Purple Basil Skrevet 29. mai 2022 #4501 Skrevet 29. mai 2022 AnnnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi hun er manipulerende. Fordi hun prøver å fange noe på opptak som får han til å se voldelig ut. Ja, og hun har jo sagt rett ut i et av opptakene at ingen vil tro ham fordi han er mann. 16
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4502 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Sanninga skrev (6 minutter siden): Nei, jeg var ikke redd til vanlig. Men jeg var redd når jeg så han skiftet personlighet. Og ja, når det ble slutt så vred jeg meg i sorg og ønsket han tilbake pga avhengigheten. I partnervold er det mange som går tilbake til voldsutøver. Faktisk opptil flere ganger. Pga avhengigheten. Så de opptakene kan tolkes på ulike måter. Det er mye vi ikke vet og poenget var at folk tror de har hele sannheten utfra noen opptak. Men det beskriver det neppe. Det er mye mer kompleks enn det. Så rart for av egen erfaring så er det voldsutøveren som sitter å lætteliggjor, forminsker og prøver å snu på hvareneste ord for å få deg å fremstå so at du overdriver. Slik amber gjorde. Er svært mange psykologer som har hørt på opptaken og amber viser mange redd flaggs. og igjen det med å gå tillbake handler oftest om at offret blir manipulert in i forholdet igjen. Johnny ville ikke mer men amber prøvde å manipulere han tillbake. en restraining order? Common ? Også drar du til personen rett etterpå… Nei det er ikke vanligt. Og det viser igjen på at amber prøver hardt for å manipulere han tillbake. Endret 29. mai 2022 av Berping
Gjest rabrabara Skrevet 29. mai 2022 #4503 Skrevet 29. mai 2022 Synes ingen av de fremstår spesielt bra. Rus, materiell vold, giftig forhold… bare trist hele greia.
Gjest rabrabara Skrevet 29. mai 2022 #4504 Skrevet 29. mai 2022 Berping skrev (2 minutter siden): Så rart for av egen erfaring så er det voldsutøveren som sitter å lætteliggjor, forminsker og prøver å snu på hvareneste ord for å få deg å fremstå so at du overdriver. Slik amber gjorde. Er svært mange psykologer som har hørt på opptaken og amber viser mange redd flaggs. og igjen det med å gå tillbake handler oftest om at offret blir manipulert in i forholdet igjen. Johnny ville ikke mer men amber prøvde å manipulere han tillbake. Bare sånn for ordens skyld: man kan ikke bedømme alle andre forhold ut fra sin egen erfaring. Uten at det er relatert til denne saken så er det også sånn at enkelte selv blir destruktive mot andre når de er i forhold hvor de blir misbrukt. Man blir noen man ikke liker eller kjenner igjen. Så er nok ikke så svart hvitt som at det er en som misbruker og en som alltid er underdanig.
Gjest rabrabara Skrevet 29. mai 2022 #4505 Skrevet 29. mai 2022 Og er man kjent med voldssirkelen vet man at mange fremprovoserer volden fordi de ikke orker å gå å vente på den. De får vel en følelse av en slags kontroll,
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4506 Skrevet 29. mai 2022 (endret) rabrabara skrev (5 minutter siden): Bare sånn for ordens skyld: man kan ikke bedømme alle andre forhold ut fra sin egen erfaring. Uten at det er relatert til denne saken så er det også sånn at enkelte selv blir destruktive mot andre når de er i forhold hvor de blir misbrukt. Man blir noen man ikke liker eller kjenner igjen. Så er nok ikke så svart hvitt som at det er en som misbruker og en som alltid er underdanig. Nei sant - bare fordi man er missbruker betyr ikke det at man er voldelig. Men når man stadigt hør på opptaken og amber lætterligjor, forminsker johnny . Ja da får jeg narssisist wibes. Frysninger. Det er ikke normalt å drive på sånn. Endret 29. mai 2022 av Berping
Blueberrymuffin Skrevet 29. mai 2022 #4507 Skrevet 29. mai 2022 (endret) rabrabara skrev (9 minutter siden): Og er man kjent med voldssirkelen vet man at mange fremprovoserer volden fordi de ikke orker å gå å vente på den. De får vel en følelse av en slags kontroll, Det kan nå være, men det er jo ikke tilfelle i denne saken. Alle beviser her viser at AH prøver å fremprovosere en reaksjon hos Depp, men i samtlige lydopptak viser Depp at han ønsker 1) å roe ned situajonen, 2) trekke seg bort fra situasjonen. Så det du skriver her er ikke tilfelle i denne saken. AH prøver å fremprovosere en reaksjon hos Depp, fordi hun er manipulerende, ondskapsfull og syk. Endret 29. mai 2022 av Blueberrymuffin 11 2 3
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4508 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (30 minutter siden): Har AH hevder langvarig seksuelt misbruk, eller kun voldtekten med flaske? Har fått med meg at hun har hevdet langvarig fysisk vold, men ikke langvarig seksuell vold. Kanskje jeg har misset noe? Amber mener at hun ble utsatt for grov fysisk vold svært mange ganger, vold generellt, men også voldtekt. Uten bevis. Bevis på Johnny når han sover det har hun. Og hun kunne gå ut i media med et blåmærke som ikke var fra Johnny. Men dokumentere under forholdet klarte hun ikke. Merkeligt og en ting til: Hvis du slår i hode en gang så er det svært troligt at du blir lit blå under øyene også. Har skjedd meg flere ganger. Så storyn om at amber og Johnny slo hode i hvarandre høres mer troverdig ut en at hun skulle blitt utsatt for grov misshandel med så lite ”skade”. Endret 29. mai 2022 av Berping
charactouy Skrevet 29. mai 2022 #4509 Skrevet 29. mai 2022 rabrabara skrev (17 minutter siden): Og er man kjent med voldssirkelen vet man at mange fremprovoserer volden fordi de ikke orker å gå å vente på den. De får vel en følelse av en slags kontroll, Slik som vi har hørt lydklipp av at Depp gjorde ved minst ett tilfelle? 8
Gjest rabrabara Skrevet 29. mai 2022 #4510 Skrevet 29. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Slik som vi har hørt lydklipp av at Depp gjorde ved minst ett tilfelle? Sikkert nok, synes vi har hørt mye teit og stygt fra begge to.
Polly Ester Skrevet 29. mai 2022 #4511 Skrevet 29. mai 2022 rabrabara skrev (2 minutter siden): Sikkert nok, synes vi har hørt mye teit og stygt fra begge to. Teit og stygt er ikke noe som holder i retten. Det er ganske godt bevist nå - i denne saken - at det er AH som har mishandlet Johnny Depp. (Jeg er litt forsiktig med å svare når dere drar inn egne erfaringer, for jeg vil ikke tråkke på noen ift hva de har opplevd. Jeg har ikke opplevd partnervold selv) 10 1
Gjest rabrabara Skrevet 29. mai 2022 #4512 Skrevet 29. mai 2022 Polly Ester skrev (2 minutter siden): Teit og stygt er ikke noe som holder i retten. Det er ganske godt bevist nå - i denne saken - at det er AH som har mishandlet Johnny Depp. (Jeg er litt forsiktig med å svare når dere drar inn egne erfaringer, for jeg vil ikke tråkke på noen ift hva de har opplevd. Jeg har ikke opplevd partnervold selv) Da dømmer vel dommeren deretter og det er bra.
Polly Ester Skrevet 29. mai 2022 #4513 Skrevet 29. mai 2022 rabrabara skrev (Akkurat nå): Da dømmer vel dommeren deretter og det er bra. Det er ikke dommeren som skal dømme i denne saken, det er det juryen som skal. 11
Hank Amarillo Skrevet 29. mai 2022 #4514 Skrevet 29. mai 2022 Sanninga skrev (37 minutter siden): Det kan jo ha vært helt tilfeldig. Tilfeldig? Hun er sammen med en person som skal ha skambankt henne ved flere anledninger og gitt klart uttrykk for at den eneste måten ut av forholdet er døden, dvs hvis hun prøver å forlate han så dreper han henne. Og så gir hun han en kniv, en diger jaktkniv, med Til døden skiller oss ad inngravert. Det er jo litt sært. 16 4
Silva Pluvialis Skrevet 29. mai 2022 #4515 Skrevet 29. mai 2022 Made4u skrev (17 timer siden): Og det bekrefter bare ytterligere hans manglende impulskontroll, mangel på dette er det som sees igjen hos voldelige personer som bedriver partnervold. Hva synes du om Ambers manglende impulskontroll? Eller synes du hun virker helt stabil? 3 1
Gjest Made4u Skrevet 29. mai 2022 #4516 Skrevet 29. mai 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Hva synes du om Ambers manglende impulskontroll? Eller synes du hun virker helt stabil? Selvfølgelig må hun ansees å være ustabil også. Aldri hevdet at hun har vært enkel å leve med, ei heller at hun bær glorifiseres da det bær hun jo ikke. Men fysisk er hun underlegen JD og i en fysisk konfrontasjon er det rått parti dem mellom.
Gjest Made4u Skrevet 29. mai 2022 #4517 Skrevet 29. mai 2022 Polly Ester skrev (5 minutter siden): Det er ikke dommeren som skal dømme i denne saken, det er det juryen som skal. og dessverre er ofte jury-utvelgelsen der borte, av en art hvor gjerne utfallet av saken er litt gitt på forhånd. Absolutt ikke det beste rettsystem, snarere kritikkverdig.
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4518 Skrevet 29. mai 2022 Hank Amarillo skrev (8 minutter siden): Tilfeldig? Hun er sammen med en person som skal ha skambankt henne ved flere anledninger og gitt klart uttrykk for at den eneste måten ut av forholdet er døden, dvs hvis hun prøver å forlate han så dreper han henne. Og så gir hun han en kniv, en diger jaktkniv, med Til døden skiller oss ad inngravert. Det er jo litt sært. Grov fysisk vold uten bevis for det* bildene er ikke grov fysisk vold. Det viser mer på lett skade som kan skje av alt mullig rart. Som å slå i hode i en kant fex, eller gå in i noe. Etc. Hun oppsøkte også sin ”voldsutøver som prøvde å drepe henne om og om igjen” etter å ha filed en restraining order. Veldigt merkeligt
AnnnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4519 Skrevet 29. mai 2022 Made4u skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig må hun ansees å være ustabil også. Aldri hevdet at hun har vært enkel å leve med, ei heller at hun bær glorifiseres da det bær hun jo ikke. Men fysisk er hun underlegen JD og i en fysisk konfrontasjon er det rått parti dem mellom. Har vel ingenting å si at JD er fysisk sterkere, når AH er den som slår? 11 3
Koskos Skrevet 29. mai 2022 #4520 Skrevet 29. mai 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig må hun ansees å være ustabil også. Aldri hevdet at hun har vært enkel å leve med, ei heller at hun bær glorifiseres da det bær hun jo ikke. Men fysisk er hun underlegen JD og i en fysisk konfrontasjon er det rått parti dem mellom. JD er bare 1.78 cm..... AH idealiserte JD, startet devaluering da de giftet seg ( ganske typisk, en p/n viser sitt sanne jeg når de har fått noen på kroken, skjer ofte i forbindelse med giftemål, barnefødsler eller samboerskap. Driver med psykisk og fysisk vold ( bevist også på lydopptak ) JD vil ha en rolig skilsmisse mens hun svarer med å byte besøksforbud& sette ut rykter om at han er en konebanker? ... Man forlater ikke en cn ustraffet.. Plutselig hadde han ingen stemme.. blir sviktet av filmselskaper som Disney etter mange gode år .. Hvordan tror du han har hatt det? AH er en covert narsissist, hun visste nøyaktig hva hun gjorde. 16 4
Fremhevede innlegg