Paperwall Skrevet 1. juni 2022 #5421 Skrevet 1. juni 2022 Dogecoin skrev (På 31.5.2022 den 3.19): Og hør forklaringen hennes i retten... er det noen som kan tro på dette? Hun skulle forhindre ham fra å gå videre i «voldssyklusen.» Etter at han har bedt om å få være i fred... Jeg tror at når hun er i et forhold, så må partneren være i nærheten hele tiden. Besøksforbudet var antagelig bare et spill, hun er syk av lengsel i meldingene. «Don't force me to be something else to you.» Flere av meldingene har også mange tastefeil, noe som indikerer at hun skriver rett fra impuls. Altså at hun får en tanke, og taster ned tankene i raskt tempo på telefonen. Det vises også fra hvor tett meldingene kommer. Det Amber hevder henger ikke på greip. I disse meldingene kommer det fram at hun ser på ham som et monster når han tar avstand eller «runs away.» Hun truet også ham dersom han ikke kom hjem, for da tar han henne for gitt og da tvinger han henne til å «be something else» mot ham. Det er også rart at ingen av dem nevner at Depp har vært voldelig mot Amber, det er kun volden som hun har utført som nevnes og det er kun Heard som framstår som kontrollende og konfronterende. Når Depp snakker om Heard sin voldelig oppførsel kaller hun han for en baby. Her ville det vært naturlig at hun nevnte all den volden som hun mener Depp har utsatt henne for, men nei, hun hevder at han er en baby fordi han forsvinner under konflikter. Det er også latterlig at hun hevder at hun har masse bevis, men så er bevisene et bilde av en knust vinflaske, bilder av hår på et teppe, osv. Rart at hun ikke har klart å produsere bedre bevis, siden hun jo var så opptatt av å dokumentere. 7
lemoncake Skrevet 1. juni 2022 #5422 Skrevet 1. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden): Nei, det skal ikke ha noe innvirkning på dommen. Ingen av partene er pliktet til å møte opp når dommen leses opp. Nettopp. Derfor forstod jeg ikke kommentaren om at det kan slå begge veier i etterkant. 4
Miss perfect Skrevet 1. juni 2022 #5423 Skrevet 1. juni 2022 Kanskje Johnny blir med til Oslo og, 24 juni 😊 1 1
Gjest Made4u Skrevet 1. juni 2022 #5424 Skrevet 1. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (11 minutter siden): Men ser vi dette fra Depp sin side, så er han ferdig med saken. Jeg tror ikke Depp bryr seg så mye med utfallet, han var aldri i rettssaken for pengene. Nå får du gi deg med å tolke slik du selv finner det for godt, det er absurd at du sier noe så dumt som at han ikke bryr seg om utfallet, klart han gjør det (han har valgt å saksøke og å ha denne vannvittige skittentøysvasken, ingen går til et så ekstremt skritt om de ikke bryr seg om utfallet)... Det rimer ikke, både dette og mye annet du sier, for du har en sterk tendens til å ilegge andre sine intensjoner og meninger noe helt annet enn hva dem sier og mener, altså din egen tolkning som blir helt feilslått (altså ilegger du andre meninger de ikke har)... Slutte med det, nå er det JD du ilegger noe, men du har jo fått refs av mange av brukerne her for det samme... Det blir helt vannvittig slik jeg ser det...
Gjest Ambeh Skrevet 1. juni 2022 #5425 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Jeg tolker det de ulike kommentatorene sier sånn: Det er stor sjanse for at JD vinner. Av de tre punktene i søksmålet hans er det det første han sannssynligvis vinner på, de to andre er det mer sannsynlig at han taper på. Med andre ord er forventet utfall at juryen svarer: Ja, nei, nei. Svarer de nei på første punkt, mener Emily D. Baker at det ser enda dårligere ut for de to neste punktene. Endret 1. juni 2022 av Ambeh
Justlooking Skrevet 1. juni 2022 #5426 Skrevet 1. juni 2022 Har ikke fulgt denne saken veldig nøye men håper Depp vinner. Heard har fremstått som en ustabil golddigger i mine øyne 3
Gjest Berping Skrevet 1. juni 2022 #5427 Skrevet 1. juni 2022 (endret) charactouy skrev (10 minutter siden): Aner ikke, saken anses vel som opp- og avgjort i England. Dem sa på law kanalen nå at det ikke vil være mullig. Endret 1. juni 2022 av Berping
Gjest ATLAS6 Skrevet 1. juni 2022 #5428 Skrevet 1. juni 2022 lemoncake skrev (1 minutt siden): Nettopp. Derfor forstod jeg ikke kommentaren om at det kan slå begge veier i etterkant. Det slår negativt for de som ønsker å se de begge i retten og ta ansvar for egne handlinger / få saken i sin favør
Gjest ATLAS6 Skrevet 1. juni 2022 #5430 Skrevet 1. juni 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Kan det bli uavgjort? Ja, såkalt hung jury. De kan anke, og da må saken tas opp igjen.
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5431 Skrevet 1. juni 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Kan det bli uavgjort? Ja, ved såkalt hung jury. Dvs at juryen ikke har blitt enige.
lemoncake Skrevet 1. juni 2022 #5432 Skrevet 1. juni 2022 ATLAS6 skrev (2 minutter siden): Det slår negativt for de som ønsker å se de begge i retten og ta ansvar for egne handlinger / få saken i sin favør Ok. Forstår.
Hank Amarillo Skrevet 1. juni 2022 #5433 Skrevet 1. juni 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Kan det bli uavgjort? Ja. Begges søksmål kan avslås. (teknisk kan begge vinne hvert sitt men det er kanskje mindre sannsynlig) 1
Flettfrid Skrevet 1. juni 2022 #5434 Skrevet 1. juni 2022 Miss perfect skrev (8 minutter siden): Kanskje Johnny blir med til Oslo og, 24 juni 😊 Og Kristiansund 15. Juni 😍🥰
Voyager Skrevet 1. juni 2022 #5435 Skrevet 1. juni 2022 Paperwall skrev (9 minutter siden): Det Amber hevder henger ikke på greip. I disse meldingene kommer det fram at hun ser på ham som et monster når han tar avstand eller «runs away.» Hun truet også ham dersom han ikke kom hjem, for da tar han henne for gitt og da tvinger han henne til å «be something else» mot ham. Det er også rart at ingen av dem nevner at Depp har vært voldelig mot Amber, det er kun volden som hun har utført som nevnes og det er kun Heard som framstår som kontrollende og konfronterende. Når Depp snakker om Heard sin voldelig oppførsel kaller hun han for en baby. Her ville det vært naturlig at hun nevnte all den volden som hun mener Depp har utsatt henne for, men nei, hun hevder at han er en baby fordi han forsvinner under konflikter. Det er også latterlig at hun hevder at hun har masse bevis, men så er bevisene et bilde av en knust vinflaske, bilder av hår på et teppe, osv. Rart at hun ikke har klart å produsere bedre bevis, siden hun jo var så opptatt av å dokumentere. Du har tydeligvis valgt å ikke høre de lydsamtalene der han blir konfrontert med vold og ikke nekter, eller der han selv innrømmet at han «nikket» henne ned. 1
Miss perfect Skrevet 1. juni 2022 #5436 Skrevet 1. juni 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Og Kristiansund 15. Juni 😍🥰 😊
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5437 Skrevet 1. juni 2022 Voyager skrev (Akkurat nå): Du har tydeligvis valgt å ikke høre de lydsamtalene der han blir konfrontert med vold og ikke nekter, eller der han selv innrømmet at han «nikket» henne ned. Du mener den der han holdt henne fast for å unngå å bli slått, og hodet hans fikk kontakt med panna hennes i basketaket? 12 3
Athod Skrevet 1. juni 2022 #5438 Skrevet 1. juni 2022 Siden dommen er klar allerede så regner jeg med at de har kommet til en felles enighet og at det ikke er en hung jury. Og siden enigheten kommer så kjapt etter at de fikk avklart spørsmålet rundt et av punktene til Johnny Depp så føler jeg meg ganske sikker på at de kommer til å dømme i hans favør. 8 2
Voyager Skrevet 1. juni 2022 #5439 Skrevet 1. juni 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Du mener den der han holdt henne fast for å unngå å bli slått, og hodet hans fikk kontakt med panna hennes i basketaket? Hahahah « hodet hans fikk tilfeldigvis kontakt med panna» 1 1
Fremhevede innlegg