Valyria83 Skrevet 31. mai 2022 #4861 Del Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (15 minutter siden): Johnny Depp filmmaraton? Ja, nei, jeg husker ikke helt hva jeg drev med før jeg heller, men det var sikkert fornuftig 😅 😂👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4862 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (7 minutter siden): Godt forslag 😍 Kjenner jeg nesten er småforelska (atter en gang) i Johnny etter å ha fulgt ham i rettsaken 🙈 Fullstendig off topic, men jeg synes han er dritdeilig!! 😍 Han er ikke akkurat vond å se på nei, og det er ikke ofte jeg tenker om menn som er nesten 20 år eldre enn meg 😅 Imsdalen skrev (7 minutter siden): Har han spilt i noe bra da 😅 Har inntrykk av at det er mye sære filmer i hvertfall. Tror ikke jeg har sett så mye annet med JD enn Pirates, og der er han jo gull. Har du sett Edward Scissorhands, What's Eating Gilbert Grape eller Sleepy Hollow? De likte i alle fall jeg. Så får han mye skryt for Donnie Brasco. I tillegg så har du jo Charlie og sjokoladefabrikken, Alice in Wonderland og Alice Through the Lookingglass. Jeg skal ikke, under noen omstendighet, se Rum Diaries i overskuelig fremtid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 31. mai 2022 #4863 Del Skrevet 31. mai 2022 Imsdalen skrev (7 minutter siden): Har han spilt i noe bra da 😅 Har inntrykk av at det er mye sære filmer i hvertfall. Tror ikke jeg har sett så mye annet med JD enn Pirates, og der er han jo gull. «Secret Window» mener jeg ikke var så verst. Og så har du «I siste sekund». Og «hva er det med Gilbert Grape». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 31. mai 2022 #4864 Del Skrevet 31. mai 2022 lemoncake skrev (Akkurat nå): «Secret Window» mener jeg ikke var så verst. Og så har du «I siste sekund». Og «hva er det med Gilbert Grape». Secret Window har jeg faktisk sett! Likte den godt. Skal ta en titt på de andre forslagene også. Eller kanskje jeg bare setter Dior-reklamen på repeat, der er han jo så deilig at det ikke skulle vært lov 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 31. mai 2022 #4865 Del Skrevet 31. mai 2022 Imsdalen skrev (2 minutter siden): Secret Window har jeg faktisk sett! Likte den godt. Skal ta en titt på de andre forslagene også. Eller kanskje jeg bare setter Dior-reklamen på repeat, der er han jo så deilig at det ikke skulle vært lov 😅 Han spiller bra i fear and loathing også men Hunter S var ikke så pen så kan diskuteres hvor sexy han er i den filmen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4866 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (32 minutter siden): Takk. Hva skal jeg gjøre etter dette er over da, har jo tatt all min tid etter jobb i lang tid nå 😂 Kanskje jeg får tid til andre ting da, mulig det er noe som har blitt nedprioritert de siste ukene 😅 Dersom JD taper blir det garantert eksplosjon, kanskje krig, på spesielt Twitter, og det gir jo mye å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2022 #4867 Del Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (5 minutter siden): Han er ikke akkurat vond å se på nei, og det er ikke ofte jeg tenker om menn som er nesten 20 år eldre enn meg 😅 Har du sett Edward Scissorhands, What's Eating Gilbert Grape eller Sleepy Hollow? De likte i alle fall jeg. Så får han mye skryt for Donnie Brasco. I tillegg så har du jo Charlie og sjokoladefabrikken, Alice in Wonderland og Alice Through the Lookingglass. Jeg skal ikke, under noen omstendighet, se Rum Diaries i overskuelig fremtid. Jeg ble betatt allerede da jeg så Platoon, selv om han var litt ung og "glatt" på den tiden. Han er bare noen få år eldre enn meg, var vel bare 17 år da Platoon kom. Da leide vi video og samlet oss i kjellerstua Men som Jack Sparrow liker jeg han best utseendemessig, jo råere og mer sliten han er, jo mer sexy i mine øyne 😅 Synes han er sexy i rettsaken også. Skal se Donnie Brasco igjen i kveld 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2022 #4868 Del Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Dersom JD taper blir det garantert eksplosjon, kanskje krig, på spesielt Twitter, og det gir jo mye å følge med på. Han taper ikke, det er jeg faktisk helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4869 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): Jeg ble betatt allerede da jeg så Platoon, selv om han var litt ung og "glatt" på den tiden. Han er bare noen få år eldre enn meg, var vel bare 17 år da Platoon kom. Da leide vi video og samlet oss i kjellerstua Men som Jack Sparrow liker jeg han best utseendemessig, jo råere og mer sliten han er, jo mer sexy i mine øyne 😅 Synes han er sexy i rettsaken også. Skal se Donnie Brasco igjen i kveld 🤩 Milde makrell, det er ikke rart vi som støtter Depp får ord på oss for å tenke med høna 😅 Det sagt skal jeg være enig i at han eldes som fin vin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2022 #4870 Del Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (2 minutter siden): Milde makrell, det er ikke rart vi som støtter Depp får ord på oss for å tenke med høna 😅 Det sagt skal jeg være enig i at han eldes som fin vin. 😂 Nå har jeg sett svært mye av rettsaken, så jeg føler at jeg har et godt grunnlag for å komme med min mening 😁 Det skal også nevnes at jeg i en periode for noen år tilbake valgte å tro på Amber. Kjente det gjorde vondt da jeg så bildene av henne, kunne ikke fatte at jeg hadde tatt så feil av Johnny. Heldigvis tok jeg ikke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 31. mai 2022 #4871 Del Skrevet 31. mai 2022 6 minutter siden, FruR said: Han spiller bra i fear and loathing også men Hunter S var ikke så pen så kan diskuteres hvor sexy han er i den filmen. Det kan nok være noe med at jeg er stor fan av Hunter S. Thompson, men Depp tar han virkelig på kornet i Fear and Loathing - mimikk, kroppsføring, talemåte, gestikulasjoner. En del av HST-karakteren flyter i min mening også over i Jack Sparrow-rollen, spesielt i den første PoC-filmen. I Lone Ranger har Tonto(?)-figuren trekk fra såvel HST som Jack Sparrow. Og som en skjebnens ironi spiller JD sammen med Armie Hammer som i fjor ble utsatt for den samme type beskyldninger om seksuelle overgrep og SoMe-klappjakt. Synes forøvrig JD også gjorde en bra figur i Sweeney Todd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4872 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (12 minutter siden): Han taper ikke, det er jeg faktisk helt sikker på. Det er ikke så godt å si da, når juryen består av syv helt vanlige mennsker vi ikke aner hvordan tenker eller hva de kommer til å forholde seg til når de tar en avgjørelse. Jeg håper JD vinner, men pessimist som jeg er blir jeg ikke overrasket om han ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4873 Del Skrevet 31. mai 2022 Hunter7 skrev (1 minutt siden): Det kan nok være noe med at jeg er stor fan av Hunter S. Thompson, men Depp tar han virkelig på kornet i Fear and Loathing - mimikk, kroppsføring, talemåte, gestikulasjoner. En del av HST-karakteren flyter i min mening også over i Jack Sparrow-rollen, spesielt i den første PoC-filmen. I Lone Ranger har Tonto(?)-figuren trekk fra såvel HST som Jack Sparrow. Og som en skjebnens ironi spiller JD sammen med Armie Hammer som i fjor ble utsatt for den samme type beskyldninger om seksuelle overgrep og SoMe-klappjakt. Synes forøvrig JD også gjorde en bra figur i Sweeney Todd. Interessante betraktninger - jeg har en slags 'arbeidsteori' om at Depp legger mye av seg selv i rollene han spiller. Finner trekk ved dem han kan relatere til, og legger til sin personlige touch gjennom det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 31. mai 2022 #4874 Del Skrevet 31. mai 2022 Hunter7 skrev (2 minutter siden): Det kan nok være noe med at jeg er stor fan av Hunter S. Thompson, men Depp tar han virkelig på kornet i Fear and Loathing - mimikk, kroppsføring, talemåte, gestikulasjoner. En del av HST-karakteren flyter i min mening også over i Jack Sparrow-rollen, spesielt i den første PoC-filmen. I Lone Ranger har Tonto(?)-figuren trekk fra såvel HST som Jack Sparrow. Og som en skjebnens ironi spiller JD sammen med Armie Hammer som i fjor ble utsatt for den samme type beskyldninger om seksuelle overgrep og SoMe-klappjakt. Synes forøvrig JD også gjorde en bra figur i Sweeney Todd. Var ikke hovedproblemene med Hammer noe med fantasier om kannibalisme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 31. mai 2022 #4875 Del Skrevet 31. mai 2022 Blir spennende å se i dag om de har blitt enige. Jeg tror fortsatt på at saken går i AHs favør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 31. mai 2022 #4876 Del Skrevet 31. mai 2022 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Blir spennende å se i dag om de har blitt enige. Jeg tror fortsatt på at saken går i AHs favør. Hvilken sum, om noen, tror du hun blir tildelt i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsvinet Skrevet 31. mai 2022 #4877 Del Skrevet 31. mai 2022 Imsdalen skrev (44 minutter siden): Har han spilt i noe bra da 😅 Har inntrykk av at det er mye sære filmer i hvertfall. Tror ikke jeg har sett så mye annet med JD enn Pirates, og der er han jo gull. What’s eating Gilbert Grape. Forelskelsen fra den filmen har aldri lagt seg ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 31. mai 2022 #4878 Del Skrevet 31. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Hvilken sum, om noen, tror du hun blir tildelt i så fall? Jeg tror bare til saksomkostning og advokatregninger om det er mulig. Jeg tror ikke hun får noe erstatning utover det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest askjonie Skrevet 31. mai 2022 #4879 Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) Håper ms. H må i fengsel .. Endret 31. mai 2022 av askjonie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKommode Skrevet 31. mai 2022 #4880 Del Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (54 minutter siden): Jeg skal ikke, under noen omstendighet, se Rum Diaries i overskuelig fremtid. Hva er det med den filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg