Barem Skrevet 1. juni 2022 #5921 Skrevet 1. juni 2022 Å ellers vil jeg bare få sagt at der er godt mulig Depp snakker sant. Vi vil nok aldri få vite den hele og fulle sannhet, den er det bare de to som vet... Men uansett er dette som foregår i SoMe nå helt forkastelig! At Amber har fått en mobb mot seg, trusler på både hennes og babyen hennes sitt liv?! Jeg er sjokkert! Det er ikke ok!! Amberturd trender... dette er skikkelig mobbing. Og jeg er bekymret for hva dette gjør med et menneske... 2 2
Druid Skrevet 1. juni 2022 #5922 Skrevet 1. juni 2022 RachelLevine skrev (5 minutter siden): Hvorfor kverulerer dere når dere ikke har peiling på hva dere snakker om? Jeg skal hjelpe dere, siden dere ikke klarer å finne Hughes sitt vitnemål på egenhånd. Her forklarer hun i detalj om ulike former for mishandling, og det kommer klart frem at kjøkkenvideoen er en form for mishandling: Åh , jeg var ikke tydelig nok: jeg er ikke enig med Hughes. Jeg plasserer ikke Depps handlinger i en mer alvorlig ramme enn Heards, Gitt de ulike handlingene som har kommet fram i rettssaken, fremstår de som relativt naturlige eskaleringer i et destruktivt forhold, og ikke EN voldsutøver med ET offer. 1
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2022 #5923 Skrevet 1. juni 2022 RachelLevine skrev (9 minutter siden): Hvorfor kverulerer dere når dere ikke har peiling på hva dere snakker om? Jeg skal hjelpe dere, siden dere ikke klarer å finne Hughes sitt vitnemål på egenhånd. Her forklarer hun i detalj om ulike former for mishandling, og det kommer klart frem at kjøkkenvideoen er en form for mishandling: Å ødelegge inventar går ikke innunder vold om det ikke oppfyller øvrige kriterier for vold 4
Drizzt Skrevet 1. juni 2022 #5924 Skrevet 1. juni 2022 Barem skrev (4 minutter siden): Det kan faktisk være det da... jeg hadde en eks som gjorde slikt da han ble sint ( pga at jeg irriterte ham Selvfølgelig, feks med å ha lagt en kniv feil i oppvaskmaskinen osv...) da kunna ha begynne å slamre hardt i skapdørene og sparke inventar rundt. Det var veldig skremmende både for meg og ungene.. Så dette er ikke noe å gjøre narr av... Det er psykisk mishandling i mange tilfeller. Ja! Det er ikke en ok måte å få ut sinne! Håper du slipper og oppleve følelsen Så kjøkkenet ble mishandlet? 😂 Jeg trodde mishandling forutsetter levende organismer, men tydeligvis kan også et kjøkken være mishandlet. Var eksen din full da han gjorde det og gikk han rundt med tomt glass alkohol? Jeg synes det er til å foretrekke å ''mishandle'' en skapdør enn å slå et menneske når man ikke er seg selv, men det er bare meg. Jeg synes også det blir feil å snakke om psykisk mishandling mot den som mishandler når den som mishandler fremprovoserer en voldsom reaksjon hos den som er mishandlet. 3
Purple Basil Skrevet 1. juni 2022 #5925 Skrevet 1. juni 2022 Barem skrev (1 minutt siden): Å ellers vil jeg bare få sagt at der er godt mulig Depp snakker sant. Vi vil nok aldri få vite den hele og fulle sannhet, den er det bare de to som vet... Men uansett er dette som foregår i SoMe nå helt forkastelig! At Amber har fått en mobb mot seg, trusler på både hennes og babyen hennes sitt liv?! Jeg er sjokkert! Det er ikke ok!! Amberturd trender... dette er skikkelig mobbing. Og jeg er bekymret for hva dette gjør med et menneske... Amber Turd er vel ikke helt upassende med tanke på at hun dreit i senga til Johnny, men er enig i at drapstrusler ikke hører hjemme noe sted. 2
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2022 #5926 Skrevet 1. juni 2022 Hank Amarillo skrev (22 minutter siden): Vi får fortsatt hoppe over Dr Spiegel altså? Takk 😂 1 1
Haugenjenta Skrevet 1. juni 2022 #5927 Skrevet 1. juni 2022 RachelLevine skrev (47 minutter siden): Haha 😅 Har dere gjort alt dette gratis?! Hør med umbrella guy. Han er en av lederne av Depps arme på sosiale medier. Kan bare snakke for meg selv, men har JD tatovert på kroppen - to steder. Og de havnet der leeeeenge før hele dette sirkuset her startet, og jeg bærer de med stolthet! Jeg fordømmer vold og overgrep mot kvinner, men i denne saken her er jeg ikke i tvil om at the tables are turned. Alt for lenge har enkelte kvinner, som AH, sluppet unna. 3 1
Barem Skrevet 1. juni 2022 #5928 Skrevet 1. juni 2022 Drizzt skrev (Akkurat nå): Så kjøkkenet ble mishandlet? 😂 Jeg trodde mishandling forutsetter levende organismer, men tydeligvis kan også et kjøkken være mishandlet. Var eksen din full da han gjorde det og gikk han rundt med tomt glass alkohol? Jeg synes det er til å foretrekke å ''mishandle'' en skapdør enn å slå et menneske når man ikke er seg selv, men det er bare meg. Jeg synes også det blir feil å snakke om psykisk mishandling mot den som mishandler når den som mishandler fremprovoserer en voldsom reaksjon hos den som er mishandlet. Jeg snakker om generelt å ta ut sinne på inventar... og det er ikke ok. Typisk å skylde oppførselen sin på at noen andre fremprovoserte det. Nei! Som voksent menneske har du ansvar for å kontrollere deg selv! Du vet tydeligvis veldig lite om å bli utsatt for psykisk vold og det å gå rundt med konstant klump i magen og hvordan det påvirker noen. Jeg hadde gjerne tatt en ørefik istede... Men bare le du... sier nok om deg. 3 2
RachelLevine Skrevet 1. juni 2022 #5929 Skrevet 1. juni 2022 Hva saken har lært oss, er at hvis du blir misbrukt, spesielt fra noen som er rik og mektig, er det sannsynligvis best å holde kjeft Samfunnet har sviktet Amber Heard og hun har virkelig "FACED OUR CULTURE’s WRATH". Og det er en realitet at det er kun fordi Depp er rik og berømt at han vant. Bytt ut Depp med en vanlig Kåre Konebanker som jobber som mekaniker og har et middelmådig utseende. Ikke en eneste av Deppfanatikerne i denne tråden hadde trodd på ham om han fortalte historier slik som Depp gjorde. Noe som beviser at han ikke er troverdig. Men folk tror på ham fordi de VIL tro på ham. 1 1 1
Barem Skrevet 1. juni 2022 #5930 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Purple Basil skrev (33 minutter siden): Amber Turd er vel ikke helt upassende med tanke på at hun dreit i senga til Johnny, men er enig i at drapstrusler ikke hører Endret 1. juni 2022 av Barem 1 1
Blueberrymuffin Skrevet 1. juni 2022 #5931 Skrevet 1. juni 2022 Barem skrev (4 minutter siden): Å ellers vil jeg bare få sagt at der er godt mulig Depp snakker sant. Vi vil nok aldri få vite den hele og fulle sannhet, den er det bare de to som vet... Men uansett er dette som foregår i SoMe nå helt forkastelig! At Amber har fått en mobb mot seg, trusler på både hennes og babyen hennes sitt liv?! Jeg er sjokkert! Det er ikke ok!! Amberturd trender... dette er skikkelig mobbing. Og jeg er bekymret for hva dette gjør med et menneske... Jo, vi vet sannheten, den kom frem i rettssaken. Amber Heard fortjener både dommen og mye av kritikken hun får i SoMe har hun lagt opp til selv. MEN en ting jeg er enig med deg i er at uthenging, trusler på hennes barn, og de rundt henne ikke greit. Amber sitt barn, og familie og venner av Amber skal ikke måtte tåle å bli uthengt i SoMe for noe Amber har gjort. De skal ikke stilles til ansvar for hva Amber har gjort. Drapstrussler er jeg også enig i at er langt over grensen, og aldri greit, uansett hva man har gjort. Man kan si mye om Amber, jeg liker henne ikke, og har sterk avsky til det hun har gjort og hennes verdier. Men samtidig ser jeg et offer for psykisk helse. Et menneske i ubalanse som ikke kan ha det godt med seg selv, et menneske som burde vært fanget opp og fått hjelp fra profesjonelle. I den grad er det synd i Amber, fordi jeg tror ikke hun har det godt, og at alt dette går offentlig er nok en stor belastning. Jeg håper hun får den hjelpen hun trenger, slik at hun kan få det bedre. 8
Drizzt Skrevet 1. juni 2022 #5932 Skrevet 1. juni 2022 Barem skrev (1 minutt siden): Jeg snakker om generelt å ta ut sinne på inventar... og det er ikke ok. Typisk å skylde oppførselen sin på at noen andre fremprovoserte det. Nei! Som voksent menneske har du ansvar for å kontrollere deg selv! Du vet tydeligvis veldig lite om å bli utsatt for psykisk vold og det å gå rundt med konstant klump i magen og hvordan det påvirker noen. Jeg hadde gjerne tatt en ørefik istede... Men bare le du... sier nok om deg. Faktisk har AH fremprovosert oppførselen hos Depp og dette er ikke noe å diskutere. Han har alltid vært den som prøver å roe henne ned og roe situasjonen ned mens hun hisser seg opp og eskalerer konflikten. Dette ble også bekreftet av deres parterapeut. Hun drev med psykisk mishandling, så at det klikket for ham noen ganger og det gikk utover gjenstander er helt logisk. Hun hevder det gikk utover henne og at han var voldelig mot henne, men det eneste beviset hun har er at det går utover en gjenstand. Med hennes diagnoser er det opplagt nettopp for slike situasjoner. Hun skaper dem selv og så legger hun skylden på en annen. 13 1
Barem Skrevet 1. juni 2022 #5933 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Blueberrymuffin skrev (24 minutter siden): Jo, vi vet sannheten, den kom frem i rettssaken. Amber Heard fortjener både dommen og mye av kritikken hun får i SoMe har hun lagt opp til selv. MEN en ting jeg er enig med deg i er at uthenging, trusler på hennes barn, og de rundt henne ikke greit. Amber sitt barn, og familie og venner av Amber skal ikke måtte tåle å bli uthengt i SoMe for noe Amber har gjort. De skal ikke stilles til ansvar for hva Amber har gjort. Drapstrussler er jeg også enig i at er langt over grensen, og aldri greit, uansett hva man har gjort. Man kan si mye om Amber, jeg liker henne ikke, og har sterk avsky til det hun har gjort og hennes verdier. Men samtidig ser jeg et offer for psykisk helse. Et menneske i ubalanse som ikke kan ha det godt med seg selv, et menneske som burde vært fanget opp og fått hjelp fra profesjonelle. I den grad er det synd i Amber, fordi jeg tror ikke hun har det godt, og at alt dette går offentlig er nok en stor belastning. Jeg håper hun får den hjelpen hun trenger, slik at hun kan få det Endret 1. juni 2022 av Barem 1
Drizzt Skrevet 1. juni 2022 #5934 Skrevet 1. juni 2022 RachelLevine skrev (2 minutter siden): Hva saken har lært oss, er at hvis du blir misbrukt, spesielt fra noen som er rik og mektig, er det sannsynligvis best å holde kjeft Samfunnet har sviktet Amber Heard og hun har virkelig "FACED OUR CULTURE’s WRATH". Og det er en realitet at det er kun fordi Depp er rik og berømt at han vant. Bytt ut Depp med en vanlig Kåre Konebanker som jobber som mekaniker og har et middelmådig utseende. Ikke en eneste av Deppfanatikerne i denne tråden hadde trodd på ham om han fortalte historier slik som Depp gjorde. Noe som beviser at han ikke er troverdig. Men folk tror på ham fordi de VIL tro på ham. Hva saken har lært oss er at hvis du blir anklaget i misbruk, så er det sannsynligvis best å si ifra og kjempe for å bli renvasket. Samfunnet har støttet offeret og det er fantastisk! Var Depp ikke rik og berømt i UK da han tapte saken der? Du tror på henne fordi du VIL tro på henne. Tross alle bevis mot henne. 15
Purple Basil Skrevet 1. juni 2022 #5935 Skrevet 1. juni 2022 Barem skrev (4 minutter siden): Nå vet ingen av oss akkurat hva som har skjedd.. så tenker voksne mennesker kan holde seg for gode til Turd greia jeg da... blir fort ok for 12 åringen i huset å lage spydige # om noen og da Amber Turd er virkelig ingenting å lage drama over, synes det er mye verre med drapstrusler. Det siste håper jeg hun anmelder. 1
Ænema Skrevet 1. juni 2022 #5936 Skrevet 1. juni 2022 for å være ærlig så tror jeg ikke på noe amber sier, iom peter og ulven er meget sterkt tilstede i denne saken. så hva hun sier av trusler og microbølgeovner aner ikke jeg om er reelle trusler eller noe hun har funnet på selv. 6
RachelLevine Skrevet 1. juni 2022 #5937 Skrevet 1. juni 2022 *Ignorerer trollene* 🙈 Så jeg tror det var en dårlig ide å redusere Mera sin skjermtid i Aquaman 2. Aquaman 1 var en så stor suksess i stor grad pga. Mera. Menn liker henne fordi hun er ekstremt attraktiv, og kvinner vil se en romantisk relasjon mellom Aquaman og Mera. Aquaman 2 vil nok lide pga. dette, og vil ikke bringe inn like mye som Aquaman 1. 2 1
Barem Skrevet 1. juni 2022 #5938 Skrevet 1. juni 2022 Drizzt skrev (3 minutter siden): Faktisk har AH fremprovosert oppførselen hos Depp og dette er ikke noe å diskutere. Han har alltid vært den som prøver å roe henne ned og roe situasjonen ned mens hun hisser seg opp og eskalerer konflikten. Dette ble også bekreftet av deres parterapeut. Hun drev med psykisk mishandling, så at det klikket for ham noen ganger og det gikk utover gjenstander er helt logisk. Hun hevder det gikk utover henne og at han var voldelig mot henne, men det eneste beviset hun har er at det går utover en gjenstand. Med hennes diagnoser er det opplagt nettopp for slike situasjoner. Hun skaper dem selv og så legger hun skylden på en annen. Jeg snakket fortsatt generelt om å ta ut sinne på inventar og at det faktisk kan være mishandling. Ikke spesifikt denne saken! Men synes det var viktig og få sagt da du latterliggjør det veldig... hjelpes, dette ble vanskelig for deg og forstå?! 3 2
Barem Skrevet 1. juni 2022 #5939 Skrevet 1. juni 2022 KrXs skrev (2 minutter siden): for å være ærlig så tror jeg ikke på noe amber sier, iom peter og ulven er meget sterkt tilstede i denne saken. så hva hun sier av trusler og microbølgeovner aner ikke jeg om er reelle trusler eller noe hun har funnet på selv. Jeg har sett mer en nok av kommentarer på tiktok osv selv at akkurat dette tror jeg henne på.... Har sett mye som ikke er ok selv 1
Drizzt Skrevet 1. juni 2022 #5940 Skrevet 1. juni 2022 Barem skrev (2 minutter siden): Jeg snakket fortsatt generelt om å ta ut sinne på inventar og at det faktisk kan være mishandling. Ikke spesifikt denne saken! Men synes det var viktig og få sagt da du latterliggjør det veldig... hjelpes, dette ble vanskelig for deg og forstå?! Vel, vi diskuterer denne saken, så jeg gjentatte ganger prøver å få deg tilbake i sporet fra avsporingen din. Og denne saken handler om en dame med Borderline som fremprovoserer situasjoner hun i etterkant plasserer seg som offer i. Mens hun egentlig er voldsutøveren. Så kan man fint argumentere at hun ikke kan lastes for det fordi det er diagnosen hennes som får henne til å oppføre seg slik, men offeret er likevel den som faktisk lider av hennes handlinger. Og det er Depp. I denne saken. 17 1
Fremhevede innlegg