Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonymous33 skrev (8 minutter siden):

Det er en video på nett av Amber som holder den ene hunden ut vinduet under en kjøretur.

Hun har en tendens til å beskylde Depp for ting gjort av henne selv. 

Hadde minst forventet meg noe lignende som da Michael Jackson utførte "baby-stuntet" sitt på balkongen. Dette var jo skuffende greier for de som ønsker å ta henne for enda en ting. 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Sanninga
Skrevet
Berping skrev (3 timer siden):

Eks av amber. Lurer på om hun har hatt så mange langvarige forhold. For meg ser det ut at hun kun har hatt mange korte forhold. 0-12 mnd. Og da var hun helt fantastisk enligt eksene….. det kan faktisk være et red flag i seg, eller en forklaring. Begge er i nyforelskelsen. Det oftest ikke der skitentøyen kommer frem. Amber har jo også voldlige tendenser, 

men Johnny- mange langvarige forhold. Uten vold! ambers anklagelser stemmer ikke heller med bevis. Og amber klarte å dokumentere , mye. Hun va ikke redd for å bevise eller ta beviateriale. 

Legg også på minne at borderline personer er gode på å dikte opp historier som dem faktisk selve trur er sanne. Det er vanlig.

En her inne påstår også at Johnny er psykopat. Det er ikke noe du blir ut av det blå. Du fødes med det som regel. Eller utvikkler det i barndommen. Rart at ingen andre eks står frem om psykopati, eller hans egen famile. Han har ikke tegn på å skade dyr som barn, eller vare empatiløs som barn, ikke heller kriminell som tennåring. Ikke heller virker det som at Johnny finner nytning i å skade andre, provocere eller psyke andre mennesker. Så psykopat kan bare styrkes fra argumente. 🥱( glemte å sitere det inlegge) 

Ikke heller er det Johnny som prøver å fremheve seg som god eller bedre gjenom å gi penger til velgjørenhet. Eller fremstå som ms/mrs perfekt på insta. Holder med å se på Ambers instastory, hennes engasjement i velgjørenhet fremstår ikke som ekte…

Han er jo ikke psykopat. Det går an å være destruktiv og voldelig uten å være psykopat. Psykopat er jo ytterste konsekvens. Det er mye der i mellom. 

Poenget med å si at hun hadde vært fantastisk, var at eksen beskrev et godt forhold tidligere. Er klar over at alle har gode og dårlige sider. Det har ingenting å si om man ikke har vært i mange eller langvarige forhold tidligere. Ikke alle ønsker seg langvarige forhold heller. Det har jo ingenting med saken å gjøre, man trenger ikke være "gal" av den grunn. Mange som ikke av ulike årsaker ønsker seg forhold. 

Skrevet
Anonymous33 skrev (19 minutter siden):

Det er en video på nett av Amber som holder den ene hunden ut vinduet under en kjøretur.

Sånn var min psykopatiske ekskjæreste også, beskyldte meg for det han gjorde selv. Jeg husker han kunne insisterte på at jeg var sint på ham, mens det egentlig var han som var sint på meg. Og da jeg sa at jeg ikke var sint, noe som var sant, så ble jeg beskyldt for fornektelse og løgn. Og jeg satt og unnskyldte meg for påstander som overhodet ikke hadde rot i virkeligheten. Han klandret meg for sine egne feil. Skummelt personlighetstrekk. Det ser ut som Amber også beskylder Depp for det hun gjør selv. Veldig forstyrrende og forvirrende. Og psykisk vold, i seg selv.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest Berping
Skrevet (endret)
Sanninga skrev (22 minutter siden):

Han er jo ikke psykopat. Det går an å være destruktiv og voldelig uten å være psykopat. Psykopat er jo ytterste konsekvens. Det er mye der i mellom. 

Poenget med å si at hun hadde vært fantastisk, var at eksen beskrev et godt forhold tidligere. Er klar over at alle har gode og dårlige sider. Det har ingenting å si om man ikke har vært i mange eller langvarige forhold tidligere. Ikke alle ønsker seg langvarige forhold heller. Det har jo ingenting med saken å gjøre, man trenger ikke være "gal" av den grunn. Mange som ikke av ulike årsaker ønsker seg forhold. 

Men spørsmålet er om man da er en konebanker ut av det blå. Eller om det er en dynamik der begge parter er skyldige til verbal og fysisk vold. Men kanskje ene værre en den andre pga personlighetsforstyrelse- amber da i denne settningen. 

og selfølgelig har historia en poeng i dette. Fordi fleste blir ikke konebankere ut av det blå. Og da er det jo svært viktig at det finnes et rettsystem som kan prøve saken.  

Endret av Berping
Skrevet
34 minutter siden, Anonymous33 said:

Jo takk, jeg har selv levd med en slik person.

Kun kvitt vedkommende etter flytting, bytting av nummer og navn.

Alt ble vridd og vrengt og hun sørget for å ha "beviser".

Om jeg sa at gresset var grønt, så skulle hun ha meg til å ta feil.

Jeg føler meg sliten etter å ha sett rettsaken.

Håper at jd vinner.

Blir en slags mini seier for meg og da, heh.

• Liker 8
  • Hjerte 10
Gjest Made4u
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om man ikke har bevis i form av bilder, videoer eller vitner, så bør man i det minste klare å servere en troverdig historie i retten. Det har ikke Amber Heard … 

Ansvarsgraskivelsen til JD og alt drittet om henne fra den kanten, er det bedre? Er klassisk det, å skylde på offeret for hans vold, akkurat det er et kjent fenomen og det virker sterkere enn for andre når det er en verdenskjent skuespiller med et stjernegalleri av forsvarere som bedriver slikt.

Gjest Sanninga
Skrevet
Berping skrev (1 minutt siden):

Men spørsmålet er om man da er en konebanker ut av det blå. Eller om det er en dynamik der begge parter er skyldige til verbal og fysisk vold. Men kanskje ene værre en den andre pga personlighetsforstyrelse- amber da i denne settningen. 

Det var akkurat det jeg skrev tidligere. Jeg mener det. At de har vært usunne for hverandre. Av og til kan noen trigge noe i hverandre som ligger uløst og som våkner til med den "rette" (feil) partneren. Det finnes uendelige eksempler på det i psykiatrien, så det er ikke et ukjent fenomen. 

Skrevet
35 minutter siden, Berping said:

Tortyrering og hat mot mennesker og dyr starter oftest i barndommen / tennåren. Eller tendenser. kke i godt voxen alder på 50-60 år. Med mindre du får hjernskade eller psykose. Og historien er mest diktet opp for å lage en story. Mest sansynligt holdt vel Depp hunden i fanget eller lignende. Som normale mennesker kan gjore.

Det er vel ah som har hundene, derav min bekymring 😉

• Liker 4
Gjest Made4u
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei, det har ikke lite å si. En manipulerende person med personlighetsforstyrrelser kan få frem det absolutt verste i andre. Det er helt utrolig at JD klarer å svare så rolig og behersket som han gjør. 

Det er en komplisert øvelse, å bebreide noen andres personlighet, å skylde den andre for at den er blitt slått. Det blir ALLTID feil!!

Skrevet
Made4u skrev (6 minutter siden):

Har fulgt saken ved å lese om den, og da mener jeg ikke her eller andre meningsløse kilder jeg ikke anser å være gode kilder

Nevn et eksempel.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Made4u skrev (2 minutter siden):

Det er en komplisert øvelse, å bebreide noen andres personlighet, å skylde den andre for at den er blitt slått. Det blir ALLTID feil!!

Du legger jo skylden på Depp, som har blitt beviselig slått?? 

Dette blir mitt siste svar til deg.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Gjest Made4u
Skrevet
Drizzt skrev (25 minutter siden):

Voldsofre må ihvertfall ikke ha masse bevis mot seg. Derfor er det ingen som tror på Amber Heard lenger. Bevisene mot henne stabler seg opp og hun ble gradvis avslørt som voldsutøveren i forholdet. Hun har innrømmet i samtaleopptak at hun har vært voldelig mot ham, også fysisk, men det finnes ikke et eneste bevis at han har utøvd vold mot henne. 

Legge fra deg det, for alt ved JD sin personlighet, spesielt hans sykelige sjalusi (dokumentert av flere ekser uavhengig av hverandre) og hans manglende impulskontroll (dokumentert av video) og saker som har vært tidligere... Det er modusen til en som er kapabel til å utøve vold og det gir absolutt grunnlag for å tro hennes historie, som jo kan være sann selv om hun selv har vært ille...

Gjest Berping
Skrevet (endret)
Sanninga skrev (7 minutter siden):

Det var akkurat det jeg skrev tidligere. Jeg mener det. At de har vært usunne for hverandre. Av og til kan noen trigge noe i hverandre som ligger uløst og som våkner til med den "rette" (feil) partneren. Det finnes uendelige eksempler på det i psykiatrien, så det er ikke et ukjent fenomen. 

Enig. Derfør burde Johnny vinne. Man kan ikke drive å ærekrenke folk over noe som ikke er relevant. Og amber fremstår værst vilket igjen gjor saken helt tragisk. Både for virkelige voldsoffer men også menn og kvinner som faktisk blir utsatt for verbal og fysisk vold uten å være en del i det. 

Endret av Berping
Gjest Made4u
Skrevet
Drizzt skrev (25 minutter siden):

Kvinnene som støtter JD gjør det fordi han er offeret i denne saken basert på bevisene som er kommet fram i retten.

Men mennene som støtter Amber Heard gjør det fordi de mener hun er søt og ignorerer bevisene mot henne. Ikke spesielt rasjonelt. 

Mye som har vært oppe i denne saken, og mye av det som gjenngis at skal være beviser for at han ikke kan være voldelig, det er rett og slett tåpelig argumentasjon og beviser jo absolutt heller ikke at han ikke har utøvd vold (noe det er sterkere grunner til å anta at han har vil jeg hevde).

Skrevet

Er det Johnny Depp som er faren til det lille barnet?

Gjest Made4u
Skrevet
Drizzt skrev (24 minutter siden):

Hun har innrømmet å ha brukt fysisk vold mot han i flere opptak av samtalene mellom dere. Har du i det hele tatt fått dem med deg? :klo: Hun har selv innrømmet fysisk vold mot ham i flere lydopptak hvor man hører hennes egen stemme. Mener du at det ikke er bevis for at hun er voldsutøveren og mannebankeren i forholdet? 

Jeg er klar over at hun har brukt fysisk vold mot han, håper like fult at han taper denne saken, tror ikke noen av dem vinner frem i denne saken for å være ærlig... Men håper virkelig at de kommer frem til at det er skjellig grunnlag for å tro at han kan ha slått henne, for slik ser i alle fall jeg det...

Hadde jeg skulle dømt i denne sak, så skulle begge parter fått vite at de har vært urimelig og jeg hadde latt begge parter kommet likt ut av det...

Skrevet
SiljeKommode skrev (2 minutter siden):

Er det Johnny Depp som er faren til det lille barnet?

Nei, det er ikke det. 

• Liker 6
Skrevet
Made4u skrev (11 minutter siden):

Legge fra deg det, for alt ved JD sin personlighet, spesielt hans sykelige sjalusi (dokumentert av flere ekser uavhengig av hverandre) og hans manglende impulskontroll (dokumentert av video) og saker som har vært tidligere... Det er modusen til en som er kapabel til å utøve vold og det gir absolutt grunnlag for å tro hennes historie, som jo kan være sann selv om hun selv har vært ille...

Jeg vet ikke hvem ''alle'' er? Kanskje de få i verden som lukker øynene sine for bevisene og hvitmaler Heard? Det er langt fra alle, men de færreste. 

Ingen av JD sine ekser har en gang hintet om vold, så der lyver du direkte. Manglende impulskontroll er det Heard som har, så hvis dette er din rettesnor for utøvelse av vold, så erklærte du nettopp Heard for skyldig. 

• Liker 15
Skrevet

Juryen møtes i morgen senest kl 15 norsk tid, hvis jeg ikke husker feil? Hvor lenge tror dere det tar dem å komme frem til en avgjørelse? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...