Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Henikka skrev (Akkurat nå):

Denne kom i posten idag:

20220601_133730.thumb.jpg.8d092173ed33fc38d0d995cc7e70219e.jpg

Ser på det som et tegn, ha ha 😂

Neida, men håper virkelig det skjer noe idag 🙏

hahaha kult

Det ER ventingen som er verst, så jeg tror vi er mange som håper på dom i dag. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er ganske ufint av diverse bedrifter og nettinnholdsprodusenter å sko seg på at to mennesker som begge hevder seg utsatt for partnervold og kjemper en av sine livs største kamper for åpne kamera? Det er klikkbate og det som verre er i mengder og fleng på Instagram og YouTube shorts. Én ting er mennesker som tilfører kontekst eller erfaringskunnskap til saken som Emily D. Baker, Law and Lumber eller Dr. Grande, men alle disse som lager merkelige edits fra retten eller rekke på rekke med rim til 'my dog got stung by a bee' - det er så ufint!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ganske interessant podcast som unngår å hoppe på noen av hat-togene. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, charactouy said:

Er det bare jeg som synes det er ganske ufint av diverse bedrifter og nettinnholdsprodusenter å sko seg på at to mennesker som begge hevder seg utsatt for partnervold og kjemper en av sine livs største kamper for åpne kamera? Det er klikkbate og det som verre er i mengder og fleng på Instagram og YouTube shorts. Én ting er mennesker som tilfører kontekst eller erfaringskunnskap til saken som Emily D. Baker, Law and Lumber eller Dr. Grande, men alle disse som lager merkelige edits fra retten eller rekke på rekke med rim til 'my dog got stung by a bee' - det er så ufint!

Enig igjen :) Dette hjelper ingen sin side. Depp blir ikke tatt mer seriøst av slike ting heller, så hvis man mener oppriktig at dette handler om menns rettigheter og fokus på partnervold så burde man holde seg for god til å latterliggjøre og bidra økonomisk til slike ting. 

• Liker 2
Skrevet
Henikka skrev (12 minutter siden):

Denne kom i posten idag:

20220601_133730.thumb.jpg.8d092173ed33fc38d0d995cc7e70219e.jpg

Ser på det som et tegn, ha ha 😂

Neida, men håper virkelig det skjer noe idag 🙏

Så kul t-skjorte 😎 👍

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Licorne skrev (2 minutter siden):

Enig igjen :) Dette hjelper ingen sin side. Depp blir ikke tatt mer seriøst av slike ting heller, så hvis man mener oppriktig at dette handler om menns rettigheter og fokus på partnervold så burde man holde seg for god til å latterliggjøre og bidra økonomisk til slike ting. 

Misforstå meg rett, jeg kunne godt tenke meg en T-skjorte med Depp og et godt sitat han har kommet med i løpet av saken når dommen har falt, men jeg ønsker ikke å kjøpe Depps ansikt av andre enn Depp - og i alle fall ikke midt under en slik sak.

Skrevet
Polly Ester skrev (30 minutter siden):

Det er bare spekulasjoner, for man aner ikke. Ingen vet. Men. Det er sagt/skrevet noe om at det er "National Narcissistic abuse awareness day" i dag og derfor kan det hende juryen bevisst har ventet med å komme med dom til i dag. 

I alle dager. Dette er en oppkonstruert dag som sannsynligvis bare twitternet bryr seg om. Hvis juryen tenker sånn er løpet kjørt for alle.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Drizzt skrev (13 minutter siden):

Ja, begge kan anke.

Selvfølgelig har søsteren hennes vitnet i hennes favør. Jeg ville ikke lagt så mye vekt på hva søsteren sier fordi hun er svært partisk.

Jeg har vært i klørne til en narsissist. Det som kjennetegnet min, var at hun hadde noe på alle, hun truet meg og flere andre om at hvis vi ikke gjorde det eller det, skulle hun fortelle andre om diverse ting hun hadde på oss. Dette var informasjon som hun hadde samlet opp i mange år, det være seg lydopptak, meldinger, bilder osv. Alt fra uskyldige til ikke så uskyldige ting. 

Etter hun hadde forvridd alt, fremstod truslene hennes om alvorlige og i begynnelsen fryktet mange hva som skulle komme ut. Det hun ikke forstod, var at vi også hadde ting vi kunne bruke mot henne. Men det prellet av som vann på gåsa. 

Små ting, store ting, alt hun kunne bruke mot oss, ble brukt mot oss. Og for noen kan det være alvorlige ting som man ikke ønsker skal komme ut, og da holder man gjerne igjen i stedet for å gå til "krig" mot en narsissist. 

Det er fortsatt et par mennesker igjen som ikke har kommet seg ut av klørne til hun jeg snakker om og de er rett og slett blitt en skygge av seg selv. De har null kontakt med tidligere venner og hun herser som hun ønsker med disse menneskene. Vanskelig å forklare, man må nok først være i samme situasjon for å forstå helt. 

Så jeg gjetter på at søsteren til Amber sitter dypt i det, gudene vet hva slags trusler Amber har truet henne med for å få henne over på sin side. Søsteren virket svært ubekvem i rettsaken, jeg følte virkelig med henne. Hun er også et offer for mishandling, det er jeg sikker på.

Hilsen hobbypsykologen 🙈

Skrevet
Valyria83 skrev (5 minutter siden):

Så kul t-skjorte 😎 👍

Takk 🙏

For meg er dette et "statement"-plagg. Jeg har tatt et bevisst valg. Jeg har satt meg ordentlig inn i saken. Jeg støtter Depp. Jeg ser frem til å kanskje måtte forsvare hvorfor jeg bruker t-skjorten ute offentlig. Gleder meg!

💙

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser en norsk journalist linker til denne tråden. Mange her kan saken bedre enn meg, men mye av det som hevdes her er da vitterlig feil? Irriterer meg at norske journalister bruker andrehåndskilder i stedet for å se på saken selv. Mange som er så overflatiske.

• Liker 3
Gjest Berping
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (4 minutter siden):

Ser en norsk journalist linker til denne tråden. Mange her kan saken bedre enn meg, men mye av det som hevdes her er da vitterlig feil? Irriterer meg at norske journalister bruker andrehåndskilder i stedet for å se på saken selv. Mange som er så overflatiske.

Enig! Og extremt rart at dem ikke Skjønner alvoret i det! 

Jeg mener at det er helt fair at Johnny saksøkte amber så at hele storyn kommer frem. Og ikke kun ambers ord og krenkelse i media. Uansett vem som vinner så har begge fått sitt ord i saken. Og Johnny er ikke en konebanker og amber er ikke metoo. Da har vi får det avklart hvartfall. 

Endret av Berping
Skrevet
FruR skrev (6 timer siden):

Hva tenker dere om at sminkøren vitnet på å ha sminket bort dette .

Tenker det er pussig at en annen som var tilstede sier at hun så henne uten sminke og mener bestemt at der var ikke blåmerker på henne

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest Berping
Skrevet (endret)
Hank Amarillo skrev (17 minutter siden):

Tenker det er pussig at en annen som var tilstede sier at hun så henne uten sminke og mener bestemt at der var ikke blåmerker på henne

Og blåmærkene stemmer ikke overrens med alvorlig vold. Eller grov vold. Kan ha orsakers av hva som helst. Enklere ting.Troverdighet er extremt viktig i en slik sak som denne rettegangen. Der ambers troverdighet desværre brister. I tillegg så lyver hun på andre ting så….

Endret av Berping
Skrevet

Skjønner ikke behovet for at en alltid skal være skyldig og en skal være offer. Dette er veldig tydelig i denne saken. 

Her har vi med å gjøre to mennesker som har misbrukt eller misbruker stoff. Disse misbrukte sammen, og er nok begge både skyldige og offer.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, hvalstad45 said:

Virker som 2 stk kjipe mennesker, det må jeg si. 

• Liker 1
Gjest Berping
Skrevet (endret)
Irja skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke behovet for at en alltid skal være skyldig og en skal være offer. Dette er veldig tydelig i denne saken. 

Her har vi med å gjøre to mennesker som har misbrukt eller misbruker stoff. Disse misbrukte sammen, og er nok begge både skyldige og offer.

Ja derfør skulle ikke amber gått ut i media som hun gjorde. Johnny er ikke en rik man og en typisk ”metoo” man, han er ikke heller en konemisshandler og voldteksmann. Og amber er ikke perfekt og uskyldig! Slik som det fremstår i media. 
 Ærekrenkelse er alvorlig! 

Endret av Berping
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (54 minutter siden):

Hvilken journalist da?

Endret av Ambeh
Skrevet
Berping skrev (6 minutter siden):

Ja derfør skulle ikke amber gått ut i media som hun gjorde. Johnny er ikke en rik man og en typisk ”metoo” man, han er ikke heller en konemisshandler og voldteksmann. Og amber er ikke perfekt og uskyldig! Slik som det fremstår i media. 
 Ærekrenkelse er alvorlig! 

EH… JOHNNY ER IKKE RIK ? Hvilken planet lever du på? Han  får 20 millioner DOLLAR pr film og er god for $150 millioner dollar . https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/actors/johnny-depp-net-worth/ !

HVOR VIDT HAN ER KONEMISHANDER OG VOLDTEKTSMANN ER DET JURYEN TAR STILLING TIL NÅ. DET ER IKKE OPP TIL OSS Å AVGJØRE.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Berping
Skrevet (endret)
FruR skrev (21 minutter siden):

EH… JOHNNY ER IKKE RIK ? Hvilken planet lever du på? Han  får 20 millioner DOLLAR pr film og er god for $150 millioner dollar . https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/actors/johnny-depp-net-worth/ !

HVOR VIDT HAN ER KONEMISHANDER OG VOLDTEKTSMANN ER DET JURYEN TAR STILLING TIL NÅ. DET ER IKKE OPP TIL OSS Å AVGJØRE.

Du skjønnte ikke Hva jeg mente …. 
ambers uttalande: face the wrat of not beeing heard due to powerful Rich men. 

hun er ikke et offer for metoo og Johnny er ikke e slik man. 

klart jeg vet at han er rik. Men han er da faen ikke en rik man som utnytter damer og misshandler kvinner i en metoo setting. Hun er ikke et offre for powerful rich men og ikke heller en metoo person! 

hun har utnyttet metoo bevegelsen. Og hele rettegangen Beviser at Johnny og amber ikke er en metoo sak!

Endret av Berping
Skrevet
FruR skrev (8 minutter siden):

Caps lock er unødvendig. Og det er faktisk ikke det juryen skal ta stilling til.

Det avgjøres heller ingen ting, men man er i sin fulle rett til å ta stilling til sin mening basert på de bevisene vi har fått presentert.

• Liker 8
  • Hjerte 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...