Raven.Writingdesk Skrevet 29. mai 2022 #4461 Skrevet 29. mai 2022 Ardwinna skrev (47 minutter siden): 😂😂👏🏼👏🏼👏🏼 Spot on !! 4
Raven.Writingdesk Skrevet 29. mai 2022 #4462 Skrevet 29. mai 2022 hvalstad45 skrev (1 time siden): Jeg kjente godt til henne fra Rum Diaries, og de fleste vil nok mene hun objektivt sett, før dette, var slående vakker. Men det er ikke den første ekstremt vakre kvinnen jeg har møtt som har tatt skade på sjelen av det. En del slike kvinner blir så vant til den ytre bekreftelsen hele tiden at de faktisk tror de er helt spesielle og hevet over sosiale regler og høflighet vi andre forholder oss til. Men skjønnhet er forgjengelig, så plutselig sitter de der, gamle, eller tykke eller bare mindre pene med den samme personligheten. For karakter forandrer seg ikke på samme måten. Det er ganske trist, men jeg må også si at jeg har humret litt av "skolens vakreste", som plutselig ikke er det lenger, men egler og ekstremflørter med mennene på akkurat samme måte, fordi de er blitt vant til at alle liker det. Minner meg veldig om Heards oppførsel. (Ikke til forkleinelse for veldig pene OG snille mennesker, de finnes også!) Enig. Jeg kjenner også til flere slike tilfeller. 2
Gjest Muffin man Skrevet 29. mai 2022 #4463 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Valyria83 skrev (1 time siden): Tror vi kommer til å høre mer om Elon Musk. Hvorfor tror du det? Thatumbrellaguy virker som en voldsomt useriøs type. Bare å ta en liten skikk på youtube-kanalen hans "Judge HATES Amber Heard laywers! Judge WRECKS Ambers Heard lawyers. YELLED at them!" Bare en overskrift .😅 Endret 29. mai 2022 av Muffin man
Valyria83 Skrevet 29. mai 2022 #4464 Skrevet 29. mai 2022 Muffin man skrev (2 minutter siden): Hvorfor tror du det? Thatumbrellaguy virker som en voldsomt useriøs type. Bare å ta en litt skikk på youtube-kanalen hans "Judge HATES Amber Heard laywers! Judge WRECKS Ambers Heard lawyer. YELLED at them!" Bare en overskrift .😅 Ja han har en rar måte å kommunisere på 😅. Noe av det overdriver han på. Men har vist flere ganger at han har troverdige kilder. Er en grunn til at Amber misliker han og at han blir nevnt i retten. Tror han smører litt ekstra på for å irritere henne. 🤭Han viste for eksempel at Amber ble etterforsket av myndighetene i Australia flere måneder før de skrev om det i avisene. 3
Hatsumomo Skrevet 29. mai 2022 #4465 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Valyria83 skrev (1 time siden): Tror vi kommer til å høre mer om Elon Musk. Hmm.. hva skal man tro. At juryen er kjøpt og betalt av Musk? Endret 29. mai 2022 av Hatsumomo 2
Gjest Muffin man Skrevet 29. mai 2022 #4466 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Valyria83 skrev (14 minutter siden): Ja han har en rar måte å kommunisere på 😅. Noe av det overdriver han på. Men har vist flere ganger at han har troverdige kilder. Er en grunn til at Amber misliker han og at han blir nevnt i retten. Tror han smører litt ekstra på for å irritere henne. 🤭Han viste for eksempel at Amber ble etterforsket av myndighetene i Australia flere måneder før de skrev om det i avisene. Må ærlig innrømme at jeg misset mesteparten av vitnemålet hans pga. jeg var litt biased mot han pga. alt som dukker opp av han i youtube-feeden. Når det kommer til Musk så er jeg litt i tvil om at han han kommer til å tillate seg selv å bli dratt ned i gjørma med henne. Noe som er grunnen til at han sannsynligvis ikke ønsket å ta Heard i forsvar i rettsaken. Av det jeg har fått med meg er han veldig PR-orientert som businessmann. + at han er veldig innflytelsesrik. Ellers er jeg heller ikke noen særlig ekspert når det kommer til han...heller. Endret 29. mai 2022 av Muffin man
Gjest Ambeh Skrevet 29. mai 2022 #4467 Skrevet 29. mai 2022 Jeg fikk dårlig inntrykk av ThatUmbrellaGuy med en gang jeg la merke til ham på youtube tidlig i rettssaken, med clickbaits og litt for mye fokus på oppmerksomheten han får (og virker til å både søke for egen del og nyte, i hvert fall nå som han har blitt nevnt flere ganger i løpet av rettssaken). Det må han jo få lov til, men når han sier han jobber for sannheten og i tillegg har troverdige kilder og virker å være den AH mest er opptatt av å "knuse", så fremstår det litt rart å la budskap og viktig info (?) drukne mer enn det trenger å gjøre, i "se på meg" og "buy my merch". Måtte bare si det, nå som noen av dere andre var inne på noe av det samme.
Valyria83 Skrevet 29. mai 2022 #4468 Skrevet 29. mai 2022 Ambeh skrev (8 minutter siden): Jeg fikk dårlig inntrykk av ThatUmbrellaGuy med en gang jeg la merke til ham på youtube tidlig i rettssaken, med clickbaits og litt for mye fokus på oppmerksomheten han får (og virker til å både søke for egen del og nyte, i hvert fall nå som han har blitt nevnt flere ganger i løpet av rettssaken). Det må han jo få lov til, men når han sier han jobber for sannheten og i tillegg har troverdige kilder og virker å være den AH mest er opptatt av å "knuse", så fremstår det litt rart å la budskap og viktig info (?) drukne mer enn det trenger å gjøre, i "se på meg" og "buy my merch". Måtte bare si det, nå som noen av dere andre var inne på noe av det samme. Ja han liker å promotere seg selv. Men har sett flere ganger at han har hatt rett om info om henne. Han ødelegger desverre litt for seg selv noen ganger. 2
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4469 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Ser mange skriver at amber er meget vakker her. Og jeg håper virkelig ikke at det er en god grunn til å tro på et menneske….. sen om du faktisk går in på ambers instagram og ser på hennes lagret storys. Da vil du se en en person som er svært høylytt, extremt opptatt av oppmerksomhet…meg meg meg, se , se , se. Jeg var slik som tennåring, grunnen var fordi jeg hadde extremt lav selvfølelse. Og måtte hevde meg selv- synes. Amber er ikke tennåring hun er 30+. Voxen Og i videoopptaken fra rettegangen minner hun meg om en tennåring som driver med lætterliggjøring, mobbing, stalking etc…. Hun er ikke pen lengre i mine øyene. Og det er noe rart rundt henne- hun fremstår som uempatisk, stiv, robotaktig, men også humorløs under rettegangen. Hun ler i rettegangen når andre ikke ler. Og det er mer et ”smirk” en et genuint leende…. Nei hadde aldri klart å date eller ligge med et slikt menneske… og jeg håper ikke folk nå faller for skjønnhet og ikke sanning…. Og igjen det finnes langt mange andre kvinner som er 100 ganger vakkrere en amber- men som også har en fin personlighet. Det er hvartfal min mening. det er lissom noe med amber som ikke helt stemmer… ikke blandt godt voxne mennesker. Sen om det er personlighetsforstyrelse eller ikke, det kan man jo ikke hjelpe. Men tenker da at god hjelp kan være bra. ♥️ Endret 29. mai 2022 av Berping
Valyria83 Skrevet 29. mai 2022 #4470 Skrevet 29. mai 2022 Føler Amber fremstår som en litt blanding av disse 2 karakterne fra Gone Girl og Basic instict. 😬 4
AnnePåLande Skrevet 29. mai 2022 #4471 Skrevet 29. mai 2022 Berping skrev (40 minutter siden): Ser mange skriver at amber er meget vakker her. Og jeg håper virkelig ikke at det er en god grunn til å tro på et menneske….. sen om du faktisk går in på ambers instagram og ser på hennes lagret storys. Da vil du se en en person som er svært høylytt, extremt opptatt av oppmerksomhet…meg meg meg, se , se , se. Jeg var slik som tennåring, grunnen var fordi jeg hadde extremt lav selvfølelse. Og måtte hevde meg selv- synes. Amber er ikke tennåring hun er 30+. Voxen Og i videoopptaken fra rettegangen minner hun meg om et barn eller tennåring som driver med lætterliggjøring, mobbing, stalking etc…. Hun er ikke pen lengre i mine øyene. Og det er noe rart rundt henne- hun fremstår som uempatisk, stiv, robotaktig, men også humorløs og høylytt under rettegangen. Hun ler i rettegangen når andre ikke ler. Og det er mer et ”smirk” en et genuint leende…. Nei hadde aldri klart å date eller ligge med et slikt menneske… og jeg håper ikke folk nå faller for skjønnhet og ikke sanning…. Og igjen det finnes langt mange andre kvinner som er 100 ganger vakkrere en amber- men som også har en fin personlighet. Det er hvartfal min mening. det er lissom noe med amber som ikke helt stemmer… ikke blandt godt voxne mennesker. Sen om det er personlighetsforstyrelse eller ikke, det kan man jo ikke hjelpe. Men tenker da at god hjelp kan være bra. ♥️ Jeg synes personligheten hennes kommer til syne i rettssaken og jeg synes ikke noe om henne i det hele tatt. 10
Hank Amarillo Skrevet 29. mai 2022 #4472 Skrevet 29. mai 2022 Johan96 skrev (11 timer siden): Har ikke giddet å følge med noe på dette, men typisk hollywoodpar å krangle om penger.. brad pitt og jennifer aniston og angelin jolie anyone?? money... rett og slett penger de er ute etter. Skilsmisse; selvfølgelig er det penger i dette. Tror all "kranglingen" mellom dem er overdrevet av media. Det er typisk hollywood med "sensasjonssaker." MEN: Faen, Amber Heard er så jævla deilig. Hadde jeg sittet på en nattklubb, eller i en hollywood lounge.. og hun hadde kommet.. Jeg hadde så jævlig blitt med henne hjem. Depp har god smak, det må sies. Hvem som vil ha penger av hvem, hvem bryr seg? de er rike nok fra før.. Hvorfor han gjorde det slutt er beyond me Har du penger er det sikkert bare å ringe henne. Lykke til.. 12 1
Gjest Ambeh Skrevet 29. mai 2022 #4473 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Jeg forstod først ikke hvorfor AH/advokatene hennes ville at juryens identitet skulle holdes skjult i et år etter dommen. Men nå tenker jeg at det var et siste forsøk på å påvirke dem (uten at det er hverken ulovlig eller galt av henne, heller litt smart spør du meg, hun har jo ingenting å tape på det). Juryen vet at JD har stor støtte og at AH er mislikt utenfor rettssalen (pga vitnemålene om twitter og hashtags), og det kan påvirke dem når de sitter og drøfter. De kan være redd for konsekvenser dersom de går imot det folk flest mener og forventer, og ubevisst påvirkes av det. Meningen var at identitetene ikke skulle skjules, det fikk de vite i starten, så å gi jurymedlemmene denne tryggheten i et år (selv om de ikke vet hvem som ba om det), er kanskje AHs forsøk på å fjerne en faktor som er en ulempe for henne. Endret 29. mai 2022 av Ambeh
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. mai 2022 #4474 Skrevet 29. mai 2022 Made4u skrev (5 timer siden): Personlig har jeg vanskelig for å forstå at flere her åpenlyst støtter en som ganske åpenbart må mistenkes å være en konebanker, jeg vil klassifisere det å støtte en voldsmann (som åpenbart angriper sitt offer, med ord i retten) og ikke evner å ta konsekvensen av egne handlinger, det er noe følelsesmessig avstumpet ved å støtte opp under at offeret i saken skal få skylden. Normaliteten er heller å støtte opp under et offer. Er derfor flertallet støtter offeret her, nemlig Johnny Depp. Du må bytte ut voldsmann med voldskvinne. Johnny har ikke mishandlet Amber fysisk, finnes ikke et jævla bevis for dette. Og det er nettopp det denne rettsaken handler om. Amber derimot, har innrømmet at hun har slått Johnny, det finnes det bevis for. Så det er åpenbart hvem av de to som er offeret i denne saken her. "Med ord i retten" skriver du, han gjør ikke noe annet enn å forsvare og motbevise det Amber har sagt og skrevet om han.
Polly Ester Skrevet 29. mai 2022 #4475 Skrevet 29. mai 2022 Ambeh skrev (22 minutter siden): Jeg forstod først ikke hvorfor AH/advokatene hennes ville at juryens identitet skulle holdes skjult i et år etter dommen. Men nå tenker jeg at det var et siste forsøk på å påvirke dem (uten at det er hverken ulovlig eller galt av henne, heller litt smart spør du meg, hun har jo ingenting å tape på det). Juryen vet at JD har stor støtte og at AH er mislikt utenfor rettssalen (pga vitnemålene om twitter og hashtags), og det kan påvirke dem når de sitter og drøfter. De kan være redd for konsekvenser dersom de går imot det folk flest mener og forventer, og ubevisst påvirkes av det. Meningen var at identitetene ikke skulle skjules, det fikk de vite i starten, så å gi jurymedlemmene denne tryggheten i et år (selv om de ikke vet hvem som ba om det), er kanskje AHs forsøk på å fjerne en faktor som er en ulempe for henne. Jurymedlemmene kan selv velge å gå ut i media og si at de var i juryen, men media har ikke lov til å lete etter dem for å "oute" dem ettersom jeg forstod, så det kan hende vi får høre fra juryen før det har gått et år uansett. 6
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4476 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Made4u skrev (5 timer siden): Personlig har jeg vanskelig for å forstå at flere her åpenlyst støtter en som ganske åpenbart må mistenkes å være en konebanker, jeg vil klassifisere det å støtte en voldsmann (som åpenbart angriper sitt offer, med ord i retten) og ikke evner å ta konsekvensen av egne handlinger, det er noe følelsesmessig avstumpet ved å støtte opp under at offeret i saken skal få skylden. Normaliteten er heller å støtte opp under et offer. Ser man på bevisførselen fra Johnny Depp sin side, så er den latterlig patetisk for å uttrykke det mildt. Det gjøres store nummer av hans ringer, avføring i senga, at hun har vært urimelig og har utøvd vold mot han både psykisk og fysisk etc. "Blame the victim"-metoder av tåpeligste sort, Jo da, hun har sikkert sagt sine dumme ting til han, nok vært fysisk også, men det skal hun ha at hun har da erkjent ting også. Det samme kan ikke sies om JD, da han ikke har vist noen vilje til å erkjenne noe som helst, bare bortforklare ting og klandre henne. At hun har vært både fysisk og mentalt angripende mot henne, betyr absolutt ikke at han ikke har vært voldelig mot henne, for det tyder det meste på at han har. Flere av hans ekser har nevnt hans syklige sjalusi, den nevner også AH, og den syklige sjalusien i kombinasjon med at han beviselig og åpenbart har særs dårlig impulskontroll, det er mer enn skjellig grunn nok til å tenke at alle alarmbjeller burde ringe hva gjelder den tikkende bomben han må ansees å være. Greit nok, de har nok begge vært både fysisk og psykisk ille mot hverandre, de har åpenbart hatt et dysfunksjonelt forhold, og som det pleier å være i enhver dysfunksjonelle forhold så er begge parter urimelig. Han er derimot henne fysisk overlegen, så hva kommer til den fysiske biten så må hun ansees å være et offer for han heller enn omvendt. Mulig hun har vært verre enn han hva gjelder det psykiske, men det gir han uansett ikke grunnlag for å utøve fysisk vold mot henne. dessuten vil jeg si, at hvordan han og hans forsvarerteam har angrepet henne i retten, det er vell så ille psykisk vold og det er veldig ugreit vil jeg hevde. Det er han som ville ha denne oppvasken, og det er særs umodent av han, en som har rundet 50 skal ikke ha en så svekket impulskontroll som han har (og den bekrefter videoer) og ta så åpenlyst elendige vurderinger som det han har gjort. JD er en famlende stjerne som er sliten og har kjørt seg selv i grøfta, han har seg selv å takke for det og å forsøke å lempe alt over på henne (slik han gjør) blir for dumt, at mange lukker øynene for det og tror han der det meste skurrer og det er åpenlyst at her henges hun ut. Han er ikke det spor bedre enn henne for å uttrykke det forsiktig. I denne sak har det blitt gjort store nummer av mang en tåpelig ting fra JD og hans side, summen av det hele bør være at han taper denne sak (noe jeg inderlig håper at han gjør). Så sant den mannen ikke tar seg sammen og får hjelp, så bør han være ferdig i Hollywood da han er en særs dårlig rollemodell med usunne verdier og en livsstil som bryter han ned ytterligere ved bruk av narkotiske stoffer og alkohol. Ingen burde bli overrasket dersom han er en av stjernene som dør tidlig, for som sagt kjører han seg selv i grøfta på mange måter og det gir konsekvenser for han - som blir feil å laste henne. Mannen må se seg selv i speilet, det første burde være å erkjenne hvem han er og ta konsekvensen av egne handlinger. Men nei da, her skal det skje ansvarsfraskrivelse og ting skal lempes over på og skyldes på henne, at hun også har vært en del av dette og nok er urimelig overfor han, det forsvarer intet for hans del da han burde ta fatt i sitt eget og la henne ha sitt. Såå amber kunne gå ut etter bruddet i media med blåmerke på kinden (som ikke Johnny har årsaket) og påstå at hun har vært sammen med en voldlig man. Men hun kunne ikke dokumentere at hun har blitt grovt misshandlet av partneren sin, ikke heller oppsøkte hun medisinsk hjelp etter en grov påstått voldtekt. Og hun hadde tillgång til både privat lege og privat sykepleie. Men hun kunne ta mengder med bilder når Depp sover og på kokain på et bord? Samt noen få bilder på blåmærker som ikke er etter en grov misshandel som hun påstår. Amber mener at hun ble grovt misshandlet og slått ved svært mange tilfelder - men ikke et eneste bevis for det. alle opptak viser også på en empatisk man som gjor så godt han kan. I mange opptak så lætterliggjorde, forminsket, provocerte og lo også amber mot Johnny. Og Johnny virket redd, lei seg. Tror du virkelig en som konstant blir utsatt for fysisk vold og som er redd for sin partner holder på som amber gjor? så redd var hun vell ikke? hun oppsøkte også Johnny selv etter at hun hade lagt en restraining order mot han. Du leste rett- amber gjorde det. Hun prøvde å få han tillbake! herregud dette er ikke en metoo sak! Endret 29. mai 2022 av Berping
Gjest Ambeh Skrevet 29. mai 2022 #4477 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (13 minutter siden): Jurymedlemmene kan selv velge å gå ut i media og si at de var i juryen, men media har ikke lov til å lete etter dem for å "oute" dem ettersom jeg forstod, så det kan hende vi får høre fra juryen før det har gått et år uansett. Er en rettssordre som sier at identiteten deres skal være "sealed" i et år, hadde ikke denne kommet hadde navnene blitt lagt/gitt ut sånn jeg forstår det. Men ja, de kan selv velge å gå ut i media dersom de vil det. Håper nesten det, for det hadde vært interessant å høre hva de hadde hatt å si. Endret 29. mai 2022 av Ambeh
AnnnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4478 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Made4u skrev (16 timer siden): Og min mening om saken er at JD bør tape saken, dessverre er ikke dette en straffesak da jeg skulle sett han fengslet en periode også, konebankere står ikke høyt i kurs hos meg. Hva med ektemennbankere, hva tenker du om de? Endret 29. mai 2022 av AnnnonymBruker 6 2
Polly Ester Skrevet 29. mai 2022 #4479 Skrevet 29. mai 2022 Ambeh skrev (5 minutter siden): Er en rettssordre som sier at identiteten deres skal være "sealed" i et år, hadde ikke denne kommet hadde navnene blitt lagt ut sånn jeg forstår det. Men ja, de kan selv velge å gå ut i media dersom de vil det. Håper nesten det, for det hadde vært interessant å høre hva de hadde hatt å si. Jeg også håper det at vi får vite hvem de var og hva de tenkte under rettsaken og hvordan prosessen ved å komme fram til en avgjørelse gikk. Hadde vært skikkelig interessant (og gøy) om Emily D. Baker eller Runkle of the Bailyes eller Ron fra LumberLaws eller DUI Guy+ eller alle sammen (beklager 3.klassesetningen der) hadde hatt en live stream sammen med en eller flere fra juryen. 4
Gjest Berping Skrevet 29. mai 2022 #4480 Skrevet 29. mai 2022 (endret) AnnnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva med ektemennbankere, hvs tenker du om de? #mentoo sorry tagget feil. Skulle tagge made4u ♥️ Endret 29. mai 2022 av Berping
Fremhevede innlegg