Gjest Made4u Skrevet 29. mai 2022 #4521 Skrevet 29. mai 2022 Berping skrev (2 minutter siden): Grov fysisk vold uten bevis for det* bildene er ikke grov fysisk vold. Det viser mer på lett skade som kan skje av alt mullig rart. Som å slå i hode i en kant fex, eller gå in i noe. Etc. Hun oppsøkte også sin ”voldsutøver som prøvde å drepe henne om og om igjen” etter å ha filed en restraining order. Veldigt merkeligt Det er vanlig at voldsutsatte går tilbake til dem som utøver vold mot dem, igjen og igjen, mange blir i forholdet over lang tid, At JD og hans team lager et stort nummer av det, som at det skal bevise at han ikke har utøvd vold (de snakker om bæsj i senga og ringene hans også)... Det er for tåpelig og viser bare hvor hardt de går inn for å skylde det hele på henne og bortforklare. Et nummer gjør de også av en kniv hun skal ha kjøpt. Hva de utelukker er derimot normaliteter, selv i dysfunksjonelle forhold med vold. Det de argumenterer frem stemmer jo ikke med virkeligheten rett og slett...
PaperFlower Skrevet 29. mai 2022 #4522 Skrevet 29. mai 2022 2 minutter siden, Made4u said: Det er vanlig at voldsutsatte går tilbake til dem som utøver vold mot dem, igjen og igjen, mange blir i forholdet over lang tid, At JD og hans team lager et stort nummer av det, som at det skal bevise at han ikke har utøvd vold (de snakker om bæsj i senga og ringene hans også)... Det er for tåpelig og viser bare hvor hardt de går inn for å skylde det hele på henne og bortforklare. Et nummer gjør de også av en kniv hun skal ha kjøpt. Hva de utelukker er derimot normaliteter, selv i dysfunksjonelle forhold med vold. Det de argumenterer frem stemmer jo ikke med virkeligheten rett og slett... Svar på hele innlegget. Det finnes ikke et eneste bevis for at han har påført henne noen skader, spesielt ikke de grove skadene hun roper så høyt om. Hva tenker du om det? 7 2
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4523 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Made4u skrev (17 minutter siden): Man er fysisk voldelig og må ansees å være ille så snart man har gjort noe slik, bare en gang ja. da er man i stand til å gjære slik. Gjelder enhvert kjønn naturlig nok. Herregud. Så Hvis jeg slår min man om og om igjen og mobber han . Og han slår tillbake fordi han har fått nokk eller ved selvforsvar. Da er han en konemisshandler. Snakk om at metoo og femisisme har gått på trå for langt. Kvinner er da ikke noen engler som aldi gjor noe dummt og igjen feil - finns ingen bevis på at Johnny har misshandlet amber. What so ever. Og amber skyter seg selv i foten ved å si grov misshandel og vise et bilde som ikke viser skader fra grov misshandling. Er også svært vanligt at narssisister skyter seg selv i foten. Legg også merke til at amber skriver en bok under rettegangen. Har vi ikke sett det før blandt kjente voldsutøvere? og hva med om det er et lesbiskt forhold der begge er kvinner. Og der den ene kvinnen er voldsutøver , vilket faktisk skjer. Er hun da en konemisshandler, eller kommer hun unna med det? Fordi hun er kvinne Endret 29. mai 2022 av Berping
Hank Amarillo Skrevet 29. mai 2022 #4524 Skrevet 29. mai 2022 Made4u skrev (1 minutt siden): Et nummer gjør de også av en kniv hun skal ha kjøpt. Hva de utelukker er derimot normaliteter, selv i dysfunksjonelle forhold med vold. Å kjøpe den kniven med den inngraveringen ville vært helt normalt om han aldri hadde slått henne og at pratet om at "til døden skiller oss ad" betyr det det betyr i alle forhold og i brullypsløfter: i gode og onde dager, man gir ikke opp et forhold bare fordi det er i en dårlig periode men jobber seg igjennom de fordi man elsker hverandre og vil være sammen til man er gammel og grå på et gamlehjem. Å kjøpe en sånn kniv om "til døden skiller oss ad" betyr at han ikke tåler at hun gjør det slutt og at han da skal drepe henne, gir ingen mening og er ikke normalt. Hvilket av de to scenarioene som dermed er mest plausibelt sier seg vel egentlig selv vil jeg tro. 4
Koskos Skrevet 29. mai 2022 #4525 Skrevet 29. mai 2022 Nettopp en ny youtube video av AH og søsteren etter rettsaken var ferdig.. får ikke til å laste opp her, men fint hvis noen gjør det. Det viser ikke et traumatisert voldsoffer, tvert i mot ble jeg litt skremt. 2 2
Raven.Writingdesk Skrevet 29. mai 2022 #4526 Skrevet 29. mai 2022 Sanninga skrev (1 time siden): Det er ikke uvanlig at voldsofre eller mennesker i usunne forhold likevel ønsker og trygler om at forholdet skal fortsette. Har vært der selv. Mannen var litt fraværende emosjonelt, han var både voldelig fysisk og psykisk. Likevel tryglet jeg han om å bli og jeg prøvde stadig vekk å endre meg for jeg trodde det var meg det var noe galt med. Og jeg hadde dårlig selvbildet. Jeg var også så blind, hadde gått i det så lenge og vokst opp med vold. At jeg så ikke hvor skadelig det var der og da. Man blir avhengig av partneren og ønsker å beholde fordi man ikke vet noe bedre. Dette kan gjelde mange og er ikke uvanlig. Jeg er ikke på det ene eller andre laget her. Men prøver bare å komme med et eksempel om at det vi hører i akkurat det opptaket, kan vinkles i ulike retninger. Hvorfor tok hun opp dette hvis det var slik at hun var voldelig? Det forstår jeg, men det er vel uvanlig når den som har ordnet med besøksforbud, også er den som tvinger seg selv på den andre?? Og da vil jeg påstå det er et (makt) overgrep. Å få et besøksforbud mot seg (han hadde også reist til Europa og ble borte i månedsvis, noe hun var klar over) kombinert med at hun har tipset media for å henge ham ut og fremstille ham som en voldsmann - eskalerer graden av maktmisbruk hun utøver mot ham når hun fortsetter å oppsøke ham. Ærlig talt så er det merkelig at han ikke klikket fullstendig. I tilfeller hvor det er destruktiv relasjon og den som er utøvd vold mot oppsøker den andre, vil jeg påstå at sannsynligheten for at den personen forsøker å dempe/kamuflere inntrykket av at partneren er voldelig, - er stor. Her går A.H «out of her way» for å fremstille ham verst mulig. Og hun frykter tydelig ingen represalier når hun tvinger seg på denne «livsfarlige» mannen. I de fleste voldsrelasjoner vil det å sørge for at partneren som utøver vold «taper ansikt» medføre konsekvens for den som har sørget for at sin voldelige partner har blitt avslørt eller mistenkt av omgivelsene. Det ville neppe gå upåaktet hen, at «offeret» har flagget sin «overgriper» for hele verden. Du spør hvorfor hun tok opp samtalen på tape. Hun tok opp særdeles mye på både video, tape og bilder, og det vi vet at hun gjorde med dette, - var å sende det videre for å henge ham ut. Så sannsynligheten er vel stor for at det var hva hun ønsket her også. Jeg leste en artikkel av en norsk jurist/politimann? Husker ikke, men vedkommende hadde lang erfaring med voldssaker. Man skal ikke legge for mye vekt på kroppsspråk, men det som ble sagt var at offeret ofte sitter med bøyd hode og fremstår skamfull, hvor overgriperen fremstår hovererende og lite angrende. Se på adferden til J.D og A.H og den er altså tatt ut av skoleboka. Det er smertefullt å se på A.H når J.D sitter i vitneboksen. Du kan se hvordan hun ser nedlatende på ham, som en vits. Hun ruller med øyene, hvisker og tisker med sidemannen og ser «smug» ut. Noen sa tidligere i tråden at hun fremstår som de jentene som var mobbere på ungdomsskolen, og jeg er helt enig. Jeg tror hun antar han ikke kan såre henne. Han er «dritt» for henne. Hun er blind for virkeligheten. 8 3
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4527 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Made4u skrev (20 minutter siden): Det er vanlig at voldsutsatte går tilbake til dem som utøver vold mot dem, igjen og igjen, mange blir i forholdet over lang tid, At JD og hans team lager et stort nummer av det, som at det skal bevise at han ikke har utøvd vold (de snakker om bæsj i senga og ringene hans også)... Det er for tåpelig og viser bare hvor hardt de går inn for å skylde det hele på henne og bortforklare. Et nummer gjør de også av en kniv hun skal ha kjøpt. Hva de utelukker er derimot normaliteter, selv i dysfunksjonelle forhold med vold. Det de argumenterer frem stemmer jo ikke med virkeligheten rett og slett... Vanligt fordi dem blir manipulert tillbake ja av voldsutøveren Johnny har IkKe manipulert amber tillbake. Hun prøvde å manipulere Johnny tillbake fordi hun er den faktiske voldsutøveren her. Endret 29. mai 2022 av Berping
Polly Ester Skrevet 29. mai 2022 #4528 Skrevet 29. mai 2022 Raven.Writingdesk skrev (2 minutter siden): Jeg leste en artikkel av en norsk jurist/politimann? Husker ikke, men vedkommende hadde lang erfaring med voldssaker. Man skal ikke legge for mye vekt på kroppsspråk, men det som ble sagt var at offeret ofte sitter med bøyd hode og fremstår skamfull, hvor overgriperen fremstår hovererende og lite angrende. Se på adferden til J.D og A.H og den er altså tatt ut av skoleboka. Det er flere andre kroppsspråkeksperter som har sagt det samme. Jeg tror man kan lese veldig mye fra en persons kroppsspråk. Jeg syns det er lett å se at det er som du sier over her, som er belyst av flere på youtube også. Det er ganske creepy at alle de gangene noen nevner slag og spark og den ødelagte fingeren og stumping av sigarett osv osv så sitter Heard og smiler det ekle smilet sitt. Det er hver gang det kommer fram sårbare ting for Johnny at hun får det smilet, hånlig fliring. Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Denne beukeren har kun ett mål, og det er å provosere og trolle. Du vil aldri få noe fornuftig svar ut av denne brukeren. Skulle ønske folk sluttet å svare og sitere. Jeg har blokkert brukeren for lenge siden, men får med meg hva som er sagt uansett pga siteringen. 10 3
Polly Ester Skrevet 29. mai 2022 #4529 Skrevet 29. mai 2022 Koskos skrev (10 minutter siden): Nettopp en ny youtube video av AH og søsteren etter rettsaken var ferdig.. får ikke til å laste opp her, men fint hvis noen gjør det. Det viser ikke et traumatisert voldsoffer, tvert i mot ble jeg litt skremt. hva heter innlegget på youtube, så kanskje jeg kan finne den? 2 1
Imsdalen Skrevet 29. mai 2022 #4530 Skrevet 29. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Skulle ønske folk sluttet å svare og sitere. Jeg har blokkert brukeren for lenge siden, men får med meg hva som er sagt uansett pga siteringen. Samme her. 5
Gjest Sanninga Skrevet 29. mai 2022 #4531 Skrevet 29. mai 2022 rabrabara skrev (1 time siden): Bare sånn for ordens skyld: man kan ikke bedømme alle andre forhold ut fra sin egen erfaring. Uten at det er relatert til denne saken så er det også sånn at enkelte selv blir destruktive mot andre når de er i forhold hvor de blir misbrukt. Man blir noen man ikke liker eller kjenner igjen. Så er nok ikke så svart hvitt som at det er en som misbruker og en som alltid er underdanig. Det er dette jeg prøvde å få frem. Alle tilfeller er så utrolig forskjellige. Det er ikke enten eller. Det er så mange ulike måter det kan utspille seg på. Jeg tror de begge har vært usunne for hverandre. Så jeg støtter ikke AH heller, som en her påstod. Men usunne forhold kan utspille seg på ulike måter.
Hatsumomo Skrevet 29. mai 2022 #4532 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Ambeh skrev (2 timer siden): Ja, han Uncivil law sa det. Og derfor synes mange det er rart at Alyte/Legal Bytes ikke har problemer med å ha han på streamen sin, mens DUI guy og James (From Court) ikke fikk lov å streame med henne fordi de reagerte som de gjorde i retten. Hun hadde i tillegg fremstilt det som om det var hun som sendte dem i retten, mens det var visst noe de bestemte på egenhånd. Og nå har hun mistet nesten 10 000 abonnenter på youtube pga dette. Fikk litt dårlig inntrykk av DUI Guy etter at han kalte The Real Laura B og noen andre i køen for "a bunch of karens" eller noe lignende. Skjønner han ble irritert fordi de buet ham ut og anklaget ham for å snike, men synes det var litt barnslig reaksjon. Men, men. De to jeg har fått mest sansen for er Emily og Ian, som sagt, og liker når hun har ham på streamen sin. Rob er også ok, men han sier ikke så mye. Håper de faktisk lager film av denne saken, så mye rart og forskjellig som har skjedd underveis. En annen til jeg liker med Ian, forresten, er at han er veldig forsiktig med å ikke streame eller snakke om saken i det hele tatt i område i og rundt rettssbygget når han hadde noen jurymedlemmer i nærheten f.eks i pauser eller før/etter rettssdagen. Hadde ikke hørt om en eneste en av alle disse menneskene (utenom Johnny Depp) for halvannen månede siden, og her sitter jeg nå, hehe. Det som jeg også liker med Emily er at hun kommenterer om Erika og Tom Girardi sin rettsaker, og for meg som ser på RHOBH så er det veldig interessant å få vite hva som egentlig ligger bak Erika Jayne og ikke det hun selv velger å fortelle på showet, så Emily kommer jeg til å fortsette å følge ☺️ Endret 29. mai 2022 av Hatsumomo 3
Koskos Skrevet 29. mai 2022 #4533 Skrevet 29. mai 2022 Polly Ester skrev (2 minutter siden): hva heter innlegget på youtube, så kanskje jeg kan finne den? Amber Heard PARTIES with sister Withney Handriquez after Johnny Depp Settlement Trial 2
Gjest Made4u Skrevet 29. mai 2022 #4534 Skrevet 29. mai 2022 PaperFlower skrev (6 minutter siden): Svar på hele innlegget. Det finnes ikke et eneste bevis for at han har påført henne noen skader, spesielt ikke de grove skadene hun roper så høyt om. Hva tenker du om det? At det er ganske vanlig at de som er utsatt for partnervold, at de ikke kan bevise det i en rettsal. Mens vold pågår er altså ikke beviser noe en voldsutsatt tenker på. ei heller å forlate den som utøver voøden (noe som er en lang prosess for mange). Det er mer vanlig at voldsutsatte forsøker å skjule volden partneren utøver for andre, og de kan gå så langt som å lyve for å dekke over volden og sågar forsvare sine partnere og det partneren har gjort, Når det er sagt. partnervold er mest vanlig nellom partene alene og det skjer sjeldnere i offentlighet, Altså er det kjent at partnervold kan være vanskelig å oppdage (og naturlig nok bevise). Foreligger nok av vitnemål og ser man på JD sin personlighet hvor han er utragende og med dårlig impulskontroll (ødelegger ting ved å bli rabiat), i kombinasjon med syklig sjalusi i følge flere av hans ekser før AH. Mange av momentene som er der ved voldsutøvere, de har han beviselig og det ut over enhver tvil. Man kan da lett legge sammen... Måten offeret i denne sak også angripes på, og at han tydelig ikke legger saken død men tar denne oppvasken, det forteller mye om hans personlighet og det er ikke positivt. JD er et synkende vrak! og det er selvforskyldt selv om han forsøker å lempe det over til å være hennes feil. En psykopat der altså!!
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4535 Skrevet 29. mai 2022 Koskos skrev (21 minutter siden): Nettopp en ny youtube video av AH og søsteren etter rettsaken var ferdig.. får ikke til å laste opp her, men fint hvis noen gjør det. Det viser ikke et traumatisert voldsoffer, tvert i mot ble jeg litt skremt. Kan du ikke lenke?:)
AnnnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4536 Skrevet 29. mai 2022 Made4u skrev (2 minutter siden): En psykopat der altså!! Amber er det ja. 3 2
AnnnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4538 Skrevet 29. mai 2022 Koskos skrev (7 minutter siden): Amber Heard PARTIES with sister Withney Handriquez after Johnny Depp Settlement Trial Denne? 1
Koskos Skrevet 29. mai 2022 #4539 Skrevet 29. mai 2022 Berping skrev (Akkurat nå): Kan du ikke lenke?:) Nei... har ikke lært meg det , men skrev over her hva den heter
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4540 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Made4u skrev (1 time siden): At det er ganske vanlig at de som er utsatt for partnervold, at de ikke kan bevise det i en rettsal. Mens vold pågår er altså ikke beviser noe en voldsutsatt tenker på. ei heller å forlate den som utøver voøden (noe som er en lang prosess for mange). Det er mer vanlig at voldsutsatte forsøker å skjule volden partneren utøver for andre, og de kan gå så langt som å lyve for å dekke over volden og sågar forsvare sine partnere og det partneren har gjort, Når det er sagt. partnervold er mest vanlig nellom partene alene og det skjer sjeldnere i offentlighet, Altså er det kjent at partnervold kan være vanskelig å oppdage (og naturlig nok bevise). Foreligger nok av vitnemål og ser man på JD sin personlighet hvor han er utragende og med dårlig impulskontroll (ødelegger ting ved å bli rabiat), i kombinasjon med syklig sjalusi i følge flere av hans ekser før AH. Mange av momentene som er der ved voldsutøvere, de har han beviselig og det ut over enhver tvil. Man kan da lett legge sammen... Måten offeret i denne sak også angripes på, og at han tydelig ikke legger saken død men tar denne oppvasken, det forteller mye om hans personlighet og det er ikke positivt. JD er et synkende vrak! og det er selvforskyldt selv om han forsøker å lempe det over til å være hennes feil. En psykopat der altså!! Wow du tar en story som ikke er ambers eller Johnny sin. Dette er ikke en metoo sak og heller ingen ”vanlig sak”. Dette er en sak om en kvinne som klart og tydlig er en voldsutøver . Finns så mye bevis for det Endret 29. mai 2022 av Berping
Fremhevede innlegg