Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Gjest Berping

Hele saken handlat jo om at Amber ikke ska drive å ærekrenke Johnny i media. Og nå gjør hun det pånytt etter hun har tapt… på instagram? Eller? Nevner både violence, eksen og at hun ikke er skyldig etc. Er det virkelig lov etter man har blit tiltalt for ærekrenkning? Trodde ikke det var lov… Noen som vet? Så hun kan fortsette å skrive om violence, Johnny etc nå i fremtiden? 
hun anklagar også juryen for å ha blitt påvirket av johnnys advokater. 

Endret av Berping
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Hank Amarillo said:

Håper han legger ut en video der han feirer med å ta seg en megapint of wine.

Jaa 🥰

slettet da vi var flere som la ut side 2 :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (4 minutter siden):

Jeg har lenge synes det er underlig med lynsjestemningen og den totale ensidigheten her inne. Ting er ikke svart hvitt. Jeg tror de har vært omtrent like gode/dårlige begge to. Hun gikk over streken da hun skrev kronikken, men rent oppspinn tror jeg ikke det var. Hun var dessuten svært ung, og opplevde utvilsomt situasjonen langt mer truende enn ham.

Svært ung? Hun var da ikke svært ung men derimot en voksen kvinne.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berping skrev (Akkurat nå):

Hele saken handlat jo om at Amber ikke ska drive å ærekrenke Johnny i media. å gjør hun det pånytt etter hun har tapt på instagram? Nevner både violence, eksen og at hun ikke er skyldig etc. Er det virkelig lov etter man har blit tiltalt for ærekrenkning? Trodde ikke det var lov… Noen som vet? Så hun kan fortsette å skrive om violence, Johnny etc nå i fremtiden? 

Jeg håper hun blir saksøkt på nytt. 

Men på NBC sa de at hun kan anke og det koster mye penger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presseuttalelse med Camille Vasquez og Ben Chew nå, btw. På Law and crime.

Endret av Depp_Is_Innocent
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Depp_Is_Innocent skrev (Akkurat nå):

Pressekonferanse med Camille Vasquez og Ben Chew nå, btw. På Law and crime.

Ja, på NBC sa de at han er ''overseas'', så advokatene uttalte seg på hans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (2 minutter siden):

Fremdeles ikke slik en ærekrenkelsessak fungerer. Han er ikke dømt skyldig/uskyldig for å være mishandler, det er ikke Heard heller. 

Jo, på punktet om domestic violens sa juryen ja. Så jo, Heard er dømt skyldig i den volden og mishandlingen som kom frem i saken.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor håper du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berping
Drizzt skrev (32 minutter siden):

Jeg hadde saksøkt hennes instagram post . Er ikke det ærekrenkning på nytt ?

Endret av Berping
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (Akkurat nå):

Hvorfor håper du det? 

Fordi hun fortsetter med defamation mot samme person minutter etter at hun ble dømt for defamation.

• Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berping
Licorne skrev (34 minutter siden):

Fremdeles ikke slik en ærekrenkelsessak fungerer. Han er ikke dømt skyldig/uskyldig for å være mishandler, det er ikke Heard heller. 

Nettop slik det funker. Har noen vunnet som Johnny så får ikke personen ærekrenke personen igjen på samme punkter - spesiellt ikke i media. Tror jeg hvartfall. 

Endret av Berping
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raffalayla skrev (6 minutter siden):

Hun satt jo i vitneboksen og sa- for første gang noensinne (hun har omtalt den påståtte volden på 30-års dagen sin mange ganger tidligere) -at hun ble voldtatt med en spritflaske, som var knust på toppen, på bursdagen sin. Hadde du fulgt med på rettsaken, så hadde du visst hvorfor så mange jubler over denne dommen nå.. løgnene hennes har bare vokst seg større og styggere etter som årene har gått.

Du har ikke fulgt med spesielt nøye du heller, all den tid du ikke har fått med deg at spritflaska var hel og hendelsen foregikk i Australia i 2015 da Depp mistet fingertuppen, mens 30-årsdagen var i 2016.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mon tro om juryen var klar over at det er et tak på punitive erstatning men satte den til 5 mill likevel.

Kan likevel tolkes som et sterkt signal fra juryen. Punitive handler om at man mener at den dømte bør straffes. Heard var den eneste de mente burde straffes, og de mener hun bør straffes med 5 millioner.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berping skrev (Akkurat nå):

Nettop slik det funker. Har noen vunnet som Johnny så får ikke personen ærekrenke personen igjen på samme punkter

Depp fikk ikke i nærheten av nok USD for å kompensere for tapt inntekt. Jeg tviler på at han gidder bruke mer penger på advokater for å saksøke henne igjen. 

Samtidig er det godt å se at Heard er ferdig. 

• Liker 16
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berping skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde saksøkt henner instagram post . Er jo ærekrenkning på nytt 

Depp hadde vært legende om han gjorde det, og det hadde vært fortjent, når Amber ikke har lært noe etter rettssaken.

Hun fortsetter jo med deformation, som var det hun nettopp ble dømt for.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Jo, på punktet om domestic violens sa juryen ja. Så jo, Heard er dømt skyldig i den volden og mishandlingen som kom frem i saken.

Nei.

De sa at de anså Heards påstander om mishandling som usanne. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (4 minutter siden):

Håper heller at at eller annen aktor i Virginia tar seg tid til å gå til sak mot henne for mened. Dessverre er det ekstremt lite sannsynlig, siden aktorer har så mange andre saker å ta hånd om.

OM det derimot skjer, så er det i en strafferett og ikke en sivil rett, og da risikerer hun fengsel. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...