Valyria83 Skrevet 31. mai 2022 #4881 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (19 minutter siden): Hvilken sum, om noen, tror du hun blir tildelt i så fall? Har lest fra flere advokater at motsøksmålet hennes er for svakt. 2
Tabris Skrevet 31. mai 2022 #4882 Skrevet 31. mai 2022 1 minutt siden, SiljeKommode said: Hva er det med den filmen? Johnny Depp og Amber Heard spiller sammen i den filmen, var vel der de møttes. Ang. JD-filmer så er The Ninth Gate en av mine favoritter. En hidden gem. 5 2
Gjest Berping Skrevet 31. mai 2022 #4883 Skrevet 31. mai 2022 Million skrev (2 timer siden): Amber Heard legger i hvert fall ned MYE arbeid i sine daglige friseringer! Noe forskjellig hele tiden. Når kunne vi vente en dom i saken, var det noe som sa i løpet av denne uken? Ja det må ha tatt sin tid 😅
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4884 Skrevet 31. mai 2022 Nå har vel juryen akkurat samlet seg for å diskutere videre. Godt media/vi får vite det minst en time på forhånd når de eventuelt er klare med en dom.
Hunter7 Skrevet 31. mai 2022 #4885 Skrevet 31. mai 2022 10 minutter siden, Emmelise said: Var ikke hovedproblemene med Hammer noe med fantasier om kannibalisme? Nei, faktisk ikke. Men denne uttalelsen hans om at han kunne tenkt seg å "devour" en kvinne, var jo et skup for journalister på jakt etter sensasjonelle nyheter, og ble deretter blåst opp og tatt helt utav sin opprinnelige kontekst. I ettertid har kvinnen som var opphavspersonen bak anklagene om grovt seksuelt misbruk påstått at det var hun som opprinnelig hadde ideen om å faktisk spise en person, og at Hammer hadde stjålet ideen fra henne. Dét i tillegg til beskyldninger om at Hammer bl.a. hadde: - misbrukt over 300 kvinner (tallet steg dess mer oppmerksomhet og følgere hun fikk på Instagram) - forgrepet seg på unge jenter (ikke barn!, men tenåringsjenter), menn, og transseksuelle - slått et ukjent antall kvinner helseløse - drept en kvinne Diskusjonene gikk som ild i tørt gress på bl.a. Lipstick Alley, Popcornnews, og Reddit. På sistnevnte ble ethvert forsøk på å innta en nøytral rolle og påpeke uskyldspresumpsjonen sablet ned, og man fikk øyeblikkelig stemplet som "kvinne som tilrettelegger for voldtekt". Den eneste personen som har gått offentlig ut med beskyldningene mot Hammer, er en bulgarsk kvinne (Efrosina Angelova). Hun har produsert en enorm mengde skjermdumper av SMS-samtaler hun etter sigende skal ha hatt med Hammer - ofte av særdeles eksplisitt natur. Sannhetsgehalten i disse meldingene er blitt bestrider av en rekke personer, da det er veldig enkelt å lage falske meldinger, engelsken til Hammer inneholder typiske feil man finner igjen hos non-native-speakers, og utsagn stemmer ikke overens med Hammers tidsplan mht. hvor han befant seg på ulike tidspunkt. Den berømte spikeren i kista for min del hva troverdigheten til Angelova angår, var da hun hevdet at Hammer hadde brutalt voldtatt og mishandlet henne SAMTIDIG som Hammer fortsatt var sterkt funksjonsredusert grunnet en fullstendig M. pectoralis major-ruptur og fortsatt hadde armen i fatle - noe som også var blitt behørig dokumentert på såvel Hammers som hans (nå-eks) kones Instagram-kontoer, samt i ymse tv-opptredener. Beklager veldig lang avsporing. 1 3
FruR Skrevet 31. mai 2022 #4886 Skrevet 31. mai 2022 SiljeKommode skrev (22 minutter siden): Hva er det med den filmen? Det er jo der A og J møttes … både Amber og Johnny er i den. 1
Gjest Sanninga Skrevet 31. mai 2022 #4887 Skrevet 31. mai 2022 Made4u skrev (15 timer siden): Nå er det ikke mulig, slik jeg ser det, å diskutere saken med personer som har dømt AH nord og ned, akkurat det kunne man nær sagt forutsett på forhånd for klart en så profilert og kjent person som JD har en hel masse støttespillere som har gjort seg opp en mening allerede før saken startet. Da er det enkelt å tolke alt hun gjør og sier, og det samme med alt han sier og gjør, inn i det bilde man gjerne vil se. Og det er hva som åpenlyst har skjedd her, særs kjente personer blir gjerne trodd til det vannvittige. Mye som kommer opp i denne tråd for eksempel, det er åpenlyst absurditeter som ikke egner seg til å kunne fortelle sannheten hverken den ene eller andre veien. Men er ingen overraskelse at så skulle skje, selv langt mindre profilerte personer enn JD, som heller ikke har et stjerne-team og like gode medierådgivere som det han har, klart de har lagt en strategi for denne saken og har gått gjennom hva han skal si og ikke si etc. i denne saken - han har et godt team rundt seg som også er flink til å diskreditere henne og dem som vitner til hennes fordel... Det blir et ekko-kammer, det viser jo også forhåndsdømmingen som forekommer. Hvordan reagerer dere om juryen i denne saken kommer til en konklusjon hvor han ikke vinner frem i saken? Dere vil trolig fortsatt klandre henne, også det vil være forventet. Selv vil jeg bli overrasket, dersom han vinner frem med denne saken, jeg tror ikke det vil skje... Mener bestemt at det er feil av dere, å fremstille dem slik dere gjør, og klart jeg vil være en motvekt til det da det blir fullstendig feil og samtidig også totalt useriøst å henge ut noen hvor mye kan tyde på at hun er et offer for partnervold (og han er den fysisk sterke part her hva gjelder fysisk vold, ergo burde dere trå varsomere). Det er noe følelsesmessig avstumpet, slik jeg ser det, å angripe noen som meget vell kan være et offer for fysisk vold fra en som er sterkere. Dere avviser jo også utsagn fra noen av hans ekser, en av hans ekser har jo nevnt at han er voldelig og flere har nevnt sjalusien. Og hans manglende impulskontroll er en realitet, likevel er dere ikke en gang åpen for at dere kan ta feil og har bedømt situasjonen basert på forutinntatte slutninger. Noen kan starte å le i en begravelse for eksempel, ikke det man forventer i en begravelse men like fult en normal reaksjon, det betyr absolutt heller ikke at personen er glad for at den som begraves er død. Dere tolker henne på alle slags vis, og tolker det inn i en setting som bekrefter ekkoet dere er inne i, men noe slik kan slå veldig feil ut da folk reagerer på forskjellig vis og noen kan faktisk smile mens de er på sitt sinteste eller ha en annen reaksjon som lett kan tolkes feil... Ser man på mye av det som bekrefter at hun lyver for de som er i et ekko-kammer hvor han er helt uskyldig og hun er djevelen selv (slik er det ikke, de er to parter her som begge har vært en del av dette), for å si det forsiktig så er det for mange absurditeter som legges veldig mye i.... Og hvordan dere glatt kan overse hvordan ekser av JD omtaler han, når det de kommer med kan underbygge det AH sier, det er smått utrolig at dere diskrediterer noen som faktisk har levd med han og kjenner han godt, samtidig som dere blåser opp de sprøeste absurde ting som ikke kan fortelle noe som helst om hva som har skjedd og ikke skjedd. Ta dere sammen, tenke litt over det dere kommer med, å angripe hva som kan se ut som et offer (at han også er et offer for det samme forholdet betyr ikke at ikke også hun kan være det). Å angripe et offer, i alle fall på det grunnlaget det gjøres her, anser jeg som feighet og ytterst lite gjennomtenkt. Det verste er jo at det ikke gir mening, når dere diskrediterer alt som ikke passer inn i det bildet dere har... Selv evner jeg i det minste å se at også hun har vært ille i dette forholdet, det har dem begge, men jeg støtter henne fordi det blir helt feil og skjevt å fremstille alt slik han og hans team gjør. Jeg anser det ikke rettferdig i det hele tatt, for ingen saker er så ensidig som det JD og hans team skal ha det til. At det er blitt så skjevt, det skyldes hans status og berømmelse og at det er en vellregisert mediastrategi fra deres side, altså manipulasjon - mange av dere har bitt på det agnet og det til gangs. Kjempe bra sagt. Og jeg synes det er leit at mange prøver å få deg vekk fra tråden fordi du prøver å se saken fra flere sider.
Emmelise Skrevet 31. mai 2022 #4888 Skrevet 31. mai 2022 Hunter7 skrev (19 minutter siden): *snip* Beklager veldig lang avsporing. Takk for oppklaringen. Jeg hadde faktisk ikke fått med meg noe annet enn "noe om kannibalisme" og ikke stort mer. Hele den skandalen hadde gått meg hus forbi. 1
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4889 Skrevet 31. mai 2022 (endret) Hypotetisk spørsmål incoming: Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. For ordens skyld: Videoen eksisterer ikke, jeg bare lurer på hvordan dere hadde reagert dersom en sånn video faktisk eksisterte og ble lekket. Endret 31. mai 2022 av Ambeh Klargjøring pga misforståelser
FruR Skrevet 31. mai 2022 #4890 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. Jeg støtter ingen sider her og er nøytral og ikke team Johnny . Men har du link til denne videoen ?
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4891 Skrevet 31. mai 2022 FruR skrev (Akkurat nå): Jeg støtter ingen sider her og er nøytral og ikke team Johnny . Men har du link til denne videoen ? Den videoen finnes ikke, var ikke meningen å skrive som om den eksisterer. Jeg bare lurer på hva dere hadde tenkt om det kom fram en slik video.
Drizzt Skrevet 31. mai 2022 #4892 Skrevet 31. mai 2022 Eve Barlow (en av Heards besties) er så misunnelig på Depps opptreden i England og den massive støtten han får. Som noen skrev på Twitter - 2 hvite kvinner som finner på ting for å fremstå som ofre av mishandling. They give white women bad name. 7
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2022 #4893 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (5 minutter siden): Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. Ja, for jeg tror blindt på at JD ikke har slått noen damer noen gang. Siden han har sagt det og det ikke finnes bevis så langt, velger jeg å tro på dette. Jeg hadde skiftet mening om jeg hadde forstått at videoen var ekte. Men det er rent hypotetisk, for han har ikke slått noen
Million Skrevet 31. mai 2022 #4894 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (1 time siden): Det er ikke så godt å si da, når juryen består av syv helt vanlige mennsker vi ikke aner hvordan tenker eller hva de kommer til å forholde seg til når de tar en avgjørelse. Jeg håper JD vinner, men pessimist som jeg er blir jeg ikke overrasket om han ikke gjør det. Hæ? Syv? Jeg har alltid lest og hørt og sett at en amerikansk jury består av 12. Hva er det med denne rettsaken til Depp og Heard som gjør at det bare er 7 i juryen da?
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4895 Skrevet 31. mai 2022 (endret) Ambeh skrev (11 minutter siden): Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. Nei, jeg tror ikke det. Jeg er åpen for at han kan ha klappet til henne en gang eller tre i ren frustrasjon. Det jeg ikke tror på, er at han har mishandlet henne jevnlig gjennom forholdet, verken fysisk, psykisk, emosjonelt eller seksuelt. Ett slag er pr definisjon ikke mishandling/'abuse' - med mindre det går hånd i hånd med annen type mishandling. Endret 31. mai 2022 av charactouy Trykkleif 4
Valyria83 Skrevet 31. mai 2022 #4896 Skrevet 31. mai 2022 Drizzt skrev (2 minutter siden): Eve Barlow (en av Heards besties) er så misunnelig på Depps opptreden i England og den massive støtten han får. Som noen skrev på Twitter - 2 hvite kvinner som finner på ting for å fremstå som ofre av mishandling. They give white women bad name. Synes Eve Barlow er tåpelig. Hun ble jo kastet ut retten for å forfalske bevis mot en av vitnene til Depp. Måtte flire av tweeten hennes der hun skrev uuhh hvorfor kunne de ikke kryssforhøre Kate Moss? Hun slettet tweeten etterpå. Hun tror jo på alt Amber sier. 🙄 7 3
Imsdalen Skrevet 31. mai 2022 #4897 Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Nei, jeg tror ikke det. Jeg er åpen for at han kan ha klappet til henne en gang eller tre i ren frustrasjon. Det jeg ikke tror på, er at han har mishandlet henne jevnlig gjennom forholdet, verken fysisk, psykisk, psykisk eller seksuelt. Ett slag er pr definisjon ikke mishandling/'abuse' - med mindre det går hånd i hånd med annen type mishandling. Det samme tenker jeg. At han muligens har klappet til henne en gang eller to har jeg ingen problemer med å se for meg. 2
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4898 Skrevet 31. mai 2022 Drizzt skrev (Akkurat nå): Eve Barlow (en av Heards besties) er så misunnelig på Depps opptreden i England og den massive støtten han får. Som noen skrev på Twitter - 2 hvite kvinner som finner på ting for å fremstå som ofre av mishandling. They give white women bad name. Og samme dame som ble kastet ut fra rettssalen fordi hun tekstet og tweetet mens hun satt der inne, selv etter å ha fått beskjed om at det ikke var lov. Var også hun som fikk vitnemålet til et av JDs vitner strøket ved å lyve til AHs advokater som deretter gav dommeren feil informasjon, fordi de fremstilte det som at vitnet hadde skrevet om saken på Instagram. (Instagram-posten var gammel og handlet om UK-rettssaken, noe Eve visste). Nå viste det seg at vitnet hadde sett noen klipp fra denne rettssaken, så jeg antar hun rettmessig ble avsluttet av dommeren, men for en sleip måte å oppføre seg på av denne Eve Barlow.
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4899 Skrevet 31. mai 2022 Million skrev (3 minutter siden): Hæ? Syv? Jeg har alltid lest og hørt og sett at en amerikansk jury består av 12. Hva er det med denne rettsaken til Depp og Heard som gjør at det bare er 7 i juryen da? Tror det varierer fra stat til stat, og så pleier det å være flere i en kriminalsak enn i en sivilsak.
Valyria83 Skrevet 31. mai 2022 #4900 Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (13 minutter siden): Dere som støtter JD og håper han vinner, hadde det endret noe for deres håp og tankegang, om det nå (mens vi venter på juryens dom) hadde lekket en video der han under en krangel med AH hadde klappet til henne, uten at hun hadde klappet til eller slått ham først? Altså en video av en episode AH ikke har beskrevet, så ikke et bevis på at noen av hendelsene hun har snakket om faktisk har funnet sted, men et bevis på at JD har klappet til henne. Tror jeg ikke det finnes for hun hadde lekket det for lenge siden. Det sies at hun har dirty video av Elon Musk som hun bruker som blackmailing. Dette har jeg mye større tro på å eksisterer. 5
Fremhevede innlegg