Polly Ester Skrevet 31. mai 2022 #4961 Skrevet 31. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Ooooh, Emily Baker sier at siden juryen lurer på det med headline nå så er det sannsynlig at juryen begynner å nærme seg slutten ...🤐 Og så spekulerer hun på at det er akkurat det punktet som kommer til å bli Depps vinn om han vinner. 3
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4962 Skrevet 31. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Ooooh, Emily Baker sier at siden juryen lurer på det med headlinen nå så er det sannsynlig at juryen begynner å nærme seg slutten ...🤐 ' Akkurat sånn jeg føler meg nå 😂
Raven.Writingdesk Skrevet 31. mai 2022 #4963 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (20 minutter siden): Akkurat sånn jeg føler meg nå 😂 Metoo!! 😂😂👏🏼👏🏼 1
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4964 Skrevet 31. mai 2022 Hatsumomo skrev (25 minutter siden): Ooooh, Emily Baker sier at siden juryen lurer på det med headlinen nå så er det sannsynlig at juryen begynner å nærme seg slutten ...🤐 ' Jeg tror det ikke før jeg ser det - nervene mine har ikke godt av å vente for intenst 🙈
Raven.Writingdesk Skrevet 31. mai 2022 #4965 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (4 timer siden): Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. Kjempebra spørsmål. Jeg tror dessverre A.H nå har malt seg selv inn i et tilfelle av «Ulv ulv».. Hun har egenhendig (uten hjelp fra noen) mistet all kredibilitet, for de aller fleste. Vi vet jo at hun lyver. Derfor hadde jeg vært mer troende til å tenke at en slik video var «deepfake», fremfor ekte. Om A.H hadde innrømmet visse feil: «ja jeg har sendt inn samme bildet flere ganger», og «ja, jeg redigerte på metningen på bildet» osv - så hadde jeg hatt mer sannsynlighet for å tro henne. Når hun lyver om de mest åpenlyse ting, så er det ufattelig vanskelig å tro på noe som helst. 9 3
Gjest Linny111 Skrevet 31. mai 2022 #4966 Skrevet 31. mai 2022 Har sett noen overskrifter. Regner man med at juryen bestemmer seg i dag?
~ Ada ~ Skrevet 31. mai 2022 #4967 Skrevet 31. mai 2022 Raven.Writingdesk skrev (12 minutter siden): Metoo!! 😂😂👏🏼👏🏼 And I. Kjører bil hit og dit for å fikse ting med Emily Baker på full guffe. Loco maniac😅 1
Henikka Skrevet 31. mai 2022 #4968 Skrevet 31. mai 2022 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): And I. Kjører bil hit og dit for å fikse ting med Emily Baker på full guffe. Loco maniac😅 Ha ha ha 😂🙏💙 1
Gjest inakristine Skrevet 31. mai 2022 #4969 Skrevet 31. mai 2022 (endret) . Endret 25. juni 2022 av inakristine
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4970 Skrevet 31. mai 2022 Linny111 skrev (7 minutter siden): Har sett noen overskrifter. Regner man med at juryen bestemmer seg i dag? Ingenting er sikkert, men basert på spørsmålet juryen stilte i stad kaaan det tyde på at dommen kan komme i dag.
Polly Ester Skrevet 31. mai 2022 #4971 Skrevet 31. mai 2022 inakristine skrev (3 minutter siden): Denne rettssaken har påvirket meg mer enn det jeg først trodde var mulig. I dag har jeg kjent på et ekkelt ubehag i hele dag, og skjønte først ikke hvorfor. Så begynte jeg å se på Emilys livesending, og da innså jeg at det handlet om utfallet av saken. Jeg hater denne ventetiden! Snart er det over og så har vi svaret. Den har påvirket meg også mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Jeg fulgte ikke med fra begynnelsen, men da jeg først begynte å se så ble jeg helt hekta. Vet ikke hvor han har informasjonen sin fra og jeg vet ikke om den er troverdig, men jeg håper han har rett. 1 1
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4972 Skrevet 31. mai 2022 Lurer på hvordan dommeren hadde reagert om juryen hadde sendt henne et spørsmål og når hun leste det stod det: "Can we have Johnny's autograph?"
Gjest inakristine Skrevet 31. mai 2022 #4973 Skrevet 31. mai 2022 (endret) . Endret 25. juni 2022 av inakristine
~ Ada ~ Skrevet 31. mai 2022 #4974 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Lurer på hvordan dommeren hadde reagert om juryen hadde sendt henne et spørsmål og når hun leste det stod det: "Can we have Johnny's autograph?" 😂
Drizzt Skrevet 31. mai 2022 #4975 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (5 timer siden): Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. Hvor kan man se videoen? Hun forfalsker bilder, har hun forfalsket også en video?
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4976 Skrevet 31. mai 2022 Drizzt skrev (1 minutt siden): Hvor kan man se videoen? Hun forfalsker bilder, har hun forfalsket også en video? Det er et hypotetisk spørsmål. 1 2
Hormontrollet Skrevet 31. mai 2022 #4977 Skrevet 31. mai 2022 Kan juryen sitte utover dagen, eller holder de på en «vanlig» arbeidsdag og fortsetter eventuelt neste dag om de ikke blir enige?
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4978 Skrevet 31. mai 2022 Hormontrollet skrev (Akkurat nå): Kan juryen sitte utover dagen, eller holder de på en «vanlig» arbeidsdag og fortsetter eventuelt neste dag om de ikke blir enige? Jeg forsto dommeren slik på fredag at de kan sitte utover kvelden om de vil. 1
Polly Ester Skrevet 31. mai 2022 #4979 Skrevet 31. mai 2022 Hormontrollet skrev (Akkurat nå): Kan juryen sitte utover dagen, eller holder de på en «vanlig» arbeidsdag og fortsetter eventuelt neste dag om de ikke blir enige? Jeg tror de kan sitte så lenge de vil. Ikke at noen har sagt akkurat det, men dommeren sa til juryen på fredag at "dere kan sitte så lenge dere ønsker å diskutere, men vi serverer ikke middag" 3
Drizzt Skrevet 31. mai 2022 #4980 Skrevet 31. mai 2022 (endret) charactouy skrev (4 minutter siden): Det er et hypotetisk spørsmål. Høyst reelt. Rart at videoen ikke lekket mens rettssaken pågikk og ikke ble brukt av AH sine advokater som bevis ... Endret 31. mai 2022 av Drizzt
Fremhevede innlegg