Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow.

En seier for alle menn som er utsatt for vold fra kvinner, hvor de sjelden blir trodd - for kvinner kan jo ikke utøve vold, verken fysisk eller psykisk mot en MANN. Da er han ihvertfall ikke noe mann, om han lar en kvinne herje med han. 

:klem:

• Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

Takk, jeg skjønte heller ikke dette, jeg ble helt satt ut da de sa at hun også vant et punkt, trodde det betød at begge vant og en ulogisk dom. Men hvis det er dette punktet hun vant på er det forståelig.

Yesssss at JD vant!

Jeg la fra meg alt annet og lyttet, ellers hadde jeg ikke fått med meg noe som helst 😅

• Hjerte 1
Gjest Berping
Skrevet (endret)

Nå får vel ikke heller amber snakke om Johnny negativt igjen av det hun ble dømt på? Ikke heller skrive bok?:) 

Endret av Berping
Skrevet

Jeg liker ikke de høye beløpene i USA, men ellers er jeg meget glad. Det handler ikke om en part er perfekt eller ikke, men om at man IKKE KAN kalle noen voldtektsmann og slåsskjempe uten troverdighet.

Bak Depp sin historie finnes det mange triste skjebner.

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet

Det viktigste med kjennelsen er at juryen ikke trodde på noen av anklagene fra AH om mishandling, vold og voldtekt. Som var det viktigste for JD.

Samtidig var én av uttalelsene til Waldman ansett som ærekrenkelse.

At det var et "compromised verdict", vil gjøre det mye vanskeligere å anke denne saken, siden et argument om at AH ble urettferdig behandlet av juryen lite trolig vil vinne frem.

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Gjest Ambeh
Skrevet

Tenk

charactouy skrev (Akkurat nå):

Jeg la fra meg alt annet og lyttet, ellers hadde jeg ikke fått med meg noe som helst 😅

Jeg klarer ikke å ikke gjøre minst tre ting samtidig. Men godt noen fikk med seg og kunne forklare meg. 😆

Skrevet
Licorne skrev (1 minutt siden):

Nope, fremdeles feil. Han får ikke disse 5 millionene, det er en grense på 350.000. 

Skjønte det :)

Skrevet
Drizzt skrev (10 minutter siden):

Menn og kvinner på KG jubler at et voldsoffer ble trodd selv om han er en mann.

fantastisk at han vant ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Gjest Velvia
Skrevet
6 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Ja, hun trodde nok hun skulle vinne.

Hun hadde et godt «smirk» når hun kom inn. Nå skal jeg ikke si sikkert, men når man kan gjøre alt det Amber gjorde, så er man veldig syk. Når man er så syk, tror jeg man ikke har evnen til selvinnsikt.

Det er først nå, etter dommen har falt at jeg begynner å få vondt av Amber, hun er psykisk syk, og burde hatt hjelp for flere år siden. Håper hun nå får den profesjonelle hjelpen hun trenger.

Akkurat som Weinstein og Cosby?

Skrevet
Berping skrev (1 minutt siden):

Nå får vel ikke heller amber snakke om Johnny negativt igjen. Ikke heller skrive bok?:) 

Hun kan jo prøve, hvis hun har råd til en runde til 😅

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest inakristine
Skrevet (endret)

.

Endret av inakristine
Skrevet

Da tapte Kathy Bates aka Annie Wilkes.

Skrevet

JAAAAAAAAA!!! Sann rettferdighet! ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Gratulerer Johnny Depp! ♥️

Jeg mener at Amber Heard må ha psykiske problemer og dette håper jeg hun får hjelp mot. 

Endret av lemoncake
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
SiljeKommode skrev (11 minutter siden):

tenk at etter alt hun har vært gjennom, så skal hele verden filme henne. Og kvinner! på kvinneguiden sitter og ser på henne ogjubler over at hun taper  :( 

Tenk etter alt Johnny har vært gjennom.

Når jeg jubler fordi Amber tapte, er det fordi det viser at voldsoffer kan bli trodd, selv om de er menn.

Siterer Amber Heard: «Tell the world, Johnny. Tell them, Johnny Depp. I, Johnny Depp, a man, I'm a victim too of domestic violence, and I, you know, it's a fair fight. And see how many people believe or side with you.»

• Liker 21
  • Hjerte 9
Skrevet

YESSS! Bye bye, Miss TURD - enjoy poverty!

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Skulle ønske vi fikk se reaksjonen til Depp ❤️ Han må ha sett domen live?

Endret av **Marshmallow**
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Gjest Berping
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Hun kan jo prøve, hvis hun har råd til en runde til 😅

Så inget mer piss i media, sosiala medier etc. Herlig! ❤️

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...