikke relevant. Jeg lurte på om Depp f.eks. hadde nektet å hjelpe hunden, men de tok den jo til vetrinær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg