Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
2011 skrev (9 minutter siden):

Av høydepunkter i denne rettssaken, kommer man ikke utenom Dr. Spiegel, som her ble tatt fullstendig på sengen. Det morsomme er at han hadde uttalt seg med enorm pondus tidligere på ettermiddagen, og til dels kranglet med advokaten. Så kommer dette eksempelet, som havarerer hele observasjonen hans om «prosesseringshastighet.» Jeg ler hver gang.

Ååååå, Dr. Spiegel!😂😂😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 time siden):

Dagbladet kaller det en  «vanvittig svartekampanje mot Amber Heard» som de mener er urettferdig.

Aha, er det gigantene VG og dagbladet M4u fikk ideen om svertekampanje fra. Lurte litt på hvor denne ideen kom fra. Flott med oppklaring. Ja, dette var skikkelig innblikk i saken. Angrer på at jeg så på rettssaken.

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
charactouy skrev (10 minutter siden):

Alle kan klage på Vær Varsom Plakaten kap. 2

https://presse.no/pfu/slik-klager-du-til-pfu/hvor-sender-du-klagen/

Fra kap2:

'2.3 Vis åpenhet om bakenforliggende forhold som kan være relevante for publikums oppfatning av det journalistiske innholdet.'

https://presse.no/pfu/etiske-regler/vaer-varsom-plakaten/

Jeg vet ikke om denne gir dekning for den ensidige pressedekningen?

Du! Takk for tips 😊. Skal se på det 🙏

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (5 minutter siden):

Advokatene og sikkerhetsteamet til Depp har visstnok ankommet.. hva kan det bety?

Shit, nå ble jeg spent!😳

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (6 minutter siden):

Advokatene og sikkerhetsteamet til Depp har visstnok ankommet.. hva kan det bety?

visstnok enten dom eller spm fra juryen els

• Liker 2
Skrevet
Miss perfect skrev (12 minutter siden):

Hank Amarillo skrev (5 minutter siden):

visstnok enten dom eller spm fra juryen els

Hvor leser/hører dere dette?

Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

For min del, Twitter.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Lawtube jury watch

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Henikka skrev (15 minutter siden):

Du! Takk for tips 😊. Skal se på det 🙏

Sweet! Jeg bare fulgte nysgjerrigheten min fra lenke til lenke - vitebegjær kan absolutt være en styrke 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har fått denne på hjernen, jeg. 😁

• Liker 5
Skrevet
2011 skrev (18 minutter siden):

Aha, er det gigantene VG og dagbladet M4u fikk ideen om svertekampanje fra. Lurte litt på hvor denne ideen kom fra. Flott med oppklaring. Ja, dette var skikkelig innblikk i saken. Angrer på at jeg så på rettssaken.

Jeg også. Jeg burde skjønt at klikksøkende tabloider er langt bedre kilder.

• Liker 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (12 minutter siden):

Law&Crime network.. de har reportere utenfor rettslokalet som visstnok hadde observert dette

Skrevet

Nå er Emily Baker online på streamen sin - om noen er interessert. Hun sitter og venter på juryen hun også og skal snakke om jury instruksjonene og diverse mens vi venter:

• Nyttig 4
Skrevet
2011 skrev (33 minutter siden):

Av høydepunkter i denne rettssaken, kommer man ikke utenom Dr. Spiegel, som her ble tatt fullstendig på sengen. Det morsomme er at han hadde uttalt seg med enorm pondus tidligere på ettermiddagen, og til dels kranglet med advokaten. Så kommer dette eksempelet, som havarerer hele observasjonen hans om «prosesseringshastighet.» Jeg ler hver gang.

Nå DØDE jeg på meg! 😂😂😂

• Liker 4
Skrevet

Noen som vet hvor de annonserer at dommen er klar?

Skrevet
2011 skrev (30 minutter siden):

Så flaut å se på! Han er tydeligvis ukomfortabel selv!

Skrevet (endret)
Polly Ester skrev (13 minutter siden):

Har fått denne på hjernen, jeg. 😁

haha samme her

Endret av Jordbærkake34532
  • Liker 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (7 minutter siden):

Noen som vet hvor de annonserer at dommen er klar?

Det er noen nyhetskilder/streamingkilder som skal legge ut på twitter når noe dukker opp, og på fredag var det mange som meldte seg frivillig til å 'løpe rett hit med store bokstaver' dersom noe dukker opp - så jeg bare følger med her med håp i blikket for hvert nye innlegg 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest inakristine
Skrevet (endret)

.

Endret av inakristine
Skrevet (endret)
inakristine skrev (3 minutter siden):

Ser også på Emily. Hun virker utrolig gira! :)

Og nå sa hun at juryen blir borte en halvtime pga lunsj. Så da vet vi at vi ikke kommer til å høre noen dom før klokka er tidligst 20:00

Endret av Polly Ester
rettet et ord
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...