Gjest Raffalayla Skrevet 31. mai 2022 #4981 Skrevet 31. mai 2022 Polly Ester skrev (18 minutter siden): Snart er det over og så har vi svaret. Den har påvirket meg også mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Jeg fulgte ikke med fra begynnelsen, men da jeg først begynte å se så ble jeg helt hekta. Vet ikke hvor han har informasjonen sin fra og jeg vet ikke om den er troverdig, men jeg håper han har rett. Er jo også en del som spekulerer i om måten juryinstruksene er formulert på kommer til å føre til at Depp taper.
Hormontrollet Skrevet 31. mai 2022 #4982 Skrevet 31. mai 2022 Takk for svar begge to 😊 Har egentlig alt mulig annet jeg skulle gjort, men kretser rundt TV-en hele tiden. Så hadde vært veeeldig kjekt å ha ett maks tidspunkt å forholde seg til 😂 1
Polly Ester Skrevet 31. mai 2022 #4983 Skrevet 31. mai 2022 Raffalayla skrev (1 minutt siden): Er jo også en del som spekulerer i om måten juryinstruksene er formulert på kommer til å føre til at Depp taper. Ja, det er masse spekulasjoner på begge sider av denne saken.
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4984 Skrevet 31. mai 2022 Drizzt skrev (2 minutter siden): Høyst reelt. Rart at videoen ikke lekket mens rettssaken pågikk og ikke ble brukt av AH sine advokater som bevis ... Hvor har du hørt det? @Ambeh stilte i alle fall et hypotetisk spørsmål. 1 1
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4985 Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Hvor har du hørt det? @Ambeh stilte i alle fall et hypotetisk spørsmål. Ja, helt riktig, det var et hypotetisk spørsmål. Videoen jeg snakket om eksisterer ikke.
Drizzt Skrevet 31. mai 2022 #4986 Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Hvor har du hørt det? @Ambeh stilte i alle fall et hypotetisk spørsmål. Ah, leste hennes innlegg feil typ ''hvordan ville dere reagert nå som det er lekket ut en video ...'' 😂 Beklager. Ja, hypotetisk spørsmål. Jeg ville trolig ønsket å vite om videoen er redigert eller ikke samt hva som skjedde rett før opptaket begynte. 1 1
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4987 Skrevet 31. mai 2022 Drizzt skrev (Akkurat nå): Ah, leste hennes innlegg feil typ ''hvordan ville dere reagert nå som det er lekket ut en video ...'' 😂 Beklager. Ja, hypotetisk spørsmål. Jeg ville trolig ønsket å vite om videoen er redigert eller ikke samt hva som skjedde rett før opptaket begynte. Jeg skal gå tilbake og klargjøre dette i innlegget mitt, for du er ikke den første som har lest feil eller trodd at videoen eksisterer.
Drizzt Skrevet 31. mai 2022 #4988 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): Jeg skal gå tilbake og klargjøre dette i innlegget mitt, for du er ikke den første som har lest feil eller trodd at videoen eksisterer. Jeg tror mange leser det de ønsker å lese - altså kjedelig mens vi venter på jury og sultne for noen spennende nyheter 😂 5
Polly Ester Skrevet 31. mai 2022 #4991 Skrevet 31. mai 2022 Raffalayla skrev (Akkurat nå): Shout outs til Hilmar og Chrissy!! Det var artig. 4 1
Thildamor Skrevet 31. mai 2022 #4992 Skrevet 31. mai 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Hvor kan jeg se det? Flere kanaler på YouTube som sender direkte. Jeg titter innom Law and Crime
Henikka Skrevet 31. mai 2022 #4993 Skrevet 31. mai 2022 Valyria83 skrev (2 timer siden): Er så nervøs nå. 🙉 Er så spent på dommen. Rødvin og Emily her 🙋♀️ Venter og venter og VENTER 🙈
Hunter7 Skrevet 31. mai 2022 #4994 Skrevet 31. mai 2022 Er det kommet noe definitivt vedr. domsavsigelse? Med all denne neglebitende ventingen, kommer jeg til å være fri for fingre før dagen er omme. 2
lemoncake Skrevet 31. mai 2022 #4995 Skrevet 31. mai 2022 Er veldig spent på dommen! Svitsjer fram og tilbake til YouTube. 😂 Håper virkelig at Johnny Depp vinner denne saken! Men skulle han ikke gjøre det i retten, så tenker jeg at han på mange måter allerede har vunnet. Virker som om flertallet tror på han. Krysser fingrene 🤞🤞 6 1
Valyria83 Skrevet 31. mai 2022 #4996 Skrevet 31. mai 2022 Henikka skrev (5 minutter siden): Rødvin og Emily her 🙋♀️ Venter og venter og VENTER 🙈 😄 Jeg går rundt og rydder. Sjekker tlf hele tiden så jeg er veldig lite effektiv med ryddingen min 🙈 1
lemoncake Skrevet 31. mai 2022 #4997 Skrevet 31. mai 2022 Valyria83 skrev (1 minutt siden): 😄 Jeg går rundt og rydder. Sjekker tlf hele tiden så jeg er veldig lite effektiv med ryddingen min 🙈 Samme her! 😂
ops2 Skrevet 31. mai 2022 #4999 Skrevet 31. mai 2022 6 hours ago, Ambeh said: Hypotetisk spørsmål incoming: Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. For ordens skyld: Videoen eksisterer ikke, jeg bare lurer på hvordan dere hadde reagert dersom en sånn video faktisk eksisterte og ble lekket. Det ville ha vært et bevis ikke bare på at JD slo henne, men at han har løyet. Med andre ord så mister han også troverdigheten. For jeg stoler ikke på AH siden hun er tatt i løgn. Hadde JD også blitt tatt i løgn, samme gjelder for han. Det ville fremdeles ha blitt rart, hvorfor hun beskrev alle mulige andre episoder, men ikke den. Hun kan jo ha vært så rusa at hun ikke husket det. Eventuelt, JD kunne ha vært så rusa at han heller ikke husket det. Så tror han selv at han aldri har slått henne, siden han ikke husker, eller husker han det? Det blir bare så mye teoretisk, men det som står igjen er det utvilsomme fakta, han slo henne. (I denne teoretiske videoen som ikke eksisterer) 2
Raven.Writingdesk Skrevet 31. mai 2022 #5000 Skrevet 31. mai 2022 (endret) lemoncake skrev (19 minutter siden): Er veldig spent på dommen! Svitsjer fram og tilbake til YouTube. 😂 Håper virkelig at Johnny Depp vinner denne saken! Men skulle han ikke gjøre det i retten, så tenker jeg at han på mange måter allerede har vunnet. Virker som om flertallet tror på han. Krysser fingrene 🤞🤞 lemoncake skrev (16 minutter siden): Samme her! 😂 Valyria83 skrev (18 minutter siden): 😄 Jeg går rundt og rydder. Sjekker tlf hele tiden så jeg er veldig lite effektiv med ryddingen min 🙈 De er inn i 8 timen nå, juryen… Endret 31. mai 2022 av Raven.Writingdesk Tok feil med en time
Fremhevede innlegg