Hatsumomo Skrevet 31. mai 2022 #4841 Del Skrevet 31. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (14 minutter siden): Stadig flere nettsider som siste timene (og døgnene) har begynt å publisere artikler om at det er sjanse for at Heard kan bli dømt med fengsel. https://cde.news/amber-heard-warned-she-could-face-jail-over-perjury-claims-in-her-case-against-johnny-depp/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=amber-heard-warned-she-could-face-jail-over-perjury-claims-in-her-case-against-johnny-depp%ef%bf%bc&=1 https://michigannewstime.com/johnny-depp-and-amber-heard-may-not-close-sentence-after-100-million-lawsuit-entertaining-news/26271/?amp=1 Amber Heard skal visstnok blitt innformert av juryen om dette på fredag som var, at det er en mulighet for at hun kan få fengselsdom, dersom konklusjonen blir at hun har løyet gjentatte ganger under ed og forfalsket bildebevis. Musikk i mine ører, håper det blir utfallet og at rettferdigheten seirer. Tror det er heller tvilsomt. Dette er en sivilsak, og det har vært mange spm om fengsel til advokater som kan dette og de sier klart og tydelig at nei, det er ikke mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 31. mai 2022 #4842 Del Skrevet 31. mai 2022 Amber Heard legger i hvert fall ned MYE arbeid i sine daglige friseringer! Noe forskjellig hele tiden. Når kunne vi vente en dom i saken, var det noe som sa i løpet av denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rybka Skrevet 31. mai 2022 #4843 Del Skrevet 31. mai 2022 Hatsumomo skrev (22 minutter siden): Tror det er heller tvilsomt. Dette er en sivilsak, og det har vært mange spm om fengsel til advokater som kan dette og de sier klart og tydelig at nei, det er ikke mulig. Det kan reises tiltale i ny kriminalsak etter denne saken. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 31. mai 2022 #4844 Del Skrevet 31. mai 2022 Kommer ikke til å se noen filmer med Amber Heard i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 31. mai 2022 #4845 Del Skrevet 31. mai 2022 https://www.change.org/p/dc-entertainment-remove-amber-heard-from-aquaman-2 Nesten 4,5 millioner underskrifter. Har selv signert denne og delt flere ganger. Viss flere er med å signere og deler vil det sende en kraftig beskjed hos film toppene i Hollywood. Er egentlig i mot kansellering kulturen men synes at det er riktig at hun blir fjernet fra filmen etter det hun gjorde mot Depp. Hun mistet både Pirates og Fantastic Beasts rollen på grunn av hennes påstander. Så viste det seg i rettsaken at hennes oppførsel i forholdet var mye verre. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 31. mai 2022 #4846 Del Skrevet 31. mai 2022 Polly Ester skrev (51 minutter siden): Der ser man faktisk forskjell på henne når hun genuint er på vei til å gråte kontra "gråtingen" under vitneavhørene. Ser at haka skjelver og hun ser ned for å skjule seg. Så "tar hun seg sammen" og er tilbake til den litt arrogante opp-med-haka og steinansikt igjen. Enig med deg. Dette vi ser i klippet er ekte, men i de andre tilfellene er det nok et skuespill. Hva som får henne til å nesten gråte her er ikke godt å si. Sikkert noe i samtalen på opptaket som treffer et ømt punkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 31. mai 2022 #4847 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (1 time siden): Er vel eneste gangen hun virkelig har følt noe som helst i hele rettsaken. Hun burde skamme seg og jeg ser fram til at Johnny går "seirende" ut av dette. Hun virker veldig kald ellers under rettssaken. Og mye skuespill. Håper og tror JD vinner saken. Noe annet ville overrasket. Men en vet jo aldri… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 31. mai 2022 #4848 Del Skrevet 31. mai 2022 Hannah80 skrev (11 timer siden): Herregud, så jævlig kjipt gjort. Sånt skjer. Det var nok ikke for å hvene seg for henne, men fordi resultatet var bedre uten. Av og til blir skuespillere klip helt vekk fra filmen 😅 skuespillere kan tro at de er divaer men de er bare et tool for å få filmen bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2022 #4849 Del Skrevet 31. mai 2022 Million skrev (55 minutter siden): Amber Heard legger i hvert fall ned MYE arbeid i sine daglige friseringer! Noe forskjellig hele tiden. Når kunne vi vente en dom i saken, var det noe som sa i løpet av denne uken? Jeg sitter og venter på dom i dag jeg 🙈 Men har ikke funnet noe enda som tilsier dette. Dommeren sa i hvert fall at de skulle møtes igjen i dag siste dag i retten før helga. Men jeg har ikke funnet noen direktesendinger så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4850 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Jeg sitter og venter på dom i dag jeg 🙈 Men har ikke funnet noe enda som tilsier dette. Dommeren sa i hvert fall at de skulle møtes igjen i dag siste dag i retten før helga. Men jeg har ikke funnet noen direktesendinger så langt. De begynner senest kl 15 norsk tid, men jeg tviler på vi får direktesending fra juryrommet. Kjennelsen skal gå direkte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2022 #4851 Del Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (2 minutter siden): De begynner senest kl 15 norsk tid, men jeg tviler på vi får direktesending fra juryrommet. Kjennelsen skal gå direkte. Takk. Hva skal jeg gjøre etter dette er over da, har jo tatt all min tid etter jobb i lang tid nå 😂 Kanskje jeg får tid til andre ting da, mulig det er noe som har blitt nedprioritert de siste ukene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 31. mai 2022 #4852 Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) Jeg sier ikke at det gjelder denne tråden men jeg ville bare lufte noe jeg har tenkt på etter å ha fulgt saken … Det har vært mye usaklig hets av Amber også itillegg til sakelig og velfortjent kritikk også altså men fremdeles mye useriøst mobbing . Er det bare meg som synes Amber Turd ( selv om det er morosomt og jeg lo første gangen jeg så hæsjtaggen ) virker litt usmakelig og usakelig ? I tillegg til hets av seksuell legning og andre ting hos Amber som ikke er relevant for saken . Det er så mye mer sakelige ting man kan ta henne på isteden for denne hetsen. uansett gleder meg til dom i dag. Blir spennene . Endret 31. mai 2022 av FruR 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4853 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (4 minutter siden): Takk. Hva skal jeg gjøre etter dette er over da, har jo tatt all min tid etter jobb i lang tid nå 😂 Kanskje jeg får tid til andre ting da, mulig det er noe som har blitt nedprioritert de siste ukene 😅 Johnny Depp filmmaraton? Ja, nei, jeg husker ikke helt hva jeg drev med før jeg heller, men det var sikkert fornuftig 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 31. mai 2022 #4854 Del Skrevet 31. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 time siden): Tror det er heller tvilsomt. Dette er en sivilsak, og det har vært mange spm om fengsel til advokater som kan dette og de sier klart og tydelig at nei, det er ikke mulig. Hun kan ikke bli dømt til fengsel i denne saken, men det kan tas ut tiltale av påtalemakten i etterkant for falsk vitneforklaring og forfalsking av beviser. Vi hadde nettopp en tilsvarende sak i Norge, hvor kjendismanager Erland Bakke forfalsket en mail i forbindelse med en sivilsak mot Mads Hansen. Denne saken kom aldri til retten, likevel ble Bakke tiltalt og dømt for bevisforfalskning i ettertid. Nå er det en viss forskjell på norsk og amerikansk rettsvesen, men Depp/Heard-saken har jo faktisk vært ført for retten. Hun har løyet til jury og dommer. Og bevisene hun har forfalsket er langt mer alvorlige. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2022 #4855 Del Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (3 minutter siden): Johnny Depp filmmaraton? Ja, nei, jeg husker ikke helt hva jeg drev med før jeg heller, men det var sikkert fornuftig 😅 Godt forslag 😍 Kjenner jeg nesten er småforelska (atter en gang) i Johnny etter å ha fulgt ham i rettsaken 🙈 Fullstendig off topic, men jeg synes han er dritdeilig!! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 31. mai 2022 #4856 Del Skrevet 31. mai 2022 charactouy skrev (6 minutter siden): Johnny Depp filmmaraton? Ja, nei, jeg husker ikke helt hva jeg drev med før jeg heller, men det var sikkert fornuftig 😅 Har han spilt i noe bra da 😅 Har inntrykk av at det er mye sære filmer i hvertfall. Tror ikke jeg har sett så mye annet med JD enn Pirates, og der er han jo gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 31. mai 2022 #4857 Del Skrevet 31. mai 2022 FruR skrev (3 minutter siden): Jeg sier ikke at det gjelder denne tråden men jeg ville bare lufte noe jeg har tenkt på etter å ha fulgt saken … Det har vært mye usaklig hets av Amber også itillegg til smakelig og velfortjent kritikk . Er det bare meg som synes Amber Turd ( selv om det er morosomt og jeg lo første gangen jeg så hæsjtaggen ) virker litt usmakelig og usakelig ? I tillegg til hets av seksuell legning og andre ting hos Amber som ikke er relevant for saken . Det er så mye mer sakelige ting man kan ta henne på isteden for denne hetsen. uansett gleder meg til dom i dag. Blir spennene . Jeg synes det er usmakelig ja. Absolutt ikke rart at fenomenet Heard-Turd dukket opp all den tid hun nå og i overskuelig fremtid kommer til å være kjent som 'hun som bæsjet i senga til Depp', men å konsekvent bruke slengnavn slik er både barnslig og tåpelig. Min erfaring er at man taper troverdighet og vekt til sin stemme ved å mobbe, uavhengig av hva den man omtaler har gjort. Ved å uttale seg saklig, bruke riktig navn og unngå å velte seg i skadefryd, fremstår man som intelligent, reflektert og balansert - og blir lettere hørt i en debatt. Jeg er med på å kalle Heard en overgriper, voldsutøver eller sengebæsjer der det er relevant, all den tid det direkte reflekterer uakseptable handlinger hun faktisk har gjort. Men Amber Turd synes jeg alle intelligente mennesker burde parkert for minst tre uker siden. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 31. mai 2022 #4858 Del Skrevet 31. mai 2022 Imsdalen skrev (3 minutter siden): Har han spilt i noe bra da 😅 Har inntrykk av at det er mye sære filmer i hvertfall. Tror ikke jeg har sett så mye annet med JD enn Pirates, og der er han jo gull. 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 31. mai 2022 #4859 Del Skrevet 31. mai 2022 Imsdalen skrev (1 minutt siden): Har han spilt i noe bra da 😅 Har inntrykk av at det er mye sære filmer i hvertfall. Tror ikke jeg har sett så mye annet med JD enn Pirates, og der er han jo gull. Sært kan være veldig bra det . Gilbert Grape er veldig fin film. Tror for min del at jeg vil gå tilbake til skriving og lesing 😆 Fått litt nok av både Amber og Johnny etter dette tror jeg . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 31. mai 2022 #4860 Del Skrevet 31. mai 2022 Dævendøtte skrev (6 minutter siden): Godt forslag 😍 Kjenner jeg nesten er småforelska (atter en gang) i Johnny etter å ha fulgt ham i rettsaken 🙈 Fullstendig off topic, men jeg synes han er dritdeilig!! 😍 😁 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg