Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Ooooh, Emily Baker sier at siden juryen lurer på det med headline nå så er det sannsynlig at juryen begynner å nærme seg slutten ...🤐

Og så spekulerer hun på at det er akkurat det punktet som kommer til å bli Depps vinn om han vinner. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Ambeh
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Ooooh, Emily Baker sier at siden juryen lurer på det med headlinen nå så er det sannsynlig at juryen begynner å nærme seg slutten ...🤐

'

giphy.gif

Akkurat sånn jeg føler meg nå 😂

Skrevet
Ambeh skrev (20 minutter siden):

Akkurat sånn jeg føler meg nå 😂

Metoo!! 😂😂👏🏼👏🏼

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (25 minutter siden):

Ooooh, Emily Baker sier at siden juryen lurer på det med headlinen nå så er det sannsynlig at juryen begynner å nærme seg slutten ...🤐

'

giphy.gif

Jeg tror det ikke før jeg ser det - nervene mine har ikke godt av å vente for intenst 🙈

Skrevet
Ambeh skrev (4 timer siden):

Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne.

Kjempebra spørsmål.

Jeg tror dessverre A.H nå har malt seg selv inn i et tilfelle av «Ulv ulv».. Hun har egenhendig (uten hjelp fra noen) mistet all kredibilitet, for de aller fleste. Vi vet jo at hun lyver. Derfor hadde jeg vært mer troende til å tenke at en slik video var «deepfake», fremfor ekte.

Om A.H hadde innrømmet visse feil: «ja jeg har sendt inn samme bildet flere ganger», og «ja, jeg redigerte på metningen på bildet» osv - så hadde jeg hatt mer sannsynlighet for å tro henne.

Når hun lyver om de mest åpenlyse ting, så er det ufattelig vanskelig å tro på noe som helst. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Gjest Linny111
Skrevet

Har sett noen overskrifter. Regner man med at juryen bestemmer seg i dag?

Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (12 minutter siden):

Metoo!! 😂😂👏🏼👏🏼

And I. Kjører bil hit og dit for å fikse ting med Emily Baker på full guffe. Loco maniac😅

• Liker 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

And I. Kjører bil hit og dit for å fikse ting med Emily Baker på full guffe. Loco maniac😅

Ha ha ha 😂🙏💙

• Hjerte 1
Gjest inakristine
Skrevet (endret)

.

Endret av inakristine
Gjest Ambeh
Skrevet
Linny111 skrev (7 minutter siden):

Har sett noen overskrifter. Regner man med at juryen bestemmer seg i dag?

Ingenting er sikkert, men basert på spørsmålet juryen stilte i stad kaaan det tyde på at dommen kan komme i dag.

Skrevet
inakristine skrev (3 minutter siden):

Denne rettssaken har påvirket meg mer enn det jeg først trodde var mulig. I dag har jeg kjent på et ekkelt ubehag i hele dag, og skjønte først ikke hvorfor. Så begynte jeg å se på Emilys livesending, og da innså jeg at det handlet om utfallet av saken. Jeg hater denne ventetiden! :sur:

:troest:

Snart er det over og så har vi svaret. 

Den har påvirket meg også mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Jeg fulgte ikke med fra begynnelsen, men da jeg først begynte å se så ble jeg helt hekta. 

Vet ikke hvor han har informasjonen sin fra og jeg vet ikke om den er troverdig, men jeg håper han har rett.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet

Lurer på hvordan dommeren hadde reagert om juryen hadde sendt henne et spørsmål og når hun leste det stod det: "Can we have Johnny's autograph?" 

Gjest inakristine
Skrevet (endret)

.

Endret av inakristine
Skrevet
Ambeh skrev (3 minutter siden):

Lurer på hvordan dommeren hadde reagert om juryen hadde sendt henne et spørsmål og når hun leste det stod det: "Can we have Johnny's autograph?" 

😂

Skrevet
Ambeh skrev (5 timer siden):

Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne.

Hvor kan man se videoen? Hun forfalsker bilder, har hun forfalsket også en video?

Skrevet
Drizzt skrev (1 minutt siden):

Hvor kan man se videoen? Hun forfalsker bilder, har hun forfalsket også en video?

Det er et hypotetisk spørsmål. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan juryen sitte utover dagen, eller holder de på en «vanlig» arbeidsdag og fortsetter eventuelt neste dag om de ikke blir enige?

Skrevet
Hormontrollet skrev (Akkurat nå):

Kan juryen sitte utover dagen, eller holder de på en «vanlig» arbeidsdag og fortsetter eventuelt neste dag om de ikke blir enige?

Jeg forsto dommeren slik på fredag at de kan sitte utover kvelden om de vil.

• Liker 1
Skrevet
Hormontrollet skrev (Akkurat nå):

Jeg tror de kan sitte så lenge de vil. Ikke at noen har sagt akkurat det, men dommeren sa til juryen på fredag at "dere kan sitte så lenge dere ønsker å diskutere, men vi serverer ikke middag"

• Liker 3
Skrevet (endret)
charactouy skrev (4 minutter siden):

Det er et hypotetisk spørsmål. 

Høyst reelt. Rart at videoen ikke lekket mens rettssaken pågikk og ikke ble brukt av AH sine advokater som bevis ... 

Endret av Drizzt
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...