Gjest Raffalayla Skrevet 1. juni 2022 #5321 Skrevet 1. juni 2022 (endret) ... Endret 1. juni 2022 av Raffalayla
Gjest Blinkie Skrevet 1. juni 2022 #5322 Skrevet 1. juni 2022 Berping skrev (50 minutter siden): herregud, tenk å ha det sånn ? Sikkert hvar eneste dag…. Hadde aldri orket. Spol frem til audiorecording ca 16 min i i videon frem til 24 min Herregud 😳😳
Doctor Proctor Skrevet 1. juni 2022 #5323 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Raffalayla skrev (33 minutter siden): Andre som støtter Heard, gjerne uten å ha sett mer enn tre-fire klipp fra rettsaken, er mannehatere. Skriver ikke dette for å være slem, men de eneste blant mine bekjentskaper som støtter Heard, eller som kommer med uttalelser som "ting er nyanserte", "de er like gode" et cetera, er kvinner som er barn av forferdelig fedre.. det sitter langt inne for dem å innrømme at det finnes tilfeller hvor mannen ikke er kjeltringen, men kvinnen. Jeg tror en del av dem egentlig ser hva som foregår i denne saken, innerst inne, men som sagt, det sitter langt inne.. hvis det i det hele tatt er mulig for dem å "ta parti" med Mannen med stor M. Jeg skal ikke uttale meg like bombastisk, men jeg ser den samme tendensen blant mine kjente. Det sitter langt inne for min kjæreste å innrømme at bevisene og vitnemålene tyder på at Heard er skyld i å være agressoren av de to. Og hun har slitt med sin far og en tidligere kjæreste. Vi har sett en del av rettsaken sammen og da er vi helt på lag og hun er enig i at Amber er en lystløgner, men i etterkant drar hun på det og kaller de nå like gode / bare et veldig dysfunksjonelt forhold med to tapere. Som i og for seg er ganske sant. Jeg har ikke konfrontert henne på meningene hennes, hun må bare ha dem, men vi er definitivt farget av våre egne liv. Endret 1. juni 2022 av Doctor Proctor 3 5
Ardwinna Skrevet 1. juni 2022 #5324 Skrevet 1. juni 2022 Elhaym skrev (2 timer siden): Hvordan er dette en god kilde for så mange? Det lurer jeg egentlig på jeg også. Nå følger jeg ikke med på Twitter annet enn når noen linker her i tråden, men det jeg ser er mye clickbait og gjetting. Jeg prøver å holde meg mest mulig til det som skjedde i rettssaken, og ser Twitter og andre innlegg rundt omkring som mer morsom underholdning som jeg tar med en klype salt. 1
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5325 Skrevet 1. juni 2022 Doctor Proctor skrev (10 minutter siden): Jeg skal ikke uttale meg like bombastisk, men jeg ser den samme tendensen blant mine kjente. Det sitter langt inne for min kjæreste å innrømme at bevisene og vitnemålene tyder på at Heard er skyld i å være agressoren av de to. Og hun har slitt med sin far og en tidligere kjæreste. Vi har sett en del av rettsaken sammen og da er vi helt på lag og hun er enig i at Amber er en lystløgner, men i etterkant drar hun på det og kaller de nå like gode / bare et veldig dysfunksjonelt forhold med to tapere. Som i og for seg er ganske sant. Jeg har ikke konfrontert henne på meningene hennes, hun må bare ha dem, men vi er definitivt farget av våre egne liv. Vi har alle våre fordommer, og det kan være svært krevende å ta et oppgjør med dem dersom man må møte seg selv i døra - spesielt dersom de bunner i erfaringer fra barndommen. 2
Ardwinna Skrevet 1. juni 2022 #5326 Skrevet 1. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Nå må dere komme dere ut i den fine sommeren da, folkens! Ut og kjenne på lukten av nyklippet gress, ta et forfriskene bad, lytte til naturens toner, legge bort alt av mobiler og laptoper. Hva er vel livet uten fuglekvitter. And so I did. Prøver å trene meg litt opp etter litt trøbbel med helsa, og gikk en tur oppi skogen med mannen. Det var tungt men fint!
Thildamor Skrevet 1. juni 2022 #5327 Skrevet 1. juni 2022 Ambeh skrev (32 minutter siden): Nå bekrefter nærmest Angenette Levy på Law & Crime at AH kommer til å være der når dommen blir lest. Hun sier at hun har hørt det flere ganger fra flere forskjellige, og at AH er stadig i nærheten. Ja, det hørte jeg at hun sa litt tidligere i ettermiddag også. Depp er vel i UK fortsatt så vidt jeg har forstått. 2
Licorne Skrevet 1. juni 2022 #5328 Skrevet 1. juni 2022 1 hour ago, charactouy said: Hvordan har han snakket om kvinner generelt? Jeg har ikke sett ham snakke negativt om andre kvinner enn Heard. Og du tenker at Depp har gjennomgående mishandlet Heard gjennom forholdet fordi han er venn med Manson som har grove anklager mot seg som han ikke er dømt for? Spørsmålet i rettssaken er ikke om noe skurrer ved Depp, om han misbruker rus, om han har et generelt grovt språk eller om han har kommet for sent på jobb fordi han har vært ruset. Spørsmålet er ganske enkelt om Heard begikk ærekrenkelse da hun skrev op-ed'en, og for å finne ut det, må man finne ut om Depp har mishandlet Heard. Det er jo flere tekstmeldinger om hvordan han snakker om kvinner, inkludert sin tidligere kone Vanessa Paradis. "'Depp called his ex a extortionist French cunt' in email to Elton John and said she was trying to 'brainwash' their two children." Det er bare det vi har fått sett i denne rettssaken. Når han kaller kvinner for "cunts", "whore", "floppy fish marked", "fat bitch", "I want to rape her to make sure she's dead", "cum guzzler" osv, så gir jeg meg retten til å dømme han utifra det. Det er fullt mulig noen andre mener de har en fryktelig god grunn til å se bort ifra slike ting, men jeg hadde aldri i livet hatt noen i livet mitt som snakket slik om noen kvinner. Og å sitte og heie på han og kjøpe merchandise for å sprade rundt med i etterkant av denne rettssaken er for meg helt uforståelig. Jeg har aldri sagt at jeg tror Depp har mishandlet Heard gjennom hele forholdet "fordi han er venn med Marilyn Manson". Åpenbart. Men jeg mener at mye kan sies om de menneskene man velger å ha rundt seg. Når Marilyn Manson blir sett på som Depps nærmeste venn, så vil jo det ha noe å si for karakteren til Depp. Noe annet hadde vært rimelig naivt. Det er jo også en situasjon med datteren hans som var sammen med en mye eldre fyr når hun var 15 år, og hvor Depp lot de bo sammen i en av hans leiligheter. Hvor det har vært en etterforskning av LAPD og the Department of family services fordi kjæresten til Lily Rose skal ha blitt anmeldt for statutory rape, og hvor Depp tilsynelatende har løyet og bekreftet at det ikke har skjedd. Nå har jo Depp stort sett vært sammen med mindreårige i ung alder selv, og så mye yngre kvinner etter det - så dette er vel helt normalt for han. Jeg påpeker ikke dette fordi jeg mener han derfor burde tape denne saken, jeg påpeker dette fordi jeg synes det er dritpinlig at folk påstår (som folk har gjort i denne tråden, ikke du) at han er uskylden selv som bare er misforstått og har "dårlig humor". Snakker om å lukke øra for åpenbare røde flagg. 3 4
Aliquis Skrevet 1. juni 2022 #5329 Skrevet 1. juni 2022 3 hours ago, Lill said: Det foreligger ingen bevis på at han er skyldig? Ingen foto/film/lyd av at han slår henne. Det som derimot foreligger er på bevis på at hun ydmyker han verbalt og slår. At de har hatt et turbulent forhold er det ikke noe tvil om. At Johnny Depp er rusmisbruker gjør han ikke til noe konebanker av den grunn. Selv om det har narrative til Heard sine advokater, slik jeg ser det. Det foreligger vel strengt talt bevis på at han er skyldig i form av vitnebeskrivelser. Om man mener disse vitnene er troverdige er en sak, men det betyr ikke at de ikke eksisterer. Og før alle blir helt krakilske nå, kan det være greit å informere om at et bevis ikke trenger å være 100% sikkert for å være et bevis. 2 1
Elhaym Skrevet 1. juni 2022 #5330 Skrevet 1. juni 2022 Ardwinna skrev (24 minutter siden): Det lurer jeg egentlig på jeg også. Nå følger jeg ikke med på Twitter annet enn når noen linker her i tråden, men det jeg ser er mye clickbait og gjetting. Jeg prøver å holde meg mest mulig til det som skjedde i rettssaken, og ser Twitter og andre innlegg rundt omkring som mer morsom underholdning som jeg tar med en klype salt. Har sett han bli brukt ofte, og sjekket feeden hans. Altså. Føler at en del folk tar dette altfor langt nå. Dette er jo snakk om en dypt tragisk sak, det er ikke underholdning 2 1
Gjest Kattedama Skrevet 1. juni 2022 #5331 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (3 minutter siden): Det er jo flere tekstmeldinger om hvordan han snakker om kvinner, inkludert sin tidligere kone Vanessa Paradis. "'Depp called his ex a extortionist French cunt' in email to Elton John and said she was trying to 'brainwash' their two children." Det er bare det vi har fått sett i denne rettssaken. Når han kaller kvinner for "cunts", "whore", "floppy fish marked", "fat bitch", "I want to rape her to make sure she's dead", "cum guzzler" osv, så gir jeg meg retten til å dømme han utifra det. Det er fullt mulig noen andre mener de har en fryktelig god grunn til å se bort ifra slike ting, men jeg hadde aldri i livet hatt noen i livet mitt som snakket slik om noen kvinner. Og å sitte og heie på han og kjøpe merchandise for å sprade rundt med i etterkant av denne rettssaken er for meg helt uforståelig. Jeg har aldri sagt at jeg tror Depp har mishandlet Heard gjennom hele forholdet "fordi han er venn med Marilyn Manson". Åpenbart. Men jeg mener at mye kan sies om de menneskene man velger å ha rundt seg. Når Marilyn Manson blir sett på som Depps nærmeste venn, så vil jo det ha noe å si for karakteren til Depp. Noe annet hadde vært rimelig naivt. Det er jo også en situasjon med datteren hans som var sammen med en mye eldre fyr når hun var 15 år, og hvor Depp lot de bo sammen i en av hans leiligheter. Hvor det har vært en etterforskning av LAPD og the Department of family services fordi kjæresten til Lily Rose skal ha blitt anmeldt for statutory rape, og hvor Depp tilsynelatende har løyet og bekreftet at det ikke har skjedd. Nå har jo Depp stort sett vært sammen med mindreårige i ung alder selv, og så mye yngre kvinner etter det - så dette er vel helt normalt for han. Jeg påpeker ikke dette fordi jeg mener han derfor burde tape denne saken, jeg påpeker dette fordi jeg synes det er dritpinlig at folk påstår (som folk har gjort i denne tråden, ikke du) at han er uskylden selv som bare er misforstått og har "dårlig humor". Snakker om å lukke øra for åpenbare røde flagg. Han er definitivt ingen helgen, og er nok meget dysfunksjonel på flere områder. Men at han er voldelig er ikke bevist, og det er vel det retten skal forholde seg til?
Aliquis Skrevet 1. juni 2022 #5332 Skrevet 1. juni 2022 1 minutt siden, Lill said: Han er definitivt ingen helgen, og er nok meget dysfunksjonel på flere områder. Men at han er voldelig er ikke bevist, og det er vel det retten skal forholde seg til? Dette er en sivil sak, så de trenger strengt talt bare sannsynlighetsovervekt. Ting trenger ikke bevises utover rimelig tvil. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2022 #5333 Skrevet 1. juni 2022 Vet ikke om det er nevnt før her, men det gikk reklame på tlc i dag og det skal sendes serie om saken. 1
Gjest Kattedama Skrevet 1. juni 2022 #5334 Skrevet 1. juni 2022 Aliquis skrev (3 minutter siden): Det foreligger vel strengt talt bevis på at han er skyldig i form av vitnebeskrivelser. Om man mener disse vitnene er troverdige er en sak, men det betyr ikke at de ikke eksisterer. Og før alle blir helt krakilske nå, kan det være greit å informere om at et bevis ikke trenger å være 100% sikkert for å være et bevis. Det er vel søsteren til Heard som har vitnet at hun har sette dette? Slik jeg har forstått det, så er vel troverdighet lav når det gjelder dette vitnemålet?
Aliquis Skrevet 1. juni 2022 #5335 Skrevet 1. juni 2022 1 minutt siden, Lill said: Det er vel søsteren til Heard som har vitnet at hun har sette dette? Slik jeg har forstått det, så er vel troverdighet lav når det gjelder dette vitnemålet? Som sagt kan troverdighet diskuteres, men det finnes altså bevis. I tillegg har man jo indisier som vitnemål fra sminkør. 1
Licorne Skrevet 1. juni 2022 #5336 Skrevet 1. juni 2022 (endret) 18 minutter siden, Lill said: Han er definitivt ingen helgen, og er nok meget dysfunksjonel på flere områder. Men at han er voldelig er ikke bevist, og det er vel det retten skal forholde seg til? Ja, altså, som jeg poengterte da.....Så var ikke det jeg skrev ment som bevis for at han skal ha vært voldelig. Jeg sier at jeg synes det er dritpinlig at kvinner snakker om han som om han er uskylden selv, og hauser han opp som noe han åpenbart ikke er. Og når mange sitter og synser om Heards personlighet utifra fullstendig irrelevante ting så kan man vel se på det større bildet når det kommer til Depp, også? På samme måte som at Heards personlighet og tidligere handlinger blir dratt inn i denne saken vil også Depps personlighet, handlinger og egne ord være relevant for hvorvidt man tror muligheten har vært der for at han har vært voldelig mot Heard. Så da er det de som nekter for at det kan ha skjedd i det hele tatt, så er det de som tror det kan ha skjedd men fremdeles mener han burde "vinne" saken, og så er det de som tror det er mer nyansert og tror det har vært gjensidig. Og til slutt, de som tror Depp har vært pådriveren. I denne tråden er det flere brukere som mener de sistnevnte er mannehatere og har like jævlige personlighetstrekk som Heard, og at de "føler seg truffet" og derfor må "sloss med nebb og klør" for henne. Jeg tror ikke akkurat at det er så enkelt. Endret 1. juni 2022 av Licorne skrivefeil 1 3
lemoncake Skrevet 1. juni 2022 #5337 Skrevet 1. juni 2022 Kom nettopp hjem etter å ha vært på farten noen timer. Første jeg gjør er åpne YouTube for å finne ut om det er kommet noen dom… 🙄😂😂 Men nei… Er det annet interessant som er skjedd i saken?
Elhaym Skrevet 1. juni 2022 #5338 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (5 minutter siden): Ja, altså, som jeg poengterte da.....Så var ikke det jeg skrev ment som bevis for at han skal ha vært voldelig. Jeg sier at jeg synes det er dritpinlig at kvinner snakker om han som om han er uskylden selv, og hauser han opp som noe han åpenbart ikke er. Og når mange sitter og synser om Heards personlighet utifra fullstendig irrelevante ting så kan man vel se på det større bildet når det kommer til Depp, også? På samme måte som at Heards personlighet og tidligere handlinger blir dratt inn i denne saken vil også Depps personlighet, handlinger og egne ord være relevant for hvorvidt man tror muligheten har vært der for at han har vært voldelig mot Heard. Så da er det de som nekter for at det kan ha skjedd i det hele tatt, så er det de som tror det kan ha skjedd men fremdeles mener han burde "vinne" saken, og så er det de som tror det er mer nyansert og tror det har vært gjensidig. Og til slutt, de som tror Depp har vært pådriveren. I denne tråden er det flere brukere som mener de sistnevnte er mannehatere og har like jævlige personlighetstrekk som Heard, og at de "føler seg truffet" og derfor må "sloss med nebb og klør" for henne. Jeg tror ikke akkurat at det er så enkelt. Litt sånn... 3 1
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5339 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (14 minutter siden): Det er jo flere tekstmeldinger om hvordan han snakker om kvinner, inkludert sin tidligere kone Vanessa Paradis. "'Depp called his ex a extortionist French cunt' in email to Elton John and said she was trying to 'brainwash' their two children." Det er bare det vi har fått sett i denne rettssaken. Når han kaller kvinner for "cunts", "whore", "floppy fish marked", "fat bitch", "I want to rape her to make sure she's dead", "cum guzzler" osv, så gir jeg meg retten til å dømme han utifra det. Det er fullt mulig noen andre mener de har en fryktelig god grunn til å se bort ifra slike ting, men jeg hadde aldri i livet hatt noen i livet mitt som snakket slik om noen kvinner. Og å sitte og heie på han og kjøpe merchandise for å sprade rundt med i etterkant av denne rettssaken er for meg helt uforståelig. Jeg har aldri sagt at jeg tror Depp har mishandlet Heard gjennom hele forholdet "fordi han er venn med Marilyn Manson". Åpenbart. Men jeg mener at mye kan sies om de menneskene man velger å ha rundt seg. Når Marilyn Manson blir sett på som Depps nærmeste venn, så vil jo det ha noe å si for karakteren til Depp. Noe annet hadde vært rimelig naivt. Det er jo også en situasjon med datteren hans som var sammen med en mye eldre fyr når hun var 15 år, og hvor Depp lot de bo sammen i en av hans leiligheter. Hvor det har vært en etterforskning av LAPD og the Department of family services fordi kjæresten til Lily Rose skal ha blitt anmeldt for statutory rape, og hvor Depp tilsynelatende har løyet og bekreftet at det ikke har skjedd. Nå har jo Depp stort sett vært sammen med mindreårige i ung alder selv, og så mye yngre kvinner etter det - så dette er vel helt normalt for han. Jeg påpeker ikke dette fordi jeg mener han derfor burde tape denne saken, jeg påpeker dette fordi jeg synes det er dritpinlig at folk påstår (som folk har gjort i denne tråden, ikke du) at han er uskylden selv som bare er misforstått og har "dårlig humor". Snakker om å lukke øra for åpenbare røde flagg. Mannen har en fantastisk humor og jeg elsker de kreative fornærmelsene hans. Jeg har selv kalt eksene mine de merkeligste ting når jeg har ventilert til venninner over horribelt håpløs oppførsel fra deres side, og det sier absolutt null om mitt syn på menn. Jeg står dog ikke i fare for å få det brettet ut for hele verden. Hvilke venner man omgir seg med, sier omtrent like mye om hvorvidt noen er voldelig mot partnere, som fargen på trusene deres. Om Depp har løyet for å beskytte datterens eldre kjæreste eller ikke aner jeg ikke, og jeg kommer heller ikke til å ta stilling til det all den tid det ikke er relevant for om han har mishandlet Heard eller ikke. Ingenting av det du har listet opp kan brukes for å avgjøre hvorvidt Depp har brukt fysisk, psykisk, emosjonell eller seksuell vold overfor Heard. 8 2
Hank Amarillo Skrevet 1. juni 2022 #5340 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (6 minutter siden): Jeg sier at jeg synes det er dritpinlig at kvinner snakker om han som om han er uskylden selv, og hauser han opp som noe han åpenbart ikke er. Hvor blir han hauset opp som uskylden selv? 9 2 3
Fremhevede innlegg