Miss perfect Skrevet 1. juni 2022 #5401 Skrevet 1. juni 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Denne rettssaken ble utsatt, så da han inngikk forpliktelsene kunne han ikke vite at rettssaken skulle gå så tett opp mot spillejobbene i UK. Ok, det visste jeg ikke
Duraton Skrevet 1. juni 2022 #5402 Skrevet 1. juni 2022 Hvis Amber Heard taper, så håper jeg at noen kan fortelle henne at hun må betale, det holder ikke å love å betale. 10 1 3
Valyria83 Skrevet 1. juni 2022 #5403 Skrevet 1. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (2 minutter siden): Jeg er forberedt på det verste og håper på det beste. Her kan alt skje. Sosiale medier går vel amok etterpå uansett utfall.. Samme her 😬 2 1
Blueberrymuffin Skrevet 1. juni 2022 #5404 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Miss perfect skrev (5 minutter siden): Synes jo det er litt rart at han forplikter seg til konserter i Uk såpass tett etter rettssaken.. hva om de hadde brukt lenger tid? Og at dommen kunne falle en av disse dagene, kommer vel ikke så overraskende på.. synes han burde vært der i dag. Jeg tror jeg forstår Depp. Man kan ha ulike meninger om det er galt eller ikke av Depp å være i UK nå. Men ser vi dette fra Depp sin side, så er han ferdig med saken. Jeg tror ikke Depp bryr seg så mye med utfallet, han var aldri i rettssaken for pengene. Depp ønsket kun å fortelle sin historie, og bli trodd. Det har han, statetikk fra Twitter viser at så mange som 93% støtter Depp. Depp har gjort det han kom for. Fortelle sin historie, og bli trodd. Det har han nå oppnådd, derfor tror jeg det er uvesentlig for Depp personlig om han er tilstede eller ikke når dommen faller. Endret 1. juni 2022 av Blueberrymuffin 10 1
vintage Skrevet 1. juni 2022 #5405 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (29 minutter siden): Jeg anklager ikke alle i tråden for dette. Jeg sier at noen åpenbart har valgt å se bort ifra ganske reelle røde flagg i Depps oppførsel. Og han blir beviselig hyllet over hele verden. Ja, jeg hyller han. Jeg hyller han for å stå frem som et voldsoffer, på tross av at hun hånet han og sa at han kunne prøve seg på det og se hvor mange som ville tro han. De to var giftige for hverandre. En god kronikk er skrevet om saken i Trøndedebatt: «I rettssaken får Depp spørsmål om hva han svarte at han var et offer for vold i nære relasjoner, hvorpå Depp svarer «Ja, det er jeg». Men hva har egentlig dette Hollywood-dramaet med norsk debatt å gjøre? Relevansen ligger i hva Heard kommuniserer med sin uttalelse. Hun prøver ikke å overbevise Depp om at hun ikke har utsatt ham for vold. Hun kommuniserer at ingen vil til å tro på ham. Fordi han er mann.» https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/i-johnny-depp/o/5-95-467640 12 2
Miss perfect Skrevet 1. juni 2022 #5406 Skrevet 1. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg forstår Depp og hvorfor. Man kan ha ulike meninger om det er galt eller ikke av Depp å være i UK nå. Men ser vi dette fra Depp sin side, så er han ferdig med saken. Jeg tror ikke Depp bryr seg så mye med utfallet, han var aldri i rettssaken for pengene. Depp ønsket kun å fortelle sin historie, og bli trodd. Det har han, statetikk fra Twitter viser at så mange som 93% støtter Depp. Depp har gjort det han kom for. Fortelle sin historie, og bli trodd. Det har han nå oppnådd, derfor tror jeg det er uvesentlig for Depp personlig om han er tilstede eller ikke når dommen faller. Sant nok 1
Flettfrid Skrevet 1. juni 2022 #5407 Skrevet 1. juni 2022 Litt utenfor tema, Jeff Beck skal spille i Kristiansund i sommer og ha med en hemmelig gjesteartist. Kan det være Johnny Depp som dukker opp der tro?🤔🤩🥰 Har har jo dukket opp på ett par andre konsterter sammen med Jeff Beck den siste uken 😊😍 3 1
Gjest Berping Skrevet 1. juni 2022 #5408 Skrevet 1. juni 2022 Duraton skrev (1 minutt siden): Hvis Amber Heard taper, så håper jeg at noen kan fortelle henne at hun må betale, det holder ikke å love å betale. Jeg synes hvartfall han burde få tillbake di 7 milionene fra divorse settlement og få dekket alle kostnader for advokatene etc. Minst
Gjest Raffalayla Skrevet 1. juni 2022 #5409 Skrevet 1. juni 2022 vintage skrev (2 minutter siden): Ja, jeg hyller han. Jeg hyller han for å stå frem som et voldsoffer, på tross av at hun hånet han og sa at han kunne prøve seg på det og se hvor mange som ville tro han. De to var giftige for hverandre. En god kronikk er skrevet om saken i Trøndedebatt: «I rettssaken får Depp spørsmål om hva han svarte at han var et offer for vold i nære relasjoner, hvorpå Depp svarer «Ja, det er jeg». Men hva har egentlig dette Hollywood-dramaet med norsk debatt å gjøre? Relevansen ligger i hva Heard kommuniserer med sin uttalelse. Hun prøver ikke å overbevise Depp om at hun ikke har utsatt ham for vold. Hun kommuniserer at ingen vil til å tro på ham. Fordi han er mann.» https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/i-johnny-depp/o/5-95-467640 Nydelig skrevet artikkel
Gjest Blinkie Skrevet 1. juni 2022 #5410 Skrevet 1. juni 2022 Venter i spenning på at klokken skal bli 21:00 ❤️
Gjest Ambeh Skrevet 1. juni 2022 #5411 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Duraton skrev (7 minutter siden): Hvis Amber Heard taper, så håper jeg at noen kan fortelle henne at hun må betale, det holder ikke å love å betale. Og om Amber Heard vinner har hun jo selv sagt at det er greit med et løfte om penger, uten at de faktisk blir utbetalt, fordi det er det samme som å faktisk motta summen hun blir tildelt. Endret 1. juni 2022 av Ambeh
Hatsumomo Skrevet 1. juni 2022 #5412 Skrevet 1. juni 2022 Er Narcissist Awarness day idag.. og dommen kommer idag. Litt morsomt. 4 1 3
lemoncake Skrevet 1. juni 2022 #5413 Skrevet 1. juni 2022 charactouy skrev (12 minutter siden): At Depp er i England på en spillejobb som var planlagt for lenge siden. Manglende oppmøte kan ifølge enkelte ses på som respektløst, mens andre mener de kan ha blitt rådet til å ikke møte opp for å unngå å få reaksjonen direktesendt. Men det kan jo ikke ha noen påvirkning på dommen? 1
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5414 Skrevet 1. juni 2022 Flettfrid skrev (5 minutter siden): Litt utenfor tema, Jeff Beck skal spille i Kristiansund i sommer og ha med en hemmelig gjesteartist. Kan det være Johnny Depp som dukker opp der tro?🤔🤩🥰 Har har jo dukket opp på ett par andre konsterter sammen med Jeff Beck den siste uken 😊😍 Duuuu kødder? Det er en halvtime hjemmefra jo 😳
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5415 Skrevet 1. juni 2022 Berping skrev (9 minutter siden): Så Hvis Johnny vinner så kan avisen stemmes på nytt ? Aner ikke, saken anses vel som opp- og avgjort i England. 1
Flettfrid Skrevet 1. juni 2022 #5416 Skrevet 1. juni 2022 (endret) charactouy skrev (2 minutter siden): Duuuu kødder? Det er en halvtime hjemmefra jo 😳 Jeff Beck skal spille på Tahitifestivalen 25. Juni Endret 1. juni 2022 av Flettfrid 1
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5417 Skrevet 1. juni 2022 lemoncake skrev (1 minutt siden): Men det kan jo ikke ha noen påvirkning på dommen? Court of public opinion stenger aldri.
Blueberrymuffin Skrevet 1. juni 2022 #5418 Skrevet 1. juni 2022 (endret) lemoncake skrev (2 minutter siden): Men det kan jo ikke ha noen påvirkning på dommen? Nei, det skal ikke ha noe innvirkning på dommen. Ingen av partene er pliktet til å møte opp når dommen leses opp. Endret 1. juni 2022 av Blueberrymuffin 2 1
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5419 Skrevet 1. juni 2022 Flettfrid skrev (Akkurat nå): Jeff Beck skal spille på Thahitifestivalen 25. Juni Aldri om det er billetter igjen til den nå 🤣
Voyager Skrevet 1. juni 2022 #5420 Skrevet 1. juni 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Aner ikke, saken anses vel som opp- og avgjort i England. Selvsagt kan den ikke det. Han tapte rettssaken der, og det var jo en helt annen sak en denne. 1
Fremhevede innlegg