Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hank Amarillo skrev (15 minutter siden):

Jeg ser levende for meg at versjonen som kommer via Jennifer Howell stemmer.

Det kan sikkert stemme. Hadde glemt hva hun sa, så måtte oppfriske hukommelsen litt.
Hennes versjon gikk vel ut på at Amber sto oppe, Whitney kom opp trappa og Johnny var bak Whitney i trappa. Deretter gikk plutselig Amber til angrep på Johnny og Whitney var livredd for å bli dyttet ned trappa i sammenstøtet. Dette stemmer halvveis overens med Whitneys vitneavhør i rettssaken, bortsett fra at hun da påsto at det var Johnny som angrep Amber og at Amber slo i selvforsvar.
Ambers egen forklaring stemmer jo ikke overens med noen av de andres versjoner i det hele tatt, så den har svært liten troverdighet etter å ha hørt de andres versjon...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ardwinna skrev (11 minutter siden):

Det kan sikkert stemme. Hadde glemt hva hun sa, så måtte oppfriske hukommelsen litt.
Hennes versjon gikk vel ut på at Amber sto oppe, Whitney kom opp trappa og Johnny var bak Whitney i trappa. Deretter gikk plutselig Amber til angrep på Johnny og Whitney var livredd for å bli dyttet ned trappa i sammenstøtet.

Tror ikke hun sier noe om hvem som kommer opp trappa els. Bare hva som skjedd oppe på trappa.

Under punkt 4: https://www.ifod.net/wp-content/uploads/2020/08/HOWELL-US.pdf

Når Whitney prøvde å gripe inn for å hindre at Heard slo og angrep Depp så holdt Heard på å hive henne ned trappa.

• Liker 2
Skrevet
Dævendøtte skrev (2 timer siden):

Jeg har vært i klørne til en narsissist. Det som kjennetegnet min, var at hun hadde noe på alle, hun truet meg og flere andre om at hvis vi ikke gjorde det eller det, skulle hun fortelle andre om diverse ting hun hadde på oss. Dette var informasjon som hun hadde samlet opp i mange år, det være seg lydopptak, meldinger, bilder osv. Alt fra uskyldige til ikke så uskyldige ting. 

Etter hun hadde forvridd alt, fremstod truslene hennes om alvorlige og i begynnelsen fryktet mange hva som skulle komme ut. Det hun ikke forstod, var at vi også hadde ting vi kunne bruke mot henne. Men det prellet av som vann på gåsa. 

Små ting, store ting, alt hun kunne bruke mot oss, ble brukt mot oss. Og for noen kan det være alvorlige ting som man ikke ønsker skal komme ut, og da holder man gjerne igjen i stedet for å gå til "krig" mot en narsissist. 

Det er fortsatt et par mennesker igjen som ikke har kommet seg ut av klørne til hun jeg snakker om og de er rett og slett blitt en skygge av seg selv. De har null kontakt med tidligere venner og hun herser som hun ønsker med disse menneskene. Vanskelig å forklare, man må nok først være i samme situasjon for å forstå helt. 

Så jeg gjetter på at søsteren til Amber sitter dypt i det, gudene vet hva slags trusler Amber har truet henne med for å få henne over på sin side. Søsteren virket svært ubekvem i rettsaken, jeg følte virkelig med henne. Hun er også et offer for mishandling, det er jeg sikker på.

Hilsen hobbypsykologen 🙈

Det høres ut som at du har vært i klørne til en psykopat. Narsissisten har jo psykopatiske trekk, så det er folk man helst vil unngå å ha noe med å gjøre. 

Jeg er også sikker på at AH har ''noe'' på flere, men det kan også være at søstera er grovt manipulert til å tro alt mulig på grunn av sin kjærlighet for storesøster Amber. 

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
Ardwinna skrev (55 minutter siden):

Ja jeg ser levende for meg en sterkt ruset Johnny Depp som farer opp trappen i full fart, deiser borti Whitney bakfra (kanskje nok til at hun vakler og holder på å falle i trappa), for å komme seg forbi henne og kjefte på Amber. Amber blir forbanna, litt fordi han deiser borti søstera hennes men mest fordi hun allerede er sint på ham, og hopper til og klabber til ham.

Vanskelig å se levende for seg at JD kommer deisende opp trappa og slår WH, samtidig som han og AH er midt i en stor krangel som WH kommer imellom for å dra JD fra AH. Samtidig som JD slår etter WH som holder på å ramle ned trappa. Men JD kommer jo opp trappa samtidig, så slår AH til JD og endelig får hun «landed one on him”. 
jeg kan ikke helt se det for meg 😅

Endret av Sacramone
Skrevet
Henikka skrev (2 timer siden):

Denne kom i posten idag:

20220601_133730.thumb.jpg.8d092173ed33fc38d0d995cc7e70219e.jpg

Ser på det som et tegn, ha ha 😂

Neida, men håper virkelig det skjer noe idag 🙏

Er det lov å spør hvor du har kjøpt den? :sjenert:

Skrevet
Sacramone skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å se levende for seg at JD kommer deisende opp trappa og slår WH, samtidig som han og AH er midt i en stor krangel som WH kommer imellom for å dra JD fra AH. Samtidig som JD slår etter WH som holder på å ramle ned trappa. Men JD kommer jo opp trappa samtidig, så slår AH til JD og endelig får hun «landed one in him”. 
jeg kan ikke helt se det for meg 😅

Nei det ble mye multitasking i så fall! :ler:

• Liker 2
Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Nei det ble mye multitasking i så fall! :ler:

😂😂 

Skrevet

Hvordan er dette en god kilde for så mange?

Screenshot_2022-06-01-16-17-58-29_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Berping skrev (1 time siden):

Og blåmærkene stemmer ikke overrens med alvorlig vold. Eller grov vold. Kan ha orsakers av hva som helst. Enklere ting.Troverdighet er extremt viktig i en slik sak som denne rettegangen. Der ambers troverdighet desværre brister. I tillegg så lyver hun på andre ting så….

Hun har ruset seg mye, så kan godt ha ramlet eller dunket borti noe. Alle har hatt blåmerker. 

• Liker 4
Skrevet
Elhaym skrev (Akkurat nå):

Jeg klødde på halebeinet i sted, så dommen kommer mandag kl 16 norsk tid. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Valyria83 skrev (22 minutter siden):

Er bare å se rettsaken det og bevisene som kom fra hver side. Så finner du fort ut hvorfor det er så mange som heller mot Depp sin side.

Jeg visste en del fra før hva som ville komme i rettsaken av påstander og bevis i med at jeg har fulgt saken i over 2 år. 

Synes mange av de som er i denne tråden har vært utrolig flinke til å sette seg godt inn i saken og se det fra forskjellige synspunkter. 

Jeg mener det har absolutt ingenting med at han er mer kjent enn henne. 

Hans side og bevis av saken er mer troverdig enn hennes. 

Håper han vinner 🙏

Men det som er så merkelig med alle JD fansene er jo at de nekter for alle andre bevis og indikasjoner.

Jeg har absolutt ingen ide om hva som skjedde mellom deres fire vegger, og later heller ikke som det, men jeg tror begge var ganske så forferdelige mot hverandre.

At så mange kan sitte her og late som JD var en engel og gjorde ingen fortred er helt merkelig. Det er vel absloutt ingen tvil om at han både har tendenser til misogyni, vold og raseri. Vi vet bare ikke sikkert om han brukte volden direkte mot henne.

Et par punkter;

• årevis med voldelige hendelser ref trashing av hotellrom helt tilbake på 90-tallet, tydelige problemer med raseri
  • lydopptaket der han innrømmer å ha nikket henne ned 
  • Lydopptaket der han prøver å få henne til å kutte ham 
  • utallige tekstmeldinger med mildt sagt skremmende meldinger fra JD, både til henne og andre
  • Tekst mellom AH og manageren/agenten til JH der de diskuterer en hendelse, og manageren som prøver å unnskylde JD og sier han er en liten 'lost boy* og angrer hva han gjorde
  • Den andre sminkøsen fra Corden-showet som har sagt at hun absolutt så tegn på blåmerker og sår i ansiktet hennes.
  • lydopptak fra minuttene før det berømte "I, Johnny Depp is a victim of DA" etc, det hun beskylder ham for vold og han aldri nekter for det i det hele tatt.
  • Han tapte faktisk rettsakene i UK angående det samme

Denne saken er nyansert, og det er skremmende å se noen som bare blindt tror på den ene personen, men det er jo ikke uvanlig med en attraktiv, rik, berømt idol som han. 

Men kan dere svare ærlig på om dere ville vært happy med at deres egen søster skulle datet ham, liksom? Er det absloutt ingen røde flagg ved ham?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Elhaym skrev (4 minutter siden):

Hvem, DUI GUY eller spåfolkene?

• Liker 1
Gjest Berping
Skrevet (endret)
Voyager skrev (24 minutter siden):

Men det som er så merkelig med alle JD fansene er jo at de nekter for alle andre bevis og indikasjoner.

Jeg har absolutt ingen ide om hva som skjedde mellom deres fire vegger, og later heller ikke som det, men jeg tror begge var ganske så forferdelige mot hverandre.

At så mange kan sitte her og late som JD var en engel og gjorde ingen fortred er helt merkelig. Det er vel absloutt ingen tvil om at han både har tendenser til misogyni, vold og raseri. Vi vet bare ikke sikkert om han brukte volden direkte mot henne.

Et par punkter;

• årevis med voldelige hendelser ref trashing av hotellrom helt tilbake på 90-tallet, tydelige problemer med raseri
  • utallige tekstmeldinger med mildt sagt skremmende meldinger fra JD, både til henne og andre
  • Tekst mellom AH og manageren/agenten til JH der de diskuterer en hendelse, og manageren som prøver å unnskylde JD og sier han er en liten 'lost boy* og angrer hva han gjorde
  • Den andre sminkøsen fra Corden-showet som har sagt at hun absolutt så tegn på blåmerker og sår i ansiktet hennes.
  • lydopptak fra minuttene før det berømte "I, Johnny Depp is a victim of DA" etc, det hun beskylder ham for vold og han aldri nekter for det i det hele tatt.

Denne saken er nyansert, og det er skremmende å se noen som bare blindt tror på den ene personen, men det er jo ikke uvanlig med en attraktiv, rik, berømt idol som han. 

Men kan dere svare ærlig på om dere ville vært happy med at deres egen søster skulle datet ham, liksom? Er det absloutt ingen røde flagg ved ham?

Betyr ikke at man er en domestic abuser for det. Ingen er perfekt. Har han slått amber nei. 
or raseri uten å skade noen kan også være adhd. 
verbal og fysisk vold er to forsjellige ting 

Igjen ta også å se på alle vitnen, hele rettssaken, så kommer det frem at amber er lite troverdig. Og i tilleg at det er hun som har vart fysisk voldlig. Det er vitnen mot vitnen, psykologer mot psykologer, amber mot johnny. Der amber viser flest redd flags for å være voldlig, men også tegn på å lyve. Hun viser tegn på at hun er entitled til abuse- at hun har rett til å utøve fysisk vold. Vi får se Hva jurryn kommer frem til, alt i alt handler det om ærekrenkelse. Vilket er tydligt har skjedd! 

Endret av Berping
Skrevet
6 minutter siden, Voyager said:

Et par punkter;

Så og si alle her i tråden som støtter JD har også sagt flere ganger at han har store rusproblemer, at han raserer møblementet (og ikke folk), har store personlige issues og må ha vært vanskelig å leve med. Jeg synes det er rart at du ikke har fått det med deg.

Bare det at han er rusmisbruker alene gjør at jeg aldri ville vært sammen med ham, og ikke ville ønsket at min (hypotetiske) datter ble sammen med ham. Men det gjør ham fortsatt ikke til en konebanker.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Berping skrev (2 minutter siden):

Betyr ikke at man er en domestic abuser for det

Helt enig, det betyr det absolutt ikke, men det betyr at ingen av oss vet helt sikkert. Jeg er enig i at han virker mer troverdig enn hun, men jeg føler likevel ikle jeg kan gå ut med samme sikkerhet som andre på at han er totalt uskyldig i dette. 

• Hjerte 1
Skrevet
8 minutter siden, Voyager said:

Et par punkter;

Kan du si! 

Her er en link som går gjennom de over 80 gangene Depp løy eller endret forklaring i denne rettssaken også. https://thegeekbuzz.com/news/83-times-johnny-depp-lied-under-cross-examination-so-far/

For meg virker de som to forferdelige mennesker. Jeg synes for øvrig det er pinlig med kvinner som sitter med stjerner i øynene over menn som snakker og oppfører seg som han pga hvordan denne saken har blitt hauset opp. 

• Liker 5
Skrevet
Voyager skrev (10 minutter siden):

Herrefred.

Fint om man ikke klager på at tråden er et ekkoammer når de som skal inn og være en motstemme bruser inn bredbent med usaklighet som ansats.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Voyager skrev (9 minutter siden):

Hvem er det som sitter her og tror JD er en engel? Synes de fleste her inne er ganske så reflekterte og åpne for at han kan ha gjort mye rart, men ikke grov seksuell vold. Er det ikke det saken står og faller på nå?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Licorne skrev (1 minutt siden):

Kan du si! 

Her er en link som går gjennom de over 80 gangene Depp løy eller endret forklaring i denne rettssaken også. https://thegeekbuzz.com/news/83-times-johnny-depp-lied-under-cross-examination-so-far/

For meg virker de som to forferdelige mennesker. Jeg synes for øvrig det er pinlig med kvinner som sitter med stjerner i øynene over menn som snakker og oppfører seg som han pga hvordan denne saken har blitt hauset opp. 

Jeg er enig . Ja Johnny er drit pen og jeg skal innrømme at jeg har fantasert om han . Men å bli så blind at du forsvarer han samme hva det er flaut.. Ps. Nei jeg er ikke team Amber heller …AH har oppført seg minst like ille som Johnny 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Raffalayla
Skrevet

Spørsmål: Tror du på Amber Heard når hun sitter der å forteller om hvordan det var å bli voldtatt med en spritflaske???

Svar: Saken er nyansert, Johnny er ingen engel han heller bla bla bla

Spørsmål: Ja eller nei?

Svar: Saken er nyansert, Johnny har løyet om ditt og datt og bla bla bla

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...