Hunter7 Skrevet 1. juni 2022 #5181 Skrevet 1. juni 2022 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9Kapml/en-katastrofe-for-partnervoldsofre?fbclid=IwAR0EOW_ot6DTyN_1w2VGa6_m75jZQsTsaNXV_SnqcHr2TnP6q_iamPJaAKM I denne artikkelen er det veldig mye jeg er uenig i, bl.a. grunnpremisset artikkelskribent anvender. Samtidig må jeg si meg enig i at den regelrette shitstormen som nå utfolder seg med fornedrende og trakasserende omtale av Heard ikke hører hjemme noe sted. I hvert fall ikke i et samfunn som ønsker å være sivilisert og opplyst. Når det er sagt, så kan man jo saktens spørre seg hvor artikkelforfatter var da Johnny Depp ble utsatt for den samme trakasseringen for noen år tilbake. 14 2 1
Hunter7 Skrevet 1. juni 2022 #5182 Skrevet 1. juni 2022 3 minutter siden, Drizzt said: Det blir for lett å skylde på advokatene. Ingen advokat kan fikse røret hun har skapt. Jeg er tilbøyelig til å tro at hvis Heard taper saken og anker, så vil den advokaten som da tar hennes sak virkelig være en av de som kommer ut av det beryktede "woodwork". 6 1
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5183 Skrevet 1. juni 2022 Drizzt skrev (8 minutter siden): Det blir for lett å skylde på advokatene. Ingen advokat kan fikse røret hun har skapt. Objektivt sett, ja. Med Heards øyne? Hun som skyldte på sine tidligere advokater for at People Magazine hadde fått et bilde av blåveisen hennes og på disse advokatene for at hun ikke hadde flere bilder å vise? Tja. 3
Polly Ester Skrevet 1. juni 2022 #5184 Skrevet 1. juni 2022 Drizzt skrev (14 minutter siden): Det blir for lett å skylde på advokatene. Ingen advokat kan fikse røret hun har skapt. Hun ser jo ikke at hun har gjort noe feil, hun mener jo at hun har rett. Hun har også de som tror på henne, så kan hende hun får et advokatteam til å krype fram for sine "15 minutes". Hvis hun har råd. Kanskje hun til og med får et advokatteam som tar saken for "en slikk og ingenting" bare for å få publisitet. 4
Jadaomatte Skrevet 1. juni 2022 #5185 Skrevet 1. juni 2022 Hunter7 skrev (17 minutter siden): Jeg er tilbøyelig til å tro at hvis Heard taper saken og anker, så vil den advokaten som da tar hennes sak virkelig være en av de som kommer ut av det beryktede "woodwork". Kan hun anke? Sånne som henne gir seg aldri. 1
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2022 #5186 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Vedr ekkokammer, indignasjon mm. så lurer jeg på om folk har hoppet bukk over brukernavnet til ts. Den massive støtten til JD burde ikke komme som noe sjokk med det utgangspunktet. Nå er det likevel slik at flesteparten har gitt støtte til JD ut i fra hva som har fremkommet underveis i rettssaken. Men allikevel.. det var altså ikke Amber_Is_Innocent som startet tråden. Forøvrig en tråd man står fritt til å starte... Endret 1. juni 2022 av ~ Ada ~ 2 1 6
Licorne Skrevet 1. juni 2022 #5187 Skrevet 1. juni 2022 13 minutter siden, ~ Ada ~ said: Vedr ekkokammer, indignasjon mm. så lurer jeg på om folk har hoppet bukk over brukernavnet til ts. Den massive støtten til JD burde ikke komme som noe sjokk med det utgangspunktet. Nå er det likevel slik at flesteparten har gitt støtte til JD ut i fra hva som har fremkommet underveis i rettssaken. Men allikevel.. det var altså ikke Amber_Is_Innocent som startet tråden. Forøvrig en tråd man står fritt til å starte... Støtt hvem dere vil dere, men dette er et diskusjonsforum. Det blir ingen diskusjon her annet enn påstander om at alle som stiller kritiske spørsmål eller ønsker å diskutere saken mer generelt blir satt i båsen «Du er som Amber Heard». Jeg har ikke akkurat sett mange her inne som har sagt at Heard er «innocent», ærlig talt. Men jeg har sett jævlig mange som påstår Depp er uskylden selv. Vi har alle rett til å være her inne, så hvis det byr dere så i mot at andre ikke har akkurat samme meninger som dere så burde dere heller kanskje starte en facebook-gruppe ala «Vi som hater Amber Heard»? 2 1 1
Gjest Ambeh Skrevet 1. juni 2022 #5188 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (4 minutter siden): Støtt hvem dere vil dere, men dette er et diskusjonsforum. Det blir ingen diskusjon her annet enn påstander om at alle som stiller kritiske spørsmål eller ønsker å diskutere saken mer generelt blir satt i båsen «Du er som Amber Heard». Jeg har ikke akkurat sett mange her inne som har sagt at Heard er «innocent», ærlig talt. Men jeg har sett jævlig mange som påstår Depp er uskylden selv. Vi har alle rett til å være her inne, så hvis det byr dere så i mot at andre ikke har akkurat samme meninger som dere så burde dere heller kanskje starte en facebook-gruppe ala «Vi som hater Amber Heard»? Å støtte JD er IKKE det samme som å hate AH.
FruR Skrevet 1. juni 2022 #5189 Skrevet 1. juni 2022 ~ Ada ~ skrev (28 minutter siden): Vedr ekkokammer, indignasjon mm. så lurer jeg på om folk har hoppet bukk over brukernavnet til ts. Den massive støtten til JD burde ikke komme som noe sjokk med det utgangspunktet. Nå er det likevel slik at flesteparten har gitt støtte til JD ut i fra hva som har fremkommet underveis i rettssaken. Men allikevel.. det var altså ikke Amber_Is_Innocent som startet tråden. Forøvrig en tråd man står fritt til å starte... Så hvis tS har en mening så bør alle støtte den og ts bør aldri bli motsagt? 1
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2022 #5190 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (7 minutter siden): Støtt hvem dere vil dere, men dette er et diskusjonsforum. Det blir ingen diskusjon her annet enn påstander om at alle som stiller kritiske spørsmål eller ønsker å diskutere saken mer generelt blir satt i båsen «Du er som Amber Heard». Jeg har ikke akkurat sett mange her inne som har sagt at Heard er «innocent», ærlig talt. Men jeg har sett jævlig mange som påstår Depp er uskylden selv. Vi har alle rett til å være her inne, så hvis det byr dere så i mot at andre ikke har akkurat samme meninger som dere så burde dere heller kanskje starte en facebook-gruppe ala «Vi som hater Amber Heard»? Du er velkommen til å være her inne😊 5
Licorne Skrevet 1. juni 2022 #5191 Skrevet 1. juni 2022 1 minutt siden, Ambeh said: Å støtte JD er IKKE det samme som å hate AH. Okey, si det til dette forumet 😅. Men fra spøk til alvor, kall den fiktive facebookgruppen hva dere vil. Poenget var at dette er et diskusjonsforum og hvis man ønsker et ekkokammer så burde man kanskje ta det et annet sted. 1
Emmelise Skrevet 1. juni 2022 #5192 Skrevet 1. juni 2022 Det minner meg om. Disse personlighetsforstyrrelsene Dr. Curry kom fram til at Amber Heard har. Kan dette behandles på et vis? Jeg innbiller meg ikke at hun kan kureres og bli verdens mest mentalt friske menneske, men går det ann å behandle noe av det slik at hun klarer å ha forhold med andre mennesker uten å mishandle de i sin frykt for mangel på kontroll og separasjonsangst? 1 3
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2022 #5193 Skrevet 1. juni 2022 FruR skrev (Akkurat nå): Så hvis tS har en mening så bør alle støtte den og ts bør aldri bli motsagt? Jeg skrev ikke det 1
Gjest Ambeh Skrevet 1. juni 2022 #5194 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (Akkurat nå): Okey, si det til dette forumet 😅. Men fra spøk til alvor, kall den fiktive facebookgruppen hva dere vil. Poenget var at dette er et diskusjonsforum og hvis man ønsker et ekkokammer så burde man kanskje ta det et annet sted. Jeg er en del av dette forum og en som skriver i denne tråden. Jeg støtter JD, men hater ikke AH. Det er jeg ikke alene om. Synes det er viktig å få fram. For min del kan hvem som helst uansett mening delta i denne tråden.
Licorne Skrevet 1. juni 2022 #5195 Skrevet 1. juni 2022 1 minutt siden, Ambeh said: Jeg er en del av dette forum og en som skriver i denne tråden. Jeg støtter JD, men hater ikke AH. Det er jeg ikke alene om. Synes det er viktig å få fram. For min del kan hvem som helst uansett mening delta i denne tråden. Så bra! Bare synd å da se at andre brukere mener det motsatte og får 20 + likes på kommentarer som ber andre brukere om å stikke fordi de har sagt noe annet enn det som oppleves som «godkjent». Ønsker man ikke et ekkokammer burde man si ifra når man ser slike ting. 1 1
Sigrid1 Skrevet 1. juni 2022 #5196 Skrevet 1. juni 2022 https://www.vg.no/rampelys/i/Xqkzoo/heards-soester-aldri-sett-noen-falle-saa-sinnssykt-for-noen Søsteren har vitnet om at JD har slått AH. Så hun også har vitner. 2
Aliquis Skrevet 1. juni 2022 #5197 Skrevet 1. juni 2022 1 hour ago, Lill said: Meget intressant at du skal belære om trådens nivå, også komme med innlegg som dette.. Synes egentlig det var på sin plass når folk klarer å lire av seg at de kan se på folk når de lyver, stikk i strid med all forskning på området. At tråden holder et lavt nivå og er dominert av følelser burde være åpenbart for de fleste. 2 1 1
Gjest Mango1234 Skrevet 1. juni 2022 #5198 Skrevet 1. juni 2022 Kommer det mest sansynelig dom i dag? Noen som vet hvor lang tid ca som er normalt for en jury å bruke i denne type sivile saker?
charactouy Skrevet 1. juni 2022 #5199 Skrevet 1. juni 2022 Licorne skrev (17 minutter siden): Støtt hvem dere vil dere, men dette er et diskusjonsforum. Det blir ingen diskusjon her annet enn påstander om at alle som stiller kritiske spørsmål eller ønsker å diskutere saken mer generelt blir satt i båsen «Du er som Amber Heard». Jeg har ikke akkurat sett mange her inne som har sagt at Heard er «innocent», ærlig talt. Men jeg har sett jævlig mange som påstår Depp er uskylden selv. Vi har alle rett til å være her inne, så hvis det byr dere så i mot at andre ikke har akkurat samme meninger som dere så burde dere heller kanskje starte en facebook-gruppe ala «Vi som hater Amber Heard»? For det første, er det under fem deltagere i tråden som har dratt båsen 'du er som Heard'. For det andre, er 80% av deltagerne klare på at Depp kan være vanskelig å leve med all den tid han har sine issues, 18% åpne for at Depp kan ha brukt vold, 1,5% sikre på at han aldri har slått Heard, og 0,5% overbevist om at Heard må være uskylden selv all den tid hun er kvinne. Slik du uttaler deg, høres alle deltagerne her ut som hjernevaskede fjols som har tatt ett blikk på et bilde av Depp der han er virkelig stylet opp og tiltrekkende og bestemt seg for at en så sexy mann umulig kan være voldelig - og det er en fullstendig feilaktig fremstilling. 10 8
Gjest Berping Skrevet 1. juni 2022 #5200 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Det har Sikkert vært sån at amber har vært såpass voldelig både verbalt og fysisk at Johnny har måttet forsvare seg. Hun tenker også mest sansynligt sort på vitt og klarer ikke se at hun selv er problemet i kaose. Vrir på historien. At hun går ut i media og påstår ting som ikke matcher bevisene og i tillegg sortmaler et menneske uten å selv oppgi hvor jævelig hun selv var, eller at hun sliter psykisk. Det for meg sier alt om saken! Endret 1. juni 2022 av Berping
Fremhevede innlegg