Drizzt Skrevet 1. juni 2022 #5621 Skrevet 1. juni 2022 ytmnd skrev (1 minutt siden): Hun gir seg ikke! Offerkortet er fremdeles varmt. https://twitter.com/realamberheard/status/1532083776741842945 På tide med ny rettssak som hun taper igjen? Har ikke advokatene hennes frarådet henne å skrive dette tullet? 12 3
Gjest Berping Skrevet 1. juni 2022 #5622 Skrevet 1. juni 2022 ytmnd skrev (1 minutt siden): Hun gir seg ikke! Offerkortet er fremdeles varmt. https://twitter.com/realamberheard/status/1532083776741842945 Hun får ikke lov å yttre seg Slik - hun er dømt Eller?
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5624 Skrevet 1. juni 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Fikk faktisk litt vondt av AH når JD vant så knuusende som han gjorde. 😬 Men samtidig så tror jeg jo hun har funnet opp alt og det hun har utsatt ham for i så fall er mye verre, men allikevel. Blueberrymuffin skrev (8 minutter siden): Ja, hun trodde nok hun skulle vinne. Hun hadde et godt «smirk» når hun kom inn. Nå skal jeg ikke si sikkert, men når man kan gjøre alt det Amber gjorde, så er man veldig syk. Når man er så syk, tror jeg man ikke har evnen til selvinnsikt. Det er først nå, etter dommen har falt at jeg begynner å få vondt av Amber, hun er psykisk syk, og burde hatt hjelp for flere år siden. Håper hun nå får den profesjonelle hjelpen hun trenger. Hun er helt klart et menneske som ikke har det godt med seg selv eller verden. Samtidig er det ingen unnskyldning for å behandle noen slik hun har behandlet Depp. Jeg håper denne dommen gir henne et spark bak til å oppsøke hjelp til å få det bedre. 12 2
Drizzt Skrevet 1. juni 2022 #5625 Skrevet 1. juni 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Hun er helt klart et menneske som ikke har det godt med seg selv eller verden. Samtidig er det ingen unnskyldning for å behandle noen slik hun har behandlet Depp. Jeg håper denne dommen gir henne et spark bak til å oppsøke hjelp til å få det bedre. Stakkars surrogatbabyen hennes ... 9 2
Blueberrymuffin Skrevet 1. juni 2022 #5626 Skrevet 1. juni 2022 ytmnd skrev (2 minutter siden): Hun gir seg ikke! Offerkortet er fremdeles varmt. https://twitter.com/realamberheard/status/1532083776741842945 Greit, der forsvant den sympatien jeg fikk for Amber Heard fordi hun er syk. Det er ikke synd på Amber når hun kan skrive noe slikt etter å tapt på alle punkter. Hun burde bare holde kjeft. 24 1 1
Blueberrymuffin Skrevet 1. juni 2022 #5628 Skrevet 1. juni 2022 Depp_Is_Innocent skrev (3 minutter siden): Amber Heard har nettopp kommet med en uttalelse (sjekk instagram). Der dobler hun ned på løgnene sine 🤦♀️ 🤢🤮 5 1
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2022 #5629 Skrevet 1. juni 2022 HE WAS DEFAMED BY THIS COMMENTS, HE IS NOT A DOMESTIC ABUSER! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 9 2
Purple Basil Skrevet 1. juni 2022 #5630 Skrevet 1. juni 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Hun er helt klart et menneske som ikke har det godt med seg selv eller verden. Samtidig er det ingen unnskyldning for å behandle noen slik hun har behandlet Depp. Jeg håper denne dommen gir henne et spark bak til å oppsøke hjelp til å få det bedre. Jeg håper også at hun får hjelp, men det ser ikke ut som at hun innser at det er hennes oppførsel det er noe galt med. 13 2
Gjest Berping Skrevet 1. juni 2022 #5631 Skrevet 1. juni 2022 (endret) At ens amber legger ut det på instagram viser Hvor dårlig taper hun er! Skammelig! Får hun også nevne Johnny , violence igjen som hun gjorde på instagram? at hun også drar in kvinner og metoo. Skammelig! Endret 1. juni 2022 av Berping
Gjest Muffin man Skrevet 1. juni 2022 #5632 Skrevet 1. juni 2022 Thildamor skrev (11 minutter siden): Blir kanskje en megapint med rødvin her også. Til helga. Feirer med sjokoladepudding og vaniljesaus da. Megapint med vaniljesaus? Høres ikke ut som en dårlig ide😀
Gjest ytmnd Skrevet 1. juni 2022 #5633 Skrevet 1. juni 2022 1 minutt siden, Berping said: Hun får ikke lov å yttre seg Slik - hun er dømt Eller? Har jeg sagt hun ikke får ytre seg?
Tabris Skrevet 1. juni 2022 #5634 Skrevet 1. juni 2022 Just now, Blueberrymuffin said: Greit, der forsvant den sympatien jeg fikk for Amber Heard fordi hun er syk. Det er ikke synd på Amber når hun kan skrive noe slikt etter å tapt på alle punkter. Hun burde bare holde kjeft. Jeg har vondt av henne. Dette er spekulasjon, men et slikt utsagn vitner om at hun ikke er i stand til å innrømme feil uansett hva. Og det er en lidelse som gjør at man ikke kan ha det bra med seg selv. 15 3
Ardwinna Skrevet 1. juni 2022 #5635 Skrevet 1. juni 2022 ytmnd skrev (1 minutt siden): Hun gir seg ikke! Offerkortet er fremdeles varmt. https://twitter.com/realamberheard/status/1532083776741842945 Jaja, hun får jo mye støtte i kommentarene under og det trenger hun nok. Jeg synes dommen ble som den skulle. Amber ble gjennomskuet men juryen ga henne rett i at Waldmans uttalelser var ærekrenkende. Helt greit, endelig er vi ferdig med denne saken. Gratulerer til Johnny! Håper de begge nå kan legge sirkuset bak seg og ligge langt unna hverandre fremover. 11 1
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5637 Skrevet 1. juni 2022 Drizzt skrev (Akkurat nå): Stakkars surrogatbabyen hennes ... Det vet vi ingenting om. Ja, jeg er lett bekymret all den tid mishandling i hjemmet har en tendens til å gå i arv, men så offentlig som denne saken har vært blir det nok undersøkt av riktige instanser. 2
Kinder Skrevet 1. juni 2022 #5638 Skrevet 1. juni 2022 SiljeKommode skrev (8 minutter siden): tenk at etter alt hun har vært gjennom, så skal hele verden filme henne. Og kvinner! på kvinneguiden sitter og ser på henne ogjubler over at hun taper Ja, hun fortjener selvsagt dette knusende tapet når hun har løyet og manipulert en «hel» verden til å tro at hun ble utsatt for overgrep og vold av Depp. Det er mulig hun har alvorlige personlighetsforstyrrelser, men det rettferdiggjør likevel ikke løgnene hennes. Det som fremstår som trist for min del, er at du (og noen andre med deg), har så mye sympati for ei dame som har satt kvinners kamp for å bli trodd og tatt på alvor i voldtektssaker flere 10-år tilbake! Det gjør ikke saken bedre for de som faktisk blir utsatt for vold og overgrep i hjemmet. For da er det klart at det blir enklere for menn som er anklaget i reelle vold- og overgrepssaker å bruke typiske unnskyldninger som at «det er typisk kvinner å tro blindt andre kvinner som sier at de er utsatt for vold/overgrep». Men om noe håper jeg at denne saken fører til at flere menn tørr å si i fra når de blir utsatt for vold og overgrep i hjemmet. Og det Amber nå har vært igjennom har hun fint stelt i stand selv, ved å lyve om Depp. 20 3 1
Gjest Berping Skrevet 1. juni 2022 #5640 Skrevet 1. juni 2022 (endret) ytmnd skrev (50 minutter siden): Har jeg sagt hun ikke får ytre seg? Nei men å nevne eksen på nytt i en settning om metoo og violence på instagram? Og igjen påstå at hun ikke er skyldig. tror ikke egt det er lov å yttre seg på nytt om det man ble dømt før. Vilket hun nettop gjorde på instagram- forran miljoner mennesker. er usikker men om noen vet om det er lov Please informer meg Endret 1. juni 2022 av Berping
Fremhevede innlegg