Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Berping skrev (1 minutt siden):

Hvis det er sant er det jo helt sykt 😳 lurer også på en annen ting? Har hun synfeil og bruker briller Ellers? Eller er det for å se smart ut? :) 

Jeg stusset over dette selv. Johnny har jo brukt briller hele rettssaken, han har sittet med de på store deler av saken og noen ganger uten.

Hun har ikke hatt briller en eneste gang, foruten siste dagen da det var closing arguments. Jeg syntes det var veldig rart, men det kan kanskje ha noe med speilingen av Johnny å gjøre? Kanskje hun for én gangs skyld ville virke smart?

Kan hende hun vanligvis bruker linser og akkurat på fredag så valgte hun briller, men det var påfallende syns jeg. 

hahaha kanskje det var derfor hun ikke holdt pennen ned på papiret da hun "skrev", fordi hun ikke så noenting...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Tror ikke hun skriver noe, bare later som. Ref. den tiktok-videoen jeg postet tidligere i kveld. 

Men hun sender vel ikke blanke lapper til advokatene. Litt usikker på hvor sikker kilde tiktok er😊. Dog nysgjerrig på hva som står på alle de rosa lappene, og på notatblokka

• Liker 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Men hun sender vel ikke blanke lapper til advokatene. Litt usikker på hvor sikker kilde tiktok er😊. Dog nysgjerrig på hva som står på alle de rosa lappene, og på notatblokka

Vet ikke, kan jo være at bare akkurat den ene gangen som det ble filmet så skrev hun ingenting. 

Var det ikke sånn at de fikk beskjed om å skrive eller tegne eller ellers late som de skrev, for å skjule følelser om det kom opp. Det var kanskje en speiling av Johnny det også, siden han har sittet og skrevet og tegnet hele rettsaken. 

• Liker 2
Skrevet
charactouy skrev (6 minutter siden):

Det har tidvis vistes utenpå Ms Vasquez at dette har vært en vanskelig sak for henne. Hun har grunnlag for å tro at hennes klient har vært utsatt for uhyrligheter fra motparten, og sinnet og frustrasjonen hennes har (dessverre eller taktisk) kommet til syne når hun har krysseksaminert Heard. I tillegg har det nok vært krevende å holde Depp fokusert og ved godt mot - spesielt når han har måttet høre vitnemål han overhodet ikke kjenner seg igjen i, eller lydopptak fra forholdet. Han har til tider vært synlig berørt. 

For øvrig duppet både Depp og Heard i stolen i løpet av siste uka - det må ha vært noen slitsomme uker å sitte og lytte - jeg holdt jo på å bli koko selv 😅

På siden av saken, husker dere på re-direct av Heards rebuttal når Ms Bredehoft rotet seg inn i spørsmål hun ikke kunne stille og sa 'nei, jeg har visst ikke mer' og Heard strenet rett ut? Jeg tror ikke Heard så på Ms Bredehoft én gang etter det. 

I remember😊

Skrevet (endret)

Det triste i denne saken er at Depp må bevise juryen at han har perfekt record.

Det holder ikke at Heard lyver om 95 %. For at Depp skal vinne må han beviselig være 100 % sannferdig om alt.

Det er riv ruskende galt fordi jeg tror ikke Depp voldtok. Jeg tror også det generelle inntrykket Heard etterlater er feil.

Jeg kan se for meg at Heard angrep Depp og at han tok igjen en gang eller to. Det er det som gjør saken så vanskelig juridisk. Og en tragedie for Depp. Hvis feks. Heard fikk seg en sprukken leppe i en tumult hun startet, gir ikke det henne rett til å ødelegge Depps karriere. 

- kinny

Endret av kinny
  • Liker 4
Skrevet
Polly Ester skrev (5 minutter siden):

Vet ikke, kan jo være at bare akkurat den ene gangen som det ble filmet så skrev hun ingenting. 

Var det ikke sånn at de fikk beskjed om å skrive eller tegne eller ellers late som de skrev, for å skjule følelser om det kom opp. Det var kanskje en speiling av Johnny det også, siden han har sittet og skrevet og tegnet hele rettsaken. 

Ja, så noen skrev her at de ble rådet til det. Det kan jo være. Interessant med den speilingen. Jeg hadde ikke fått med meg at hun kopierte klesstilen hans de første dagene før jeg leste om det her nylig. Men har selv reagert på hvordan hun blant annet endret stil jf hans de siste dagene ift mer prat med adv og smil, latter (eller skal vi si smirk). Og briller siste dag. Hun har jo sett rimelig intenst på Johnny alle ukene

Gjest Berping
Skrevet (endret)
kinny skrev (20 minutter siden):

Det triste i denne saken er at Depp må bevise juryen at han har perfekt record.

Det holder ikke at Heard lyver om 95 %. For at Depp skal vinne må han beviselig være 100 % sannferdig om alt.

Det er riv ruskende galt fordi jeg tror ikke Depp voldtok. Jeg tror også det generelle inntrykket Heard etterlater er feil.

Jeg kan se for meg at Heard angrep Depp og at han tok igjen en gang eller to. Det er det som gjør saken så vanskelig juridisk. Og en tragedie for Depp. Hvis feks. Heard fikk seg en sprukken leppe i en tumult hun startet, gir ikke det henne rett til å ødelegge Depps karriere. 

I stand up for women and abuse , and my experience amber says. Altså vadå? For real. Johnny og amber har hatt et toxic forhold og dem er vel ikke alene om det. Dette er ikke en sak ang kvinner. Så om amber vinner så er det noe rimmelig galt som har skjedd i rettsprossesen. Det burde ikke være lov å anklage noen for å være konemisshandler eller stå opp for kvinner når selve saken ikke ens engang omhandler konemisshandling eller en metoo sak. Det er to forsjellige ting- toxic forhold vs metoo. Og spesiellt ikke når begge parterna har vart toxic mot hvarandre! Nå i dette fallet var amber den som utøvde mest fysisk og psykisk vold.

Endret av Berping
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Gjest Berping
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (14 minutter siden):

Ja, så noen skrev her at de ble rådet til det. Det kan jo være. Interessant med den speilingen. Jeg hadde ikke fått med meg at hun kopierte klesstilen hans de første dagene før jeg leste om det her nylig. Men har selv reagert på hvordan hun blant annet endret stil jf hans de siste dagene ift mer prat med adv og smil, latter (eller skal vi si smirk). Og briller siste dag. Hun har jo sett rimelig intenst på Johnny alle ukene

Hun sitter sikkert å fantiserer om å få han tillbake, eller Hvor mye hun savner han. Vanligt trekk blandt borderline personlighet. :) 

Endret av Berping
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Tror hun var arrogant og skulle stirre han i senk og få han til å se opp, bare én eneste gang, så hun kunne ta han på "hah, var det jeg sa, du holdt ikke det du lovte at jeg aldri skulle se øynene dine igjen"

• Liker 6
Skrevet
Polly Ester skrev (4 minutter siden):

Tror hun var arrogant og skulle stirre han i senk og få han til å se opp, bare én eneste gang, så hun kunne ta han på "hah, var det jeg sa, du holdt ikke det du lovte at jeg aldri skulle se øynene dine igjen"

He, he ja. Og det er jo rimelig krevende å ikke se bort dit over så mange uker, når hele teamet sitter der, ikke kun AH. Men et blikk på Elaine, hadde blitt tatt som et blikk på henne og som seier. 

• Liker 1
Gjest Sanninga
Skrevet
Berping skrev (5 timer siden):

Må nesten spørre. Satt du og lætterliggjorte mannen din dagligen? Lo åt han? Etc? Filmet og tokk bilder på han når han sov og var ute av drift?  Og gikk du ut i media med blåmærker årsaket av noen andre en selve mannen for å frame han?

har selv vart i et toxic forhold. Han slo i vegger osv, men aldri meg. Jeg ba han for å bli osv. Jeg ble nesten selv ”crazy” av dynamiken vi hadde sammen. 

Ikke helt som deg. Men slike forhold - preoccupide og avoidant er mer vanlig en hva man tror. Men Hvis det er snakk om en person som utøver vold for å tyste en person - eller en så kallt ”konebanker” da tror jeg utfallet ville vart annerledes. Fordi da er man redd. 

amber var aldri redd, hun var voldlig mot Johnny, hun forminsket han. Har du hørt opptaken? Ja Johnny er ikke perfekt heller. Man kan være kontrolerende, sint og ha missbruk uten å være voldlig. Tror ikke heller han klarte å slå noen når han ligger å sover ”dekket av”. 

dette er igjen ikke en metoo sak! Det er en sak om et par som har hatt et toxic forhold / mentoo! 

det er jo også extremt rart å oppsøkte noen etter at man har lagt en restraining order mot personen. Synes det beviset alt! 

Ja, jeg har hørt alt sammen. Men her spiller nok rus en stor rolle. Ingen av de har vel vært særlig edrue og de har nok vært veldig ruset når noen av de opptakene spilles inn. Rus kan endre atferd drastisk. 

Mange sier at Depp har fått nok av AH og dermed sier at de forstår at han har vært psykisk aggressiv og hamret med dører. Men det kan jo likesågodt ha vært motsatt. At H har taklet dårlig at Depp har ruset seg. Og blitt sint, sjalu og aggressiv og til slutt har AH slått til han. Man kan vinkle det på ulike måter 

Hvorfor et det ene bedre enn det andre? 

Skummelt når så mange tror de sitter på sannheten uten å kjenne de og basert på få lydopptak. 

Jeg tror mange blir veldig påvirket også. Bias, er det det det kalles? 😁 Når AJ smiler i rettsaken er hun ekkel og ond, mens når JD gjør det, er det bare søtt og morsomt. 

Det er også vanskelig å få bevis på vold og overgrep. Derfor blir så utrolig mange saker henlagt. Samtidig ksn mye tyde på at AH av grunner kun hun vet, har overdrevet voldsbruken som hun påstår har blitt benyttet av D. Og det jobber så klart i mot henne, for da mister forståelig nok folk tillit. 

Skrevet
Berping skrev (5 timer siden):

Grov fysisk vold uten bevis for det* bildene er ikke grov fysisk vold. Det viser mer på lett skade som kan skje av alt mullig rart. Som å slå i hode i en kant fex, eller gå in i noe. Etc. Hun oppsøkte også sin ”voldsutøver som prøvde å drepe henne om og om igjen” etter å ha filed en restraining order. Veldigt merkeligt 

Det gir jo ingen mening å oppsøke en person man har fått besøksforbud mot. Ofte får man besøksforbud i tilfeller hvor man frykter for sitt eget liv. Det henger ikke i hop med å oppsøke den personen, i alle fall ikke å oppsøke personen og nekte å dra, for å så legge seg i senga og forsøke å skaffe seg sex. Lol. Så avslørende.

• Liker 10
  • Hjerte 3
Skrevet
Muffin man skrev (41 minutter siden):

jeg vil også gi kudos til Depp som har holdt maska under hele rettsaken. Enkelte tingene av det som har kommet frem i rettsaken må være forferdelig ydmykende å bli satt ut i offentligheten som dette. Det å bli blottet på denne måten som om man skulle stått der helt naken må være veldig stressende. Tror mange ville blitt brutt ned totalt om de måte oppleve tilsvarende.

Den største ydmykelsen ligger selvsagt hos Heard. Skulle gjerne vært "fair" og gitt Amber litt kudos får å stå i dette selv, men slik det ser ut var rettsaken et produkt av hennes egne gjerninger. Med andre ord så høster hun som hun sår.

Når det kommer til Bredehodt og Rottenborn har de bokstavelig talt gått under  "Djevelens Advokat" i denne saken. Syntes også Rottenborn fortjener en klapp på skulderen. Lurer på om de begge blir fulgt opp i forhold til alt hatet mot dem som har vokst rundt rettsaken av de som ikke har klart å skille sak og person. Har fått vondt inne i meg å se hvor grovt disse har blitt demonisert som mennesker.

Tviler ikke på at de har blitt det siden de representerer en person som er så forhatt av mange. Dessverre alltid folk som ikke evner å skille sak og person og klient fra advokaten som bare gjør jobben den er satt til.

Kan dog ikke se jeg har sett slik ondsinnet hets her i tråden, som du tidligere skrev var gjennomgående her. Det har unektelig, etter mitt skjønn, vært noen komiske utspill fra det teamet, som oppheng i muffins, objections til egne spm, Elaines teatralske sluttprosedyre mm. Det har også vært saksforhold derfra man reagerer på helt legitimt, spør du meg. Det betyr jo ikke at man mangler grunnleggende respekt og forståelse for hva de står overfor. At reaksjonene også har økt i intensitet mot slutten, tenker jeg også er helt naturlig når en nærmer seg klimaks i en sak man har stort engasjement for. Så her bør man vel også skille litt på hva som er hva..😊

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest Made4u
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (5 timer siden):

Amber er det ja. 

Det kan godt være ja, hun er ikke en drømmepartner for å si det forsiktig. Men det har i grunn lite å si, mye tyrder på at JD er en som har utøvd partnervold og det bør gi konsekvenser for hans del.

Gjest Muffin man
Skrevet
~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Kan dog ikke se jeg har sett slik ondsinnet hets her i tråden, som du tidligere skrev var gjennomgående her. Det har unektelig, etter mitt skjønn, vært noen komiske utspill fra det teamet, som oppheng i muffins, objections til egne spm, Elaines teatralske sluttprosedyre mm. Det har også vært saksforhold derfra man reagerer på helt legitimt, spør du meg.

Ondsinnet hets blir vel å ta litt i.

Usakligheter, navnekalling og litt drøye spekulasjoner var vel egentlig det jeg egentlig reagerte på i denne tråden. Folk er fri til å skrive det de ønsker. Den ondsinnede hetsinga finner man utenfor denne tråden av det jeg har sett + at det er liten tvil at det finnes folk i verden som har blitt litt fanatiske i forhold til rettsaken. 

Ønsker forresten ikke å gå tilbake å dra frem innlegg å henge ut eller skape videre diskusjon rundt enkeltpersoner. Du må nesten enten ta meg på ordet eller anta at jeg overreagerer. Har liksom ikke noe produktivt å komme med her ;) 

Skrevet
Sanninga skrev (57 minutter siden):

Mange sier at Depp har fått nok av AH og dermed sier at de forstår at han har vært psykisk aggressiv og hamret med dører. Men det kan jo likesågodt ha vært motsatt. At H har taklet dårlig at Depp har ruset seg. Og blitt sint, sjalu og aggressiv og til slutt har AH slått til han. Man kan vinkle det på ulike måter 

Hvorfor et det ene bedre enn det andre?

Hun er den eneste som har slått, men hun setter i gang en pressekampanje for å stemple han som en konebanker, og det er helt greit?

• Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest Made4u
Skrevet
Hank Amarillo skrev (12 minutter siden):

Hun er den eneste som har slått, men hun setter i gang en pressekampanje for å stemple han som en konebanker, og det er helt greit?

Det har du ingen forutsetninger for å si, JD sin syklige sjalusi er dokumentert fra flere av hans ekser. At han har særs svak impulskontroll er også dokumentert i videoer... Spesielt den manglende impulskontrollen er hva enhver voldsperson har til felles... Det er mer som tyder på at hennes versjon også kan stemme her, å se det så sort hvitt som du gjør det finner jeg å være direkte naivt når så mye ved JD skurrer og det finnes klare og overveldende grunner til å kunne anta at han har benyttet vold... 

Skrevet
Muffin man skrev (21 minutter siden):

Ondsinnet hets blir vel å ta litt i.

Usakligheter, navnekalling og litt drøye spekulasjoner var vel egentlig det jeg egentlig reagerte på i denne tråden. Folk er fri til å skrive det de ønsker. Den ondsinnede hetsinga finner man utenfor denne tråden av det jeg har sett + at det er liten tvil at det finnes folk i verden som har blitt litt fanatiske i forhold til rettsaken. 

Ønsker forresten ikke å gå tilbake å dra frem innlegg å henge ut eller skape videre diskusjon rundt enkeltpersoner. Du må nesten enten ta meg på ordet eller anta at jeg overreagerer. Har liksom ikke noe produktivt å komme med her ;) 

Ja, ondsinnet hets var nok min litt for frie oversettelse (Jeg var for lat til å bla meg bakover). Beklager det😊. Og takk for utdyping.

• Liker 1
Gjest Berping
Skrevet (endret)
Made4u skrev (13 minutter siden):

Det har du ingen forutsetninger for å si, JD sin syklige sjalusi er dokumentert fra flere av hans ekser. At han har særs svak impulskontroll er også dokumentert i videoer... Spesielt den manglende impulskontrollen er hva enhver voldsperson har til felles... Det er mer som tyder på at hennes versjon også kan stemme her, å se det så sort hvitt som du gjør det finner jeg å være direkte naivt når så mye ved JD skurrer og det finnes klare og overveldende grunner til å kunne anta at han har benyttet vold... 

ingen bevis for vold nei fra johnnys side. Men amber har det. Hun ble arrestert og. 

manglende Impulskontroll kan vi alle ha iblandt. Vi alla kan være sjalu og kontrollerende og. Uten at det betyr at man er en konebanker eller en husbandbanker. Mennesker er da ikke perfekte. Men å gjentatte gng drive med manipulasjon, stalking, lætterligjøring, som amber. Også være voldlig. Det er redd flags så det suser om det. Amber var vel også sjalu for å si det sån. 

Endret av Berping
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...