Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Polly Ester skrev (7 minutter siden):

Og nå sa hun at juryen blir borte en halvtime pga lunsj. Så da vet vi at vi ikke kommer til å høre noen dom før klokka er tidligst 20:00

Det blir vel tidligst 21? Var det ikke så at det skulle være 1t fra neste hele time så om de blir enige 19.01 starter kjennelsen kl 21?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Det blir vel tidligst 21? Var det ikke så at det skulle være 1t fra neste hele time så om de blir enige 19.01 starter kjennelsen kl 21?

Du har sikkert rett, jeg tenkte at neste hele time etter kl. 19 var kl. 20, men kan jo være jeg tenker feil. 

Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (5 minutter siden):

Polly Ester skrev (3 minutter siden):

Du har sikkert rett, jeg tenkte at neste hele time etter kl. 19 var kl. 20, men kan jo være jeg tenker feil. 

Ja, det er dette de har sagt. Dommeren får beskjed fra juryen når de er ferdige, så venter hun til neste hele time før hun sier at "om en time blir dommen lest opp." Om vi/media får vite det med en gang dommeren får vite det, eller om vi må vente til neste hele time, vet jeg ikke.

Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Advokatene og sikkerhetsteamet til Depp har visstnok ankommet.. hva kan det bety?

Er så nervøs nå. 🙉

Er så spent på dommen. 

tenor.gif

• Hjerte 2
Skrevet
Valyria83 skrev (5 minutter siden):

Er så nervøs nå. 🙉

Er så spent på dommen. 

tenor.gif

Såpass ja 😂

Skrevet
Miss perfect skrev (1 minutt siden):

Såpass ja 😂

😂

Skrevet
Valyria83 skrev (22 minutter siden):

Er så nervøs nå. 🙉

Er så spent på dommen. 

tenor.gif

😂

Skrevet
Henikka skrev (1 time siden):

Fristende å klage inn de gjeldende medier til PFU.

Flere norske aviser driver direkte å feilinformerer leserne sine i denne saken.

Veldig mye som skrives er ikke basert på fakta, og underbygges heller ikke med bevis.

Ser at man må være direkte berørt av saken(e) for å kunne klage til PFU. Direkte berørt kan bety så mangt... kan det ikke? 😁

https://presse.no/pfu/slik-klager-du-til-pfu/

Hva er det som er  feilinformasjon da ? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vente…vente…vente….

Gjest Ambeh
Skrevet (endret)

Jeg tipper at dersom JD vinner på 1 av 3 punkter (sannssynligvis overskriften/sexual violence i så fall), så kommer noen av de som støtter AH til å ta det som en slags seier og bruke de to andre punktene han ikke vant på, som bevis på at han var voldelig mot AH, selv om det ikke er bevis på det. (Mener på twitter.)

Endret av Ambeh
Skrevet

Hadde jo vært fint om dommen kom idag... men det kan jo ta en uke eller mer dette.

Gjest Ambeh
Skrevet

Er det noen som vet hva som skjer med denne saken dersom det blir hung jury? Tror det kan bli helt ny rettssak, men må en av partene kreve det, må de bli enige, blir det ny dommer?

Skrevet

NÅ er de live inne fra rettssalen av en eller annen grunn.

Gjest Ambeh
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

NÅ er de live inne fra rettssalen av en eller annen grunn.

Spennende, kanskje juryen har hatt et spørsmål som de skal svare på?

Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

Spennende, kanskje juryen har hatt et spørsmål som de skal svare på?

Ja, det var et spørsmål om det var overskriften eller hele artikkelen til Heard som gjaldt. 

Skrevet

Haha, fin video med morsomme øyeblikk fra rettssaken

• Liker 1
Skrevet
FruR skrev (20 minutter siden):

Hva er det som er  feilinformasjon da ? 

Du vil finne flere eksempler på feilinformasjon i innlegget til @Blueberrymuffin under her. Der vil du også finne nyttige linker 😊

Blueberrymuffin skrev (3 timer siden):

Synes det er skamløst hvordan Norske medier prøver å fremstille Amber som et uskyldig offer og talsperson for MeToo.

https://journalisten.no/amber-heard-dagbladet-dagsavisen/rettssaken-mellom-johnny-depp-og-amber-heard-ble-mer-krevende-for-norske-medier-enn-forst-ventet/520859

Dagbladet kaller det en  «vanvittig svartekampanje mot Amber Heard» som de mener er urettferdig.

https://www.vg.no/rampelys/film/i/L5z6Kp/derfor-ble-rettssaken-til-depp-og-heard-sendt-paa-tv

VG skriver: «Jeg er trist og vemmes over hvordan dette kan føre til en gjengs oppfatning av at folk bør være redde for å gå rettens vei med håp om rettferdighet.» Fordi Amber Heard ikke blir trodd.

Jeg blir tom for ord, over at Norske medier kan komme med slike vrangforestillinger, hvor de åpenlyst og ensidig viser støtte et en kvinne som utdøver vold, og som undergraver og ødelegger for alle ekte offre der ute som faktisk har blitt utsatt for vold i nær relasjon.

Det er ingen svartekampanje mot Heard, for all motgangen og kritikken hun får er et resultat av de grufulle handlingene hennes.

Denne rettsaken vil kun gi folk en oppfatning av at det ikke er verdt å gå rettens vei med håp om rettferdighet, dersom Depp blir dømt.

Helt uenig med de hårreisende uttalene fra «eksperter» VG siterer. Denne rettsaken er viktig, fordi den gir faktisk håp om at rettferdigheten kan seire, med at Heard blir avslørt som løgneren hun er. 

Det er så feil det VG skriver, med at rettsaken ikke burde vært filmet. Det er kjempe viktig, fordi denne saken viser at kvinner kan utdøve vold, at kvinner kan manipulere, og at menn også kan være offer for vold.

Skammelig hvordan Norske medier skal forherliggjøre Heard. De bryr seg tydeligvis ikke om fakta og sannheten.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Ja, det var et spørsmål om det var overskriften eller hele artikkelen til Heard som gjaldt. 

Takk, og for at du sa fra.

Skrevet

Det kan hende at juryen snart er ferdig sa Emily akkurat nå. 

Skrevet (endret)

Ooooh, Emily Baker sier at siden juryen lurer på det med headlinen nå så er det sannsynlig at juryen begynner å nærme seg slutten ...🤐

'

giphy.gif

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...