Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Gjest Linny111
Skrevet
Just now, Hank Amarillo said:

Nettopp. Så dommeren sender dem ut for å skrive ett 1-tall

Hahahaha. De følger i hvert fall reglene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ambeh skrev (Akkurat nå):

Ja, tror ikke de går fra null eller ingenting til flere millioner.

Nei. Hadde den stått tom så hadde de vel gått tilbake for lengre delibrering. Å pønske ut erstatningssummen er noe av det som tar tid. Står det 0 så er det åpenbart for dommeren at de "egentlig mente" 1.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Linny111 skrev (1 minutt siden):

Hahahaha. De følger i hvert fall reglene.

Man kødder ikke med det amerikanske rettsvesenet 😉

• Liker 1
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)
Hank Amarillo skrev (1 minutt siden):

Nei. Hadde den stått tom så hadde de vel gått tilbake for lengre delibrering. Å pønske ut erstatningssummen er noe av det som tar tid. Står det 0 så er det åpenbart for dommeren at de "egentlig mente" 1.

Ja, sant det.

Advokatene til JD skal forresten ha smilt litt og tatt et lite handshake med hverandre (hvis jeg hørte riktig), etter å ha snakket med dommeren, i så fall er det sikkert at JD vant.

Endret av Ambeh
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Jeg ser også på Baker, hun spoler tilbake nå, og prøver å analysere advoktaene og dommeren.

Og når vi så på advokatene så var det "handshake" mellom Camille og Ben, og Camille smilte. Tror det går veien for Depp i kveld. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ambeh skrev (2 minutter siden):

Ja, sant det.

Advokatene til JD skal forresten ha smilt litt og tatt et lite handshake (hvis jeg hørte riktig), etter å ha snakket med dommeren, i så fall er det sikkert at JD vant.

Jepp! Ser det samme når Emily spolte tilbake..

Er interessert i å høre Amber sin statement til pressen etterpå, for hun kommer nok med noe.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Hank Amarillo skrev (1 minutt siden):

På NBC forklarer de at det ikke er nødvendig å sette et tall, men det virker som om de ikke har skrevet noe som helst, ikke 0 en gang.

Gjest Linny111
Skrevet
Just now, charactouy said:

Man kødder ikke med det amerikanske rettsvesenet 😉

Man vil ikke at noen skal kunne komme tilbake og klage på noe etterpå :P

Gjest Ambeh
Skrevet
Drizzt skrev (1 minutt siden):

På NBC forklarer de at det ikke er nødvendig å sette et tall, men det virker som om de ikke har skrevet noe som helst, ikke 0 en gang.

Jeg mener dommeren akkurat sa at de måtte skrive minst 1 dollar?

Skrevet

Dommeren sa at det var ''tomt'' og sendte dem tilbake å skrive et tall, for eksempel 1. Har de glemt å skrive et tall?

Gjest Ambeh
Skrevet

For mine nerver hjalp dette på, nå blir det en mykere overgang fra å ikke vite til å vite. :P

Gjest inakristine
Skrevet (endret)

.

Endret av inakristine
Skrevet

Vet vi når de kommer tilbake? 

Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Og når vi så på advokatene så var det "handshake" mellom Camille og Ben, og Camille smilte. Tror det går veien for Depp i kveld. 

Det tror jeg også, pluss at, Depp sitt søksmål står først i saksdokumentet, og dommeren så feilen umiddelbart, som kan bety at Depp har fått yes på minst ett av søksmålene og dermed vunnet.

Emile D Baker tviler på at begge kan ha vunnet, så håper det går veien for Depp ja.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette må da bety at Johnny vinner!

• Liker 3
Skrevet
Just now, femme_pilot said:

Vet vi når de kommer tilbake? 

Nei 

• Liker 1
Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

For mine nerver hjalp dette på, nå blir det en mykere overgang fra å ikke vite til å vite. :P

He, he😅

• Liker 1
Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

Jeg mener dommeren akkurat sa at de måtte skrive minst 1 dollar?

Det var en del av en mer komplisert forklaring av  lovene i Virginia og at hvis jury har funnet defamation, må det være et tall og kan ikke være blankt. Dommeren reagerte at det var blankt og ga som eksempel 1 dollar. Hvorfor dommeren ga eksempel 1 dollar kan man bare spekulere og om det kunne vært 0 istedet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Dette må da bety at Johnny vinner!

Tror ikke man skal ta noe som helst for gitt akkurat nå 😛

• Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...