Valyria83 Skrevet 1. mai 2022 #541 Del Skrevet 1. mai 2022 Valyria83 skrev (12 timer siden): Amber heard har løyet om donasjonene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 1. mai 2022 #542 Del Skrevet 1. mai 2022 kvikksand9 skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig har de ikke noe bevis når alt hun sier er tydeligvis "fake", "sminket blåmerker", "løgner". Når han sier at han "headbutted" henne, ja da løyv han for å tilfredstille henne... Rusmisbruk gjør deg ikke automatisk til en mishandler nei, men det kan påvirke atferden din. Spessielt om personen har blackout. Jeg visste ikke at Amber må bære alle kvinner i denne verden på skuldrene sine... Du er klar over at det er han som saksøker henne? og saksøkt to ganger før(tapt)? Det er han selv som valgt å legge ut privatlivet sitt til hele verden. Veldig klar over det. Nå svarte jeg på "Tro det eller ei men jenter/kvinner kan både fjerte og lyve." Om jeg husker riktig så skulle Depp donere de 7 millioner dollarene i to betalinger til donasjoner i hennes navn. Han begynte å betale i "små donasjoner" som førte til at advokatene hennes ikke tillot det ettersom han fikk skattelettelse på hans rettsbeordrede oppgjør. Dermed overførte han pengene til henne direkte. Hun har ikke betalt hele summen til sykehuset enda ettersom hun må betale advokatene hele tiden fordi han vil ha henne i retten. Så sånn sett, om det var en del av planen, så lyver hun ikke? Det var vel også blitt donert 4$ millioner allerede. Nei, det var ikke en avtale at han skulle donere til dem direkte, men han valgte å starte doneringene direkte siden pengene uansett skulle dit. Hun ble sint for dette og han betalte da til henne. Til den ene organisasjoner er det donert 1,3 mitt men 500 000 men fra Musk sin stiftelse ikke fra henne og av disse 1,3 Mill er bare 350 000 betalt av henne. Ikke noe utenom dette er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. mai 2022 #543 Del Skrevet 1. mai 2022 Hank Amarillo skrev (32 minutter siden): La oss være ærlig, sannsynligheten for de to modellene er ikke den samme. Absolutt ikke den samme. Ingen av eksene har omtalt noe i nærheten av manipulerende atferd. At spøkelser fra tidlig oppvekst kan trigges i møte med feil person, er derimot et realistisk scenario. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 1. mai 2022 #544 Del Skrevet 1. mai 2022 Hoppetau skrev (1 minutt siden): Nei, det var ikke en avtale at han skulle donere til dem direkte, men han valgte å starte doneringene direkte siden pengene uansett skulle dit. Hun ble sint for dette og han betalte da til henne. Til den ene organisasjoner er det donert 1,3 mitt men 500 000 men fra Musk sin stiftelse ikke fra henne og av disse 1,3 Mill er bare 350 000 betalt av henne. Ikke noe utenom dette er betalt. Forstår. Glemte at det var to sykehus. Dumt av henne å si at "alle pengene har blitt donert", når det skulle skje over jevnlig betaling(som uansett var planen, og er). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 1. mai 2022 #545 Del Skrevet 1. mai 2022 kvikksand9 skrev (2 minutter siden): https://www.eonline.com/news/790049/johnny-depp-sends-first-payments-of-amber-heard-divorce-settlement-to-charities Ja? Utbetalingen ble delt opp det viste jeg. Poenget er at hun hadde mottatt alle pengene i starten av 2018. Han gikk til søksmål i 2019. Var det vanskelig å legge vekk disse pengene og gjøre som man har lovet. Har kommet frem i ettertid at hun ikke har betalt advokat utgiftene sine selv. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 1. mai 2022 #546 Del Skrevet 1. mai 2022 kvikksand9 skrev (8 minutter siden): Forstår. Glemte at det var to sykehus. Dumt av henne å si at "alle pengene har blitt donert", når det skulle skje over jevnlig betaling(som uansett var planen, og er). Det ble laget en 10 års betalings plan til henne for resten av summen lenge etterpå. Som hun ikke har skrevet under på. 🙄 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 1. mai 2022 #547 Del Skrevet 1. mai 2022 Valyria83 skrev (Akkurat nå): Det ble laget en 10 års betalings plan til henne for resten av summen lenge etterpå. Som hun ikke har skrevet under på. 🙄 Men da har hun 10 år på seg 😄 Sitat The report states that Heard donated between $1 million to about $5 million from the time period of July 2016 to June 2017. https://www.eonline.com/news/926244/amber-heard-donates-johnny-depp-divorce-settlement-money-to-children-s-hospital Virker som om hun har betalt det andre sykehuset "ferdig" Men uansett er det så viktig? Kanskje hun ikke burde si "har donert alle pengene mine", men kanskje ikke den beste setningen å si på intervju "vel sånn rent teknisk så skal jeg donere pengene mine i løpet av 10 år." Det er uansett hennes penger, og sånn som denne bølgene hun er i, tviler jeg på at hun kommer til å tjene så mye mer penger i løpet av framtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 1. mai 2022 #548 Del Skrevet 1. mai 2022 Raven.Writingdesk skrev (1 time siden): Om du ikke støtter noen hvorfor mener du det er mindre viktig hva A.H har gjort?? Hvorfor mener du det er særdeles viktig at J.D har hatt et narkotikaproblem men helt uviktig at hun innrømmer å ha utøvet vold mot ham? Og dette har de aller fleste i tråden (utenom deg ?) forstått. At du ikke forstår det er jo tydelig når du ser ut til å tro at det utelukkende er J.D som er «on trial» her. Det er jo ikke tilfellet. 👏🏻 Godt skrevet! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timo2 Skrevet 1. mai 2022 #549 Del Skrevet 1. mai 2022 kvikksand9 skrev (2 timer siden): Det er jo akkurat det de prøver på. Advokatene til Amber sa "Dette blir et såpeopera. De kommer til å gjøre alt for distrahere dere". Til syvende og sist er dette en injuriesak. Saken hans ser ut til å være mer en opinionskrig, og prøver å få så mye negativ informasjon om Heard inn i det offentlige øret som mulig, selv om han ikke kan bevise injurier. Bare se på YouTube, TikTok, Twitter osv. Denne rettssaken har blitt til : samme gamle kvinnefiendtlige dritten om hvordan kvinner finner på overgrep for å være hevngjerrige nå kledd opp i en forkledning der man skal ha omsorg for mannlige overgrepsofre. (FØR DERE ANGRIPER MEG: Det er klart han muligens kan være utsatt for mishandling. Men ingen av dere anerkjenner at han har skyld i noe.) JD ønsket ikke denne rettsaken og prøvde å unngå den. Amber fryktet ryktet sitt om de skrev en felles uttalelse. Han hadde ikke et reelt valg. JD har pålitelige vitner og er den eneste med beviser. Det er ikke kvinnefiendlig å fortelle sannheten bare fordi motparten er en kvinne. JD sine advokater er rolige, saklige og opptrer respektfullt. Heard sine advokater er aggressive, nedlatende og det grenser til det komiske. AH blir avslørt, og det er selvsagt pinlig å se på. Det er fryktelig slitsomt å leve med en med borderline personlighetsforstyrrelse, der personen er drevet av frykten for å bli forlatt og vil gjøre hva som helst for å unngå det. JD får ikke anledning til å trekke seg unna fordi det vil eskalere konflikten ytterligere. Det følger mye konflikter med borderline og AH har utvilsomt hatt det vondt, men det vil ikke si det samme som at JD er årsaken til det. AH har en tilleggsdiagnose som om ikke borderline var ille nok. Men borderline er ofte verst for den som har det. Det er alt det andre AH gjør for å ødelegge han som er virkelig ille. Det tilskrives personligheten hennes. Det er vanskelig å forsvare seg mot løgnere. Folk tror hva de vil. Men sannheten kommer fram, og det er hovedsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. mai 2022 #550 Del Skrevet 1. mai 2022 Et lite sammendrag: https://www.nettavisen.no/livsstil/avforing-avkuttet-finger-og-rusproblemer-deler-nye-detaljer-fra-det-turbulente-forholdet/s/5-95-454661 Prosessene knyttet til The sun beskrevet i The Guardian, høres slette ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne907 Skrevet 1. mai 2022 #551 Del Skrevet 1. mai 2022 kvikksand9 skrev (2 timer siden): Men nå er det vel noen fåtall lydklipper fra dette forholdet som varte i fem år(?). Hva med de alle andre dagene der de ikke har lydklipp fra Akkurat den bæsjen.. det kan jo være fra en hund 😂 Enig i den siste setningen. Har aldri sett en så stor bæsj fra en chihuahua, men...kan være den hadde spist veldig mye da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. mai 2022 #552 Del Skrevet 2. mai 2022 kvikksand9 skrev (6 timer siden): Men da har hun 10 år på seg 😄 https://www.eonline.com/news/926244/amber-heard-donates-johnny-depp-divorce-settlement-money-to-children-s-hospital Virker som om hun har betalt det andre sykehuset "ferdig" Men uansett er det så viktig? Kanskje hun ikke burde si "har donert alle pengene mine", men kanskje ikke den beste setningen å si på intervju "vel sånn rent teknisk så skal jeg donere pengene mine i løpet av 10 år." Det er uansett hennes penger, og sånn som denne bølgene hun er i, tviler jeg på at hun kommer til å tjene så mye mer penger i løpet av framtiden. Den artikkelen er fra 2018. CHAL skrev ett brev i juni 2019 og lurte på hvor pengene ble av. De hadde kun mottatt 100 000 dollar fra henne . Det var johnny som hadde gitt disse i hennes navn. Det var hun selv som gjorde en stor sak av at ALLE pengene skulle gå til veldedighet for hun var jo ikke en gold digger. 🙄 Har jo kommet frem i rettsaken at hun forlangte millioner av dollar biler og 3 Penthouse +fast bidrag. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. mai 2022 #553 Del Skrevet 2. mai 2022 Venter spent på om hun klarer å komme med medisinske beviser på at han slo henne. Hun påstod at han nesen hennes. Mistenker at det kommer masse hersay. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. mai 2022 #554 Del Skrevet 2. mai 2022 https://www.dailymail.co.uk/news/article-10145523/Amber-Heard-investigation-perjury-2015-dog-smuggling-scandal.html Ikke første gang hun har løyet under ed. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. mai 2022 #555 Del Skrevet 2. mai 2022 Valyria83 skrev (41 minutter siden): Venter spent på om hun klarer å komme med medisinske beviser på at han slo henne. Hun påstod at han nesen hennes. Mistenker at det kommer masse hersay. Brakk skulle det stå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. mai 2022 #556 Del Skrevet 2. mai 2022 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. mai 2022 #557 Del Skrevet 2. mai 2022 Venter på bevis fra team heard at johnny depp har brukt falske kontoer til å angripe henne online. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. mai 2022 #558 Del Skrevet 2. mai 2022 https://mobile.twitter.com/olga_kruglova/status/1521030269020557314/photo/1 City of Lies episoden. Søksmålet mot depp ble trukket. Vitner forteller hva som egentlig skjedde. Media elsker å male Depp som en voldelig skurk. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 2. mai 2022 #559 Del Skrevet 2. mai 2022 Heard har nå gitt PR-teamet sitt sparken. Kanskje hun har skjønt at hun ikke blir stilt i så godt lys.... https://www.vg.no/rampelys/film/i/a79ywE/amber-heard-sparket-pr-teamet 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 2. mai 2022 #560 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) CecilieX skrev (11 timer siden): Et annet interessant etisk aspekt er jo knyttet til Amber Heards mentale helse. Man kappes jo om å sette diagnoser på henne. Noen som har noen tanker om etikken i å sette en mentalt syk person på tiltalebenken? Hvem kappes om å sette diagnoser? Hun har fått to diagnoser av en rettsspsykolog, etter to undersøkelser og et omfattende og mye brukt skjema. Dette er omtrent samme fremgangsmåte som brukes for diagnostisering i Norge. Den eneste forskjellen er at i Norge er rettspsykiateren oppnevnt av retten, denne var betalt av Johnny Depp. Men vi må huske at Amber Heard ønsket å ta denne undersøkelsen, og hun godtok at Dr Shannon Curry utførte den. Amber Heard var sikker på at hun kunne fake PTSD, slik at det kunne legges frem i retten. Hun trodde hun kunne bruke dette til sin fordel. Uovertruffen tro på egne ferdigheter er ikke uvanlig med slike personlighetsforstyrrelser. Faktum er at ingen i cluster B er så unike som de selv tror. De følger det samme mønsteret alle sammen. Det tar ikke en trent lege mange setningene å gjennomskue det. At advokatene til Amber nå prøver å fremstille det som et bestillingsverk, at Johnny Depp personlig serverte henne middag og at hun ble så starstruck at hun glemte all etikk og var villig til å ofre karrieren sin, henger ikke på greip. Men jeg skjønner at de forsøker. Til slutt kan jeg opplyse deg om at personlighetsforstyrrelser ikke regnes som sykdom, verken i USA eller Norge. Rusavhengighet, særlig avhengighet til opioider, gjør. Endret 2. mai 2022 av Felis 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg