Licorne Skrevet 1. juni 2022 #5281 Skrevet 1. juni 2022 Just now, FruR said: Jeg er enig . Ja Johnny er drit pen og jeg skal innrømme at jeg har fantasert om han . Men å bli så blind at du forsvarer han samme hva det er flaut.. Ps. Nei jeg er ikke team Amber heller …AH har oppført seg minst like ille som Johnny Ja, tror mange kan innrømme at de synes han er eller har vært veldig flott, og en dyktig skuespiller. Men når det har kommet frem hvordan han har snakket om sine tidligere partnere og kvinner generelt så er det ikke noe respekt igjen. Og er du venn med Marilyn Manson så er det flere ting som skurrer, spør du meg. Hilsen tidligere blodfan av MM. 2
Gjest Berping Skrevet 1. juni 2022 #5282 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Tabris skrev (24 minutter siden): Så og si alle her i tråden som støtter JD har også sagt flere ganger at han har store rusproblemer, at han raserer møblementet (og ikke folk), har store personlige issues og må ha vært vanskelig å leve med. Jeg synes det er rart at du ikke har fått det med deg. Bare det at han er rusmisbruker alene gjør at jeg aldri ville vært sammen med ham, og ikke ville ønsket at min (hypotetiske) datter ble sammen med ham. Men det gjør ham fortsatt ikke til en konebanker. Min mors bror er alkoholmissbruker og har aldri, aldri slått sin kone! Kan han være Litt frekk i kjeften når han er full? ja. Min bestefar var alkoholmissbruker. Han levde i missær, tisset på seg flere gng, ga meg leksaker i bursdagsgave når jeg var tennåring. Men var han voldlig? Aldri! var det ikke sån at statistiken viste at en viss % som hadde alkoholmissbruk utøvde vold mot sin partner. Oftest verbal. Men den var vel ikke mer en på 30% mens personlighetsforstyrelse bak låg på 89%? I rettegangen? Kan hende jeg har feil der men fikk med meg at personlighetsforstyrelser oftest låg bak fysisk vold. missbruk var svært mye lavere. bevisen så vi jo en Johnny som sov mye, som lå på gulvet , som var ruset. Men ikke noen form for bevis på fysisk vold mot person i ruset tillstand. Han var også ofte rolig i opptaken og prøvde å roe med situationen. er det ikke også sån at man enligt lov ikke kan dømme noen som ikke var i sit rette sin? Fex ved psykose, høy promille , alvorlige forstyrelser? Eller tar jeg feil her? (Gjelder vold og ikke trafikk ) Endret 1. juni 2022 av Berping
Henikka Skrevet 1. juni 2022 #5283 Skrevet 1. juni 2022 Hattivatti skrev (24 minutter siden): Er det lov å spør hvor du har kjøpt den? Sendt deg pm 😚
Voyager Skrevet 1. juni 2022 #5284 Skrevet 1. juni 2022 Raffalayla skrev (2 minutter siden): Spørsmål: Tror du på Amber Heard når hun sitter der å forteller om hvordan det var å bli voldtatt med en spritflaske??? Svar: Saken er nyansert, Johnny er ingen engel han heller bla bla bla Spørsmål: Ja eller nei? Svar: Saken er nyansert, Johnny har løyet om ditt og datt og bla bla bla Jeg har ingen grunn til å ikke tro det, eller å tro det. Jeg vet nemlig ikke. I normale sammenhenger ville jeg trodd det, her er jeg mer usikker. Men da kan da absolutt hende at han gjorde det. 1
Kaktusogsol Skrevet 1. juni 2022 #5285 Skrevet 1. juni 2022 Henikka skrev (1 minutt siden): Sendt deg pm 😚 Ooooo. Jeg lurer også 🥰
Henikka Skrevet 1. juni 2022 #5286 Skrevet 1. juni 2022 Kaktusogsol skrev (Akkurat nå): Ooooo. Jeg lurer også 🥰 Sender deg pm 👍😚
Gjest Raffalayla Skrevet 1. juni 2022 #5287 Skrevet 1. juni 2022 Voyager skrev (1 minutt siden): Jeg har ingen grunn til å ikke tro det, eller å tro det. Jeg vet nemlig ikke. I normale sammenhenger ville jeg trodd det, her er jeg mer usikker. Men da kan da absolutt hende at han gjorde det. Vær forsiktig ute i den store verden, du må være utrolig lett å lure, basert på det svaret.
Voyager Skrevet 1. juni 2022 #5288 Skrevet 1. juni 2022 Raffalayla skrev (1 minutt siden): Vær forsiktig ute i den store verden, du må være utrolig lett å lure, basert på det svaret. Hvorfor det? Jeg tenker jo det samme om deg når du er så skråsikker på noe du ikke vet noe om. 1 1
Gasellen Skrevet 1. juni 2022 #5289 Skrevet 1. juni 2022 JD virker så sløv og treig når han snakker. Er han på noe beroligende eller er det bare sånn han er? 😅 2
Gjest Raffalayla Skrevet 1. juni 2022 #5290 Skrevet 1. juni 2022 Voyager skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Jeg tenker jo det samme om deg når du er så skråsikker på noe du ikke vet noe om. For å være på den sikre siden, så vil jeg bare nevne at jeg har ingenting i mot deg og tviler ikke på at du er et bra menneske, jeg bare finner det rart at det finnes folk som ikke klarer å se, ikke minst høre, når noen blir tatt på fersken i å lyge. Av nysgjerrighet, har du sett noen du vet lyver lyve? I ditt eget liv? Eller har du f eks sett de latterlige intervjuene med Prince Andrew, og så fall, klarte du å se+høre at han løyg når han ble konfrontert med fakta?
Imsdalen Skrevet 1. juni 2022 #5291 Skrevet 1. juni 2022 Gasellen skrev (1 minutt siden): JD virker så sløv og treig når han snakker. Er han på noe beroligende eller er det bare sånn han er? 😅 Jeg ville tippet senskaper av langvarig rusmisbruk. 6
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5292 Skrevet 1. juni 2022 Gasellen skrev (1 minutt siden): JD virker så sløv og treig når han snakker. Er han på noe beroligende eller er det bare sånn han er? 😅 Han var delvis sånn for 30 år siden, men han stammer, er snart 60, sliten og har tapt noen hjerneceller til diverse substanser - i tillegg til at han nok veier ordene sine på gullvekt i vitneboksen og har ut-filteret innstilt på max. 8
FruR Skrevet 1. juni 2022 #5293 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Raffalayla skrev (3 minutter siden): For å være på den sikre siden, så vil jeg bare nevne at jeg har ingenting i mot deg og tviler ikke på at du er et bra menneske, jeg bare finner det rart at det finnes folk som ikke klarer å se, ikke minst høre, når noen blir tatt på fersken i å lyge. Av nysgjerrighet, har du sett noen du vet lyver lyve? I ditt eget liv? Eller har du f eks sett de latterlige intervjuene med Prince Andrew, og så fall, klarte du å se+høre at han løyg når han ble konfrontert med fakta? Dette har vi alt diskutert … og du har fått svar. Nå bare gjentar du deg selv . Endret 1. juni 2022 av FruR 1
Voyager Skrevet 1. juni 2022 #5294 Skrevet 1. juni 2022 Raffalayla skrev (Akkurat nå): For å være på den sikre siden, så vil jeg bare nevne at jeg har ingenting i mot deg og tviler ikke på at du er et bra menneske, jeg bare finner det rart at det finnes folk som ikke klarer å se, ikke minst høre, når noen blir tatt på fersken i å lyge. Av nysgjerrighet, har du sett noen du vet lyver lyve? I ditt eget liv? Eller har du f eks sett de latterlige intervjuene med Prince Andrew, og så fall, klarte du å se+høre at han løyg når han ble konfrontert med fakta? Absolutt, men det er greit å holde mulighetene åpne for at man ikke vet/tar feil. INGEN vet helt hva som foregikk, hvem som gjorde hva. At hun lyver om mye tror jeg absolutt, men vet ikke hva , og er ikke sikker på at hun lyver om absloutt alt. Og er heller ikke helt sikker på at han snakket sant om absolutt alt. Så voldtok han henne med en flaske? Aner ikke. Og tror kanskje han ikke aner det heller. 1 1 1
Gjest O.G. Skrevet 1. juni 2022 #5295 Skrevet 1. juni 2022 Boikotte??? Vet du meg hva, i det ekteskapet der var det to ulver.
Gjest Raffalayla Skrevet 1. juni 2022 #5296 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Voyager skrev (1 minutt siden): Absolutt, men det er greit å holde mulighetene åpne for at man ikke vet/tar feil. INGEN vet helt hva som foregikk, hvem som gjorde hva. At hun lyver om mye tror jeg absolutt, men vet ikke hva , og er ikke sikker på at hun lyver om absloutt alt. Og er heller ikke helt sikker på at han snakket sant om absolutt alt. Så voldtok han henne med en flaske? Aner ikke. Og tror kanskje han ikke aner det heller. Vel, du skal selvsagt få lov til å tro og mene akkurat hva du vil, men kan ikke gjøre annet å riste på hodet... Endret 1. juni 2022 av Raffalayla
Gjest Raffalayla Skrevet 1. juni 2022 #5297 Skrevet 1. juni 2022 FruR skrev (1 minutt siden): Dette har vi alt diskutert … ?
Imsdalen Skrevet 1. juni 2022 #5298 Skrevet 1. juni 2022 Voyager skrev (Akkurat nå): Absolutt, men det er greit å holde mulighetene åpne for at man ikke vet/tar feil. INGEN vet helt hva som foregikk, hvem som gjorde hva. At hun lyver om mye tror jeg absolutt, men vet ikke hva , og er ikke sikker på at hun lyver om absloutt alt. Og er heller ikke helt sikker på at han snakket sant om absolutt alt. Så voldtok han henne med en flaske? Aner ikke. Og tror kanskje han ikke aner det heller. Så hva mener du er løsningen da? I enhver sak vil det jo bare være de involverte partene som vet med sikkerhet hva som skjedde, men man kan jo ikke kategorisk avvise alle påstander og anklager fordi man ikke vet. Da må man sannsynliggjøre gjennom beviser hva sannheten er. Og i denne saken er det 99% sannsynlig at Amber lyver. 4
Gjest Ambeh Skrevet 1. juni 2022 #5299 Skrevet 1. juni 2022 Det er så kjedelig å vente på dommen. Får litt trang til å skrive med store bokstaver at dommen er klar, bare for å få litt action og reaksjoner her mens vi venter. Skal ikke gjøre det da. 😄 Blir så spennende å finne ut av hva juryen kommer frem til. Håper noen av dem stiller opp i intervjuer i ettertid og forteller hva de tenkte og hva de konkret brukte tid på underveis (hvis de har lov til det.)
Gjest Raffalayla Skrevet 1. juni 2022 #5300 Skrevet 1. juni 2022 Imsdalen skrev (Akkurat nå): Så hva mener du er løsningen da? I enhver sak vil det jo bare være de involverte partene som vet med sikkerhet hva som skjedde, men man kan jo ikke kategorisk avvise alle påstander og anklager fordi man ikke vet. Da må man sannsynliggjøre gjennom beviser hva sannheten er. Og i denne saken er det 99% sannsynlig at Amber lyver. Hvem vet hva som egentlig foregikk bak lukkede dører mellom Bill Cosby og hun syvende jenten som anmeldte ham.. eller hun tredje.. eller hun tjueførste og så videre.
Fremhevede innlegg