Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Det er flere andre kroppsspråkeksperter som har sagt det samme. 

Jeg tror man kan lese veldig mye fra en persons kroppsspråk. Jeg syns det er lett å se at det er som du sier over her, som er belyst av flere på youtube også. 

Det er ganske creepy at alle de gangene noen nevner slag og spark og den ødelagte fingeren og stumping av sigarett osv osv så sitter Heard og smiler det ekle smilet sitt. Det er hver gang det kommer fram sårbare ting for Johnny at hun får det smilet, hånlig fliring. 

Skulle ønske folk sluttet å svare og sitere. Jeg har blokkert brukeren for lenge siden, men får med meg hva som er sagt uansett pga siteringen. 

Jeg er helt enig i at kroppsspråk sier mye, jeg ordla meg kanskje litt feil tidligere i tråden. Det jeg mener er at det ikke kan brukes som bevis på noe som helst, og i en såpass alvorlig og engasjerende debatt som denne så vet jeg at hvis jeg begynner med min egen analyse av hennes kroppsspråk så er det risiko for å bli anklaget for å være useriøs. Likevel er adferden til A.H i løpet av rettssaken så absurd at den må kunne nevnes;

1.) først har hun altså kopiert antrekkene til J.D frem til et punkt at dette ble så synlig for omgivelsene at det ble omtalt i media. Nesten dagen etter dette ble avisoppslag, så sluttet hun. Da hadde hun «tilfeldigvis» ikke like antrekk som han lengre.

2.) Når hun vitner og skal gjenta sin egen historie fremstår historien forvirrende og lite troverdig. Hun gråter uten tårer, og den eneste følelsesmessige reaksjonen fra vitneboksen jeg synes fremsto 100 % ekte, var når hun fremsto aggressiv. Da var jeg virkelig ikke i tvil om hva hennes følelser var. Det var sinne og irritasjon. 

3.) Hun har innledet rettsaken med å se «trist» ut når andre vitner, og ellers ganske passiv. Hun har nettopp byttet ut mediateamet sitt, så at hun får instrukser i hvordan hun fremstår og hva som fungerer/ikke fungerer - er ganske åpenlyst. J.D sitt team og J.D sin adferd - har vært preget av lystighet og humor. J.D har smilt når det har passet seg (sett det komiske i ting) og åpenlys slått av en fleip med advokatene sine. Man ser ut ifra deres kroppsspråk at de fremstår å like J.D :de humrer seg sammen med ham når han sier noe, og de sitter nære hverandre, man ser kjemien. A.H endrer sin «taktikk» halvveis i rettsaken og går ifra «trist steinansikt» til en adferd igjen påfallende lik J.D : plutselig sender hun (utallige) post-it lapper til sine advokater, bøyer seg mer mot dem for å si noen ord, og smiler og ler mer. Hun gir mer tydelig følelsesmessig respons på ting. Det er ganske åpenlyst at «steinansikt» taktikken er byttet ut, nok en gang, med en kopi av noe J.D gjør.

Problemet dog!! Er : J.D fniser/ler/humrer seg - rundt «uskyldige» ting, «Megapint», fyren i bil som røyket under videointervju m.m. Han sitter ikke å ler når A.H går gjennom triaden sin, eller når de få vitnene som er til A.H sin fordel, tar opp seriøse ting (hennes ene venn sitt videointervju og søsteren) Tvert imot fremstår J.D respektfull, etter min mening, selv om han må være rasende.

A.H fniser og ler på upassende tidspunkt. Hun fremstår respektløs

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en annen raritet også, på Tiktok.

Amber har blitt sett rablende i rasende fart og levert fra seg post-it-lapper til advokaten bak seg... men, det spørs om det har vært så mye innhold, men heller spill for galleriet:

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Polly Ester skrev (8 minutter siden):

Fant en annen raritet også, på Tiktok.

Amber har blitt sett rablende i rasende fart og levert fra seg post-it-lapper til advokaten bak seg... men, det spørs om det har vært så mye innhold, men heller spill for galleriet:

Igjen.. dette er bare galskap! Hun fremstår jo helt.. ja.. tilogmed hennes advokat rister oppgitt på hodet! 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Mollami skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er merkelig, at det heller ikke er spor av en ‘aldri så liten’ bloduttredelse i øynene…

Bildet under ser ut som en dame som ikke har sovet godt natta før (fest?) og har hatt munnsårutbrudd. 

• Liker 4
Skrevet

Det er veldig rart hvor forskjellig hun fremstår i ulike situasjoner, ja. Når JD forklarer seg, har hun det ovenpå-ansiktet. Forskjellen på de to klippene er jo helt enorm. 

• Liker 8
Gjest Berping
Skrevet (endret)
Drizzt skrev (10 minutter siden):

Bildet under ser ut som en dame som ikke har sovet godt natta før (fest?) og har hatt munnsårutbrudd. 

Jeg piller av hud fra leppen min som ser precis slik som amber sit ser ut til å være. Sår pga pilling. Kan være det? 

Endret av Berping
Skrevet
Kid Cox skrev (2 minutter siden):

Det er veldig rart hvor forskjellig hun fremstår i ulike situasjoner, ja. Når JD forklarer seg, har hun det ovenpå-ansiktet. Forskjellen på de to klippene er jo helt enorm. 

Hun er skuespiller. Ikke veldig talentfull, men her prøver hun å få Oscar for best performance, men det får hun ikke. Eventuelt raspberry eller hva det het.

• Liker 8
Skrevet
Berping skrev (3 minutter siden):

Jeg piller av hud fra leppen min som ser precis slik som amber sit ser ut til å være. Sår pga pilling. Kan være det? 

Det er i alle fall sett - og filmet - minst én gang i retten.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Kid Cox skrev (13 minutter siden):

Hva i helvete er det der i det øverste klippet? Han sitter og snakker om vold mot søsteren... for et ansiktsuttrykk av henne...

Endret av Hyningane
  • Liker 7
Skrevet
Hyningane skrev (8 minutter siden):

Hva i helvete er det der i det øverste klippet? Han sitter og snakker om vold mot søsteren... for et ansiktsuttrykk av henne...

Synes det er skikkelig creepy 😬. Mange som sammenligner henne med Jodi Arias.

Hun kunne jo drept Depp med de vodkaflaskene. 

• Liker 2
Gjest Berping
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (På 29.5.2022 den 19.42):

https://www.instagram.com/p/CcI_qpVP0ZL/?utm_source=ig_web_copy_link

«I have always maintained a love for Johnny..»

😇

Synd hun ikke viste det i forholdet da. Masse unskyldninger og manipulering for å ha han igjen….. 

hadde blitt fly forbanna om noen skrev slik etter å ha gjort så mye piss som amber gjorde….På insta

Kom ikke å lek empatisk når du ikke er det typ :) 

Endret av Berping
Gjest Ambeh
Skrevet
Hyningane skrev (På 27.5.2022 den 23.10):

Har aldri overvært en norsk rettssak. Holder man på på samme måten i retten, i Norge?

- "Protest, dommer. Mangelfullt grunnlag!"

- "Avslått!"

-"Protest, dommer! Spekulasjon!"

-"Godkjent. Fortsett uten å nevne.... bla,bla,bla"

Jeg ser ikke for meg at det foregår på denne måten i Norge?

Wsl skrev (15 timer siden):

Noen som vet? Hadde vært interessant å vite 

Håpet at du skulle få svar, for jeg har lurt på det samme.

Jeg har ikke svaret, men jeg så på 22. juli-rettssaken. Så vidt jeg husker var det ingen "protest" av noe slag som vi ser i denne saken. Alt jeg mener å huske var at dommeren av og til sa ifra til/irettesatte Breivik. Håper noen her inne vet mer om dette, for selv om det ikke foregår nøyaktig som i USA (håper jeg, for det høres litt teit ut hvis de driver og sier det på samme måte som du har skrevet i innlegget, hehe), må vi vel ha noen regler rundt hva det er greit å spørre om og ikke og hvordan og hvem som sier ifra om noen sier eller gjør noe de ikke skal.

Skrevet
Ambeh skrev (8 minutter siden):

Håpet at du skulle få svar, for jeg har lurt på det samme.

Jeg har ikke svaret, men jeg så på 22. juli-rettssaken. Så vidt jeg husker var det ingen "protest" av noe slag som vi ser i denne saken. Alt jeg mener å huske var at dommeren av og til sa ifra til/irettesatte Breivik. Håper noen her inne vet mer om dette, for selv om det ikke foregår nøyaktig som i USA (håper jeg, for det høres litt teit ut hvis de driver og sier det på samme måte som du har skrevet i innlegget, hehe), må vi vel ha noen regler rundt hva det er greit å spørre om og ikke og hvordan og hvem som sier ifra om noen sier eller gjør noe de ikke skal.

så ikke gjennom hele, bare spolte litt. Kan denne ha noen av svarene dere lurte på? https://advokatwulff.no/gangen-i-en-straffesak-video/

Gjest inakristine
Skrevet (endret)

.

Endret av inakristine
Skrevet
inakristine skrev (1 minutt siden):

En liten avsporing; Jeg ser at noen her inne nevner at det oppstod drama mellom legalbyte (alyta?) og theduiguy+. (Og jamesfromcourt?)

Jeg måtte inn på youtube for å se hva det hele handlet om, og ble litt overrasket over at en ikke-sak ble tatt såpass alvorlig. Synes ikke theduiguy+ eller James gjorde noe galt i det hele tatt - alle som fulgte med på rettssaken reagerte med sjokk, kanskje et smil, kanskje en liten latter, osv. etter det tmz-fyren hadde sagt. Men nei, de hadde gjort noe galt og skulle tas, så da stenges de ute fra kanalen hennes.

Utrolig patetisk.

Har tittet innom kanalen hennes kun èn gang, og synes ikke hun hadde særlig mye å bidra med. Foretrekker Emily D. Baker.

Jeg er helt enig i hele innlegget ditt. 

Jeg også tittet innom legalbytes én gang, men var bare ett minutt eller mindre tid jeg brukte der. Og der var han jeg syns ble ekkel og slesk, så jeg kommer ikke til å kikke innom igjen heller. 

Skrevet (endret)
Polly Ester skrev (5 minutter siden):

Jeg er helt enig i hele innlegget ditt. 

Jeg også tittet innom legalbytes én gang, men var bare ett minutt eller mindre tid jeg brukte der. Og der var han jeg syns ble ekkel og slesk, så jeg kommer ikke til å kikke innom igjen heller. 

Kikket også innom der en kort stund. Men det virket useriøst, ikke svarte de skikkelig på spørsmålene og avbrøt hverandre med tåpelige vitser. Da svitsjet jeg raskt over til Emily igjen.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er kjempeviktig at han tok kampen. På vegne av alle menn som er mishandlet i sine forhold med kvinner. Han var i en sårbar situasjon på grunn av rusproblemene sine og hun utnyttet det til de grader. Jeg håper denne saken gir mot til flere menn der ute som sitter i voldelige forhold med kvinner om å ta opp kampen. 

Helt enig i dette. For en modig mann som våget å ta denne kampen til tross for at han tapte mot The Sun og ble droppet av Disney. Hvis han taper rettsaken nå, tenker jeg det kun handler om teknikaliteter, for juryen har sett akkurat det samme som resten av verden har sett. Og skulle han tape, har han uansett vunnet tilbake sitt gode navn og rykte. Han har fått oppreisning på et menneskelig plan og blir hyllet overalt. 

Johnny Depp har fått en ny tilhenger i meg ❤️.

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Berping skrev (1 time siden):

Synd hun ikke viste det i forholdet da. Masse unskyldninger og manipulering for å ha han igjen….. 

hadde blitt fly forbanna om noe skrev slik etter så mye piss som amber gjort…. På insta

Kom ikke å lek empatisk når du ikke er det typ :) 

Ja. Og dette er altså om mannen som har voldtatt henne på det groveste med en flaske!

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...