Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Gjest Hoppetau
Skrevet (endret)

For alle som snakker om at voldsoffre ikke blir trodd. Det er godt poeng det flere her påpeker - Amber ble trodd. Hun ble trodd, og Depp ble kansellerert. Vi her inne som støtter ham trodde også opprinnelig på henne. Han hadde nok et pr-team den gangen også, men ble kansellert likevel. 

Men så begynte rettssaken, og langt andre beviser kommer frem. Og det er da verden begynner å stille spørsmål. Når bevisene, de faktiske bevisene kommer frem. 

Jeg føler denne siden har blitt helt glemt i debatten. For det er ikke snakk om hjernedøde fans som kaster en kvinne under bussen. Det hele handler om bevis. Før denne rettssaken trodde jeg også på henne, siden bevisene fra The Sun saken ikke har vært løftet frem i alle fall i norske medier. Hans vitnemål gjorde at jeg begynte å tvile men når alle bevisene til syvende og sist ble lagt frem er det for mye som ikke henger på greip. 

Det hele handler om bevisene, noe som dessverre overses i mange av de norske mediene. De har glemt at hun faktisk ble trodd før bevisene ble lagt frem 

Endret av Hoppetau
Videoannonse
Annonse
Skrevet
charactouy skrev (32 minutter siden):

antatt brukket nese dagen før hun var på TV uten synlige merker, som ikke inneholdt flere knyttneveslag i ansiktet med store ringer uten å dokumentere skader, hadde jeg vært tilbøyelig til å tro henne. Men dessverre for henne, henger ikke historien hennes sammen med de beviselige fakta. Og da er hun ikke troverdig.

Hva tenker dere om at sminkøren vitnet på å ha sminket bort dette .

• Liker 1
Skrevet
FruR skrev (1 minutt siden):

Hva tenker dere om at sminkøren vitnet på å ha sminket bort dette .

Jeg har flere alternativer:

- Sminkøren løy, av ukjent årsak.

- Heard hadde noen små blåmerker som ikke sammenfaller med en antatt brukket nese og av ukjent opphav - selvpåført, botox eller et slag fra Depp (som fortsatt ikke samsvarer med Heards historie) er alternativer til blåmerkets opphav.

- Sminkøren er kraftig underkjent og underbetalt som greide å skjule hevelsen en antatt brukket nese gir kun ved hjelp av sminke.

• Liker 11
Skrevet

Er ikke overrasket. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
charactouy skrev (4 minutter siden):

Jeg har flere alternativer:

- Sminkøren løy, av ukjent årsak.

- Heard hadde noen små blåmerker som ikke sammenfaller med en antatt brukket nese og av ukjent opphav - selvpåført, botox eller et slag fra Depp (som fortsatt ikke samsvarer med Heards historie) er alternativer til blåmerkets opphav.

- Sminkøren er kraftig underkjent og underbetalt som greide å skjule hevelsen en antatt brukket nese gir kun ved hjelp av sminke.

Denne sminkøren er heller ikke venn med Heard lengre. 

• Liker 5
Skrevet
Valyria83 skrev (8 minutter siden):

Denne sminkøren er heller ikke venn med Heard lengre. 

Det trenger ikke bety noe - om noe kan det øke troverdigheten at hun vitner til tross for å ikke lengre omgås Heard.

• Liker 4
Skrevet
charactouy skrev (5 minutter siden):

Det trenger ikke bety noe - om noe kan det øke troverdigheten at hun vitner til tross for å ikke lengre omgås Heard.

Hun vitnet og i Avis saken. Hun må vel holde på samme historie for å unngå mened. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Lill3My skrev (1 time siden):

https://youtu.be/pjugYfGIXys

Spørsmålet juryen stilte i går, betyr -i følge denne advokaten. - at det går Depps vei

Mitt inntrykk var også dette, etter at Depp ble kalt inn i går på kort varsel.

Amber fikk jo beskjed av Jury på fredag at hun måtte være til stede.

Depp skulle egentlig ikke være til stede, så når han ble kalt inn i går, for å utrede hva søksmålet gikk på, så er min tolkning at jury trengte denne informasjonen for å avgjøre hvordan straff som skal gis Amber.

Så absolutt mitt inntrykk og at rettferdigheten seirer i denne saken.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Tabris skrev (19 timer siden):

Johnny Depp og Amber Heard spiller sammen i den filmen, var vel der de møttes.

Ang. JD-filmer så er The Ninth Gate en av mine favoritter. En hidden gem. 

Den liker jeg også veldig godt. 

Synes også Cry baby filmen er sjarmerende. 😁

tenor.gif

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (9 minutter siden):

Mitt inntrykk var også dette, etter at Depp ble kalt inn i går på kort varsel.

Amber fikk jo beskjed av Jury på fredag at hun måtte være til stede.

Depp skulle egentlig ikke være til stede, så når han ble kalt inn i går, for å utrede hva søksmålet gikk på, så er min tolkning at jury trengte denne informasjonen for å avgjøre hvordan straff som skal gis Amber.

Så absolutt mitt inntrykk og at rettferdigheten seirer i denne saken.

Har hun fått beskjed om det? Det har jeg ikke fått med meg 🤔

• Liker 2
Skrevet
charactouy skrev (5 minutter siden):

Har hun fått beskjed om det? Det har jeg ikke fått med meg 🤔

Det har ikke jeg heller. Det har vært sagt at verken Amber eller Johnny kom til å være der når juryen kommer med dommen.

Advokatene har fått beskjed om å være der, ikke lengre unna enn 10 minutter, men det er bare advokatene. AH og JD trenger ikke være der. 

• Liker 5
Skrevet
Ambeh skrev (18 timer siden):

Hypotetisk spørsmål incoming:

Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det  (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne.

For ordens skyld: Videoen eksisterer ikke, jeg bare lurer på hvordan dere hadde reagert dersom en sånn video faktisk eksisterte og ble lekket.

For meg hadde det endret ting ja. 

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

Blir litt matt... 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9Kapml/en-katastrofe-for-partnervoldsofre?fbclid=IwAR0EOW_ot6DTyN_1w2VGa6_m75jZQsTsaNXV_SnqcHr2TnP6q_iamPJaAKM

Har hun i det hele tatt fulgt rettsaken, eller bare lest overskriftene? 

Veldig lyst til å gi tilsvar, men jeg vet jo hvordan kommentarfeltet blir. Orker bare ikke. 

Edit.. Det er jo Amber som har ødelagt både for seg selv og andre kvinner som virkelig blir utsatt for partnervold. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet
Dævendøtte skrev (Akkurat nå):

Blir litt matt... 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9Kapml/en-katastrofe-for-partnervoldsofre?fbclid=IwAR0EOW_ot6DTyN_1w2VGa6_m75jZQsTsaNXV_SnqcHr2TnP6q_iamPJaAKM

Har hun i det hele tatt fulgt rettsaken, eller bare lest overskriftene? 

Veldig lyst til å gi tilsvar, men jeg vet jo hvordan kommentarfeltet blir. Orker bare ikke. 

Hvis du scroller ned til kommentarfeltet så ser du at det er mange som svarer henne på dette og er uenig med henne. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Polly Ester skrev (3 minutter siden):

Hvis du scroller ned til kommentarfeltet så ser du at det er mange som svarer henne på dette og er uenig med henne. 

Det dukket opp på facebooken min..  

Takk og lov! Er ofte litt mer fornuftige svar på selve artikkelen enn på Facebook ;)  Der er det mye ræl, det kan man trygt si. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Polly Ester skrev (5 minutter siden):

Bladde litt for kort første gangen og nå er det nesten en nytelse å lese kommentarene 😍

Selv om saken er alvorlig nok, så er det tydelig at artikkelforfatteren har bommet grovt her. Og da er det lov med et 😍 :) 

Skrevet
Dævendøtte skrev (Akkurat nå):

Det dukket opp på facebooken min..  

Takk og lov! Er ofte litt mer fornuftige svar på selve artikkelen enn på Facebook ;)  Der er det mye ræl, det kan man trygt si. 

Jeg ble faktisk litt glad for kommentarene der. Og litt overrasket, fordi jeg også har såvidt sett rælet i kommentarfeltet på Facebook. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, tenker faktisk sjekke ut flere filmer hvor hun spiller, fordi sekten til JD har gjort meg interessert i dette mennesket jeg ikke hadde hørt om før

• Liker 1
Skrevet

Dropper å se den på kino iallfall. Vet ikke om det er boikott, men det er iallfall ikke en film jeg prioriterer å får barnevakt for å se.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...